tuurlijkquote:Op dinsdag 15 november 2005 02:41 schreef Sanne1805 het volgende:
mag ik ook meedoen?
Als 1805 je geboortejaar is lijkt een polletje mij op zijn plaats.quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:41 schreef Sanne1805 het volgende:
mag ik ook meedoen?
quote:
sinterklaas! er loopt spuug langs je mond...quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
wow......
APK: Laat dat polletje maar zitten hoor.. dit is duidelijk een aanwinst
quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:48 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
sinterklaas! er loopt spuug langs je mond...
Van mij mag zo'n spamtrutje gewoon in B&H blijven hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
wow......
APK: Laat dat polletje maar zitten hoor.. dit is duidelijk een aanwinst
Dat heb ik ook.... Hij lijkt wel een beetje op die man van RTL-Shop op de duitse RTL...quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:48 schreef Falco het volgende:
Echt heel bizar, maar Versabommie komt me bekend voor, maar waarvan waarvan!
quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:23 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.... Hij lijkt wel een beetje op die man van RTL-Shop op de duitse RTL...![]()
Ja ik zit dus na te denken, maar de geboortedatum zegt niks. Ik ken op familie na echt niemand die rond 1972 geboren is. Misschien is Versabommie wel eens op TV geweest ofzo? En dat ik hem daarvan herkenquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:23 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.... Hij lijkt wel een beetje op die man van RTL-Shop op de duitse RTL...![]()
Zou zomaar kunnen kloppen, kep me lederhosen aan en ik heb hier een enorme lading nederlandsche fietsen, jawohl!quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:23 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nah ik ga heel zuinig met mijn stemmen om hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je niet aan het Servival spel meedoet.![]()
quote:Heee Mike, ik heb hier een amaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaazing discovery!
nee joh, die eerste foto da's dollen ...staat in het 1e smoelentopic!quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:24 schreef Falco het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Is dit één en dezelfde persoonOp de eerste foto herken ik Versabommie dus ergens van, maar die tweede dus niet
.
doe eens normaal!quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:41 schreef Bocaj het volgende:
Zoek de verschillen.
Rechts is Walter Freiwald van RTLShop.de... Die man is trouwens cult in Germania...
[afbeelding] [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |