quote:Op maandag 21 november 2005 15:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voro zover ik kan zien is jouw naam niet gepost met het doel om je naam te posten, maar met een link naar een ander topic. imo ben je zelf verantwoordelijk voor wat je zelf op internet plaatst. Je hebt zelf je naam op een publieke plaats gepost, en het is dan ook niet vreemd dat dat terug komt.
Wat zijn overigens precies je problemen met het feit dat je naam er staat?
Sterker nog.. dat artikel is vorig jaar ook al een keer gevonden.quote:Op maandag 21 november 2005 15:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het feit is dat ik niet zelf in publieke discussies op fora mijn volledige naam gebruik. Je zult mijn volledige naam dan ook niet vinden in publieke pagina's over WFL-onderwerpen (Of R&P onderwerpen, voor dat geval).
Natuurlijk kan ik je naam verwijderen, maar de betreffende artikelen, die over hetzelfde onderwerp gaan als je posts hier, vindt men toch wel weer, en dan ook je volledige naam..
quote:Op maandag 21 november 2005 15:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je bent bang dat Sinterklaas er achter komt dat je hier zit te posten?
Ik denk dat onderhand iedereen hier jouw naam wel weet, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 21 november 2005 15:05 schreef rudeonline het volgende:
Triest dat ik hier nog over in discussie moet gaan. Als men mijn naam perse wil weten, dan vinden ze hem inderdaad wel, maar als ik vraag of je mijn naam in dit topic wilt verwijderen zou je iets meer respect moeten tonen. Maar goed, doe wat je wilt als je niet aan mijn verzoek kan voldoen. Ik heb genoeg gezegt.
Ik mis iets volgens mij?quote:Op maandag 21 november 2005 16:32 schreef Pie.er het volgende:
En zijn adres er praktisch ook bij geven vind ik al helemaal twijfelachtig...
Je hebt gelijk, dát hoort daar niet. Dat rude zijn eigen site naar zichzelf vernoemd heeft en daar regelmatig -ook op Fok- in het openbaar reclame voor maakt(e), maakt echter dat we zijn naam niet gaan editen.quote:Op maandag 21 november 2005 17:19 schreef Pie.er het volgende:
Overtuig hier rudeonline: take veel te veel
Dit bedoel ik.
Hij beweert ook nog eens dat ik ben vreemd gegaan.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:46 schreef Reya het volgende:
Ik heb een klacht!
Akkersloot bagatelliseert mijn levenswerk![]()
Dat is z'n goed recht. Eigenlijk helpt hij je alleen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:46 schreef Reya het volgende:
Ik heb een klacht!
Akkersloot bagatelliseert mijn levenswerk![]()
Ik grijp zo min mogelijk in, omdat iedereen z'n zegje mag doen op zijn manier. Wel wil ik er voor zorgen dat de discussie on-topic blijft, maar het editen of deleten van posts is een laatste middel. Niet het eerste.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:25 schreef alien8ed het volgende:
ps:
Doffy: Jij als MOD moet meer MODDEN en minder flamen / reageren, de laatste pagina is een groot flame-feest....![]()
(MOD deze opmerking ook maar weg en reageer er vooral NIET op)
Je vergat een asterisk achter die zin te plaatsen. Bij bepaalde users neem je deze middelen ogenschijnlijk direct ter hand, zelfs voordat je hun post hebt gelezen.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:31 schreef Doffy het volgende:
[..]
maar het editen of deleten van posts is een laatste middel. Niet het eerste.
Wat b.v. Akker schrijft is vaak onnodig om geëdit te worden, toch gebeurt het.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:36 schreef Doffy het volgende:
Ik vind het knap dat jij schijnt te kunnen zien of ik posts lees of niet
Ik post altijd genuanceerd en subtiel, wat niet banwaardig is.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:44 schreef Doffy het volgende:
De meeste mensen hier gedragen zich enigszins of zelfs behoorlijk, zelfs Akkersloot van tijd tot tijd. Zelfs jij, soms!
En voor die enkele gevalletjes dat dat onverhoopt niet moge gebeuren, heb ik nog een knopje
quote:Op woensdag 23 november 2005 17:41 schreef OldJeller het volgende:
Bij die treurige SCvrindjes van je
In een parallel universum misschien wel jaquote:Op woensdag 23 november 2005 17:56 schreef OldJeller het volgende:
Ik post altijd genuanceerd en subtiel, wat niet banwaardig is.
Ik kijk daar ook regelmatig naar, en als het om genoemde personen gaat: ja, dan ben ik dat. Einde discussiequote:Jij zou eens moeten kijken of jij niet hier de fout bent en niet als neutrale, rechtvaardige diender optreedt, want dit doe je niet.
Om over het editten door Doffy te hebben. Van iemand had hij koranverzen geedit omdat ze "verkeerd geinterpreteerd en uit de context waren geplaatst". Maar nog geen antwoord van Doffy gehad hoe hij dan "de vergelding voor hen die God en Zijn Boodschapper bestrijden en verderf brengen in het land is dat ze gedood moeten worden" interpreteert.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:41 schreef OldJeller het volgende:
Wat b.v. Akker schrijft is vaak onnodig om geëdit te worden, toch gebeurt het.
Quite an imagination yes, Dorky..quote:Op woensdag 23 november 2005 18:00 schreef Doffy het volgende:
[..]
In een parallel universum misschien wel ja
Zo eindigt een discussie niet.quote:[..]
Ik kijk daar ook regelmatig naar, en als het om genoemde personen gaat: ja, dan ben ik dat. Einde discussie
Die 'discussie' eindigde op dezelfde manier als je de 'discussie' hierboven eindigde?quote:Op woensdag 23 november 2005 18:03 schreef Doffy het volgende:
Dat antwoord heb je wel gehad, en voor het geval het je ontschoten was: die discussie is reeds maanden geleden beëindigd.
Moet jíj eens opletten!quote:Op woensdag 23 november 2005 18:16 schreef OldJeller het volgende:
Zo eindigt een discussie niet.
Dat doe ik de hele tijd al.quote:
Dat antwoord is mij ontgaan. Maar misschien heb je in je edit-woede betreffende de islam je eigen antwoord wel ge-edit.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:03 schreef Doffy het volgende:
Dat antwoord heb je wel gehad, en voor het geval het je ontschoten was: die discussie is reeds maanden geleden beëindigd.
Nu is het natuurlijk de vraag of de rest van WFL het daar mee eens is. En ik ken er al één die het er totaal mee oneens is en OldJeller een aansteller vindt!quote:
Tsja, ik kan natuurlijk alleen maar streven naar de perfectie en wijsheid van OldJellerquote:Op woensdag 23 november 2005 18:22 schreef OldJeller het volgende:
Je kan ook gewoon je taak als moderator van FOK! opgeven..
Want je bent slecht.
Ego te absolvoquote:Op woensdag 23 november 2005 21:18 schreef Doffy het volgende:
[..]
Maar helaas, ik werd zondig geboren
Oja.. who would that be..quote:Op woensdag 23 november 2005 21:06 schreef Maethor het volgende:
[..]
Nu is het natuurlijk de vraag of de rest van WFL het daar mee eens is. En ik ken er al één die het er totaal mee oneens is en OldJeller een aansteller vindt!
Nee, maar wel rationaliteit..quote:Op woensdag 23 november 2005 21:18 schreef Doffy het volgende:
[..]
Tsja, ik kan natuurlijk alleen maar streven naar de perfectie en wijsheid van OldJeller
Maar helaas, ik werd zondig geboren
Ik niet, vanwege de manier waarop hij z'n functie gebruikt.quote:
Er is een leuke Dilbert strip. Iemand maakt zo'n opmerking waarop een ander een atlas pakt en zegt: Zie je dit uiterst kleine eilandje midden in de Pacific? Ja? Daar wonen de mensen die dat iets kan schelen.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:29 schreef OldJeller het volgende:
Ik niet, vanwege de manier waarop hij z'n functie gebruikt.
Er is ook een grappig tekenfilmpje die ik ooit tegenkwam op een regenachtige zondagmiddag.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Er is een leuke Dilbert strip. Iemand maakt zo'n opmerking waarop een ander een atlas pakt en zegt: Zie je dit uiterst kleine eilandje midden in de Pacific? Ja? Daar wonen de mensen die dat iets kan schelen.
Zeer toepasselijk...
En wat doe jij hier in WFL dan, behalve de Feedback vullen met, naar mijn bescheiden mening, vrij onzinnige kritiek? Heb je hier iig nog niet in een ander topic zien posten. Ben benieuwd wat jij dan met WFL hebt te maken.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:42 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik las ook een keer een boek waarin iemand neer werd gehoekt omdat hij zich ergens mee ging bemoeien terwijl hij er niets mee te maken had.
Ik ging in op iets wat Kartoffel zei over hemzelf wat onjuist was.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:46 schreef Haushofer het volgende:
[..]
En wat doe jij hier in WFL dan, behalve de Feedback vullen met, naar mijn bescheiden mening, vrij onzinnige kritiek? Heb je hier iig nog niet in een ander topic zien posten. Ben benieuwd wat jij dan met WFL hebt te maken.
ik zou eerder aan KLB denkenquote:Op woensdag 23 november 2005 21:53 schreef OldJeller het volgende:
alles wat ik in het dagelijkse leven doe heeft wel met WFL te maken.
Ik vind het vreemd dat je hier om de zoveel tijd je kritiek komt spuien over zaken de jou gewoonweg niet aangaan, en daarbij buiten Feedback helemaal niet in WFL post.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:53 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik ging in op iets wat Kartoffel zei over hemzelf wat onjuist was.
Inderdaad subjectief.![]()
Wat is iig? Straattaal?
Ik ben Peetvader van WFL.
Wat heb jij eigenlijk met WFL, alles wat ik in het dagelijkse leven doe heeft wel met WFL te maken.
Please.. do tell..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |