ooh zo,quote:Op maandag 21 november 2005 14:45 schreef rudeonline het volgende:
Nee, jij niet. Iemand vermelde mijn volledige naam in een post. Dat vind ik een beetje onbeschoft.
Het feit is dat ik niet zelf in publieke discussies op fora mijn volledige naam gebruik. Je zult mijn volledige naam dan ook niet vinden in publieke pagina's over WFL-onderwerpen (Of R&P onderwerpen, voor dat geval).quote:Op maandag 21 november 2005 14:58 schreef rudeonline het volgende:
Tja, dat is nooit mijn bedoeling geweest. Ik kan al jullie namen waarschijnlijk ook wel vinden op het internet. Moet ik ze dan ook maar in deze discussies gaan gebruiken? Ik zie het nut niet, en jij zou dat ook niet willen. Wat is de moeite voor jou om dat te veranderen?
Das het nadeel van internet. Zodra de info er staat zal het niet snel meer weggaan.quote:Op maandag 21 november 2005 14:58 schreef rudeonline het volgende:
Tja, dat is nooit mijn bedoeling geweest. Ik kan al jullie namen waarschijnlijk ook wel vinden op het internet. Moet ik ze dan ook maar in deze discussies gaan gebruiken? Ik zie het nut niet, en jij zou dat ook niet willen. Wat is de moeite voor jou om dat te veranderen?
Voro zover ik kan zien is jouw naam niet gepost met het doel om je naam te posten, maar met een link naar een ander topic. imo ben je zelf verantwoordelijk voor wat je zelf op internet plaatst. Je hebt zelf je naam op een publieke plaats gepost, en het is dan ook niet vreemd dat dat terug komt.quote:Op maandag 21 november 2005 15:05 schreef rudeonline het volgende:
Triest dat ik hier nog over in discussie moet gaan. Als men mijn naam perse wil weten, dan vinden ze hem inderdaad wel, maar als ik vraag of je mijn naam in dit topic wilt verwijderen zou je iets meer respect moeten tonen. Maar goed, doe wat je wilt als je niet aan mijn verzoek kan voldoen. Ik heb genoeg gezegt.
Waarom is het kopieren van een post waar je naam in voorkomt op de man spelen? Voel je je aangevallen doordat je naam gekopieerd wordt? Zoja, waarom, gezien je zelf je volledige naam hebt gepost?quote:Op maandag 21 november 2005 15:07 schreef rudeonline het volgende:
Speel niet op de man
Dit is gerelateerd met de vorige richtlijn. Als je het niet met iemand eens bent, val dan zijn/haar argumenten aan, en niet de poster zelf. Op de man spelen is een zwaktebod, en het leidt maar al te vaak tot een flamewar, probeer het dus niet te doen.
quote:Op maandag 21 november 2005 15:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voro zover ik kan zien is jouw naam niet gepost met het doel om je naam te posten, maar met een link naar een ander topic. imo ben je zelf verantwoordelijk voor wat je zelf op internet plaatst. Je hebt zelf je naam op een publieke plaats gepost, en het is dan ook niet vreemd dat dat terug komt.
Wat zijn overigens precies je problemen met het feit dat je naam er staat?
Sterker nog.. dat artikel is vorig jaar ook al een keer gevonden.quote:Op maandag 21 november 2005 15:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het feit is dat ik niet zelf in publieke discussies op fora mijn volledige naam gebruik. Je zult mijn volledige naam dan ook niet vinden in publieke pagina's over WFL-onderwerpen (Of R&P onderwerpen, voor dat geval).
Natuurlijk kan ik je naam verwijderen, maar de betreffende artikelen, die over hetzelfde onderwerp gaan als je posts hier, vindt men toch wel weer, en dan ook je volledige naam..
quote:Op maandag 21 november 2005 15:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je bent bang dat Sinterklaas er achter komt dat je hier zit te posten?
Ik denk dat onderhand iedereen hier jouw naam wel weet, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 21 november 2005 15:05 schreef rudeonline het volgende:
Triest dat ik hier nog over in discussie moet gaan. Als men mijn naam perse wil weten, dan vinden ze hem inderdaad wel, maar als ik vraag of je mijn naam in dit topic wilt verwijderen zou je iets meer respect moeten tonen. Maar goed, doe wat je wilt als je niet aan mijn verzoek kan voldoen. Ik heb genoeg gezegt.
Ik mis iets volgens mij?quote:Op maandag 21 november 2005 16:32 schreef Pie.er het volgende:
En zijn adres er praktisch ook bij geven vind ik al helemaal twijfelachtig...
Je hebt gelijk, dįt hoort daar niet. Dat rude zijn eigen site naar zichzelf vernoemd heeft en daar regelmatig -ook op Fok- in het openbaar reclame voor maakt(e), maakt echter dat we zijn naam niet gaan editen.quote:Op maandag 21 november 2005 17:19 schreef Pie.er het volgende:
Overtuig hier rudeonline: take veel te veel
Dit bedoel ik.
Hij beweert ook nog eens dat ik ben vreemd gegaan.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:46 schreef Reya het volgende:
Ik heb een klacht!
Akkersloot bagatelliseert mijn levenswerk![]()
Dat is z'n goed recht. Eigenlijk helpt hij je alleen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:46 schreef Reya het volgende:
Ik heb een klacht!
Akkersloot bagatelliseert mijn levenswerk![]()
Ik grijp zo min mogelijk in, omdat iedereen z'n zegje mag doen op zijn manier. Wel wil ik er voor zorgen dat de discussie on-topic blijft, maar het editen of deleten van posts is een laatste middel. Niet het eerste.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:25 schreef alien8ed het volgende:
ps:
Doffy: Jij als MOD moet meer MODDEN en minder flamen / reageren, de laatste pagina is een groot flame-feest....![]()
(MOD deze opmerking ook maar weg en reageer er vooral NIET op)
Je vergat een asterisk achter die zin te plaatsen. Bij bepaalde users neem je deze middelen ogenschijnlijk direct ter hand, zelfs voordat je hun post hebt gelezen.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:31 schreef Doffy het volgende:
[..]
maar het editen of deleten van posts is een laatste middel. Niet het eerste.
Wat b.v. Akker schrijft is vaak onnodig om geėdit te worden, toch gebeurt het.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:36 schreef Doffy het volgende:
Ik vind het knap dat jij schijnt te kunnen zien of ik posts lees of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |