abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32261223
Voor klachten, opmerkingen en suggesties over moderatie van WFL en/of het subforum WFL.

Zo nu en dan zullen Alicey en Doffy tevens optreden als psychiater, maar psychiatrisch patienten wordt verzocht bij hun vaste kliniek hulp te zoeken.

Game on.
pi_32261402
quote:
Op maandag 14 november 2005 16:16 schreef yvonne het volgende:
STIFLER'S MOM
You're dead
-Drags him over to the pooltable-

That's me!
Verheug je je al op je eerst'komende' meet?Categorie C woordgrapje
pi_32261708
WFL Feedback deel 11

deze kan dicht
pi_32261861
quote:
Op maandag 14 november 2005 16:43 schreef het_fokschaap het volgende:
WFL Feedback deel 11

deze kan dicht
True.
  maandag 14 november 2005 @ 17:01:00 #5
27698 Doffy
Eigenlijk allang vertrokken
pi_32262166
Zo, de kliniek is weer in sessie. Kom maar kom maar kom maar!
'Nuff said
  Admin maandag 14 november 2005 @ 17:32:50 #6
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_32262996
quote:
Op maandag 14 november 2005 16:29 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Verheug je je al op je eerst'komende' meet?Categorie C woordgrapje
Ik ga niet naar ranja-parties
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 14 november 2005 @ 17:48:19 #7
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_32263486
quote:
Op maandag 14 november 2005 16:20 schreef Alicey het volgende:
Voor klachten, opmerkingen en suggesties over moderatie van WFL en/of het subforum WFL.

Zo nu en dan zullen Alicey en Doffy tevens optreden als psychiater, maar psychiatrisch patienten wordt verzocht bij hun vaste kliniek hulp te zoeken.

Game on.
De fok-crew is echt voer voor psychologen.

Linkje naar het vorige deel.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  maandag 14 november 2005 @ 17:56:01 #8
60090 Akkersloot
pi_32263710
quote:
Op maandag 14 november 2005 16:20 schreef Alicey het volgende:

Game on.
Ach Yvonne. Ik begrijp het al. Het zat je natuurlijk behoorlijk zwaar dat ik bijna tegen een unban zat. "Hitler van een Akkersloot" geband wegens "nazi Donner".

Nog bedankt voor het toegezegde en zeer uitgebreide antwoord (ga er even bij zitten ...... "nee en nogeens nee") naar aanleiding dat ik geband ben wegens "nazi donner" maar door een crew lid gelijktijdig werd uitgemaakt voor iemand die mensen wil vergassen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Akkersloot op 14-11-2005 18:05:41 ]
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
  maandag 14 november 2005 @ 18:04:43 #9
60090 Akkersloot
pi_32263984
quote:
Op maandag 14 november 2005 17:01 schreef Doffy het volgende:
Zo, de kliniek is weer in sessie. Kom maar kom maar kom maar!
Hoi, Doffy. Naar aanleiding van je verwijdering van posts als het over de koran gaat wegens "uit de context gehaalde verzen" had ik je nog een vraag gesteld in dit topic : 5:33 "De vergelding voor hen die God en Zijn Boodschapper

Helaas van je nog geen antwoord gehad. (In 15 posts voor niets 4 keer voor gestoord uitgemaakt )
  Admin maandag 14 november 2005 @ 18:13:01 #10
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_32264256
quote:
Op maandag 14 november 2005 17:56 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Ach Yvonne. Ik begrijp het al. Het zat je natuurlijk behoorlijk zwaar dat ik bijna tegen een unban zat. "Hitler van een Akkersloot" geband wegens "nazi Donner".

Nog bedankt voor het toegezegde en zeer uitgebreide antwoord (ga er even bij zitten ...... "nee en nogeens nee") naar aanleiding dat ik geband ben wegens "nazi donner" maar door een crew lid gelijktijdig werd uitgemaakt voor iemand die mensen wil vergassen.

Jij tegen een unban?
Think again

Ik heb niks toegezegd, je stelt 2 vragen per mail, ik antwoord, wat wil een akkersloot nog meer!
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Admin maandag 14 november 2005 @ 18:13:30 #11
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_32264275
quote:
Op maandag 14 november 2005 18:04 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Hoi, Doffy. Naar aanleiding van je verwijdering van posts als het over de koran gaat wegens "uit de context gehaalde verzen" had ik je nog een vraag gesteld in dit topic : 5:33 "De vergelding voor hen die God en Zijn Boodschapper

Helaas van je nog geen antwoord gehad. (In 15 posts voor niets 4 keer voor gestoord uitgemaakt )
Voor niets....

pi_32264418
quote:
Op maandag 14 november 2005 17:48 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

De fok-crew is echt voer voor psychologen.

Linkje naar het vorige deel.
Ik sta al onder behandeling Akje. Jij ook?
  maandag 14 november 2005 @ 18:18:11 #13
60090 Akkersloot
pi_32264419
quote:
Op maandag 14 november 2005 18:13 schreef yvonne het volgende:
Ik heb niks toegezegd, je stelt 2 vragen per mail, ik antwoord, wat wil een akkersloot nog meer!
Toegezegd slaat op de inhoud van de post van de betreffende admin, zie linkje.
  Admin maandag 14 november 2005 @ 18:23:57 #14
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_32264620
quote:
Op maandag 14 november 2005 18:18 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Toegezegd slaat op de inhoud van de post van de betreffende admin, zie linkje.
Betreffende admin is heul geen admin, en er staat nergens een toezegging.

pi_32264717
quote:
Op maandag 14 november 2005 17:32 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik ga niet naar ranja-parties
Correctie:
Niet meer.
Volgens mij ben je wel bij een aantal geweest vroegâh toen je nog jong en onbezonnen was.
pi_32264892
pi_32321264
Schoffy, volgende keer niet zomaar een topic in onzin zetten.
Als wetenschap wordt bedreven vanuit een ludiek oogpunt, betekent het nog niet dat het meteen onzin is.
Het hoeft niet altijd serieus te zijn. Snap je dat? Ja? Snap je dat?
Zo niet, dan heb je de W enorm verkeerd begrepen.
  woensdag 16 november 2005 @ 22:12:45 #18
60090 Akkersloot
pi_32327793
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:34 schreef yvonne het volgende:
Nee hoor, het was een zeikbaggertopic, dus dicht.
Verder nog iets?
Waarom vind je Homo Alexander de Grote als heilige in de koran [18:83] ? een zeikbaggertopic ?
  Admin woensdag 16 november 2005 @ 22:18:28 #19
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_32327974
Ging nergens meer over,
oh
zoals al je topics eik,
next

pi_32329773
quote:
Op woensdag 16 november 2005 22:18 schreef yvonne het volgende:
Ging nergens meer over,
oh
zoals al je topics eik,
next
Hoi
pi_32348031
quote:
Op woensdag 16 november 2005 22:18 schreef yvonne het volgende:
Ging nergens meer over,
oh
zoals al je topics eik,
next
Ho het feit dat bepaaldde topics niet te pro islam zijn is nog geen reden ze dicht te gooien.
Jij en LV en Dagonet in ietsminderematen hebben er een handje van je eigen politiek correcte sencuur op te leggen. Welliswaar binnen de regels van het forum maar er mag hier dooer iedere gefrustreerde pygmee en aandere aanhangers van de 5e collone Godweetniet wat geroepen worden: Niks mis met mensen linkjes naar het stormfront te sturen, ze voor Hitler of nazi uit te maken of ze in de schoenen te schuiven dat ze mensen zouden vergassen. Familieleden mogen hier ook zomaar voor teef hoer SS er uitgemaakt worden. Op het moment dat Akkersloot, Wilder, Ondergetekende gelijksoortig reageren staan jullie verdomd snel klaar met een ban.

Walter Kamp : Jezus was Homo [Cosma-Shiva] is al tijden open

Maar artikeltjes op de bewezen geschiedenis van een pedofiele karavaanrover worden direkt geblokt, op bepaaldezieltjes mag niet getrapt worden.

Mag ik jullie aanraden om degelijk te gaan bannen: zodat op geen enkel zieltje getreapt wordt, of iets coulanter te zijn naar de niet links georienteerde posters hier als die een wat scherpere opmerking maken.

Verder is verdraaing van een feit hoe licht ook, zeker las het de holocaust betreft een abominatie.
Laten we toch wel wezen wat voor mensen de kreet "Hamas Hamas alle Joden aan ..etc" beziggen, en ik ben 99% zeker dat Akkersloot dergelijk soort dingen niet post...naar geen enkele ethniciteit. Hij post nog niet eens dat ie daar an denkt..... terwijl ik het al tijden betreur dat ik een electrische oven heb
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_32348136
quote:
Op donderdag 17 november 2005 17:09 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Ho het feit dat bepaaldde topics niet te pro islam zijn is nog geen reden ze dicht te gooien.
Jij en LV en Dagonet in ietsminderematen hebben er een handje van je eigen politiek correcte sencuur op te leggen. Welliswaar binnen de regels van het forum maar er mag hier dooer iedere gefrustreerde pygmee en aandere aanhangers van de 5e collone Godweetniet wat geroepen worden: Niks mis met mensen linkjes naar het stormfront te sturen, ze voor Hitler of nazi uit te maken of ze in de schoenen te schuiven dat ze mensen zouden vergassen. Familieleden mogen hier ook zomaar voor teef hoer SS er uitgemaakt worden. Op het moment dat Akkersloot, Wilder, Ondergetekende gelijksoortig reageren staan jullie verdomd snel klaar met een ban.

Walter Kamp : Jezus was Homo [Cosma-Shiva] is al tijden open

Maar artikeltjes op de bewezen geschiedenis van een pedofiele karavaanrover worden direkt geblokt, op bepaaldezieltjes mag niet getrapt worden.

Mag ik jullie aanraden om degelijk te gaan bannen: zodat op geen enkel zieltje getreapt wordt, of iets coulanter te zijn naar de niet links georienteerde posters hier als die een wat scherpere opmerking maken.

Verder is verdraaing van een feit hoe licht ook, zeker las het de holocaust betreft een abominatie.
Laten we toch wel wezen wat voor mensen de kreet "Hamas Hamas alle Joden aan ..etc" beziggen, en ik ben 99% zeker dat Akkersloot dergelijk soort dingen niet post...naar geen enkele ethniciteit. Hij post nog niet eens dat ie daar an denkt..... terwijl ik het al tijden betreur dat ik een electrische oven heb
Het topic is gesloten omdat alles wat er over te zeggen viel gezegd was, en het topic verzandde in off-topic geleuter. Dat heeft niets te maken met de (politieke) mening van wie dan ook, maar simpelweg met het feit dat wanneer een topic uitsluitend bagger bevat, het geen plaats meer heeft.
  Admin donderdag 17 november 2005 @ 17:23:42 #23
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_32348438
Dank je yvonne2

pi_32348488
quote:
Op donderdag 17 november 2005 17:23 schreef yvonne het volgende:
Dank je yvonne2
Sst.. Straks wordt er nog beweerd dat ik een clone van je ben.
pi_32348643
Inderdaad dat dit soort topics meestal verzanden door bepaalde opmerkingen van bepaalde figuren die het al dan niet tot Mod willen schoppen......

Sorry maar als bijvoorbeeld Bansheeboy zich bemoeit met een tiopic gaat het al snel verkeerd
Dit etterbakje mag weet ik wat voor haatzaaiende posts plaatsen aangaande vrouwen niet moslims en homo's. (Persoonlijk denk ik dat ie zelf in de kleerkast zit) Maar hier wordt niet of erg laat op ingegerepen..

Zou mischien een idee zijn om afgezien van het aantal posts per dag, in iemands profiel, ook het aantal bans per forum te kunnen zien. Akkersloot onderbouwd zijn stukjes historisch meestal redelijk goed en er zijn een hoop mensen die dat niet kennen hebben.

Het is gewoon opvallend hoeveel stukjes waarin moslims figureren gesloten danwel geflamed worden. Als Akker een permanente ban op POL/NWS heeft waarom heeft een Bansheeboy dat dan niet?

pi_32348734
quote:
Op donderdag 17 november 2005 17:29 schreef desiredbard het volgende:
Inderdaad dat dit soort topics meestal verzanden door bepaalde opmerkingen van bepaalde figuren die het al dan niet tot Mod willen schoppen......

Sorry maar als bijvoorbeeld Bansheeboy zich bemoeit met een tiopic gaat het al snel verkeerd
Dit etterbakje mag weet ik wat voor haatzaaiende posts plaatsen aangaande vrouwen niet moslims en homo's. (Persoonlijk denk ik dat ie zelf in de kleerkast zit) Maar hier wordt niet of erg laat op ingegerepen..
Er wordt gemodereerd als dat nodig is. Ik heb BSB in WFL overigens amper gezien tot nu toe.
quote:
Zou mischien een idee zijn om afgezien van het aantal posts per dag, in iemands profiel, ook het aantal bans per forum te kunnen zien. Akkersloot onderbouwd zijn stukjes historisch meestal redelijk goed en er zijn een hoop mensen die dat niet kennen hebben.
Het probleem met Akkersloot is dat hij niet discussieert. Ik ontken niet dat hij soms zinnige bijdragen levert.
quote:
Het is gewoon opvallend hoeveel stukjes waarin moslims figureren gesloten danwel geflamed worden. Als Akker een permanente ban op POL/NWS heeft waarom heeft een Bansheeboy dat dan niet?
Omdat het niet gaat om wat Akkersloot post, maar om hoe hij het post.
pi_32349060
Akkersloot stelt een feit dat ie vaak dusdanig heeft onderzocht:
Dat karravaanrover stukje is er een.
Dat is idd door tig figuren ondezocht en daarmee historisch bewezen, daar valt weinig over te discussieren.

Bansheeboy kwan de net weer even opzetten als een koortslip in Submission II topic in NWSwaar hij doorlinkte naar een anti homo-post die hij eerder gemaakt had en die nog steeds niet verwijderd is.

dat stukje komt op mij ver als een van de paragraven uit Mein Kampf, en dat laten jullie staan
(Nee ik ga niet linken het valt te vinden uit bovenstaande beschrijving ) lekker modereren is dat

Maar woorden als Proleet Mohammed (typfoutje) temporaalkwab epilepsie patient worden heel erg hard afgestraft. terwijl een idioot die rechtstreeks uit het rifgebergte getrokken lijkt te zijn hier atheisten christenen en homo's mag beledigen?

Goed ik ben het niet eens met homohuwelijken en adoptie en zo, maar het vuil dat deze jongen spuit is toch vele malen erger dan de informatieve stukjes die Akker plaatst.

Als het historische stukjes en sexuale speculaties mag plaatsenover Jezus en Budha dan mag dat toch zeker ook aangaande deze profeet die zijn inkomsten haalde uit het overvallen van karavanen als hij niet bezig was zijn 9 jarig bruidje te neuken.
  donderdag 17 november 2005 @ 18:48:56 #28
60090 Akkersloot
pi_32350879
quote:
Op donderdag 17 november 2005 17:13 schreef Alicey het volgende:
Het topic is gesloten omdat alles wat er over te zeggen viel gezegd was, en het topic verzandde in off-topic geleuter. Dat heeft niets te maken met de (politieke) mening van wie dan ook, maar simpelweg met het feit dat wanneer een topic uitsluitend bagger bevat, het geen plaats meer heeft.
Dank je Desiredbard

Dus het aanhalen dat de topicstarter gestoord moet zijn, met de geziene verwachte reacties, wordt beloond.

En verder schrijf je dat ik niet wil discussieren? Wat heeft de vermelding dat ik gestoord zou zijn nu wél met discussieren te maken.

Oh ja. Ik wacht nog op reactie van de collega mod op mijn vraag van als hij koranverzen als "uit de context geplaatst" verwijderd hoe hij dan vers 5:33 interpreteert/goed lult.

En Yvonne krijg ik nog een fatsoenlijk antwoord op mijn vraag betreffende de post "als je de macht had zou je ook mensen vergassen" van een user welke je nu inmiddels in je crew hebt. ?
pi_32351563
quote:
Op donderdag 17 november 2005 18:48 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Dank je Desiredbard

Dus het aanhalen dat de topicstarter gestoord moet zijn, met de geziene verwachte reacties, wordt beloond.

En verder schrijf je dat ik niet wil discussieren? Wat heeft de vermelding dat ik gestoord zou zijn nu wél met discussieren te maken.
Wat zegt wat iemand anders doet over jou?
quote:
Oh ja. Ik wacht nog op reactie van de collega mod op mijn vraag van als hij koranverzen als "uit de context geplaatst" verwijderd hoe hij dan vers 5:33 interpreteert/goed lult.

En Yvonne krijg ik nog een fatsoenlijk antwoord op mijn vraag betreffende de post "als je de macht had zou je ook mensen vergassen" van een user welke je nu inmiddels in je crew hebt. ?
Misschien scheelt het als je het een keer fatsoenlijk vraagt.
pi_32351600
BSB wordt dan ook regelmatig gebanned, desiredbard. Wat dat aangaat wordt er geen onderscheid gemaakt, zoals je suggereert.
pi_32352207
atomen bestaan uit ruimteschepen

Het is niet mijn hobby om topics dan el users op een dergelijk manier aan te vallen, maar om de redenen die ik in de hierboven staande link vermeld wil ik serieus twijfelen aan de waarde dat dit topic voor WFL heeft
  donderdag 17 november 2005 @ 19:39:41 #32
27698 Doffy
pi_32352264
Voel je gesterkt met de gedachte dat wij ons ook al sinds het begin van het topic onderhouden over wat we ermee aan moeten vangen, maar zolang het een "filosofisch" karakter heeft, blijft het open. Tegen Hegel valt immers ook niet veel rationeels in te brengen (omdat die ratio wantrouwt), maar dat is wel filosofie.

Zolang dat topic niet verbaggert, blijft het open. Al houden we het scherp in de gaten.
'Nuff said
pi_32352522
quote:
Op donderdag 17 november 2005 19:39 schreef Doffy het volgende:
Voel je gesterkt met de gedachte dat wij ons ook al sinds het begin van het topic onderhouden over wat we ermee aan moeten vangen, maar zolang het een "filosofisch" karakter heeft, blijft het open. Tegen Hegel valt immers ook niet veel rationeels in te brengen (omdat die ratio wantrouwt), maar dat is wel filosofie.

Zolang dat topic niet verbaggert, blijft het open. Al houden we het scherp in de gaten.
Mjah, ik vind het zelf ook gevaarlijk om van hogere hand op te treden tegen dergelijke topics. Uiteindelijk heeft die man ook het recht zijn mening te uiten, en het getuigt van weinig acceptatievermogen om dat topic vanuit conventionele principes te sluiten.

Aan de andere kant blijkt dat de user in kwestie niet bereid is zich ook maar aan bepaalde basale principes te conformeren, en ik vraag me dan ook af of daar ooit een discussie die WFL waardig is kan orden gevoerd. Het blijft dan naar mijn mening een topic dat balanceert op het randje van 'filosofie' en egocentrische raaskallerij met de te verwacxhten reacties daarop...
  donderdag 17 november 2005 @ 19:51:36 #34
27698 Doffy
pi_32352655
Als het ontspoort, gaat het dicht. Daar is TS een prominente rol in toebedacht. We zullen zien hoe één en ander zich ontwikkelt.
'Nuff said
pi_32352777
quote:
Op donderdag 17 november 2005 19:51 schreef Doffy het volgende:
Als het ontspoort, gaat het dicht. Daar is TS een prominente rol in toebedacht. We zullen zien hoe één en ander zich ontwikkelt.
Ik heb alle vertrouwen in de mods - zonder te overdrijven -, dus dat gaat vast goedkomen
pi_32354988
quote:
Op donderdag 17 november 2005 19:37 schreef Reya het volgende:
atomen bestaan uit ruimteschepen

Het is niet mijn hobby om topics dan el users op een dergelijk manier aan te vallen, maar om de redenen die ik in de hierboven staande link vermeld wil ik serieus twijfelen aan de waarde dat dit topic voor WFL heeft
Was er niet een of andere gek ooit bij Kopspijkers die daarvan overtuigd was?
pi_32355002
quote:
Op donderdag 17 november 2005 21:07 schreef thabit het volgende:

[..]

Was er niet een of andere gek ooit bij Kopspijkers die daarvan overtuigd was?
Dat is deze user dus
  donderdag 17 november 2005 @ 21:32:23 #38
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_32355886
quote:
Op donderdag 17 november 2005 19:47 schreef Reya het volgende:

[..]

Mjah, ik vind het zelf ook gevaarlijk om van hogere hand op te treden tegen dergelijke topics. Uiteindelijk heeft die man ook het recht zijn mening te uiten, en het getuigt van weinig acceptatievermogen om dat topic vanuit conventionele principes te sluiten.
Ik ben het deels met je eens, ik vraag me echter af wat überhaupt het doel van zo'n topic is! Discussieren is niet mogelijk, het topic is dan ook enkel spam voor zijn geloof. Waar ligt dan de grens, ik mag toch niet hopen dat WFL verwordt tot een subforum waar iedereen zijn geloof komt bepleiten en vervolgens iedere vraag min of meer ontwijkt. Er is simpelweg geen discussie mogelijk als iemand zo gelooft in z'n gelijk....
  donderdag 17 november 2005 @ 21:33:33 #39
27698 Doffy
pi_32355937
Ik heb een paar vragen open staan; als hij er niet op reageert ondanks herhaaldelijke herinneringen, dan is dat ook een reden om de tent dicht te gooien. Tot die tijd heeft hij echter het voordeel van de twijfel.
'Nuff said
  donderdag 17 november 2005 @ 21:34:38 #40
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_32355982
Vooruit dan weer, hij is nu bij de vragen van rond 13.00 uur, hoewel hij wel verwijst naar z'n niet werkende website.
pi_32356084
quote:
Op donderdag 17 november 2005 21:33 schreef Doffy het volgende:
Ik heb een paar vragen open staan; als hij er niet op reageert ondanks herhaaldelijke herinneringen, dan is dat ook een reden om de tent dicht te gooien. Tot die tijd heeft hij echter het voordeel van de twijfel.
Ik heb ook nog e.e.a. open staan idd.
pi_32362280
TOLERANTIE
Vanwaar deze angst en vrees, die hier zo ten toon gespreid wordt?
Omdat hij niet binnen de klassieke patronen van WFL te vangen valt?
Fok is groot genoeg imo om hem hier zijn ideeën te kunnen laten bediscussiëren en d'r zit heel wat talent op FOK die al zijn ideeën kunnen weerleggen.
Iemand die met een nieuw idee hier aankomt en niet gelijk alle details kan uitleggen wordt tot de grond afgebrand.
harriechristus is al jaren bezig en niet meer zo snel af te branden.
Want de manier waarop op hem gereageerd wordt omdat hij niet volgens de klassieke leer zijn ideeën verkondigt vind ik treurig. (HIj stopt zichzelf helaas graag in de slachtofferrol.)
Mensen met originele ideeën die daarmee volkomen buiten het stramien komen krijgen op deze manier nooit een kans.
FOK! is pluriform en moet dat ook blijven.
pi_32364307
Afwijkende ideeen zijn ook geen probleem, Jozo. Als het goed is valt dat ook in de antwoorden van Doffy en mij in het betreffende topic, alsmede in dit topic te lezen. Iemand hoeft niet alles tot in details uit te kunnen leggen, maar er wordt wel verwacht dat iemand serieus in gaat op vragen, en het zou daarbij nog meegenomen zijn wanneer het verhaal dat iemand vertelt logisch en coherent in elkaar steekt.

Angst en vrees is er dus niet echt (Behalve dan voor het topic wat hierna komt), maar de wijze waarop een topic is opgezet moet imo wel enige raakvlakken hebben met W, F of L, wil het hier een plaats kunnen hebben. Als die eis niet gesteld wordt, zou alles on-topic zijn hier.
pi_32365986
Ik ging even iets te kort door de bocht. Ik kreeg het idee dat jullie hem hier de mond willen snoeren vanwege zijn ideeën.
Hij is wel de risee van WFL met zijn topic.
pi_32366279
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 10:08 schreef Yosomite het volgende:

Ik denk dat je dat mensen moeilijk kwalijk kunt nemen, het is tenslotte niet echt een alledaags idee..
  vrijdag 18 november 2005 @ 12:54:59 #46
27698 Doffy
pi_32369857
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 12:48 schreef ThE_ED het volgende:
Misschien is het maar mijn slechte indruk maar misschien komt dit topic beter tot zijn recht in TRU?
(dit als vraagje aan de moderators)
Het is een lastig geval. Vooralsnog blijft het in WFL, wat mij betreft, al ben ik er ook niet zeker van. Het hangt wat mij betreft vooral van TS af welke sfeer dat topic houdt. Tot die tijd mag ie van mij zijn ideeën verkondigen in WFL.
'Nuff said
  vrijdag 18 november 2005 @ 12:56:31 #47
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_32369885
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 12:54 schreef Doffy het volgende:

[..]

Het is een lastig geval. Vooralsnog blijft het in WFL, wat mij betreft, al ben ik er ook niet zeker van. Het hangt wat mij betreft vooral van TS af welke sfeer dat topic houdt. Tot die tijd mag ie van mij zijn ideeën verkondigen in WFL.
Tsja, het heeft wat mij betreft de hele tijd al niet zo'n wetenschappelijke sfeer hoewel dat niet per se een criterium hoeft te zijn natuurlijk.
[KNE]-Mod
  vrijdag 18 november 2005 @ 12:56:40 #48
27698 Doffy
pi_32369887
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 10:08 schreef Yosomite het volgende:
Ik ging even iets te kort door de bocht. Ik kreeg het idee dat jullie hem hier de mond willen snoeren vanwege zijn ideeën.
Nee hoor, helemaal niet. Maar als het een 'bergrede' wordt zonder discussie gaat ie wel dicht. Als het afglijdt naar een baggertopic waaraan TS niets toevoegt, gaat het dicht. Tot dusver lijkt daar van geen sprake.
quote:
Niet alleen van WFL, ook van de rest van de wereld
'Nuff said
  vrijdag 18 november 2005 @ 12:58:06 #49
27698 Doffy
pi_32369921
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 12:56 schreef ThE_ED het volgende:
Tsja, het heeft wat mij betreft de hele tijd al niet zo'n wetenschappelijke sfeer hoewel dat niet per se een criterium hoeft te zijn natuurlijk.
Ik moet zeggen dat het mij aangenaam verrastte dat ie serieus Hegel gelezen lijkt (!) te hebben. Al is dat misschien wel de slechte filosofische referentie die je kan hebben (na misschien Boer Koekoek), het is tenminste een filosofische referentie. Ik zie het dan ook meer als een F- of L-topic dan als W.
'Nuff said
  vrijdag 18 november 2005 @ 13:00:39 #50
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_32369978
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 12:58 schreef Doffy het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat het mij aangenaam verrastte dat ie serieus Hegel gelezen lijkt (!) te hebben.
Oh, daar lijkt het me juist wel een type voor; echt iemand die er helemaal mee bezig is op een vreemde manier. Hegel is niet eens zo fout als je er maar geen rationele dingen op gaat baseren, maar met zijn Gods idee gaat hij wat mij betreft toch een beetje het filosofische experiment voorbij richting de waanzin.

Nouja, we zullen wel zien wat er van komt
[KNE]-Mod
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')