Feedback over WFL of moderatiebeleid van WFL ben ik een van de aangewezen personen om je te voorzien van een reactie. Of je dat nou leuk vindt of niet..quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:34 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Een niet standaard reactie om er makkelijk vanaf te zijn, zogezegde 'dooddoeners'. Maar de echte reden van de mod in kwestie, niet van jou, maar jij wil gewoon communiceren, je ergens mee inmengen, ongevraagd, ongewenst..
Je weet ook niet wat je wilt he?quote:Je bent al actief genoeg in de SC's, leuk gebaar, maar laat dat hier maar alsjeblieft achterwege.![]()
Nee.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Feedback over WFL of moderatiebeleid van WFL ben ik een van de aangewezen personen om je te voorzien van een reactie. Of je dat nou leuk vindt of niet..
Discussieer jij dan?quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:14 schreef Akkersloot het volgende:
Er is hoop. Een topic dat eerst gesloten was, is nu weer open. "Hitler van een Akkersloot" geband wegens "nazi Donner". Blijkbaar ziet een deel van de mods een forum toch als iets waar je je mening mag uiten. En kent men het begrip "open discussie" i.p.v. de drogreden "je moet maar mailen". Naar iemand die mij gestoord noemt, ja dag.
Je houdt ook overal rekening mee, Ietje..quote:Op maandag 14 november 2005 10:38 schreef yvonne het volgende:
Hier vast een tvp aangezien akkersloot zo wel om het slotje zal komen piepen.
Ach. Oud zeer.quote:Op maandag 14 november 2005 10:38 schreef yvonne het volgende:
Hier vast een tvp aangezien akkersloot zo wel om het slotje zal komen piepen.
Net op tijd ge-editquote:
Anders ik wel. Homo Alexander de Grote als heilige in de koran [18:83] ?quote:Op maandag 14 november 2005 13:04 schreef yvonne het volgende:
Net op tijd ge-edit
Ik was de url al aan het zoeken naar je topic
Ja hoor ik heb een trauma van je gekregen.quote:Op maandag 14 november 2005 13:25 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Anders ik wel. Homo Alexander de Grote als heilige in de koran [18:83] ?
Het sluiten van dat topic is gewoon een pesterij-tje als gevolg van wat opgelopen trauma's. Je maakt mij niets wijs.
open er een topic over in R&Pquote:Op maandag 14 november 2005 13:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hoor ik heb een trauma van je gekregen.
En nu?
Heet ik LiveLevelledingus?quote:Op maandag 14 november 2005 13:28 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
open er een topic over in R&P
Probeer desondanks nog normaal te doen.quote:Op maandag 14 november 2005 13:27 schreef yvonne het volgende:
Ja hoor ik heb een trauma van je gekregen.
En nu?
Nee hoor, het was een zeikbaggertopic, dus dicht.quote:Op maandag 14 november 2005 13:32 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Probeer desondanks nog normaal te doen.
Het sluiten van Homo Alexander de Grote als heilige in de koran [18:83] ? is gewoon een pesterij. Verder niets.![]()
Blijkbaar was er dan toch nog iets te melden. Want jouw standpunt komt niet overeen met dat van ex wfl mod Haushofer. En enkele andere users.quote:Op maandag 14 november 2005 13:34 schreef yvonne het volgende:
Nee hoor, het was een zeikbaggertopic, dus dicht.
Verder nog iets?
Dusquote:Op maandag 14 november 2005 13:39 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Blijkbaar was er dan toch nog iets te melden. Want jouw standpunt komt niet overeen met dat van ex wfl mod
Dat het jouw persoonlijke mening is.quote:
Niks mis meequote:Op maandag 14 november 2005 13:43 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Dat het jouw persoonlijke mening is.
Als het je persoonlijke mening is, heb je dat topic nog niet te sluiten. Stomme trut.quote:
quote:Op maandag 14 november 2005 14:03 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Als het je persoonlijke mening is, heb je dat topic nog niet te sluiten. Stomme trut.
Het valt je nogal lastig om een reactie te plaatsen zonder hierin persoonlijk te worden en te gaan schelden, is het niet?quote:Op maandag 14 november 2005 14:03 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Als het je persoonlijke mening is, heb je dat topic nog niet te sluiten. Stomme trut.
Temper, temper my dear Akkerslootquote:Op maandag 14 november 2005 14:03 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Hij heeft daar een punt. Maar dat wist je zelf ook al, alleen doet het je goed om bepaalde users te stangen.quote:Op maandag 14 november 2005 14:03 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Oh, de schijnheil komt ook even langs.quote:Op maandag 14 november 2005 14:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het valt je nogal lastig om een reactie te plaatsen zonder hierin persoonlijk te worden en te gaan schelden, is het niet?
Word je er inmiddels wel voor behandeld knufknuf?quote:Op maandag 14 november 2005 15:04 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Hij heeft daar een punt. Maar dat wist je zelf ook al, alleen doet het je goed om bepaalde users te stangen.
[..]
Oh, de schijnheil komt ook even langs.
Zegt ze nadat iemand expres getreiterd wordt door een crewlid, waardoor hij z'n frustratie uit.. en terecht.
Optiefen Judas.
Uiteraard, ik ga met een heel tevreden gevoel slapen vanavondquote:Op maandag 14 november 2005 15:04 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Hij heeft daar een punt. Maar dat wist je zelf ook al, alleen doet het je goed om bepaalde users te stangen.
[..]
I didn't know you'd get off of those things..quote:Op maandag 14 november 2005 15:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Uiteraard, ik ga met een heel tevreden gevoel slapen vanavond
Open een topic om hierover te filosoferenquote:Op maandag 14 november 2005 15:13 schreef OldJeller het volgende:
[..]
I didn't know you'd get off of those things..
In het kader van de ultieme bevrediging pour ta...quote:Op maandag 14 november 2005 15:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Open een topic om hierover te filosoferen
was jij dat ?quote:Op maandag 14 november 2005 15:21 schreef OldJeller het volgende:
[..]
In het kader van de ultieme bevrediging pour ta...![]()
There are other ways.. heb je trouwens nooit misbruik proberen te maken van een kleine newbie die enorm dronken was tijdens eens FOK!meet, Ie?![]()
A. Ik kom nooit naar meetings.quote:
Dat is wel een andere fetish van me jaquote:Op maandag 14 november 2005 15:21 schreef OldJeller het volgende:
[..]
In het kader van de ultieme bevrediging pour ta...![]()
There are other ways.. heb je trouwens nooit misbruik proberen te maken van een kleine newbie die enorm dronken was tijdens eens FOK!meet, Ie?![]()
Ik vind je zo mild gewordenquote:Op maandag 14 november 2005 15:31 schreef OldJeller het volgende:
[..]
A. Ik kom nooit naar meetings.
B. Als ik er zou zijn, was het feest voor jou direct afgelopen.
C. Wat doe je hier, zijn die kleine heikneutervriendjes van je in SC niet leuk genoeg meer?
Okey, bye.
vertelquote:Op maandag 14 november 2005 15:31 schreef OldJeller het volgende:
B. Als ik er zou zijn, was het feest voor jou direct afgelopen.
het is wat stil in de SC jaquote:C. Wat doe je hier, zijn die kleine heikneutervriendjes van je in SC niet leuk genoeg meer?
Ik had eensch een film gezien waar een enorme diepgang in zat.quote:Op maandag 14 november 2005 15:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is wel een andere fetish van me ja
Ja, eigenlijk zouden ze hier harder moeten worden afgestraft..quote:
ooh je hebt het nu over WFL bij loepa. Ze mocht me altijd al niet, wat kon haar meer verblijden dan mijzelf uit te nodigen op haar fuif..quote:Op maandag 14 november 2005 15:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is dat omdat jij er niet wil komen, of is dat omdat niemand jou er wil hebben?
En dan nog beloven dat ik achtervolgd ga worden door een groot konijn, maar niets te zien.quote:Op maandag 14 november 2005 15:44 schreef OldJeller het volgende:
[..]
ooh je hebt het nu over WFL bij loepa. Ze mocht me altijd al niet, wat kon haar meer verblijden dan mijzelf uit te nodigen op haar fuif..
Leukste FB topic van de laatste tijd iddquote:Op maandag 14 november 2005 15:44 schreef OldJeller het volgende:
[..]
ooh je hebt het nu over WFL bij loepa. Ze mocht me altijd al niet, wat kon haar meer verblijden dan mijzelf uit te nodigen op haar fuif..
Werd iemand enorm panisch, zeker toen ik een topic in FB opende.
Joy. I just like to FOK! around.
Die zoeken we even opquote:Op maandag 14 november 2005 15:39 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik had eensch een film gezien waar een enorme diepgang in zat.
Hebben we hier met een "Stiffler's Mom" situatie te maken?
Ah yes.. I remember..quote:Op maandag 14 november 2005 15:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Leukste FB topic van de laatste tijd idd
We "leukten"het op.quote:Op maandag 14 november 2005 16:01 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ah yes.. I remember..
How you and other crewmembers fucked that topic up..
Ik heb het script van die film gevonden, het was dus American Pie. Hier een stukje tussen Stifler's Mom en een kereltje; 'Finch'. Soortgelijke situatie op een FOK!meet met jou and some random drunk newb?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |