Maak dat de kat wijs.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:09 schreef Alicey het volgende:
Dat is niet het geval. Het is mij in eerste instantie niet eens opgevallen dat Natalie er mee bezig was, anders had ik Akje niet terug gestuurd.
Je ziet maar,maar niet in WFL.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:10 schreef Akkersloot het volgende:
Hij heeft die uitspraak hier publiekelijk op dit forum gemaakt en het wordt hier dan ook publiekelijk uitgevochten ook![]()
Hebben we het allebei hier over Natalie?quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:12 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Maak dat de kat wijs.
"ga je nu zelfs ook uitspraken van je collega mod editten".
Kijk voortaan eerst maar eens wat je edit.
De uitspraak is gedaan in WFL.quote:
Had ik je zelfs geen linkje gegevenquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:17 schreef Alicey het volgende:
Hebben we het allebei hier over Natalie?
Uitsluitend in geval van fatsoenlijke woorden, en op een fatsoenlijke manier. Dit laatste ter beoordeling van de mods en de FA's. Einde discussie.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:23 schreef Akkersloot het volgende:
De uitspraak is gedaan in WFL.
En zeker nu die persoon het weer tot mod gebracht heeft, heeft men op een fatsoenlijk forum recht op weerwoord.
Dat weerwoord is gegeven, en die vete bleek nergens heen te gaan. Best vreemd dat jullie alles wel publiek uit willen vechten, maar niet gewoon met elkaar willen praten, en het desondanks beiden schijnbaar toch erg belangrijk vinden wat jullie van elkaar denken..quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:23 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
De uitspraak is gedaan in WFL.
En zeker nu die persoon het weer tot mod gebracht heeft, heeft men op een fatsoenlijk forum recht op weerwoord.
Ik kan me niet herinneren dat ik reacties van Natalie heb geedit, maar ik kan me vergissenquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:24 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Had ik je zelfs geen linkje gegeven![]()
imo net zo min on-topic. Dat noopt toch echter niet tot nog meer off-topic?quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:21 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
De stuk of vijf verwijzingen dat iemand gestoord is, is natuurlijk wél ontopic.![]()
Het is nu wel zonneklaar dat jouw functie hier, te vergelijken is met een autist die werkzaam op een callcenter is. Daarnaast ben je nog eens enorm partijdig.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:09 schreef Alicey het volgende:
-knip- Loos gezwam, haal dat bord van 5 bij 8 meter eens voor je hoofd weg -knip-
Effe dimmen, kleine.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:39 schreef OldJeller het volgende:
-gelul
In dit conflict ben ik niet partijdig. L_V heb ik ook aangesproken, en voor L_V geldt wat voor Akkersloot ook geldt.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:39 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Het is nu wel zonneklaar dat jouw functie hier, te vergelijken is met een autist die werkzaam op een callcenter is. Daarnaast ben je nog eens enorm partijdig.
Ook dat is niet waar.quote:Die mensen uit SC zou je nooit op de vingers tikken, alleen in extreme gevallen, anders ben je bang dat je je 'vriendjes' kwijtraakt.
Het gaat mij vooral omdat ik macht kan uitoefenen. Daar kick ik op.quote:Je hebt deze functie toegewezen gekregen, omdat de Admins e.d. op mensen met een labiel karakter druk kunnen uitoefenen en goed onder de duim kunnen houden, en vanwege de aanwezigheid natuurlijk.
Ik ben niet zo sentimenteel hoor, hoewel ik het aandoenlijk vind hoe verwrongen je realiteit is.quote:Ik kan dit allemaal vergelijken met b.v. een politiehond die alle vier zijn poten heeft gebroken en dus niet zijn functie als politiehond kan vervullen, waardeloos dus.
En niet sentimenteel gaan doen omdat je niet tegen kritiek kan.
Ja hoor. "geen haar beter dan die gene die het voor de oorlog zo tegen de joden hadden" zijn fatsoenlijke woorden. Als je dat geen onfatsoenlijke woorden vind is er volgens mij maar één optie en dat is dat je het er gewoon mee eens bent.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:25 schreef Doffy het volgende:
Uitsluitend in geval van fatsoenlijke woorden, en op een fatsoenlijke manier. Dit laatste ter beoordeling van de mods en de FA's. Einde discussie.
Dimmen? Kleine?quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:42 schreef Doffy het volgende:
-knip- Onnodige poging tot handhaving van de orde + categorie F grap -knip-
Volgens mij was L_V niet gebanned? Heel erg rechtvaardig dus.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
In dit conflict ben ik niet partijdig. L_V heb ik ook aangesproken, en voor L_V geldt wat voor Akkersloot ook geldt.
-knip- cute -knip-
we weten allemaal dat het jou niet om de moslims gaat, maar om de islam. in ieder geval de uitwassen van de islam. anders gezegd de uitwassen van religies, vooral de monotheïstische.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:48 schreef Akkersloot het volgende:
Ja hoor. "geen haar beter dan die gene die het voor de oorlog zo tegen de joden hadden" zijn fatsoenlijke woorden.
Ach, het is altijd leuk om eens iets van een andere kant te zien.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:42 schreef Doffy het volgende:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat de FB een soort van psychiatrische kliniek begint te worden
Welke mensen doel je nu op?quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:51 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dimmen? Kleine?
Als dat zo was, was het een stuk interessanter, m.i. zijn die mensen meer voor rede vatbaar dan je partner in crime. (mede-mod)
L_V is inderdaad niet geband, maar L_V bleek uiteindelijk alsnog een klein beetje vatbaar voor rede.quote:Volgens mij was L_V niet gebanned? Heel erg rechtvaardig dus.
Je moest eens weten wat er met mij allemaal wel te bezeilen valt.quote:Verder; hmm.. laat maar, met jou is geen land te bezeilen.![]()
Waar ?quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:03 schreef Alicey het volgende:
L_V is inderdaad niet geband, maar L_V bleek uiteindelijk alsnog een klein beetje vatbaar voor rede.
Hij trok zich uiteindelijk terug.quote:
imo is dat vergelijkbaar. Face it, jullie liggen elkaar niet, en zullen dit waarschijnlijk nooit doen ook. Maar zoek elkaar dan ook niet continue op..quote:In mijn topic, waar dat onderwerp dus uiteindelijk dan toch niet mocht, bleef hij zelfs maar doorzeuren.
Nu ben ik geen mod dus zal ik "doorzeuren" maar even toelichten. Terwijl hij dus gezegd had dat ik met anti-islam posts "geen haar beter ben dan die gene die het voor de oorlog zo hadden op de joden" blijft hij maar drammen met te zeggen dat ik terug moet nemen dat hij een holocaust verdraaier en dus holocaust ontkenner is.
Het probleem met zowel jou als L_V is dat jullie beiden uitspraken van elkaar verdraaien, en hier vervolgens met een rode lap voor het gezicht tegen ageren.quote:Als je de jodenhaat van voor en tijdens wo 2 afdoet als kritiek op een religie weet je gewoon niet wat de jodenhaat van voor en tijdens wo 2 inhield. Dat was namelijk puur gebaseerd op hun niet arische afkomst. Een mod op C&H zou dat zeker moeten weten. !!!!
mja, L_V kan het inderdaad niet laten te reageren in topics van Akkersloot terwijl hij toch zelf vindt dat Akkersloot gestoord is en hij dus vantevoren weet dat het op hetzelfde liedje gaat uitdraaien.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:12 schreef Alicey het volgende:
Maar zoek elkaar dan ook niet continue op..
Het is een wisselwerking inderdaad.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:17 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, L_V kan het inderdaad niet laten te reageren in topics van Akkersloot terwijl hij toch zelf vindt dat Akkersloot gestoord is en hij dus vantevoren weet dat het op hetzelfde liedje gaat uitdraaien.
Wanneer gingen we ook alweer meeten?quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:39 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Het is nu wel zonneklaar dat jouw functie hier, te vergelijken is met een autist die werkzaam op een callcenter is. Daarnaast ben je nog eens enorm partijdig.
Die mensen uit SC zou je nooit op de vingers tikken, alleen in extreme gevallen, anders ben je bang dat je je 'vriendjes' kwijtraakt.
Je hebt deze functie toegewezen gekregen, omdat de Admins e.d. op mensen met een labiel karakter druk kunnen uitoefenen en goed onder de duim kunnen houden, en vanwege de aanwezigheid natuurlijk.
Ik kan dit allemaal vergelijken met b.v. een politiehond die alle vier zijn poten heeft gebroken en dus niet zijn functie als politiehond kan vervullen, waardeloos dus.
En niet sentimenteel gaan doen omdat je niet tegen kritiek kan.
Nee de zogenaamde openbaringsgodsdiensten.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:59 schreef het_fokschaap het volgende:
anders gezegd de uitwassen van religies, vooral de monotheïstische.
Je bedoelt hier ????quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:12 schreef Alicey het volgende:
Hij trok zich uiteindelijk terug.
(Dat antwoord op de vraag van Dagonet heb ik allang gegeven, namelijk L_V's opmerking "je bent geen haar beter dan die mensen die het voor de oorlog zo op de joden hadden".quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Inderdaad. En dat vind ik nog steeds. En jij mag nog steeds onderbouwen waarom dit verdraaien en ontkennen van de Holocaust is. Dat kun je niet, dat geef ik je nu vast mee, dus ik wacht op je excuses voor deze uitspraak, zoals ook door FA dagonet aan jou is opgedragen.
o.a.quote:
Ik heb zelf een dergelijk antwoord nog niet gezien overigens.quote:(Dat antwoord op de vraag van Dagonet heb ik allang gegeven, namelijk L_V's opmerking "je bent geen haar beter dan die mensen die het voor de oorlog zo op de joden hadden".
En ja natuurlijk. Ik heb ook Dagonet gemaild dat ik dankzij zijn verzoek om een antwoord te geven in mijn topic ben geband.
Nee jij niet.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:00 schreef Alicey het volgende:
Ik heb zelf een dergelijk antwoord nog niet gezien overigens.
Ha ha, Akkersloot zou wat meer moeten nuanceren en wellicht een biertje naast zijn toetsenbord moeten neerzetten ter ontspanning, maar sommige reacties die Akkersloot te verduren kreeg gaan echt te ver. Verwijder zulke reacties gewoon, Akkersloot heeft zelf ook genoeg op z'n kop gehad. dan lijkt het me alleszinds terecht dat andere gebruikers geen meergelijke behandeling krijgen. Zéker bij dergelijke flames.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:44 schreef Doffy het volgende:
[..]
Als íemand z'n waffel moet houden over ad hominems, ben jij het, Akje. Je maakt bepaald geen indruk.
Iets met nazi's tegen joden als zijnde niet-ariërs (dat is op basis van ras).quote:
Akkersloot zou zich iets meer volwassen moeten gedragen, en niet de gefrustreerde kleuter uit moeten hangen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:35 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ha ha, Akkersloot zou wat meer moeten nuanceren ...
"Hij begon"quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:48 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ja hoor. "geen haar beter dan die gene die het voor de oorlog zo tegen de joden hadden" zijn fatsoenlijke woorden. Als je dat geen onfatsoenlijke woorden vind is er volgens mij maar één optie en dat is dat je het er gewoon mee eens bent.
Ik meen mij te herinneren dat ikzelf ooit een post in en van jouw vele anti-Islamtopics heb geplaatst waarin deze vergelijking ook al ter sprake kwam, en een stuk uitvoeriger. Het is niet moeilijk jouw als extremistisch te zien, gezien de propaganda die je - onder anderen op Fok - verspreid.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:56 schreef Akkersloot het volgende:Iets met nazi's tegen joden als zijnde niet-ariërs (dat is op basis van ras).
En Akkersloot met postjes tegen de islam (dat is op basis van een
ideologie).
Totaal kromme en ongepaste vergelijking van L_V dus.
Het ging om de methodes.. niet het doelwit. Daar heb je zeker erg makkelijk overheen gelezen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:56 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Iets met nazi's tegen joden als zijnde niet-ariërs (dat is op basis van ras).
En Akkersloot met postjes tegen de islam (dat is op basis van een
ideologie).
Totaal kromme en ongepaste vergelijking van L_V dus.
Is het topic over Alexander de Grote in de koran een bash topic dan ?quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:29 schreef Haushofer het volgende:
. Akkersloot opent bash-topic -->
Euh, ik schrijf over de inhoud van de koran. Jullie noemen iemand gestoord én een jodenhater.quote:Op woensdag 9 november 2005 02:25 schreef ATuin-hek het volgende:
Het ging om de methodes.. niet het doelwit. Daar heb je zeker erg makkelijk overheen gelezen.
Niemand noemt je een jodenhater. L_V vergelijkt de verbale methodes en technieken die jij gebruikt tegen de islam met de verbale methodes en technieken die de nazi's gebruikten tegen de Joden voor de oorlog. Het is een modewoord, maar bij gebrek aan beter dan maar: Het is het demoniseren (yuck) van een bepaalde groep, gebaseerd op verdraaiingen van teksten, selectief citeren en het totaal blind en met oogkleppen op achter je eigen mening aanhollen.quote:Op woensdag 9 november 2005 06:17 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Euh, ik schrijf over de inhoud van de koran. Jullie noemen iemand gestoord én een jodenhater.
Wie gebruikt hier nu wel nazi-methodes![]()
Het topic an sich niet, dat vond ik best interessant. Ik weet heus wel dat je normale topics kunt openen. Jammer dat je posts dan weer zo lastig zijn door te lezen door al die frustratie en negativiteit. Na 2 pagina's is het alweer gescheld. Je site is trouwens net zo min leesbaar. Ik heb mn best gedaan, maar er is gewoon lastig doorheen te komen omdat het er zo dubbeldik opligt waar je heen wilt: gelovigen de grond in trappen. Het is alleen zo jammer dat je je werkelijk niks aantrekt van die kritiek. Want zoals ik , en anderen met me, al heel, heel erg vaak heb gezegd: in je standpunten kan ik soms nog best wel komen. De kinderachtige en gefrustreerde manier van brengen laat mij vaak al weer het topic verlaten. Misschien dat dat voor meer mensen geldt.quote:Op woensdag 9 november 2005 06:15 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Is het topic over Alexander de Grote in de koran een bash topic dan ?
Nee hoor. Akkersloot heeft niets tegen de gelovigen, die zijn immers slechts het "slachtoffer" van Mohammed. Akkersloot haat uitsluitend de religiequote:Op woensdag 9 november 2005 10:06 schreef Haushofer het volgende: Ik heb mn best gedaan, maar er is gewoon lastig doorheen te komen omdat het er zo dubbeldik opligt waar je heen wilt: gelovigen de grond in trappen.
Uiteraard doen we het daar om. Je weet toch intussen wel dat we daar op geilen?quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:20 schreef OldJeller het volgende:
Je kan ook gewoon hele posts verwijderen, of doe je het op deze manier om te laten zien dat je 'macht' hebt?
Ik kan me niet herinneren dat ik me, in mijn laatste post hier, tot jou richtte..quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Uiteraard doen we het daar om. Je weet toch intussen wel dat we daar op geilen?
Ik spreek namens het mod-team, en de geest die we bij het modden hanteren.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:25 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik me, in mijn laatste post hier, tot jou richtte..![]()
Ik heb altijd geweten dat je geestelijk in de knoop zat, hier bewijs je het eens te meer.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik spreek namens het mod-team, en de geest die we bij het modden hanteren.
Je bent niet de enige.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:30 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik heb altijd geweten dat je geestelijk in de knoop zat
Ik bewijs daar niet zo veel mee. Jij des de meer.quote:, hier bewijs je het eens te meer.
Jammer, ik dacht dat je dat wilt horen. Wat wilde je wel horen?quote:Nog een reden dat ik een reactie van jou op mijn post niet bevredigend vond.
![]()
Een niet standaard reactie om er makkelijk vanaf te zijn, zogezegde 'dooddoeners'. Maar de echte reden van de mod in kwestie, niet van jou, maar jij wil gewoon communiceren, je ergens mee inmengen, ongevraagd, ongewenst.. Je bent al actief genoeg in de SC's, leuk gebaar, maar laat dat hier maar alsjeblieft achterwege.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:31 schreef Alicey het volgende:
Jammer, ik dacht dat je dat wilt horen. Wat wilde je wel horen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |