en tel er maar bij op dat ik het topic weer dichtpleurde . . .quote:
tjah ben je niet gewent he luisterenquote:op maandag 14 november 2005 16:06 schreef kiwitjuhh het volgende:
duff.. ben moe! 3 saaie hoorcolleges gehad..
quote:op dinsdag 15 november 2005 00:34 schreef darkelf het volgende:
ik zou deze nacht gewoon eens erg graag diep willen slapen.
verder voel ik me vreemd.
ik moest toch wel ff lachen, sorryquote:op dinsdag 15 november 2005 03:22 schreef ondeugend het volgende:
bedrogen !!!!![]()
![]()
telefoon... alamcentrale van het werk... de hoop om boef te vangen....
is het een spin op de sensor !!!
verder ook wel moe......
ga dan ook eens wat nuttigs doen he, iets waar je wel moe van wordt ofzoquote:op dinsdag 15 november 2005 03:34 schreef morwen het volgende:
[..]
ot: wel redelijk, nog niet echt moe, dat niet![]()
ik zie een patroon.quote:op maandag 14 november 2005 07:55 schreef qyroz het volgende:
het viel niet mee om uit mn bed te komen vandaag, maar het is toch weer gelukt.
klinkt niet goed hoorquote:op dinsdag 15 november 2005 09:24 schreef _cara_ het volgende:
moedeloos..machteloos..hulpeloos..![]()
zonder toestemming/instemming, geen hulp..dus geen handvaten en geen kans op verbetering...
![]()
wanneer er geen wens is om hulp te krijgen, zal je het ook niet moeten geven. opdringen geeft een averechts effect, aanbieden kan wel eens helpen. hoe verrot ook, je kan niet anders dan wachten, wachten, wachten, wachten, wachten, wachten...quote:op dinsdag 15 november 2005 09:24 schreef _cara_ het volgende:
moedeloos..machteloos..hulpeloos..![]()
zonder toestemming/instemming, geen hulp..dus geen handvaten en geen kans op verbetering...
![]()
klopt...en nu sta ik dus met de rug tegen de muur, want de aangeboden hulp wordt radicaal afgewezen...quote:op dinsdag 15 november 2005 14:43 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
wanneer er geen wens is om hulp te krijgen, zal je het ook niet moeten geven. opdringen geeft een averechts effect, aanbieden kan wel eens helpen. hoe verrot ook, je kan niet anders dan wachten, wachten, wachten, wachten, wachten, wachten...
je laat je tegen de muur zetten ja, de hulpbehoevende staat mischien tegen de muur, maar jij niet... nooit laten beinvloeden door zo iets, je doet je best, en meer is er niet.quote:op dinsdag 15 november 2005 15:01 schreef _cara_ het volgende:
[..]
klopt...en nu sta ik dus met de rug tegen de muur, want de aangeboden hulp wordt radicaal afgewezen...
ot
maag van streek...
ach, dat is maar schijn!quote:op dinsdag 15 november 2005 16:49 schreef boebiedoe het volgende:
ik ben blij. omdat de zon schijnt.
wat heb je dan, als ik vragen magquote:op dinsdag 15 november 2005 12:32 schreef visvlinder het volgende:
gewoon verrot, ik kan niet recht lopen vanwege de pijn in mijn rug, moest een vriendin bellen om me te helpen met aankleden, kan niet lang zitten staan of liggen, voel me dus ook rusteloos....
quote:op dinsdag 15 november 2005 15:01 schreef _cara_ het volgende:
[..]
klopt...en nu sta ik dus met de rug tegen de muur, want de aangeboden hulp wordt radicaal afgewezen...
ot
maag van streek...
spieren zitten vast, weet niet precies wat het is, in iedergeval niet iets goed,quote:op dinsdag 15 november 2005 19:29 schreef 0 het volgende:
[..]
wat heb je dan, als ik vragen mag
ot: voel me prima
sterkte dan.quote:op dinsdag 15 november 2005 20:15 schreef visvlinder het volgende:
[..]
spieren zitten vast, weet niet precies wat het is, in iedergeval niet iets goed,
morgen de dokter maar weer bellen dat die pillen niet helpen
bekend gevoel . . .quote:op dinsdag 15 november 2005 22:12 schreef melismay het volgende:
moe en toch stiekem een beetje het gevoel dat ik mijn leven "mis". het voelt een beetje of het door gaat, maar dan zonder mij er in![]()
de winter.quote:op woensdag 16 november 2005 16:26 schreef myxomatosekonijn het volgende:
m0e...erg slecht geslapen vannacht voor de zoveelste keer en ik snap echt niet waarom...mijn nieuwe werk? het weer? zeg t maar... :s
ik heb wel vaker peri0des van slecht slapen maar deze is nu al een tijdje bezig en heb t t0ch 00k wel eens in andere seiz0enen. misschien eerder een c0mbinatie van fact0ren...quote:
ik maak me 00k z0rgen...0m iemand die zeer dicht bij me staat...weet niet z0 g0ed wat ik er mee m0et...quote:
hoe kan dat nu? je staat elke dag pas rond 5.00 uur opquote:
*knuffel*quote:op woensdag 16 november 2005 15:36 schreef wolkje het volgende:
ik voel me somber.
quote:op woensdag 16 november 2005 18:19 schreef _cara_ het volgende:
moe....niet lekker..![]()
maar iig wordt de aangeboden hulp toch aangenomen..het heeft wat overredingskracht/ruzie gekost maar..gelukkig!! dat is stap 1..
sluit ik me bij aanquote:op woensdag 16 november 2005 22:24 schreef t1andonly het volgende:
keihard
quote:op woensdag 16 november 2005 15:36 schreef wolkje het volgende:
ik voel me somber.
dezelfde hoop voor zichzelf heeftquote:op woensdag 16 november 2005 23:21 schreef duchessx het volgende:
ik voel me in de hoop dat ik lekker kan slapen![]()
wat is er kapot gegaan?quote:op woensdag 16 november 2005 23:52 schreef qyroz het volgende:
waarom moet mijn auto nou net kapot gaan op het moment dat ik een huis heb gekocht en al zo idioot veel kosten heb? klotedingen.
onwaarschijnlijk.quote:op woensdag 16 november 2005 23:57 schreef qyroz het volgende:
vast iets wat een heleboel geld gaat kosten.
niet echt veel verbetering . . .quote:
terug je nest in danquote:op donderdag 17 november 2005 08:47 schreef _cara_ het volgende:
slecht geslapen..![]()
koud..buikkrampen..rugpijn..hoofdpijn...
arme jij..quote:op donderdag 17 november 2005 14:52 schreef _arual_ het volgende:
ik kan wel janken. ik moet voor mijn werk een boekje schrijven, en de materie waar het over gaat, is echt veel te moeilijk. het lukt me van geen kanten. mijn deadlines, wat doen jullie? ben al zelfs thuis maar verder aan het werken, maar tis een absolute ramp.
dat is idd geen gemakkelijke kost...maar nogmaals ik ga er vanuit dat ze weten dat je het kunt...quote:op donderdag 17 november 2005 15:04 schreef _arual_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
tis een boekje voor mensen die bang zijn voor hartklachten.
of ik even de cultuurgeschiedenis van het hart uit wilde zoeken. er werd gewoon bij gezegd, we hebben deze keer graag dat je het in de stijl van midas mekkers schrijft.
alsof de materie an sich al niet onmogelijk genoeg is.
![]()
quote:
je bent verliefd? zo ja, wat zou er dan in godsnaam niet "mogen" gebeuren?quote:op donderdag 17 november 2005 22:01 schreef melismay het volgende:
ik weet niet zo goed wat ik met mijn gevoel aan moet, van de ene kant ben ik zo bang voor wat er eventueel zou kunnen komen, van de andere kant juist zo ontzettend bang dat het niet gebeurd... ik ben in de war![]()
nee hoor, niet verliefdquote:op donderdag 17 november 2005 22:04 schreef the_great_cornolio het volgende:
[..]
je bent verliefd? zo ja, wat zou er dan in godsnaam niet "mogen" gebeuren?
ik zou die senseo gewoon kopenquote:op donderdag 17 november 2005 22:01 schreef melismay het volgende:
ik weet niet zo goed wat ik met mijn gevoel aan moet, van de ene kant ben ik zo bang voor wat er eventueel zou kunnen komen, van de andere kant juist zo ontzettend bang dat het niet gebeurd... ik ben in de war![]()
that about covers it.quote:op vrijdag 18 november 2005 00:10 schreef boschjesman het volgende:
klote en moe.
ha. heb ik ook wel vaak last van ja.quote:op vrijdag 18 november 2005 08:39 schreef morwen het volgende:
zin om iemand te vierendelen, in brand te steken en vervolgens uit te strooien over de eeuwige jachtvelden van de hel. maar ik ben in een opstandige bui, dus ga ik redelijk zijn![]()
ik ken het.quote:op vrijdag 18 november 2005 12:49 schreef sylvana het volgende:
de ene nacht slaap ik 4 uur en de andere nacht 13 uur, beetje vaagmag van mij wel gewoon elke nacht 8 uur zijn ofzo
amenquote:op donderdag 17 november 2005 23:04 schreef qyroz het volgende:
eenzaam enzo. mooi excuus om te gaan slapen.
wat fijn! gefeliquote:op vrijdag 18 november 2005 23:05 schreef duchessx het volgende:
knock out geweest van mijn nieuwe slaapmedicatie
ik herken hetquote:op zaterdag 19 november 2005 02:55 schreef the_great_cornolio het volgende:en wederom niet al te best.. blehks, kutweek is 't geweest eigenlijk
correctie, 6,4!quote:op zaterdag 19 november 2005 08:55 schreef flyingfox het volgende:
ik waardeer mijn gemoedstoestand momenteel met een 6,3.
betekent deze post dat je eindelijk weer een werkend toetsenbord hebt?quote:op zaterdag 19 november 2005 15:41 schreef myxomatosekonijn het volgende:
kwam net in de stad een oude studievriendin tegen...erg grappig want ik had haar al jaren niet meer gesproken. even tel.nr's uitgewisseld en binnenkort maar eens afspreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |