Dan wil ik een dual core monkeyquote:Op zondag 13 november 2005 19:13 schreef nietzman het volgende:
Intel, AMD, IBM...
Boeie. Van mijn part stoppen ze er een aap met een rekenmachine in, als het maar hard gaat.
Ja, ik heb dat luie wijf NU opdracht gegeven d'r camera te gaan pakken.quote:Op zondag 13 november 2005 22:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Bij mij ging het ook niet echt hard; ben blij dat ik hem niet weg heb gedaan. Frontrow heb ik nu ook via mijn P900 en iSight is leuk, maar niet echt nodig.
Wil niet zeggen dat er geen pics mogen komen van de nieuwe iMac
quote:Op zondag 13 november 2005 22:57 schreef E.T. het volgende:
Ok...
dan niet
Ik wilde 'm net plaatsen, zit onder m'n appeltje-v...
maar mooi niet dus
quote:
Als jullie tijdens het eventuele rellen in Huize ET/Swets maar oppassen voor de nieuwe iMacquote:Op zondag 13 november 2005 23:28 schreef E.T. het volgende:
[..]
't is voornamelijk degene boven je die 't verkloot heeft trouwens.. lui wijf... tssssskkkkk
maak je daar maar geen zorgen overquote:Op zondag 13 november 2005 23:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Als jullie tijdens het eventuele rellen in Huize ET/Swets maar oppassen voor de nieuwe iMac![]()
who needs FTP?quote:Op zondag 13 november 2005 23:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Ze weet gewoon niet hoe ze met die Mac moet ftp'en natuurlijk
Heb je dat bureau nu nog niet opgeruimd?quote:Op zondag 13 november 2005 22:57 schreef E.T. het volgende:
Ok...
dan niet
Ik wilde 'm net plaatsen, zit onder m'n appeltje-v...
maar mooi niet dus
Ik vind het een zeer mooie prijs eigenlijk.quote:Op maandag 14 november 2005 18:59 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja ik zag het ook al, kom alleen wat geld te kort
Dan heb ik ook nog een gestripte machine staan waar een werkend mobo P4 1,8Ghz, CD-speler en floppy inzit. Geheugen en voeding zit nu in de linuxbakquote:
Dat heb ik dus ook tegenwoordig. Ik game zelden of nooit, en als ik game doe ik het tegenwoordig op mijn PSPquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb hier ook iets teveel computers staan dan goed voor me is; zat ook te denken om een 20" ACD te kopen en mijn Dell P4 te verkopen. Soms ist leuk om een spelleke te spelen maar dat komt echt maar 1x per maand voor.
Mocht je daar van af willen, laat het me wetenquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
een samsung 15" tft met kapot backlight
Tsja.. Ik wil een PowerMac Quad met twee 23" schermen en leuke software zoals Aperture en Final Cut Pro. Maar ja, ik geloof niet dat de goede sint zo rijk is..quote:Maar dat is allemaal GEEN powermac
Ik ook, maar heb geen PC die vervangen moet worden hier thuis en ook geen geld en plaats om er 1 neer te zettenquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik wil een powermac met 20" cinema display.
*denkt*
Ik heb nu een windows EN linux bak staan. Ik kan die linuxbak natuurlijk gewoon verkopen en mijn huidige windows machine dualboot maken.
En dan gewoon een powermac kopen voor het dagelijks werk .
Kapotte tft's zijn goud waard!quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:15 schreef Swetsenegger het volgende:
een samsung 15" tft met kapot backlight
Omdat je met een TFT zonder backlight en een overheadprojector een 'beamer' kunt maken als je een beetje handig bent. Dus ze zijn alleen 'goud' waard als de backlight kapot is, en nooit meer dan een vergelijkbaar tweedehands tfttje. Aangezien 15" tfts nog maar een euro of 100 kosten op marktplaats denk ik dat je voor een defecte 15" nog een euro of 75 kunt vragen. Mits dus alleen de backlight kapot is.quote:
Moet je wel zo'n ding hebben!quote:Op woensdag 16 november 2005 10:36 schreef XL het volgende:
[..]
http://www.tomshardware.com/howto/20041113/
Make me an offer I can't refusequote:Op woensdag 16 november 2005 10:29 schreef tonks het volgende:
gimme
Nee is niet veranderd.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Make me an offer I can't refuse
Btw..de lay-out van Fok in Safari is weer prima; reclame banner is zeker ook weer veranderd?
Dan bied ik 50 euro voor de anderequote:Op woensdag 16 november 2005 11:35 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee is niet veranderd.
Ik bied 50 euro!![]()
Maastricht, en omgevingquote:Op woensdag 16 november 2005 12:25 schreef tonks het volgende:
[..]
weet niet waar dat is. ik woon in cuijk
Als je met een commandline overweg kan, dan zit dat wel ingebouwd. Daarnaast kun je in de Finder ook connecten naar een ftp server (go -> connect to server) maar dat werkt alleen maar read-only.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Over ftp-en gesproken. Heb je daar een freeware programma voor op de Mac? Of zit er al iets op waarmee dat kan?
Hm nee, ik weet niks van commandlines enzo. Heb je een tip voor een progje? Want .Mac werkt neem ik aan alleen maar voor je webspace bij .Mac, die kan ik niet gebruiken voor mijn webspace bij mijn provider, of wel?quote:Op woensdag 16 november 2005 18:50 schreef Jalu het volgende:
Als je met een commandline overweg kan, dan zit dat wel ingebouwd. Daarnaast kun je in de Finder ook connecten naar een ftp server (go -> connect to server) maar dat werkt alleen maar read-only.
WB iSlutquote:Op woensdag 16 november 2005 18:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Over ftp-en gesproken. Heb je daar een freeware programma voor op de Mac? Of zit er al iets op waarmee dat kan?
Heel goedquote:Op zondag 13 november 2005 22:38 schreef E.T. het volgende:
heb ik al eens verteld dat ik niet aan terugvindposts doe??
Okee, dat ga ik eens even testen.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
WB iSlut
Voor ftp: ik gebruik Transmit. Werkt prima voor mij.
Wil je wat van mij 'downloaden' ?quote:Op woensdag 16 november 2005 18:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Okee, dat ga ik eens even testen.
Zelf gebruik ik altijd CaptainFTP. Merkwaardig genoeg heb ik nog geen fatsoenlijk FTP programma voor OSX kunnen vinden dat gewoon freeware is...quote:Op woensdag 16 november 2005 18:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Okee, dat ga ik eens even testen.
Kutjepikandijvie.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:02 schreef Jalu het volgende:
Zelf gebruik ik altijd CaptainFTP. Merkwaardig genoeg heb ik nog geen fatsoenlijk FTP programma voor OSX kunnen vinden dat gewoon freeware is...
Maar ik heb HEEL veel bandbreedtequote:Op woensdag 16 november 2005 19:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben al voorzien van traffic.
*kuch* SerialBox *kuch*quote:Op woensdag 16 november 2005 19:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Walter, ik zie dat het een trial version is. Houdt 'ie er na 30 dagen mee op, of is het zo'n freeware versie met minder mogelijkheden dan de full version ofzo?
Je kan meerdere 'sessies' tegelijk 'opzetten' wanneer je gebruik maakt van verschillende 'poorten'quote:Op woensdag 16 november 2005 19:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mijn downloadsnelheid is echter beperkt. Ik kan ook maar 1 file tegelijk downloaden.
Da's waar ook, ik heb nog wel een USB-poort over. En ook pas een hub gekocht met vier extra poorten. Possibilities, possiblities...quote:Op woensdag 16 november 2005 19:05 schreef ChOas het volgende:
Je kan meerdere 'sessies' tegelijk 'opzetten' wanneer je gebruik maakt van verschillende 'poorten'
Ik probeer je TCP/IP uit te leggen muts!quote:Op woensdag 16 november 2005 19:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Da's waar ook, ik heb nog wel een USB-poort over. En ook pas een hub gekocht met vier extra poorten. Possibilities, possiblities...
En nu maar weer ontopic.
Ik dacht dat het ergens anders over ging.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:13 schreef ChOas het volgende:
Ik probeer je TCP/IP uit te leggen muts!
Geniaal nog wel, dat klinkt goed!quote:Op woensdag 16 november 2005 19:12 schreef Anthraxx het volgende:
CyberDuck is een geniale freeware FTP client.
http://cyberduck.ch/
I wishquote:Op woensdag 16 november 2005 19:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
ChOas, ik heb je een mailtje gestuurd op je Hotmail. It's not what you think.
Geen dank.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Geniaal nog wel, dat klinkt goed!
Geen idee...ik heb die viaTorrentquote:Op woensdag 16 november 2005 19:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Walter, ik zie dat het een trial version is. Houdt 'ie er na 30 dagen mee op, of is het zo'n freeware versie met minder mogelijkheden dan de full version ofzo?
't Is al geregeld. Mijn dank.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Geen idee...ik heb die viaTorrent
Heb de .dmg nog wel ergens liggen if you need
Heu, wat handig, die kende ik nog niet.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:23 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik HOU van shift-appeltje-4![]()
Daarmee kan je beelden van je scherm 'pakken', zoiets als print screen maar met het verschil dat je delen van het scherm kan selecteren en het wordt opgeslagen als een plaatje zodra je je muisknop loslaat.
Zou je haar vriendje niet eens snel op MSN toevoegen ?quote:Op woensdag 16 november 2005 19:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Heu, wat handig, die kende ik nog niet.
Ik zit niet eens online te zijn.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:28 schreef ChOas het volgende:
Zou je haar vriendje niet eens snel op MSN toevoegen ?
Je ziet: vrouw zijn en een Apple hebben maken je populair.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zit niet eens online te zijn.Maar ik voeg je wel even toe hoor.
Ja, die Thoreau quote is coolquote:Op woensdag 16 november 2005 19:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Je ziet: vrouw zijn en een Apple hebben maken je populair.
Je onderschrift wil trouwens ook helpen dunkt me![]()
Slecht hoor. Voor mijn portable player heb ik voor Creative gekozen. Daar zit een uitneembare batterij in die je evt. zelf kan vervangen.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:38 schreef Rens_Wilders het volgende:
Grrrrrrrrr. Reparatie iPod is nog steeds niet binnen. Er is me nu een nieuwe beloofd, binnen een week. Heeft het in totaal nog meer dan een maand geduurd....
Hoe oud was ie dan?quote:Op woensdag 16 november 2005 19:38 schreef Rens_Wilders het volgende:
Grrrrrrrrr. Reparatie iPod is nog steeds niet binnen. Er is me nu een nieuwe beloofd, binnen een week. Heeft het in totaal nog meer dan een maand geduurd....
Die bedoelde ik niet.quote:
Je ondertitel. Volgens mij. Maar die zou juist niet moeten helpen, want ik ben dus al iemand z'n neukslet.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hoe heet dat kreng onder je naam maar boven je avatar?
Geen idee, ik noem het subscript, en dat ding onderaan *origin... maarja, ik ben van het FIDO tijdperkquote:Op woensdag 16 november 2005 19:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Die bedoelde ik niet.![]()
Hoe heet dat kreng onder je naam maar boven je avatar?
Ik roep dan altijd dat ik beter neuk; vooral neuksletten vallen daar opquote:Op woensdag 16 november 2005 19:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je ondertitel. Volgens mij. Maar die zou juist niet moeten helpen, want ik ben dus al iemand z'n neukslet.
Bijna een jaar, had geloof ik garantie tot 7 december. Ben er 4 weken geleden mee naar de Dixons geweest en steeds van "Volgende week bellen we u"... nou niet dus!quote:Op woensdag 16 november 2005 19:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Hoe oud was ie dan?
Mijn nieuwe PB heeft blijkbaar ook display problemen; binnenkort ook maar 's met Applesupport bellen.![]()
Maar je krijgt straks wel een nieuwe?quote:Op woensdag 16 november 2005 19:48 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Bijna een jaar, had geloof ik garantie tot 7 december. Ben er 4 weken geleden mee naar de Dixons geweest en steeds van "Volgende week bellen we u"... nou niet dus!
Goed planquote:
Het lijkt me sterk dat er in Januari al nieuwe iBooks komen, aangezien die net zijn geupgrade. Ik denk dat er eerder nieuwe powerbooks komen dan ibooks.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:34 schreef Tomasso het volgende:
Nog steeds niet gehoord of ze m'n iBook na 3 weken wachten al hebben...
En dan lees ik ook nog eens het gerucht dat Apple nieuwe iBooks gaat presenteren met Intel in januari...
Punt 1: Ik koop nooit meer bij het MacHouse in Rotterdam.
Punt 2: Apple naait me behoorlijk als ze in januari met nieuwe iBooks komen...
Dan wacht je ook minimaal 3 weken als je er extra geheugen of iets dergelijks in laat zettenquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:35 schreef tonks het volgende:
Punt 3: Bestel gewoon direct bij apple
Dat staat in punt 1quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:35 schreef tonks het volgende:
Punt 3: Bestel gewoon direct bij apple
Same here. Een mooie dag om LaTeX te lerenquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Staat hier al op; eindelijk 's een weekend zonder plannen. Heerlijk relaxen
Is dat een kinky spelletje ofzo?quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Same here. Een mooie dag om LaTeX te leren
Nee, maar wel een betere manier om documenten te maken dan met Word.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Is dat een kinky spelletje ofzo?
Ik moest ook 3 weken wachten. Eigenlijk 4, maar ik ben gewoon langs gegaan en gezegt dat ik em erg graag wou en ook nodig zou hebben. Toen kon ik em gelijk mee nemen. Gewoon voor gedrongen op de wachtlijst.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:34 schreef Tomasso het volgende:
Nog steeds niet gehoord of ze m'n iBook na 3 weken wachten al hebben...
En dan lees ik ook nog eens het gerucht dat Apple nieuwe iBooks gaat presenteren met Intel in januari...
Punt 1: Ik koop nooit meer bij het MacHouse in Rotterdam.
Punt 2: Apple naait me behoorlijk als ze in januari met nieuwe iBooks komen...
quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:53 schreef Tomasso het volgende:
Ik ben eindelijk eens verbonden met het MacHouse, en dan word me gewoon verteld dat ze hem hebben
Alleen waarom belden ze dan niet
Ik ben hem iig ff ophalen
Ik gebruik zelf TeXShop en dat werkt best okay. Maar een goeie tutorial erbij is wel een aanrader.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Latex...waar kan ik dat vinden? Wil dat wel 's proberen.
Als je gewoon een mac gebruikt kan het met het programma 'Fetch art'.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:20 schreef Flying het volgende:
Ik heb mijn iPod Nano inmiddels een halve week. Hij is super.
Wil graag ook gebruik maken van die fotojes die je kunt instellen van een album, alleen weet ik niet hoe je die fotos instelt in iTunes. Weet wel dat je per liedje een foto kan toevoegen, maar als ik van 100 liedjes appart een foto moet toevoegen terwijl het maar 6 cd's zijn + het feit dat hij voor elk liedje de afbeelding op je iPod zet. Dus album van 13 liedjes is dus 13x hetzelfde fototje op je iPod, ahja 1 per lied? Iemand enig idee hoe ik een foto toevoeg per album?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:28 schreef Tomasso het volgende:
Mijn eerste bericht op FOK! met m'n iBook
Welkom welkomquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:28 schreef Tomasso het volgende:
Mijn eerste bericht op FOK! met m'n iBook
Nog geen mac jammergenoegquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:22 schreef XL het volgende:
[..]
Als je gewoon een mac gebruikt kan het met het programma 'Fetch art'.
Dan kun je het proberen in het nano-topic. Dat is voor de mensen met een nano zonder computer.quote:
Slepen, naar de vuilnisbak of een map naar keuze.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:37 schreef Tomasso het volgende:
Hoe haal ik icoontjes (van programma's) van m'n bureaublad af![]()
Topquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:41 schreef XL het volgende:
[..]
Slepen, naar de vuilnisbak of een map naar keuze.
Gefeliciteerd, je hebt 'm waarschijnlijk zojuist 3 of meer programma's laten uninstallenquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:41 schreef XL het volgende:
[..]
Slepen, naar de vuilnisbak of een map naar keuze.
Dat is eigenlijk ook wel een beetje een pauper macquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:07 schreef tonks het volgende:
ik een mini
Eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk ook wel een beetje een pauper mac.
ALS er een mac pauper zou zijn.... zou het de mini zijnquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:24 schreef super-muffin het volgende:
Macs zijn nooit pauper
simpelquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:20 schreef Flying het volgende:
Ik heb mijn iPod Nano inmiddels een halve week. Hij is super.
Wil graag ook gebruik maken van die fotojes die je kunt instellen van een album, alleen weet ik niet hoe je die fotos instelt in iTunes. Weet wel dat je per liedje een foto kan toevoegen, maar als ik van 100 liedjes appart een foto moet toevoegen terwijl het maar 6 cd's zijn + het feit dat hij voor elk liedje de afbeelding op je iPod zet. Dus album van 13 liedjes is dus 13x hetzelfde fototje op je iPod, ahja 1 per lied? Iemand enig idee hoe ik een foto toevoeg per album?
Nee hoor, alles werkt nogquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:55 schreef ChOas het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt 'm waarschijnlijk zojuist 3 of meer programma's laten uninstallen
Colloquyquote:Op zondag 20 november 2005 09:42 schreef Tomasso het volgende:
Is er ook een goede IRC client voor MAC?
Die ook nog gratis is?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ALS er een mac pauper zou zijn.... zou het de mini zijn.
url?quote:Op zondag 20 november 2005 11:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Er is een ook browser, die heet Firefox G5: is geoptimaliseerd voor de G5. Ik gebruik die altijd.
Ik prefereer het woord 'studenten Mac'quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk ook wel een beetje een pauper mac.
Die heet eMac of iBook.quote:Op zondag 20 november 2005 11:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik prefereer het woord 'studenten Mac'
Als je googlet, dan kom je er vanzelf: krijgt genoeg zoekresultaten maar ik weet niet of ze allemaal werken.quote:
Jammer genoeg gebaseerd op nightly builds.quote:Op zondag 20 november 2005 12:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Als je googlet, dan kom je er vanzelf: krijgt genoeg zoekresultaten maar ik weet niet of ze allemaal werken.
Een iBook is de volgende studenten Mac hier in huis, mits ik het studentengeld hebquote:Op zondag 20 november 2005 12:05 schreef XL het volgende:
[..]
Die heet eMac of iBook.
Alleen jammer dat de eMac niet meer is![]()
Als student een powermac is not done....quote:Op zondag 20 november 2005 12:26 schreef super-muffin het volgende:
Een Powermac is mijn volgende studenten Mac
20"quote:
Waarom is dat not done dan?quote:Op zondag 20 november 2005 12:34 schreef XL het volgende:
[..]
Als student een powermac is not done....
Net als een saab als je nog geen 35 bent, dat doe je niet.
Ik ben nu als student aan het sparen, zodat ik als ik mijn scriptie in januari inlever ik snel een 'grote mensen'-mac kan kopen.
Ja, ik wist nog niet hoe ik m'n hotmail icm iChat moest doen.quote:
Het kan wel, maar dan kan je zover ik weet geen bestanden versturen en 'avatars' zien.quote:Op zondag 20 november 2005 14:25 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, ik wist nog niet hoe ik m'n hotmail icm iChat moest doen.
Waarom ben je zo snel van Safari afgestapt?quote:Op zondag 20 november 2005 11:24 schreef Tomasso het volgende:
Ik heb nu FireFox 1.5 op m'n iBook gezet. Werkt ook prima.
Ik ben vanaf dag 1 ook van Safari afgestaptquote:Op zondag 20 november 2005 14:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom ben je zo snel van Safari afgestapt?
Sommige websites (lees: m'n eigen site) kan ik niet openen met Safari. Verder blijf ik gewoon Safari gebruikenquote:Op zondag 20 november 2005 14:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom ben je zo snel van Safari afgestapt?
Koop gewoon een apple, pauperquote:Op zondag 20 november 2005 19:24 schreef Knarf het volgende:
Ik heb nog nooit met een MAC gewerkt.
Ik heb nu Mac OS X in VMware kunnen starten. Het boot, maar ik heb het netwerk nog niet aan de gang. Als het goed is moet dat wel gaan lukken, er is al een patch gemaakt door iemand. Die ga ik zo proberen.
Als het goed is moet SSE3 ook werken (ik doe dit op mijn laptop, welke een Pentium M heeft. Even kijken of ik Itunes enzo kan starten.
Ik hou u op de hoogte
Ik denk niet dat die illegale meuk hier mag.quote:Op zondag 20 november 2005 19:24 schreef Knarf het volgende:
Ik heb nog nooit met een MAC gewerkt.
Ik heb nu Mac OS X in VMware kunnen starten. Het boot, maar ik heb het netwerk nog niet aan de gang. Als het goed is moet dat wel gaan lukken, er is al een patch gemaakt door iemand. Die ga ik zo proberen.
Als het goed is moet SSE3 ook werken (ik doe dit op mijn laptop, welke een Pentium M heeft. Even kijken of ik Itunes enzo kan starten.
Ik hou u op de hoogte
Zeg, mijn mini pauperig noemen gaat ook weer te verquote:Op zondag 20 november 2005 19:29 schreef XL het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die illegale meuk hier mag.
Zelfs als je al developper bent mag je die dev-kit alleen op je dev-mac installeren. Patsen met een trage rosetta-emulatie van programma's in combinatie met mac os maakt ook weinig indruk hier. Zelfs de gasten met een pauper-mini (Swetsenegger, 2005) pimpen je er dan dik uit.
Waarom, ik wil eerst weten wat ik krijg.quote:Op zondag 20 november 2005 19:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Koop gewoon een apple, pauper
Wat je zou krijgen is iig geen trage emulatie van een goed os. Wat je doet is illegaal en de userbase van dit topic heeft je unaniem gedisst. Wat mij betreft een goed moment om conclusies te trekken.quote:Op zondag 20 november 2005 19:36 schreef Knarf het volgende:
[..]
Waarom, ik wil eerst weten wat ik krijg.
Trouwens m'n netwerk werkt nu.
Zo wel even fokken via VMware.
Ach, als hij het lang geprobeerd heeft zal hij vast wel oordelen dat het OS zo traag is. Dat het verschrikkelijk is om mee te werken en dat Windows stukken beter is.quote:Op zondag 20 november 2005 19:43 schreef XL het volgende:
[..]
Wat je zou krijgen is iig geen trage emulatie van een goed os. Wat je doet is illegaal en de userbase van dit topic heeft je unaniem gedisst. Wat mij betreft een goed moment om conclusies te trekken.
Waarom zou ik zeggen dat het langzaam is en een klote OS en graag terug wil naar Windows?quote:Op zondag 20 november 2005 19:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ach, als hij het lang geprobeerd heeft zal hij vast wel oordelen dat het OS zo traag is. Dat het verschrikkelijk is om mee te werken en dat Windows stukken beter is.
Nee, wij zijn moraalridders omdat we in dit topic net van de moderators hebben gehoord dat we niet over warez mogen praten.quote:Op zondag 20 november 2005 19:52 schreef Knarf het volgende:
[..]
Waarom zou ik zeggen dat het langzaam is en een klote OS en graag terug wil naar Windows?
Mijn eigen PC is Windows ja. Het heeft zo zijn voordelen. Maar meestal werk ik met Linux servers en werk ook vaak met VMware (test) omgevingen. Ik ben gewend dat het niet al te snel werkt . Zucht.
Jullie zijn nog erger dan de reacties van een pro MS stuk op Slashdot.
Fok Yellow werk wel lekkerquote:Op zondag 20 november 2005 21:33 schreef E.T. het volgende:
Topic-admin van Fok ziet er waardeloos uit in Safari en in m'n AT krijg ik tussen de topics allemaal witregels. Dat leest dus niet echt prettig, vandaar gaan safari voor mij.
Wil nog wel Opera proberen, schijnt wel prettig te zijn![]()
Ik had hem samen gedaan met de uitgestelde airport-update die herstart vereiste. Dus ik heb er geen problemen mee gehad.quote:Op zondag 20 november 2005 21:37 schreef Anthraxx het volgende:
De laatste JRE update via Software Update maakte mijn systeem zo baggertraag tijdens (en na de update zelf) dat ik maar eens kon rebooten
quote:Op zondag 20 november 2005 22:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn software update heeft lekker een grotere piemel dan die van jou!
Verwijder in je thuismap->bibliotheek->preferences de file 'com.apple.softwareupdate.plist en probeer 't nog 's. Vaak verhelpt het verwijderen van plist-files de meeste problemen.quote:Op zondag 20 november 2005 22:00 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Mijn Software Update crasht tijdens het checken naar nieuwe software.
En dat uit jouw mondquote:
Logischquote:Op maandag 21 november 2005 10:49 schreef Remzz het volgende:
Als ik mijn memory stick/externe harde schijf op mijn iBook aansluit kan hij hem alleen lezen? Kan ik dat veranderen? Op mijn Windows computer kan ik lezen en schrijven dus ik snap het niet echt
Ja maar... ik weet met 100% zeker dat ik al veel vaker iets op mijn memory stick heb geschreven. Externe harde schrijf niet dus dat zou kunnen.quote:Op maandag 21 november 2005 10:51 schreef Thermo het volgende:
[..]
LogischDe bestandsindeling ( FAT32 gok ik ) kan alleen gelezen worden op een apple.. je kan er helaas niet op schrijven.
Ongeveer mijn grootste irritatie bij mijn powerbook, dat ik naast read niks nuttigs kan met mijn externe schijven die ik ook op mijn windows bak nodig heb
Ligt gewoon aan de indeling van je schijf, als jij hem op je appeltje formatteerd dan gaat dat prima werken maar dan kan je het vergeten @ je windows bak.quote:Op maandag 21 november 2005 10:52 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja maar... ik weet met 100% zeker dat ik al veel vaker iets op mijn memory stick heb geschreven. Externe harde schrijf niet dus dat zou kunnen.
Volgens mij kun je hem op je mac formatteren als NTFS of FAT32 en vervolgens lezen en schrijven met zowel je mac als je windoos. Als je het formatteren mbv de windoosmachine doet het inderdaad alleen read-only zijn.quote:Op maandag 21 november 2005 10:55 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ligt gewoon aan de indeling van je schijf, als jij hem op je appeltje formatteerd dan gaat dat prima werken maar dan kan je het vergeten @ je windows bak.
quote:Op zondag 20 november 2005 22:25 schreef tonks het volgende:
Ik hoef niks te compenserendus kocht ik maar een mac mini, anders had ik ook wel een powerbook of powermac
Tja, helaas kom je er in de boze buitenwereld niet los vanquote:Op maandag 21 november 2005 20:57 schreef tonks het volgende:!!!!!!
Ik heb vandaag te lang met windows gewerkt!! op school
Ik hoop dat jullie nu niet minder van mij gaan denken.. maar..
Ik klikte net mis.. naast mijn dok omdat ik de Start knop moest hebben!!!
Blijf er dan wel bij... hij voert warmte af over zijn toetsenbord, en vooral aan de zijkanten van het trackpad. Die clamshell-mode kun je ook softwarematig cracken, maar het wordt afgeraden. Als je fan niet aanslaat kan het geen kwaad, als hij even aanslaat ook niet. Als hij maar blijft draaien zou ik hem lekker open zetten.quote:Op maandag 21 november 2005 21:11 schreef Tijn het volgende:
Ik heb m'n iBook gehackedBinnenin de laptop (een beetje rechts van de trackpad) zit een magneetje die ervoor zorgt dat de laptop detecteert wanneer het beeldscherm dichtgeklapt is, zodat 'ie automatisch kan gaan slapen. Maar ik wil helemaal niet dat 'ie slaapt als ik m'n laptop dichtklap, ik wil dat 'ie lekker bijvoorbeeld muziek en films door blijft spelen. Dus kheb dat magneetje eruit gehaald en *tada* nu blijft m'n iBook wakker als ik de klep dicht doe
Straks zit je tobo al onder de vodka voor je het zelf in handen hebt gehad.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
Het is daar schijnbaar heel lang geweest, en nu is het eindelijk onderweg, maar als ik het tempo zo zie wordt het ding vervoerd op een kapotte trojka door drie beschonken balalaika spelende Russen met grote snorren ofzo.
Dat is nu! Ga dat ding halen en let wel: Once you Mac, you never go backquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
* AudreyHepburn doet luid joelend een vreugdesdansje.
Het was alsof het mijn geklaag nodig had om eindelijk aan te komen. FUCK Shanghai, mijn iBook is binnen en wordt as-we-speak voorzien van een Nederlands toetsenbord. En over een uurtje ga ik m ophalen !
Hoi ! Hoi ! Hoi !.
Een oude mercedes is pauper.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:56 schreef gimme.shelter het volgende:
Ik stuur nu een post met mijn gloednieuwe Powerbook!! Het lijkt nu al alsof ik van een Opeltje (HP) naar een Mercedes ben overgestapt!! Ik ben zo blij met mijn powerbook!!![]()
.avi zegt niet zo veel, kun je achterhalen welke codec? Probeer ook VLC eens.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik probeer een .avi film af te spelen in QuickTime, maar dat lukt niet. Geen beeld en verneukt geluid. Ook in WMP en RealPlayer lukt het niet.
Hoe achterhaal ik de codec? Films zijn door een vriend op een CD-tje gezet. Ga even kijken bij dat VLC.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:14 schreef De_Hertog het volgende:
.avi zegt niet zo veel, kun je achterhalen welke codec? Probeer ook VLC eens.
Oke, het ging mij maar om het idee! Apple Powerbook is echt heel mooi!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:09 schreef XL het volgende:
[..]
Een oude mercedes is pauper.
Een oude mac is cool.
Ik prefereer de vergelijking met Jaguar.
Met VLC, en dan de info opvragenquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hoe achterhaal ik de codec?
Als je VLC hebt kun je wel wat anderen eraf gooien. Het enige wat ik zou laten staan is QuickTime en Windows Media Player voor bepaalde WMV's die in het nieuwste WMV formaat, dat niet open is, zijn opgenomen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
In VLC doen ze het wel.
Nu heb ik al vijf mediaspelers op mijn computer.
Okee.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:21 schreef De_Hertog het volgende:
Als je VLC hebt kun je wel wat anderen eraf gooien. Het enige wat ik zou laten staan is QuickTime en Windows Media Player voor bepaalde WMV's die in het nieuwste WMV formaat, dat niet open is, zijn opgenomen.
Vanaf je te dure iBook G3?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
Lieverds,
Ik post dit vanaf mijn gloednieuwe iBook, genaamd Bender,
Ik ben zielsgelukkig.
G4.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:40 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Vanaf je te dure iBook G3?
maar gefeliciteerd
Yeah, die bedoelde ik.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:14 schreef nietzman het volgende:
iScroll2.
Persoonlijk vind ik het met-twee-vingers-scrollen inmiddels fijner als sidetrack.
En gezellig Au3, weer samen in een kliekje..
Yeah, dat was het. Gracias !!quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:25 schreef nietzman het volgende:
Heb je niet per ongeluk de source gedownload in plaats van de binairy?
http://www-users.kawo2.rw(...)croll2-0.25e.pkg.zip
Die moet je hebben.
Ik werk nog onder 10.3, en misschien is deze versie van Quicksilver nog niet zo uitgebreid, maar ik zie de voordelen niet zo één, twee, drie. Toegegeven: ik heb het nog maar heel even gebruikt, maar wat is het dat dit programma zo bijzonder maakt?quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zoals het hoort! Het geilste snufje voor OSX heet Quicksilver. Verandert je manier van werken totaal.
Je weet tegen wie je het hebt, he ?quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:36 schreef Tijn het volgende:
Je bent natuurlijk wel veel toffer als je je eigen binaries compiled
Omdat je er vrijwel alles mee kunt in OSX, zonder je handen van het toetsenbord te hoeven halen. Die link voor de tutorial die ik hierboven gaf is handig om mee te beginnen; ik ontdek nog bijna dagelijks leuke nieuwe dingen in Quicksilverquote:Op woensdag 23 november 2005 00:07 schreef broer het volgende:
[..]
Ik werk nog onder 10.3, en misschien is deze versie van Quicksilver nog niet zo uitgebreid, maar ik zie de voordelen niet zo één, twee, drie. Toegegeven: ik heb het nog maar heel even gebruikt, maar wat is het dat dit programma zo bijzonder maakt?
Go Au3quote:Op woensdag 23 november 2005 00:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Je weet tegen wie je het hebt, he ?.
.
.
Dat programma is er voor iedereen. Dat programma heet een huwelijkquote:Op woensdag 23 november 2005 10:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nu nog een programmatje downloaden dat koffie voor me zet en ik hoef er echt niet meer uit op mijn vrije dag.
Ik had er wel eens van gehoord, maar heb de downloadlink nog nooit kunnen vinden.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dat programma is er voor iedereen. Dat programma heet een huwelijk![]()
Die van mij ging er heel vroeg uit om te squashen.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dat programma is er voor iedereen. Dat programma heet een huwelijk![]()
Dat ja. Dan maar geen koffie.quote:
Slettenquote:
Ik zou in eerste instantie alle plugins dl-en voor QS. Dan weet je iig dat wat in de tutorial staat ook uitgevoerd kan wordenquote:Op woensdag 23 november 2005 14:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat ja. Dan maar geen koffie.
Ik heb overigens net ook Quicksilver geinstalleerd. Ik zag dat er op de site van de maker ook tutiorials stonden. Haal meer uit je Quicksilver enzo. Die ga ik nog wel een keer bekijken als ik me verveel, ik ga nu eerst maar eens even mijn iCal invullen.
Misschien heb je je datum en tijd automatisch via Apple Europa en is die vastgelopen?quote:Op woensdag 23 november 2005 15:15 schreef XL het volgende:
Mijn systeemklok is gecrasht! Het is al 10 minuten 15:04....
De rest werkt prima en razendsnel, zelfs finder...
Hoe stoer is dat?![]()
In de terminal loopt de klok nogquote:Op woensdag 23 november 2005 15:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Misschien heb je je datum en tijd automatisch via Apple Europa en is die vastgelopen?
Nu is het 'nieuws":quote:Op zondag 20 november 2005 19:56 schreef XL het volgende:
[..]
Nee, wij zijn moraalridders omdat we in dit topic net van de moderators hebben gehoord dat we niet over warez mogen praten.
Dit gaat toch nog steeds over de dev-kit?quote:Op woensdag 23 november 2005 18:45 schreef Knarf het volgende:
[..]
Nu is het 'nieuws":
http://tweakers.net/nieuws/40008?
Ben de nieuwe build alweer binnen aan het trekken.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:45 schreef Knarf het volgende:
Nu is het 'nieuws":
http://tweakers.net/nieuws/40008?
*kuch* Torrent pls *kuch*quote:Op woensdag 23 november 2005 20:48 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ben de nieuwe build alweer binnen aan het trekken.
In augustus was het peanuts, maar nu hebben we ATIdrivers..
Mooi eh dat die videokaart van de mini het NET niet helemaal trektquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:55 schreef Furia het volgende:
Ik zit nu achter mijn nieuwe mac mini met 23" cinema screen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*kuch* Niet doen *kuch*quote:Op woensdag 23 november 2005 21:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
*kuch* Torrent pls *kuch*
Polonaise....quote:Op woensdag 23 november 2005 21:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
*kuch* Torrent pls *kuch*
En die zijn nog wat glitchy helaas... Artifacts.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:48 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ben de nieuwe build alweer binnen aan het trekken.
In augustus was het peanuts, maar nu hebben we ATIdrivers..
Ik heb anders geen problemen hoor!!!! Trouwens... deze mini zou 1.42 moeten zijn, maar het is al een 1.5!!!! Mijn dag kan niet meer stukquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
Mooi eh dat die videokaart van de mini het NET niet helemaal trekt!
Nee, gefeli![]()
Jaloers op je scherm hoor
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:55 schreef Furia het volgende:
Ik zit nu achter mijn nieuwe mac mini met 23" cinema screen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*kuch* Sorry, kriebel in de keel: niemand reageerde er trouwens opquote:
*Hup grits weg*quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
23"? Very very nice![]()
Wat zijn Apple producten toch ge*le producten; ga straks weer de blits uithangen in de trein met mijn 15' PB![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Gek genoeg vind ik iemand ineens een stuk interessanter als 'ie met een Apple laptop in de trein zit.
Op zich issie nog wel mee te nemen, maar het gebrek aan stopcontacten in de trein is vervelend.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Jammer dat je iMac zo onhandig is om mee te nemen in de trein Luup![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga me daar een beetje voor lul lopen.Nee, er moet gewoon een PB komen. Alleen heb ik geen geld, dus dat wordt jatten van iemand in de trein.
O dus de mijne krijg je gelukkig niet te zienquote:Op zaterdag 26 november 2005 10:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Leeuwarden - Wolvega, Leeuwarden - Groningen en Leeuwarden - Rotterdam.
M'n minnaar woont er. Drie uur reizen. Maar ik zit graag in de trein hoor. Lees meestal een boek.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:01 schreef Hugster het volgende:
O dus de mijne krijg je gelukkig niet te zien![]()
![]()
Maar als jij naar Rotterdam moet ben je wel ff bezigDan is een powerbookje wel lekker ja
Ik ook wel eens in de bus, maar eigenlijk liever niet.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:46 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
Ik doe het elke dag hoor, tussen Utrecht en Amsterdam, al 2 jaar, nog geen poging tot diefstal gehad trouwensPowerBook 15
Ik zit bijna nooit in de bus, hoor. Je hoeft je dus geen zorgen te maken.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:06 schreef super-muffin het volgende:
Ik ook wel eens in de bus, maar eigenlijk liever niet.
Oh doe ik ook wel, gewoon stadsbus in Utrecht met de leipe m0cr0 flavours erin. Wat kan er gebeuren? Ik ben ook wel een grote gozer misch. help dat ook voor het afschrikkenquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:06 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik ook wel eens in de bus, maar eigenlijk liever niet.
Koop dan een PSPquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
M'n minnaar woont er. Drie uur reizen. Maar ik zit graag in de trein hoor. Lees meestal een boek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |