Dan wil ik een dual core monkeyquote:Op zondag 13 november 2005 19:13 schreef nietzman het volgende:
Intel, AMD, IBM...
Boeie. Van mijn part stoppen ze er een aap met een rekenmachine in, als het maar hard gaat.
Ja, ik heb dat luie wijf NU opdracht gegeven d'r camera te gaan pakken.quote:Op zondag 13 november 2005 22:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Bij mij ging het ook niet echt hard; ben blij dat ik hem niet weg heb gedaan. Frontrow heb ik nu ook via mijn P900 en iSight is leuk, maar niet echt nodig.
Wil niet zeggen dat er geen pics mogen komen van de nieuwe iMac
quote:Op zondag 13 november 2005 22:57 schreef E.T. het volgende:
Ok...
dan niet
Ik wilde 'm net plaatsen, zit onder m'n appeltje-v...
maar mooi niet dus
quote:
Als jullie tijdens het eventuele rellen in Huize ET/Swets maar oppassen voor de nieuwe iMacquote:Op zondag 13 november 2005 23:28 schreef E.T. het volgende:
[..]
't is voornamelijk degene boven je die 't verkloot heeft trouwens.. lui wijf... tssssskkkkk
maak je daar maar geen zorgen overquote:Op zondag 13 november 2005 23:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Als jullie tijdens het eventuele rellen in Huize ET/Swets maar oppassen voor de nieuwe iMac![]()
who needs FTP?quote:Op zondag 13 november 2005 23:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Ze weet gewoon niet hoe ze met die Mac moet ftp'en natuurlijk
Heb je dat bureau nu nog niet opgeruimd?quote:Op zondag 13 november 2005 22:57 schreef E.T. het volgende:
Ok...
dan niet
Ik wilde 'm net plaatsen, zit onder m'n appeltje-v...
maar mooi niet dus
Ik vind het een zeer mooie prijs eigenlijk.quote:Op maandag 14 november 2005 18:59 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja ik zag het ook al, kom alleen wat geld te kort
Dan heb ik ook nog een gestripte machine staan waar een werkend mobo P4 1,8Ghz, CD-speler en floppy inzit. Geheugen en voeding zit nu in de linuxbakquote:
Dat heb ik dus ook tegenwoordig. Ik game zelden of nooit, en als ik game doe ik het tegenwoordig op mijn PSPquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb hier ook iets teveel computers staan dan goed voor me is; zat ook te denken om een 20" ACD te kopen en mijn Dell P4 te verkopen. Soms ist leuk om een spelleke te spelen maar dat komt echt maar 1x per maand voor.
Mocht je daar van af willen, laat het me wetenquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
een samsung 15" tft met kapot backlight
Tsja.. Ik wil een PowerMac Quad met twee 23" schermen en leuke software zoals Aperture en Final Cut Pro. Maar ja, ik geloof niet dat de goede sint zo rijk is..quote:Maar dat is allemaal GEEN powermac
Ik ook, maar heb geen PC die vervangen moet worden hier thuis en ook geen geld en plaats om er 1 neer te zettenquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik wil een powermac met 20" cinema display.
*denkt*
Ik heb nu een windows EN linux bak staan. Ik kan die linuxbak natuurlijk gewoon verkopen en mijn huidige windows machine dualboot maken.
En dan gewoon een powermac kopen voor het dagelijks werk .
Kapotte tft's zijn goud waard!quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:15 schreef Swetsenegger het volgende:
een samsung 15" tft met kapot backlight
Omdat je met een TFT zonder backlight en een overheadprojector een 'beamer' kunt maken als je een beetje handig bent. Dus ze zijn alleen 'goud' waard als de backlight kapot is, en nooit meer dan een vergelijkbaar tweedehands tfttje. Aangezien 15" tfts nog maar een euro of 100 kosten op marktplaats denk ik dat je voor een defecte 15" nog een euro of 75 kunt vragen. Mits dus alleen de backlight kapot is.quote:
Moet je wel zo'n ding hebben!quote:Op woensdag 16 november 2005 10:36 schreef XL het volgende:
[..]
http://www.tomshardware.com/howto/20041113/
Make me an offer I can't refusequote:Op woensdag 16 november 2005 10:29 schreef tonks het volgende:
gimme
Nee is niet veranderd.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Make me an offer I can't refuse
Btw..de lay-out van Fok in Safari is weer prima; reclame banner is zeker ook weer veranderd?
Dan bied ik 50 euro voor de anderequote:Op woensdag 16 november 2005 11:35 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee is niet veranderd.
Ik bied 50 euro!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |