Dan wil ik een dual core monkeyquote:Op zondag 13 november 2005 19:13 schreef nietzman het volgende:
Intel, AMD, IBM...
Boeie. Van mijn part stoppen ze er een aap met een rekenmachine in, als het maar hard gaat.
Ja, ik heb dat luie wijf NU opdracht gegeven d'r camera te gaan pakken.quote:Op zondag 13 november 2005 22:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Bij mij ging het ook niet echt hard; ben blij dat ik hem niet weg heb gedaan. Frontrow heb ik nu ook via mijn P900 en iSight is leuk, maar niet echt nodig.
Wil niet zeggen dat er geen pics mogen komen van de nieuwe iMac
quote:Op zondag 13 november 2005 22:57 schreef E.T. het volgende:
Ok...
dan niet
Ik wilde 'm net plaatsen, zit onder m'n appeltje-v...
maar mooi niet dus
quote:
Als jullie tijdens het eventuele rellen in Huize ET/Swets maar oppassen voor de nieuwe iMacquote:Op zondag 13 november 2005 23:28 schreef E.T. het volgende:
[..]
't is voornamelijk degene boven je die 't verkloot heeft trouwens.. lui wijf... tssssskkkkk
maak je daar maar geen zorgen overquote:Op zondag 13 november 2005 23:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Als jullie tijdens het eventuele rellen in Huize ET/Swets maar oppassen voor de nieuwe iMac![]()
who needs FTP?quote:Op zondag 13 november 2005 23:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Ze weet gewoon niet hoe ze met die Mac moet ftp'en natuurlijk
Heb je dat bureau nu nog niet opgeruimd?quote:Op zondag 13 november 2005 22:57 schreef E.T. het volgende:
Ok...
dan niet
Ik wilde 'm net plaatsen, zit onder m'n appeltje-v...
maar mooi niet dus
Ik vind het een zeer mooie prijs eigenlijk.quote:Op maandag 14 november 2005 18:59 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja ik zag het ook al, kom alleen wat geld te kort
Dan heb ik ook nog een gestripte machine staan waar een werkend mobo P4 1,8Ghz, CD-speler en floppy inzit. Geheugen en voeding zit nu in de linuxbakquote:
Dat heb ik dus ook tegenwoordig. Ik game zelden of nooit, en als ik game doe ik het tegenwoordig op mijn PSPquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb hier ook iets teveel computers staan dan goed voor me is; zat ook te denken om een 20" ACD te kopen en mijn Dell P4 te verkopen. Soms ist leuk om een spelleke te spelen maar dat komt echt maar 1x per maand voor.
Mocht je daar van af willen, laat het me wetenquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
een samsung 15" tft met kapot backlight
Tsja.. Ik wil een PowerMac Quad met twee 23" schermen en leuke software zoals Aperture en Final Cut Pro. Maar ja, ik geloof niet dat de goede sint zo rijk is..quote:Maar dat is allemaal GEEN powermac
Ik ook, maar heb geen PC die vervangen moet worden hier thuis en ook geen geld en plaats om er 1 neer te zettenquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik wil een powermac met 20" cinema display.
*denkt*
Ik heb nu een windows EN linux bak staan. Ik kan die linuxbak natuurlijk gewoon verkopen en mijn huidige windows machine dualboot maken.
En dan gewoon een powermac kopen voor het dagelijks werk .
Kapotte tft's zijn goud waard!quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:15 schreef Swetsenegger het volgende:
een samsung 15" tft met kapot backlight
Omdat je met een TFT zonder backlight en een overheadprojector een 'beamer' kunt maken als je een beetje handig bent. Dus ze zijn alleen 'goud' waard als de backlight kapot is, en nooit meer dan een vergelijkbaar tweedehands tfttje. Aangezien 15" tfts nog maar een euro of 100 kosten op marktplaats denk ik dat je voor een defecte 15" nog een euro of 75 kunt vragen. Mits dus alleen de backlight kapot is.quote:
Moet je wel zo'n ding hebben!quote:Op woensdag 16 november 2005 10:36 schreef XL het volgende:
[..]
http://www.tomshardware.com/howto/20041113/
Make me an offer I can't refusequote:Op woensdag 16 november 2005 10:29 schreef tonks het volgende:
gimme
Nee is niet veranderd.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Make me an offer I can't refuse
Btw..de lay-out van Fok in Safari is weer prima; reclame banner is zeker ook weer veranderd?
Dan bied ik 50 euro voor de anderequote:Op woensdag 16 november 2005 11:35 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee is niet veranderd.
Ik bied 50 euro!![]()
Maastricht, en omgevingquote:Op woensdag 16 november 2005 12:25 schreef tonks het volgende:
[..]
weet niet waar dat is. ik woon in cuijk
Als je met een commandline overweg kan, dan zit dat wel ingebouwd. Daarnaast kun je in de Finder ook connecten naar een ftp server (go -> connect to server) maar dat werkt alleen maar read-only.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Over ftp-en gesproken. Heb je daar een freeware programma voor op de Mac? Of zit er al iets op waarmee dat kan?
Hm nee, ik weet niks van commandlines enzo. Heb je een tip voor een progje? Want .Mac werkt neem ik aan alleen maar voor je webspace bij .Mac, die kan ik niet gebruiken voor mijn webspace bij mijn provider, of wel?quote:Op woensdag 16 november 2005 18:50 schreef Jalu het volgende:
Als je met een commandline overweg kan, dan zit dat wel ingebouwd. Daarnaast kun je in de Finder ook connecten naar een ftp server (go -> connect to server) maar dat werkt alleen maar read-only.
WB iSlutquote:Op woensdag 16 november 2005 18:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Over ftp-en gesproken. Heb je daar een freeware programma voor op de Mac? Of zit er al iets op waarmee dat kan?
Heel goedquote:Op zondag 13 november 2005 22:38 schreef E.T. het volgende:
heb ik al eens verteld dat ik niet aan terugvindposts doe??
Okee, dat ga ik eens even testen.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
WB iSlut
Voor ftp: ik gebruik Transmit. Werkt prima voor mij.
Wil je wat van mij 'downloaden' ?quote:Op woensdag 16 november 2005 18:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Okee, dat ga ik eens even testen.
Zelf gebruik ik altijd CaptainFTP. Merkwaardig genoeg heb ik nog geen fatsoenlijk FTP programma voor OSX kunnen vinden dat gewoon freeware is...quote:Op woensdag 16 november 2005 18:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Okee, dat ga ik eens even testen.
Kutjepikandijvie.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:02 schreef Jalu het volgende:
Zelf gebruik ik altijd CaptainFTP. Merkwaardig genoeg heb ik nog geen fatsoenlijk FTP programma voor OSX kunnen vinden dat gewoon freeware is...
Maar ik heb HEEL veel bandbreedtequote:Op woensdag 16 november 2005 19:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben al voorzien van traffic.
*kuch* SerialBox *kuch*quote:Op woensdag 16 november 2005 19:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Walter, ik zie dat het een trial version is. Houdt 'ie er na 30 dagen mee op, of is het zo'n freeware versie met minder mogelijkheden dan de full version ofzo?
Je kan meerdere 'sessies' tegelijk 'opzetten' wanneer je gebruik maakt van verschillende 'poorten'quote:Op woensdag 16 november 2005 19:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mijn downloadsnelheid is echter beperkt. Ik kan ook maar 1 file tegelijk downloaden.
Da's waar ook, ik heb nog wel een USB-poort over. En ook pas een hub gekocht met vier extra poorten. Possibilities, possiblities...quote:Op woensdag 16 november 2005 19:05 schreef ChOas het volgende:
Je kan meerdere 'sessies' tegelijk 'opzetten' wanneer je gebruik maakt van verschillende 'poorten'
Ik probeer je TCP/IP uit te leggen muts!quote:Op woensdag 16 november 2005 19:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Da's waar ook, ik heb nog wel een USB-poort over. En ook pas een hub gekocht met vier extra poorten. Possibilities, possiblities...
En nu maar weer ontopic.
Ik dacht dat het ergens anders over ging.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:13 schreef ChOas het volgende:
Ik probeer je TCP/IP uit te leggen muts!
Geniaal nog wel, dat klinkt goed!quote:Op woensdag 16 november 2005 19:12 schreef Anthraxx het volgende:
CyberDuck is een geniale freeware FTP client.
http://cyberduck.ch/
I wishquote:Op woensdag 16 november 2005 19:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
ChOas, ik heb je een mailtje gestuurd op je Hotmail. It's not what you think.
Geen dank.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Geniaal nog wel, dat klinkt goed!
Geen idee...ik heb die viaTorrentquote:Op woensdag 16 november 2005 19:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Walter, ik zie dat het een trial version is. Houdt 'ie er na 30 dagen mee op, of is het zo'n freeware versie met minder mogelijkheden dan de full version ofzo?
't Is al geregeld. Mijn dank.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Geen idee...ik heb die viaTorrent
Heb de .dmg nog wel ergens liggen if you need
Heu, wat handig, die kende ik nog niet.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:23 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik HOU van shift-appeltje-4![]()
Daarmee kan je beelden van je scherm 'pakken', zoiets als print screen maar met het verschil dat je delen van het scherm kan selecteren en het wordt opgeslagen als een plaatje zodra je je muisknop loslaat.
Zou je haar vriendje niet eens snel op MSN toevoegen ?quote:Op woensdag 16 november 2005 19:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Heu, wat handig, die kende ik nog niet.
Ik zit niet eens online te zijn.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:28 schreef ChOas het volgende:
Zou je haar vriendje niet eens snel op MSN toevoegen ?
Je ziet: vrouw zijn en een Apple hebben maken je populair.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zit niet eens online te zijn.Maar ik voeg je wel even toe hoor.
Ja, die Thoreau quote is coolquote:Op woensdag 16 november 2005 19:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Je ziet: vrouw zijn en een Apple hebben maken je populair.
Je onderschrift wil trouwens ook helpen dunkt me![]()
Slecht hoor. Voor mijn portable player heb ik voor Creative gekozen. Daar zit een uitneembare batterij in die je evt. zelf kan vervangen.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:38 schreef Rens_Wilders het volgende:
Grrrrrrrrr. Reparatie iPod is nog steeds niet binnen. Er is me nu een nieuwe beloofd, binnen een week. Heeft het in totaal nog meer dan een maand geduurd....
Hoe oud was ie dan?quote:Op woensdag 16 november 2005 19:38 schreef Rens_Wilders het volgende:
Grrrrrrrrr. Reparatie iPod is nog steeds niet binnen. Er is me nu een nieuwe beloofd, binnen een week. Heeft het in totaal nog meer dan een maand geduurd....
Die bedoelde ik niet.quote:
Je ondertitel. Volgens mij. Maar die zou juist niet moeten helpen, want ik ben dus al iemand z'n neukslet.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hoe heet dat kreng onder je naam maar boven je avatar?
Geen idee, ik noem het subscript, en dat ding onderaan *origin... maarja, ik ben van het FIDO tijdperkquote:Op woensdag 16 november 2005 19:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Die bedoelde ik niet.![]()
Hoe heet dat kreng onder je naam maar boven je avatar?
Ik roep dan altijd dat ik beter neuk; vooral neuksletten vallen daar opquote:Op woensdag 16 november 2005 19:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je ondertitel. Volgens mij. Maar die zou juist niet moeten helpen, want ik ben dus al iemand z'n neukslet.
Bijna een jaar, had geloof ik garantie tot 7 december. Ben er 4 weken geleden mee naar de Dixons geweest en steeds van "Volgende week bellen we u"... nou niet dus!quote:Op woensdag 16 november 2005 19:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Hoe oud was ie dan?
Mijn nieuwe PB heeft blijkbaar ook display problemen; binnenkort ook maar 's met Applesupport bellen.![]()
Maar je krijgt straks wel een nieuwe?quote:Op woensdag 16 november 2005 19:48 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Bijna een jaar, had geloof ik garantie tot 7 december. Ben er 4 weken geleden mee naar de Dixons geweest en steeds van "Volgende week bellen we u"... nou niet dus!
Goed planquote:
Het lijkt me sterk dat er in Januari al nieuwe iBooks komen, aangezien die net zijn geupgrade. Ik denk dat er eerder nieuwe powerbooks komen dan ibooks.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:34 schreef Tomasso het volgende:
Nog steeds niet gehoord of ze m'n iBook na 3 weken wachten al hebben...
En dan lees ik ook nog eens het gerucht dat Apple nieuwe iBooks gaat presenteren met Intel in januari...
Punt 1: Ik koop nooit meer bij het MacHouse in Rotterdam.
Punt 2: Apple naait me behoorlijk als ze in januari met nieuwe iBooks komen...
Dan wacht je ook minimaal 3 weken als je er extra geheugen of iets dergelijks in laat zettenquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:35 schreef tonks het volgende:
Punt 3: Bestel gewoon direct bij apple
Dat staat in punt 1quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:35 schreef tonks het volgende:
Punt 3: Bestel gewoon direct bij apple
Same here. Een mooie dag om LaTeX te lerenquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Staat hier al op; eindelijk 's een weekend zonder plannen. Heerlijk relaxen
Is dat een kinky spelletje ofzo?quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Same here. Een mooie dag om LaTeX te leren
Nee, maar wel een betere manier om documenten te maken dan met Word.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Is dat een kinky spelletje ofzo?
Ik moest ook 3 weken wachten. Eigenlijk 4, maar ik ben gewoon langs gegaan en gezegt dat ik em erg graag wou en ook nodig zou hebben. Toen kon ik em gelijk mee nemen. Gewoon voor gedrongen op de wachtlijst.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:34 schreef Tomasso het volgende:
Nog steeds niet gehoord of ze m'n iBook na 3 weken wachten al hebben...
En dan lees ik ook nog eens het gerucht dat Apple nieuwe iBooks gaat presenteren met Intel in januari...
Punt 1: Ik koop nooit meer bij het MacHouse in Rotterdam.
Punt 2: Apple naait me behoorlijk als ze in januari met nieuwe iBooks komen...
quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:53 schreef Tomasso het volgende:
Ik ben eindelijk eens verbonden met het MacHouse, en dan word me gewoon verteld dat ze hem hebben
Alleen waarom belden ze dan niet
Ik ben hem iig ff ophalen
Ik gebruik zelf TeXShop en dat werkt best okay. Maar een goeie tutorial erbij is wel een aanrader.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Latex...waar kan ik dat vinden? Wil dat wel 's proberen.
Als je gewoon een mac gebruikt kan het met het programma 'Fetch art'.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:20 schreef Flying het volgende:
Ik heb mijn iPod Nano inmiddels een halve week. Hij is super.
Wil graag ook gebruik maken van die fotojes die je kunt instellen van een album, alleen weet ik niet hoe je die fotos instelt in iTunes. Weet wel dat je per liedje een foto kan toevoegen, maar als ik van 100 liedjes appart een foto moet toevoegen terwijl het maar 6 cd's zijn + het feit dat hij voor elk liedje de afbeelding op je iPod zet. Dus album van 13 liedjes is dus 13x hetzelfde fototje op je iPod, ahja 1 per lied? Iemand enig idee hoe ik een foto toevoeg per album?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:28 schreef Tomasso het volgende:
Mijn eerste bericht op FOK! met m'n iBook
Welkom welkomquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:28 schreef Tomasso het volgende:
Mijn eerste bericht op FOK! met m'n iBook
Nog geen mac jammergenoegquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:22 schreef XL het volgende:
[..]
Als je gewoon een mac gebruikt kan het met het programma 'Fetch art'.
Dan kun je het proberen in het nano-topic. Dat is voor de mensen met een nano zonder computer.quote:
Slepen, naar de vuilnisbak of een map naar keuze.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:37 schreef Tomasso het volgende:
Hoe haal ik icoontjes (van programma's) van m'n bureaublad af![]()
Topquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:41 schreef XL het volgende:
[..]
Slepen, naar de vuilnisbak of een map naar keuze.
Gefeliciteerd, je hebt 'm waarschijnlijk zojuist 3 of meer programma's laten uninstallenquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:41 schreef XL het volgende:
[..]
Slepen, naar de vuilnisbak of een map naar keuze.
Dat is eigenlijk ook wel een beetje een pauper macquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:07 schreef tonks het volgende:
ik een mini
Eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk ook wel een beetje een pauper mac.
ALS er een mac pauper zou zijn.... zou het de mini zijnquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:24 schreef super-muffin het volgende:
Macs zijn nooit pauper
simpelquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:20 schreef Flying het volgende:
Ik heb mijn iPod Nano inmiddels een halve week. Hij is super.
Wil graag ook gebruik maken van die fotojes die je kunt instellen van een album, alleen weet ik niet hoe je die fotos instelt in iTunes. Weet wel dat je per liedje een foto kan toevoegen, maar als ik van 100 liedjes appart een foto moet toevoegen terwijl het maar 6 cd's zijn + het feit dat hij voor elk liedje de afbeelding op je iPod zet. Dus album van 13 liedjes is dus 13x hetzelfde fototje op je iPod, ahja 1 per lied? Iemand enig idee hoe ik een foto toevoeg per album?
Nee hoor, alles werkt nogquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:55 schreef ChOas het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt 'm waarschijnlijk zojuist 3 of meer programma's laten uninstallen
Colloquyquote:Op zondag 20 november 2005 09:42 schreef Tomasso het volgende:
Is er ook een goede IRC client voor MAC?
Die ook nog gratis is?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ALS er een mac pauper zou zijn.... zou het de mini zijn.
url?quote:Op zondag 20 november 2005 11:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Er is een ook browser, die heet Firefox G5: is geoptimaliseerd voor de G5. Ik gebruik die altijd.
Ik prefereer het woord 'studenten Mac'quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk ook wel een beetje een pauper mac.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |