Mooi eh dat die videokaart van de mini het NET niet helemaal trektquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:55 schreef Furia het volgende:
Ik zit nu achter mijn nieuwe mac mini met 23" cinema screen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*kuch* Niet doen *kuch*quote:Op woensdag 23 november 2005 21:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
*kuch* Torrent pls *kuch*
Polonaise....quote:Op woensdag 23 november 2005 21:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
*kuch* Torrent pls *kuch*
En die zijn nog wat glitchy helaas... Artifacts.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:48 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ben de nieuwe build alweer binnen aan het trekken.
In augustus was het peanuts, maar nu hebben we ATIdrivers..
Ik heb anders geen problemen hoor!!!! Trouwens... deze mini zou 1.42 moeten zijn, maar het is al een 1.5!!!! Mijn dag kan niet meer stukquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
Mooi eh dat die videokaart van de mini het NET niet helemaal trekt!
Nee, gefeli![]()
Jaloers op je scherm hoor
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:55 schreef Furia het volgende:
Ik zit nu achter mijn nieuwe mac mini met 23" cinema screen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*kuch* Sorry, kriebel in de keel: niemand reageerde er trouwens opquote:
*Hup grits weg*quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
23"? Very very nice![]()
Wat zijn Apple producten toch ge*le producten; ga straks weer de blits uithangen in de trein met mijn 15' PB![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Gek genoeg vind ik iemand ineens een stuk interessanter als 'ie met een Apple laptop in de trein zit.
Op zich issie nog wel mee te nemen, maar het gebrek aan stopcontacten in de trein is vervelend.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Jammer dat je iMac zo onhandig is om mee te nemen in de trein Luup![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga me daar een beetje voor lul lopen.Nee, er moet gewoon een PB komen. Alleen heb ik geen geld, dus dat wordt jatten van iemand in de trein.
O dus de mijne krijg je gelukkig niet te zienquote:Op zaterdag 26 november 2005 10:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Leeuwarden - Wolvega, Leeuwarden - Groningen en Leeuwarden - Rotterdam.
M'n minnaar woont er. Drie uur reizen. Maar ik zit graag in de trein hoor. Lees meestal een boek.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:01 schreef Hugster het volgende:
O dus de mijne krijg je gelukkig niet te zien![]()
![]()
Maar als jij naar Rotterdam moet ben je wel ff bezigDan is een powerbookje wel lekker ja
Ik ook wel eens in de bus, maar eigenlijk liever niet.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:46 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
Ik doe het elke dag hoor, tussen Utrecht en Amsterdam, al 2 jaar, nog geen poging tot diefstal gehad trouwensPowerBook 15
Ik zit bijna nooit in de bus, hoor. Je hoeft je dus geen zorgen te maken.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:06 schreef super-muffin het volgende:
Ik ook wel eens in de bus, maar eigenlijk liever niet.
Oh doe ik ook wel, gewoon stadsbus in Utrecht met de leipe m0cr0 flavours erin. Wat kan er gebeuren? Ik ben ook wel een grote gozer misch. help dat ook voor het afschrikkenquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:06 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik ook wel eens in de bus, maar eigenlijk liever niet.
Koop dan een PSPquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
M'n minnaar woont er. Drie uur reizen. Maar ik zit graag in de trein hoor. Lees meestal een boek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |