De verandering van de huisstijl gaat ook niet om dit logo. Dat is bekend, en het kan nog best mee. Hoe lang doet de VVD al niet met hetzelfde logo?quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:49 schreef Sidekick het volgende:
Bij DWHN hadden ze het over en verandering van het logo van het CDA.
[afbeelding]
Ja. Vooral omdat Amelie Balkenende dan nog niet eens meerderjarig is.quote:Op zondag 13 november 2005 14:06 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Zou wel typisch zijn, 3 verkozen presidenten uit 1 familie.
Net zoiets als dat balkenden Jr. over 10 jaar president wordt, en even daarna zijn broer ook.
Dat zou toch wel het toppunt van democratie zijn, ofzo
Dit had ik er op geantwoord, maar op dit stuk heb ik geen weerwoord gehad.quote:Op zondag 13 november 2005 17:21 schreef Johan_de_With het volgende:
Naar eigen zeggen van de Statenvertaling. Nu is die zeer deskundig, maar zeker niet onfeilbaar.
quote:De vertaling van de Statenbijbel is gebaseerd op de Vulgaat, een Latijnse vertaling van het Hebreeuwse OT en het Griekse NT, daarnaast is de Statenbijbel ook nog eens geschreven in een volkstaal die pas d.m.v. diezelfde bijbel enigzins werd gestandaardiseert. De NBV daarentegen put rechtstreeks uit de oorspronkelijke bronnen voorzover mogelijk en de medewerkers er aan hebben allerlei verschillende achtergronden inclusief atheisten, dus manipulatie lijkt me niet zo voor de hand liggen.
T is wel dik verdienen daar hoorquote:
Zeg Freako, jij bent toch zo van de feitjes & weetjes en nog gelovig ook?quote:Op zondag 13 november 2005 17:29 schreef freako het volgende:
Ja. Vooral omdat Amelie Balkenende dan nog niet eens meerderjarig is..
Het probleem is dat ik wel gelovig ben, maar dan wel RK. Papen zijn niet zo bijbelvast.quote:Op zondag 13 november 2005 17:38 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Zeg Freako, jij bent toch zo van de feitjes & weetjes en nog gelovig ook?![]()
Waar niet?quote:Op zondag 13 november 2005 17:54 schreef George-Butters het volgende:
ik ben hier overbodig zie ik.
Ik dacht dat je CU stemde, en dus niet katholiek was. Ik en mij vastgeroeste visies ook.quote:Op zondag 13 november 2005 17:42 schreef freako het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik wel gelovig ben, maar dan wel RK. Papen zijn niet zo bijbelvast..
Heb jequote:Op zondag 13 november 2005 18:13 schreef Monidique het volgende:
Hallo mensen.
Ja, dat is mijn oorspronkelijke achtergrond ook, vandaar.quote:Op zondag 13 november 2005 17:42 schreef freako het volgende:
Het probleem is dat ik wel gelovig ben, maar dan wel RK. Papen zijn niet zo bijbelvast..
Zal je van mij niet horen.quote:Op zondag 13 november 2005 17:54 schreef George-Butters het volgende:
ik ben hier overbodig zie ik.
Hallo en doeg, ik ga er weer van tussen.quote:Op zondag 13 november 2005 18:13 schreef Monidique het volgende:
Hallo mensen.
Ik heb bij de laatste Europese verkiezingen CU/SGP gestemd ja. Op basis van hun programma, en omdat het toch maar het EP was. Die hebben op ethisch vlak (waar ik nogal lijnrecht tegenover het CU/SGP-programma sta) toch niets in te brengen. Dat wil overigens niet zeggen dat ik geen begrip op kan brengen voor het CU-programma op dit punt. Integendeel, ik snap waarom ze bijvoorbeeld tegen abortus zijn.quote:Op zondag 13 november 2005 18:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik dacht dat je CU stemde, en dus niet katholiek was. Ik en mij vastgeroeste visies ook.
een big american pizza is het onderwerp zeker?quote:Op zondag 13 november 2005 18:32 schreef Monidique het volgende:
14 tot 15 minuten op 190 graden betekent meestal 25 tot 30 minuten op 200 graden,.
Met aardappelkroketjes is het helemaal erg. Daar staat 15 minuten op 180 graden op de verpakking, maar ze bedoelen eigenlijk 45 minuten op 200-220 graden.quote:Op zondag 13 november 2005 18:32 schreef Monidique het volgende:
14 tot 15 minuten op 190 graden betekent meestal 25 tot 30 minuten op 200 graden,.
Incluisief geile loeder als dochter.quote:Op zondag 13 november 2005 18:38 schreef Tafkahs het volgende:
Hey, eindelijk de reallife soap waar we allemaal op gewacht hebben: Hulk Hogan ..
Pappa de moraalridder wil niet dat ze een see-through jurkje aantrekt voor de Grammy uitreiking.....quote:Op zondag 13 november 2005 18:42 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Incluisief geile loeder als dochter.
Vooral hard slaan met de deur. 14.gifquote:Op zondag 13 november 2005 18:43 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Pappa de moraalridder wil niet dat ze een see-through jurkje aantrekt voor de Grammy uitreiking.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |