Oh, voelde helemaal een "ik was dronken en ben toen in de sloot gevallen" verhaal aankomenquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
was vorige zomer als begeleider mee met tienerkamp, daar hoorde een middagje survival bij
Ik zit te denken om naar Amerika te gaan. Alleen dan ga ik een aantal mensen erg missen en zo..weet niet of ik dat wel wil doenquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:07 schreef BVO het volgende:
* BVO is een buitenlandse lokatie aan het uitzoeken voor laatste studiejaar..
nee dat is me nooit overkomen [terwijl ik vroeger wel altijd 'n eind langs een sloot moest fietsen!]quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:51 schreef Dizer het volgende:
Oh, voelde helemaal een "ik was dronken en ben toen in de sloot gevallen" verhaal aankomen
quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee dat is me nooit overkomen [terwijl ik vroeger wel altijd 'n eind langs een sloot moest fietsen!]
de laatste keer dat ik dronken was ging ik in allemaal mannenbillen knijpen...
maar verder gedraag ik me zelfs dronken altijd volkomen keurig hoor![]()
![]()
Ja, ze heet Helena en heeft grote tietenquote:en jij? nog een beetje misdragen in Egypte? [afbeelding]
you go girl, eh boy!!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:58 schreef Dizer het volgende:
Ja, ze heet Helena en heeft grote tieten![]()
ik heb er een aantal gezien, maar de enige halfblote die ik zag was was net een kreeft!quote:heb je die ene foto nou al gezien?
quote:Op zondag 13 november 2005 00:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
you go girl, eh boy!!!![]()
en wat wil je met zo'n naam....
pas maar op, voor je het weet ontketen je nog 'n oorlog ofzo
Dat was hemquote:ik heb er een aantal gezien, maar de enige halfblote die ik zag was was net een kreeft!
Dat weten we pas als de doorgeefluik dood is. Tot die tijd wil ie niets verder vertellen omdat ie bang is voor de Amerikaanse overheid.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:59 schreef Dizer het volgende:
en hoe kan ik weten hoe realistisch ziek het ook is?
Ja wat denk je nou... dat ik met mijn blote piemel op fok ga staanquote:Op zondag 13 november 2005 00:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh.... ahum....woest erotisch idd
![]()
waar heb je het over? Hoe weet jij dat? Waar is dat filmpje?quote:Op zondag 13 november 2005 00:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat weten we pas als de doorgeefluik dood is. Tot die tijd wil ie niets verder vertellen omdat ie bang is voor de Amerikaanse overheid.
hell no! een bijna-blote-man is sowieso mooier dan een helemaal-blote-manquote:Op zondag 13 november 2005 00:08 schreef Dizer het volgende:
Ja wat denk je nou... dat ik met mijn blote piemel op fok ga staan![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:51 schreef Dizer het volgende:
"ik was dronken en ben toen in de sloot gevallen"
alien interviewquote:Op zondag 13 november 2005 00:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
waar heb je het over? Hoe weet jij dat? Waar is dat filmpje?
Ik moet van mijn schoffel-imago afquote:Op zondag 13 november 2005 00:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
en zo komen de geruchten in de wereld......![]()
kansloosquote:Op zondag 13 november 2005 00:19 schreef Svensational het volgende:
Ik moet van mijn schoffel-imago af![]()
.
Maar babette, ik vind mijn schoffelimago niet leuk.quote:
Ik was niet verbrand. Eerder rood. Nu ben ik bruinquote:Op zondag 13 november 2005 00:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
hell no! een bijna-blote-man is sowieso mooier dan een helemaal-blote-man
ik doel meer op je derde graads verbrandingen, dat ziet er eerder pijnlijk uit dan![]()
maar Sven, die schoffel en jij zijn onlosmakelijk aan elkaar verbondenquote:Op zondag 13 november 2005 00:23 schreef Svensational het volgende:
Maar babette, ik vind mijn schoffelimago niet leuk..
wees dan even lief en maak daar dan een foto van en zet die gewoon hier en niet in je FBquote:Op zondag 13 november 2005 00:24 schreef Dizer het volgende:
Ik was niet verbrand. Eerder rood. Nu ben ik bruin
misschien ooit in een dronken buiquote:Op zondag 13 november 2005 00:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
wees dan even lief en maak daar dan een foto van en zet die gewoon hier en niet in je FB![]()
oh en dat blote mannen verhaal geldt uiteraard alleen bij vooraanzicht... van achteren gezien kan 't niet bloot genoeg zijn![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 00:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
hell no! een bijna-blote-man is sowieso mooier dan een helemaal-blote-man
ik doel meer op je derde graads verbrandingen, dat ziet er eerder pijnlijk uit dan![]()
Vind ik ook, ik heb ook extra veel shots van haar gemaaktquote:
Als het nou cumshots waren.quote:Op zondag 13 november 2005 01:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vind ik ook, ik heb ook extra veel shots van haar gemaakt!
Ik vind KS fimls leuk! Enquote:Op zondag 13 november 2005 00:42 schreef Tom_Tom- het volgende:. Kevin Smith-films.
.
De enige reden dat ik Dogma kijk is omdat Alanis Morissette erin speelt.
Echt een smoeltje dat er om vraagt de kamer doorgeslagen te worden.quote:Op zondag 13 november 2005 00:59 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Met die blije paupersmoel!
Zie je.. .ik ben niet de enigequote:Op zondag 13 november 2005 08:44 schreef Airelle het volgende:
Ik vond DVP helemaal niet zo leuk eik.
Altijd leuk als je een kater hebt!quote:Buitenhof
Uitzending : zondag 13 november, ca. 12.05-13.05 uur, Nederland 3. Herhaling zondagnacht in de 'carrousel' op Nederland 3 en maandagmiddag 13.20 op Nederland 1
> De groei van Schiphol volgens Gerlach Cerfontaine
De groei van Schiphol en het bestuur van de Randstad zijn twee grootheden die elkaar slecht verdragen. Gerlach Cerfontaine, president-directeur van Schiphol, over ambitie versus bestuurlijk geklungel.
> Afscheid Ruud Koole
En een afscheidsinterview met Ruud Koole, scheidend voorzitter van de PvdA die praat over Kok, Melkert, Bos en Oudkerk, en over de ideologische koers van zijn partij.
> Abortuswet
Baas in eigen buik. Of mag het allemaal wel weer iets minder.
Maandag komt het ministerie van VWS met het evaluatierapport 20 jaar abortuswet.
In Buitenhof blikken we vooruit met Vonne van der Meer, schrijfster en gynaecoloog Gunilla Kleiverda.
Presentatie:
Rob Trip
Columnist:
Ronald Plasterk
't Was inderdaad niet echt super.quote:Op zondag 13 november 2005 08:44 schreef Airelle het volgende:
Ik vond DVP helemaal niet zo leuk eik.
Net te laat, maar ik had ook voor Anouk gekozen.quote:Op zondag 13 november 2005 11:18 schreef Dizer het volgende:
Sven.. shootout in het gtst tournament...
Ja die waren wel tof!quote:Op zondag 13 november 2005 11:14 schreef Svensational het volgende:
Ik vond die liedjes wel leuk anders!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |