no reason.... trouwens, jij was toch met vakantie?!quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:03 schreef Dizer het volgende:
Ja dat weet ik, je was op FOK, maar niet in SC.. how come?
Ik ben al sinds dinsdag avond terug en dat zijn dus 4 dagen waarin jij niet in SHO bent geweest. Heb je mijn verslag + foto's al gezien trouwens?quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
no reason.... trouwens, jij was toch met vakantie?!
Je blaat alleen.quote:
je hebt 't nogal bij gehouden allemaalquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:09 schreef Dizer het volgende:
Ik ben al sinds dinsdag avond terug en dat zijn dus 4 dagen waarin jij niet in SHO bent geweest.
wil ik dat?? [lees: sta je er bloot genoeg op?]quote:Heb je mijn verslag + foto's al gezien trouwens?![]()
Elke dag in SC zonder dat jij er bent is een dag niet gelachen. Is een dag niet geleefd. Het voelt als een eeuwige marteling in een heldimensie met soap dat bestaat alleen uit acteurs zoals Sander Foppele en Jop Joris!quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:12 schreef babette21 het volgende:
je hebt 't nogal bij gehouden allemaal
Ja.. 1 foto welquote:wil ik dat?? [lees: sta je er bloot genoeg op?
Hallo, m'n mooie-blote-mannen-op-de-foto-alarm ging af, maar ik zie niks.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Elke dag in SC zonder dat jij er bent is een dag niet gelachen. Is een dag niet geleefd. Het voelt als een eeuwige marteling in een heldimensie met soap dat bestaat alleen uit acteurs zoals Sander Foppele en Jop Joris!
[..]
Ja.. 1 foto wel
Wat een beledigingquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hallo, m'n mooie-blote-mannen-op-de-foto-alarm ging af, maar ik zie niks.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:15 schreef Dizer het volgende:
Elke dag in SC zonder dat jij er bent is een dag niet gelachen. Is een dag niet geleefd. Het voelt als een eeuwige marteling in een heldimensie met soap dat bestaat alleen uit acteurs zoals Sander Foppele en Jop Joris!
show me!quote:Ja.. 1 foto wel
Oh wacht.... je bedoeld.. je ziet geen fotoquote:
* weg is*quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh wacht.... je bedoeld.. je ziet geen foto![]()
Staat in mijn FB
Sander Foppele en Jop Joris. En als ik het echt te pakken krijg, krijg ik ook nog Joris Putman er ook bijquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat een nightmare moet dat zijn dan, zo zonder mij...
![]()
FBquote:show me!![]()
Ga je volgend jaar naar Auswitz of naar Normandië?quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sander Foppele en Jop Joris. En als ik het echt te pakken krijg, krijg ik ook nog Joris Putman er ook bij
[..]
FB
Ik ga in de Zomer naar Pearl Harbor. Maar als ik een slachtoffer kan vinden, wil ik heel graag naar Normandiequote:Op zaterdag 12 november 2005 23:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Ga je volgend jaar naar Auswitz of naar Normandië?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:25 schreef BVO het volgende:
Leuk! Papa's msn-naam veranderd in: Humor..
Wil je oorlogje gaan spelen dan?quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ga in de Zomer naar Pearl Harbor. Maar als ik een slachtoffer kan vinden, wil ik heel graag naar Normandie
Huh, dat is toch naar die film vernoemd?quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ga in de Zomer naar Pearl Harbor.
Slechte kutfilm!quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Huh, dat is toch naar die film vernoemd?
[/onwetend, dom Breezah-sletje]
Weet ik veel.quote:
je staat er wel tussenquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
maar eh, waarom sta ik niet meer bij je favo's?!?!!?
Je weet toch wel wat er met Pearl Harbor is gebeurd? Uit welk Al-Qaida steen ben jij uitgekropenquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Huh, dat is toch naar die film vernoemd?
[/onwetend, dom Breezah-sletje]
nee je stond er echt tussen qua naam.. alleen weet niet wat er is gebeurdquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:34 schreef babette21 het volgende:
"plus de rest" ??? dat telt toch niet......!! eikel
Jáááá!quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
dag Plons, gekke kikker
dat was een mooi verhaal
bedankt nu gaan we slapen
tot morgen, allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
Het zijn zulkequote:Op zaterdag 12 november 2005 23:37 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
die schoenen heb ik ook!!!
alleen ze zijn na 5 jaar helemaal naar de gallemiezen
heb er pas 'n paar gezien, pc/fb is supersloom...quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:34 schreef Dizer het volgende:
Maaruh.. foto is dus bevredigend neem ik aan?
Ik heb niet geluisterd, want iedereen slaapt hier al en als ik zoiets ga draaien gaan ze denken dat ik iets anders aan het doen ben dan FOK!. En ik heb zo het goevoel dat dat het fake orgasme scene is van When Harry Met Sallyquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
heb er pas 'n paar gezien, pc/fb is supersloom...
maar ik dacht: laat ik maar vast enthousiast reageren
als je het fragment [her]kent, weet je dat je niet al té blij moet zijn;)
I know!! ze hebben ze in 80.000 kleuren, maar de wit-met-donker-blauwe roeleren echt de pan uitquote:
Explainquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:45 schreef babette21 het volgende:
heb er oa mee in de sloot gelegen
quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:41 schreef Dizer het volgende:
En ik heb zo het goevoel dat dat het fake orgasme scene is van When Harry Met Sally
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |