misschien ooit in een dronken buiquote:Op zondag 13 november 2005 00:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
wees dan even lief en maak daar dan een foto van en zet die gewoon hier en niet in je FB![]()
oh en dat blote mannen verhaal geldt uiteraard alleen bij vooraanzicht... van achteren gezien kan 't niet bloot genoeg zijn![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 00:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
hell no! een bijna-blote-man is sowieso mooier dan een helemaal-blote-man
ik doel meer op je derde graads verbrandingen, dat ziet er eerder pijnlijk uit dan![]()
Vind ik ook, ik heb ook extra veel shots van haar gemaaktquote:
Als het nou cumshots waren.quote:Op zondag 13 november 2005 01:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vind ik ook, ik heb ook extra veel shots van haar gemaakt!
Ik vind KS fimls leuk! Enquote:Op zondag 13 november 2005 00:42 schreef Tom_Tom- het volgende:. Kevin Smith-films.
.
De enige reden dat ik Dogma kijk is omdat Alanis Morissette erin speelt.
Echt een smoeltje dat er om vraagt de kamer doorgeslagen te worden.quote:Op zondag 13 november 2005 00:59 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Met die blije paupersmoel!
Zie je.. .ik ben niet de enigequote:Op zondag 13 november 2005 08:44 schreef Airelle het volgende:
Ik vond DVP helemaal niet zo leuk eik.
Altijd leuk als je een kater hebt!quote:Buitenhof
Uitzending : zondag 13 november, ca. 12.05-13.05 uur, Nederland 3. Herhaling zondagnacht in de 'carrousel' op Nederland 3 en maandagmiddag 13.20 op Nederland 1
> De groei van Schiphol volgens Gerlach Cerfontaine
De groei van Schiphol en het bestuur van de Randstad zijn twee grootheden die elkaar slecht verdragen. Gerlach Cerfontaine, president-directeur van Schiphol, over ambitie versus bestuurlijk geklungel.
> Afscheid Ruud Koole
En een afscheidsinterview met Ruud Koole, scheidend voorzitter van de PvdA die praat over Kok, Melkert, Bos en Oudkerk, en over de ideologische koers van zijn partij.
> Abortuswet
Baas in eigen buik. Of mag het allemaal wel weer iets minder.
Maandag komt het ministerie van VWS met het evaluatierapport 20 jaar abortuswet.
In Buitenhof blikken we vooruit met Vonne van der Meer, schrijfster en gynaecoloog Gunilla Kleiverda.
Presentatie:
Rob Trip
Columnist:
Ronald Plasterk
't Was inderdaad niet echt super.quote:Op zondag 13 november 2005 08:44 schreef Airelle het volgende:
Ik vond DVP helemaal niet zo leuk eik.
Net te laat, maar ik had ook voor Anouk gekozen.quote:Op zondag 13 november 2005 11:18 schreef Dizer het volgende:
Sven.. shootout in het gtst tournament...
Ja die waren wel tof!quote:Op zondag 13 november 2005 11:14 schreef Svensational het volgende:
Ik vond die liedjes wel leuk anders!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |