Ik heb mijn buurvrouw van de week van haar hoogtepunt afgehoudenquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het überhaupt erg om mijn buren te horen, laat staan als ze ineens toonladders gaan oefenen. Verschrikkelijk zeg! Kan je niet heel luid gaan zingen uit protest. Het liefst iets met veel volume en dan zo vals mogelijk
quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:20 schreef Anitra het volgende:
Ik heb mijn buurvrouw van de week van haar hoogtepunt afgehouden
Mevrouw kreunt de hele buurt bij elkaar en dat elke avond, van de week was ik het zat (behoorlijk gehorig hier) en heb dus keihard geroepen: Nee niet weer he?
Het was daarna gelijk stil
leuke sig jap, doet me denken aan Dennis Leary's "live's gonna suck when you grow up"quote:
voor zichzelf is ze vrijgevig, ze zorgt dat ze niets te kort komtquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:21 schreef MissX het volgende:
Chantal is erg vrijgevig volgens zichzelf, ik vind der juist als zo een gierig wijf overkomen.
Adres!!!!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:20 schreef Anitra het volgende:
[..]
Mevrouw kreunt de hele buurt bij elkaar en dat elke avond, van de week was ik het zat (behoorlijk gehorig hier) en heb dus keihard geroepen: Nee niet weer he?
Vind ik ook zie je al met de peuken, t liefste stopt ze alles in haarquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:21 schreef MissX het volgende:
Chantal is erg vrijgevig volgens zichzelf, ik vind der juist als zo een gierig wijf overkomen.
Owwww, hoe vals zeg, iemand z;n hoogtepunt misgunnen...quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:20 schreef Anitra het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:20 schreef Anitra het volgende:
[..]
Onze buurman heeft ook een nieuwe vriendin, in het begin genoeg van gehoord.... Wij hebben het opgelost door het eens een paar keer goed terug te doen. En we hebben nog nooit zulke lekkere sex gehad... Sindsdien zullen zij eerder last van ons hebben dan wij van henquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:20 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik probeerde mijn denksportpuzzeltje af te maken, maakt dat het weer saai genoeg?quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]dat is helemaal niet saai!!
(maar wèl heel erg leuk
)
onze buren doen niet aan sexquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Onze buurman heeft ook een nieuwe vriendin, in het begin genoeg van gehoord.... Wij hebben het opgelost door het eens een paar keer goed terug te doen. En we hebben nog nooit zulke lekkere sex gehad... Sindsdien zullen zij eerder last van ons hebben dan wij van hen
Denksport is ni saai maar spannendquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:24 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik probeerde mijn denksportpuzzeltje af te maken, maakt dat het weer saai genoeg?
Een goede buur is beter dan een verre vriend!quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Onze buurman heeft ook een nieuwe vriendin, in het begin genoeg van gehoord.... Wij hebben het opgelost door het eens een paar keer goed terug te doen. En we hebben nog nooit zulke lekkere sex gehad... Sindsdien zullen zij eerder last van ons hebben dan wij van hen
Gelukkig hebben we alleen onze buurman en woont er hier verder niemand dichtbij....quote:
Dat maakt een boel duidelijk!quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:26 schreef lovebear het volgende:
[..]
Denksport is ni saai maar spannend![]()
Zit er vaak met mn gedachte in
Wij hebben sex MET de buren.quote:
Kwartetquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:28 schreef frizti het volgende:
[..]
Wij hebben sex MET de buren.
Of is dat te kinky hier?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:28 schreef frizti het volgende:
[..]
Of is dat te kinky hier?
Zolang ik het niet hoef te horen...quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:28 schreef frizti het volgende:
[..]
Of is dat te kinky hier?
hier wel ja, ik zou het niet op een openbaar forum doenquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:28 schreef frizti het volgende:
[..]
Of is dat te kinky hier?
Nou snap ik ook meteen waarom jij geen normale vrienden kunt vinden....quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
ik mag aannemen dat dat voor iedereen hier geldtquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:32 schreef Anitra het volgende:
[..]
Het is heel saai, maar hier in huis momenteel geen sex.
Vandaar dat het slapen niet lukt na het puzzelenquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:26 schreef lovebear het volgende:
[..]
Denksport is ni saai maar spannend![]()
Zit er vaak met mn gedachte in
Ik zing zo goed dat ik wel met de NIXfactor had mee kunnen doenquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:32 schreef flugeltje het volgende:
Nou snap ik ook meteen waarom jij geen normale vrienden kunt vinden....![]()
Dit komt me zo bekend voor.... Nóóit met een moeilijke puzzel beginnen net voordat je gaat slapen...quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:33 schreef Anitra het volgende:
[..]
Vandaar dat het slapen niet lukt na het puzzelen
Ik kan dan echt wakker liggen van: Ohja dat was het. Of: Damn wat zal die oplossing zijn?
Speak for yourself! Ik krijg alle hoeken van de kamer te zien!quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik mag aannemen dat dat voor iedereen hier geldt
Over kinky gesproken...van achteren genomen worden terwijl je BB streams kijkt en hier meetyptquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:33 schreef D.Rose het volgende:
chantal die kan niet klaarkomenquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zing zo goed dat ik wel met de NIXfactor had mee kunnen doen
Oh god, Chantal in het slechte Italiaans...is ze aan het zingen of aan het klaarkomen?
Zo is ze net Peppiquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zing zo goed dat ik wel met de NIXfactor had mee kunnen doen
Oh god, Chantal in het slechte Italiaans...is ze aan het zingen of aan het klaarkomen?
Heb ik ook kan er niet tegen als ik t antwoord niet weetquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:33 schreef Anitra het volgende:
[..]
Vandaar dat het slapen niet lukt na het puzzelen
Ik kan dan echt wakker liggen van: Ohja dat was het. Of: Damn wat zal die oplossing zijn?
okquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:35 schreef demins het volgende:
[..]
Speak for yourself! Ik krijg alle hoeken van de kamer te zien!![]()
![]()
![]()
van voren kan ook, en dan over de schouders meekijkenquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Over kinky gesproken...van achteren genomen worden terwijl je BB streams kijkt en hier meetypt![]()
Is erg slecht voor de nachtrust, net als een spannend boek.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dit komt me zo bekend voor.... Nóóit met een moeilijke puzzel beginnen net voordat je gaat slapen...
quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:36 schreef Peter6000 het volgende:
OMG![]()
Gevonden via het statstopic
Big Brother 5 - Slowchat (Deel 4)
Het kan in fasen hoor, houdt het spannend....zo van 'ff wachten schat, moet ff posten op fok', zo trug, keep it up..quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Gewelidige caps Regenworm.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:20 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Have funquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:37 schreef Isabeau het volgende:
Voetbal afgelopen.
Isa trekt truitje uit.
Isa gaat iets leukers doen
Tot morgenen veel plezier allemaal.
(ze gaan in BB nog naar bed ook!)
Betrapt!quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:36 schreef Peter6000 het volgende:
OMG![]()
Gevonden via het statstopic
Big Brother 5 - Slowchat (Deel 4)
seeyaquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:37 schreef Isabeau het volgende:
Voetbal afgelopen.
Isa trekt truitje uit.
Enjoy meisje...quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:37 schreef Isabeau het volgende:
Voetbal afgelopen.
Isa trekt truitje uit.
Tot morgenquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:37 schreef Isabeau het volgende:
Voetbal afgelopen.
Isa trekt truitje uit.
Denk... Denk... Mijn email staat in mijn profielquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:37 schreef Anitra het volgende:
[..]
Is erg slecht voor de nachtrust, net als een spannend boek.
Ik ben nu opzoek naar een nieuwe hobby voor het slapen gaan.
OMGquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:36 schreef M-en-A het volgende:
Lijkt ik al op mijn vriendin Dido????
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:38 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Gewelidige caps Regenworm.
Ook op film
Dank, veel dank voor deze hartelijke woordenquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:37 schreef demins het volgende:
Kissa heeft gewonnen!!!![]()
![]()
![]()
++ van mij voor jou, zodra ik weer mag stemmen!
Namens allen, leuk dat je hebt meegedaan, we gunnen je het van harte. Dat je zoveel verstand van voetballen had... Van harte gefeliciteerd!!!!
![]()
In het vorige SC-topic staat ergens aan het eind een aardig animated gifje van dansende Lieskequote:Op zaterdag 12 november 2005 22:38 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Gewelidige caps Regenworm.
Ook op film
quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:43 schreef Lamon het volgende:
Nathalie ziet er echt goed uit vanavond trouwens.
Echt een knappe meid zo...
Veel plezier Bongquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:42 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga straks lekker een filmpje kijken denk niet dat er nog iets staat te gebeuren vanavond
Dankjequote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:43 schreef doka het volgende:
[..]
In het vorige SC-topic staat ergens aan het eind een aardig animated gifje van dansende Lieske
Min of meer, zal niet lang meer duren voor iedereen op bed ligtquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:45 schreef Day het volgende:
Hallo allemaal, ben ik weer
Gebruik even de laptop, geen streams.
Is Kissa jarig?
Wat about the bewoners? Al naar bed, lees ik?
Beter dan dat!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:45 schreef Day het volgende:
Is Kissa jarig?
JASC Animation Shop 3quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met welk programma maak jij die gifs?
Kissa had de 1 - 3 geradenquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:45 schreef Day het volgende:
Is Kissa jarig?
Hey Dayquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:45 schreef Day het volgende:
Is Kissa jarig?
dat is het enige possiteve aan nathquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:43 schreef Lamon het volgende:
Nathalie ziet er echt goed uit vanavond trouwens.
Echt een knappe meid zo...
Ik zwaaide Isabeau uitquote:
En ik bedoelde het ZEEEER sarcastisch, dus daar gaat dat laatste positieve..quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
dat is het enige possiteve aan nath
Nog niet ene keer!!! En ik had er zo op gerekend...quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lieve schat heb je al paar x punten gegeven![]()
![]()
Dus vertel![]()
veel kijk plezierquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:51 schreef BONG4002 het volgende:
Ik geloof het wel en ga me zo klaarmaken voor een filmpje, er gebeurd nu echt helemaal even geen sodelazer dus doei
Straks floep ik weer eventjes binnen
Wel heb je wel een x punten gegeven.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:52 schreef demins het volgende:
[..]
Nog niet ene keer!!! En ik had er zo op gerekend...![]()
5 saaien is saai. 4 saaien is nog saaier! 1 saaie is heeeeeeeeeel saai!quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:56 schreef versabommie het volgende:
Ik constateer wel dat zonder Menno het huis veel saaier is!
De tijden van Ralph met zijn plantjes onder de douche, Linda die HOERENFEEST schreeuwt, Roel die op bed wil gaan plassen, en Tan die hem naar de wc begeleid.. lijken ver weg nuquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:56 schreef versabommie het volgende:
er is geen menno bash meerquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:56 schreef versabommie het volgende:
Ja precies, ze gooie de goeie eruit is ni leukquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:56 schreef versabommie het volgende:
Exactly....er is geen zondebok meer en dus weinig om over te roddelen..Joost boodt zich direct na de exit van Menno aan met z'n gejank, maar dat vonden de bewoners dan weer iets "te" gemakkelijk.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:56 schreef versabommie het volgende:
Daarna is er niet veel meer gebeurt.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De tijden van Ralph met zijn plantjes onder de douche, Linda die HOERENFEEST schreeuwt, Roel die op bed wil gaan plassen, en Tan die hem naar de wc begeleid.. lijken ver weg nu
ik mis Linniequote:Op zaterdag 12 november 2005 22:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De tijden van Ralph met zijn plantjes onder de douche, Linda die HOERENFEEST schreeuwt, Roel die op bed wil gaan plassen, en Tan die hem naar de wc begeleid.. lijken ver weg nu
Danjewel!! Maar wanneer heb jij me punten gegeven dan??quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:56 schreef lovebear het volgende:
[..]
Wel heb je wel een x punten gegeven.
Niet zo verdrietig![]()
![]()
Volgende x ben je weer.
* dikke knuf geeft
asje zo doorgaat heb je strax -2!quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:02 schreef demins het volgende:
[..]
Danjewel!! Maar wanneer heb jij me punten gegeven dan??
Hier nog eentje....quote:
WIE?quote:
Geef ze even de kans om een nieuwe pispaal te vinden. Kan nooit lang duren.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:56 schreef versabommie het volgende:
Het klopt helemaal zal lieske op roel gaan stemmen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:05 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske constateert dat ze Roel eigenlijk niet meer spreekt, sinds hij met Dido is, en dat ze met Dido wel wat meer spreekt.
Chantal denkt dat dat laatste ook met de nomiaties te maken heeft
Dit soort fantasieen is niet aan pubers voorbehouden, ventje!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Geef ze even de kans om een nieuwe pispaal te vinden. Kan nooit lang duren.
En de kans dat het Joost zal zijn is niet zo heel erg klein, al zou Roel ook een optie kunnen worden.
En ik wacht nog steeds stiekem totdat Nathalie aan Dido vertelt dat ze verliefd op haar is, maar ik twijfel of dat nou waarheid, of meer puberale fantasie mijnerzijds is, dus ik reken daar niet al te veel op.
me tooquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:08 schreef frizti het volgende:
Ik ga naar Dolfdurft kijken, tot later.
Wat is dat voor geklef tussen die 2?quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:08 schreef scanman01 het volgende:
Wie de zeikstem van Nathalie niet wil horen moet absoluut stream 1 en 2 vermijden.
[afbeelding]
En wie de zeikstem van chantal niet wil horen moet absoluut stream 3 en 4 vermijdenquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:08 schreef scanman01 het volgende:
Wie de zeikstem van Nathalie niet wil horen moet absoluut stream 1 en 2 vermijden.
[afbeelding]
Ik ben bang dat die er niet gaat komen. Ze liggen al weer veel te vroeg in bedquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:06 schreef Day het volgende:
Zo, daar vliegen de panters is afgelopen. Vriend gaat toch maar naar Saw 2 kijken (niks voor mij), dus ik ben helemaal klaar voor een gezellige Fok-nacht.![]()
![]()
Ik wil die kraaienstem van Chantal...of die dominee/tuur stem van Rob ook niet horen...welke streamoptie heb ik dan nog over ?quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:08 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Misschien een muis loslatenquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die er niet gaat komen. Ze liggen al weer veel te vroeg in bed
HAPquote:
Doen zij ook mee, dan???quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die er niet gaat komen. Ze liggen al weer veel te vroeg in bed
Ik heb al twee dagen niet gestreamed en dat bevalt me primaquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:08 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Was net te laat om een screenshot te maken van roel.quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
HAP
[afbeelding]
Versabommie, waar ben je??![]()
lieske zit niet in een kamp.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:12 schreef melke het volgende:
Roel doet zo tegen Lieske omdat hij denk dat als hij aanhankelijker doet Dido raar tegen hem gaat doen. Daarbij zijn er ook 2 duidelijke kampen. Dido, Nathalie, Roel Rob en Chantal, Ingird Lieske. Joost hangt er wat tussen. Grote kans dat kamp 1 op iemand van kamp 2 stemt en idem dito. Denk ook dat Roel zich erg laat invloeden door koningin Dido. Erg jammer. Nathalie zei eerder vanavond ook dat Lieske er wat tussen hangt. Als Chantal en Ingrid de volgende nominaties eruit vliegen zal Lieske snel volgens. Tuuuuurlijk dames, tuuuurlijk
Word ik dan zo gek kan t niet vindenquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:02 schreef demins het volgende:
[..]
Danjewel!! Maar wanneer heb jij me punten gegeven dan??
Het is wel een makkelijke nominatie prooi. Ik vind dat overigens niet, maar volgens mij denken de bewoners er wel zo over.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
lieske zit niet in een kamp.
Ze probeert met iedereen goede maatjes te blijven
quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:16 schreef lovebear het volgende:
[..]
Word ik dan zo gek kan t niet vinden![]()
![]()
Maar je punten komen er zeker aan je hebt t verdiend![]()
![]()
Mijn computer resette opeens spontaan (echt). Gebeurt wel vaker, maar als je net wilt capturen is dat bijzonder storendquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
Was net te laat om een screenshot te maken van roel.
Hij keek er niet echt vrolijk een beetje jaloers
En dat ook nog op een moment dat er weer eens wat gebeurd, is zeker vervelend.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn computer resette opeens spontaan (echt). Gebeurt wel vaker, maar als je net wilt capturen is dat bijzonder storend
Zeker weten is het steeds hetzelfde programma die problemen veroorzaaktquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn computer resette opeens spontaan (echt). Gebeurt wel vaker, maar als je net wilt capturen is dat bijzonder storend
Helaas leeft hij nog.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:22 schreef versabommie het volgende:
KOMOP DIDO NU KEIHARD KNIJPEN TOT HIJ NIET MEER BEWEEGT!
we vergeven je hetquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:24 schreef flugeltje het volgende:
Chantal begint aardig realistisch te worden...
O shit, ik zei iets positiefs over haar....
Nee, is willekeurigquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zeker weten is het steeds hetzelfde programma die problemen veroorzaakt
Het is eng, maar ik heb het sinds gisteren ook.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:24 schreef flugeltje het volgende:
Ik snap dat jullie de topictitel enzo een beetje in ere willen houden, maar er zijn grenzen okay ?quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:27 schreef Day het volgende:
[..]
Het is eng, maar ik heb het sinds gisteren ook.![]()
Chantal als winnaar van bbquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:24 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik snap dat jullie de topictitel enzo een beetje in ere willen houden, maar er zijn grenzen okay ?![]()
idd, en Chantal trekt zich van zoiets niets aanquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:29 schreef Day het volgende:
Lieske wil Dido niet meer nomineren omdat ze bang is voor de heisa die het weer zal veroorzaken.
En Chantal zou zich daar juist weer niks van aantrekken. Bespeur ik hier weer een Dido-stem?quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:29 schreef Day het volgende:
Lieske wil Dido niet meer nomineren omdat ze bang is voor de heisa die het weer zal veroorzaken.
Een waarschuwing!! Volgende keer wordt onmiddellijk geschoten!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:24 schreef flugeltje het volgende:
Hier ook!quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:29 schreef Peter6000 het volgende:
Day en Flugel: ik ook![]()
En ze is ook van 8 naar 6 gestegen in mijn favolijstje![]()
Temperatuur probleem. Komt door de verhitte discussies op de streams.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Van 8 naar 6 klinkt nog niet echt ernstig.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:29 schreef Peter6000 het volgende:
En ze is ook van 8 naar 6 gestegen in mijn favolijstje![]()
dit is wel naar voor haar maar ze is wel eerlijk om het toe tegevenquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:29 schreef Day het volgende:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:30 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie trekt haar bek weer open en ik kan niet anders dan op MUTE klikken. Onvoorstelbaar
Eetsmakelijkquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:32 schreef versabommie het volgende:
Topavondje dus in het huis.....
* versabommie gaat ff bockworsten warm maken
En dat in combinatie met de nare trekjes van andere bewoners die steeds meer naar boven komen (met name Roel)quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:31 schreef Day het volgende:
Hier ook!
Ze is minder hard, bemoeit zich minder met dingen, roddelt zelfs minder, is bezorgd om Joost, etc.
Waarschijnlijk is het gewoon haar strategie, maar ik vind haar meer te behappen zo.
Misschien dat het 'm dat wel is... Dat ik eerder de andere bewoners minder leuk ben gaan vinden....quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En dat in combinatie met de nare trekjes van andere bewoners die steeds meer naar boven komen (met name Roel)
Ik vind Roel echt een rotjongquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En dat in combinatie met de nare trekjes van andere bewoners die steeds meer naar boven komen (met name Roel)
Maakt allemaal niets uit...ze heeft als een van de eerste bloed vergoten......ze moet hangen...en hoog ook.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wees eerlijk: zou ook niet best zijn als dat niet zo was.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
idd, en Chantal trekt zich van zoiets niets aan
Dus in die zin is ze sterker en volwassener dan Lieske
Ik dacht al, waar blijf jequote:Op zaterdag 12 november 2005 23:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wees eerlijk: zou ook niet best zijn als dat niet zo was.
Zou dat het zijn?quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Misschien dat het 'm dat wel is... Dat ik eerder de andere bewoners minder leuk ben gaan vinden....
En ook in dat laatste ben ik het wel met je eens....quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:35 schreef Day het volgende:
[..]
Zou dat het zijn?
* haalt opgelucht adem. Pwew!
Kan ik net zo goed nog iets bekennen: ik bespeur langzaam maar zeker toch een beetje meer sympathie voor Ingrid. (Niet slaan!!!)
Ik heb het nooit eerder gehad, maar met deze pc wel. Zou best aan de temp kunnen liggen ja.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:32 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Temperatuur probleem. Komt door de verhitte discussies op de streams.
Tenslotte: de onderdelen hangen ook al!!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Maakt allemaal niets uit...ze heeft als een van de eerste bloed vergoten......ze moet hangen...en hoog ook.![]()
![]()
Ja, deze was zo makkelijk verdedigen.. die kon ik niet laten schietenquote:
Nope...tis gewoon omdat jullie nog te stom zijn om voor de duvel te dansenquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:35 schreef Day het volgende:
[..]
Zou dat het zijn?
* haalt opgelucht adem. Pwew!
Kan er voldoende lucht bij je pc, heb je m bijv in een kasje staan waar t niet goed ventileerd.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het nooit eerder gehad, maar met deze pc wel. Zou best aan de temp kunnen liggen ja.
* noteert 2 minpunten voor Jappie!quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope...tis gewoon omdat jullie nog te stom zijn om voor de duvel te dansen![]()
![]()
![]()
![]()
Muil houden Jappie...je staat nu nog redelijk hoog in de stats![]()
speedfan installeren, kun je prima je temps uitlezen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het nooit eerder gehad, maar met deze pc wel. Zou best aan de temp kunnen liggen ja.
Moet toch ontzet zijn want Joost loopt wegquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:19 schreef Foreverblue het volgende:
Joost word ontwricht door Rob
[afbeelding]
Op de foto is die inderdaad al onzet... goed opgemerktquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:39 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Moet toch ontzet zijn want Joost loopt weg![]()
En je moet er ook af en toe tegen pratenquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:38 schreef lovebear het volgende:
[..]
Kan er voldoende lucht bij je pc, heb je m bijv in een kasje staan waar t niet goed ventileerd.
Dan kan idd de temparatuur oplopen hij moet een btje ruimte hebben.
De ene pc kan er beter tegen dan de ander
Vraag me af wat bb zal doen als ze inderdaad allebei Chantal gaan nomineren.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:40 schreef regenworm het volgende:
Lieske en ingrid gaan chantal nomineren helaas is het een grap
Het kan ook misschien aan spyware of virus liggen restart hij ook soms ineens spontaanquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:39 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "We mogen niet samen afspreken Chantal te nomineren. Zou wel een mooie deal zijn. Echt achter de ellebogen"
quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:40 schreef demins het volgende:
[..]
En je moet er ook af en toe tegen praten![]()
en op pissen!quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:40 schreef demins het volgende:
[..]
En je moet er ook af en toe tegen praten![]()
Dan doen ze niet en was maar een grapquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vraag me af wat bb zal doen als ze inderdaad allebei Chantal gaan nomineren.
Net gedaan. Temp2 is soms te hoog.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:39 schreef frizti het volgende:
[..]
speedfan installeren, kun je prima je temps uitlezen.
Weet ik... maar Lieske zei het op zo'n sneaky manier... het mag niet... maaaaar stel je voor. Dus stel dat ze allebei toch op Chantal stemmen vraag ik me af of bb dat niet als een stemafspraak zullen zien.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan doen ze niet en was maar een grap
Nee, hoor niet alleen voor planten, soms zelfs voor mensen!quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat geld volgens mij alleen voor bloemen
Het zou een virus kunnen zijn je virusscanner even het werk laten doen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:41 schreef lovebear het volgende:
[..]
Het kan ook misschien aan spyware of virus liggen restart hij ook soms ineens spontaan
Dat is het dus ja. Hij springt dan opeens op zwart en reset (herstart) automatisch.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:41 schreef lovebear het volgende:
[..]
Het kan ook misschien aan spyware of virus liggen restart hij ook soms ineens spontaan
Allemaal al gedaan.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het zou een virus kunnen zijn je virusscanner even het werk laten doen.
Even een scan uitvoeren
Kom ik toch af en toe met goeie ideenquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is het dus ja. Hij springt dan opeens op zwart en reset (herstart) automatisch.
Of onderdelen van mensen...quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:45 schreef demins het volgende:
[..]
Nee, hoor niet alleen voor planten, soms zelfs voor mensen!![]()
staat er nix in de eventviewer voor de ünexpected shutdown"melding?quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Of onderdelen van mensen...
*kijkt naar beneden*
"kom op jongen...je kunt het"![]()
Nope...maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik de webcam er ook niet op gericht heb hoor...quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
staat er nix in de eventviewer voor de ünexpected shutdown"melding?
En vond hij niets of wel?quote:
Kijkt naar beneden... "Kom op dames, jullie kunnen het"quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Of onderdelen van mensen...
*kijkt naar beneden*
"kom op jongen...je kunt het"![]()
Waar vind ik die?quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
staat er nix in de eventviewer voor de ünexpected shutdown"melding?
Heb je XP? Dan kan rechtermuisknop Mijn computer, Eigenschappen, Geavanceerd, Opstart en Herstelinstellingen, "De computer automatisch opnieuw opstarten" uitvinken tijdelijk uitkomst bieden.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is het dus ja. Hij springt dan opeens op zwart en reset (herstart) automatisch.
Updates gaan allemaal automatisch en dagelijks, dus geen probleem. Maar zoals ik al zei is temp2 soms dus te hoog. Die schommelt tussen net onder 50 graden en er net boven.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:49 schreef lovebear het volgende:
[..]
En vond hij niets of wel?
Als die nix vind heb je m wel eens geupdate als je m niet update kan hij de nieuwere dingen niet vinden.
als je t niet heb gedaan update dan ff en haal t er nog ff overheen
Ik kan hier dus zo 10 hele valse opmerkingen uit mijn mouw schudden en 'm inkoppen maar ik laat 'm wijselijk liggen dit keer!quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kijkt naar beneden... "Kom op dames, jullie kunnen het"
Jappie, je liegt tegen mij
![]()
Leg uit!! Leg uit!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kijkt naar beneden... "Kom op dames, jullie kunnen het"
Jappie, je liegt tegen mij
![]()
Heb ik al eens gedaan. Dan krijg ik zio'n blauw scherm waar je nooit meer uitkomt en dan moet je alsnog resetten.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:50 schreef Lamon het volgende:
[..]
Heb je XP? Dan kan rechtermuisknop Mijn computer, Eigenschappen, Geravanceerd, Opstart en Herstelinstellingen, "De computer automatisch opnieuw opstarten" uitvinken tijdelijk uitkomst bieden.
start-> run dan intikken eventvwr en dan enterquote:
heb je intelprocessor?quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Updates gaan allemaal automatisch en dagelijks, dus geen probleem. Maar zoals ik al zei is temp2 soms dus te hoog. Die schommelt tussen net onder 50 graden en er net boven.
O en jouw piemel mag wél 'jongen' heten??quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het is ook voor mij de eerste keer dat ik een vrouw haar borsten "dames" heb horen noemen![]()
Als je dit doet dan blijft de pc hangenquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:50 schreef Lamon het volgende:
[..]
Heb je XP? Dan kan rechtermuisknop Mijn computer, Eigenschappen, Geavanceerd, Opstart en Herstelinstellingen, "De computer automatisch opnieuw opstarten" uitvinken tijdelijk uitkomst bieden.
Hoeveel ram geheugen heb je? dat automatisch herstarten kun je trouwens uitzetten bij system---> advanced---> automatisch herstarten (tenzij het echt een virus is natuurlijk).quote:
Daar staat tegenover dat ik heel vaak vrouwen "borsten" genoemd heb!quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het is ook voor mij de eerste keer dat ik een vrouw haar borsten "dames" heb horen noemen![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
O en jouw piemel mag wél 'jongen' heten??![]()
Als het geen windows maar een pc probleem is wel ja, anders verkomt het juist het herstarten.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als je dit doet dan blijft de pc hangen
De error code opschrijven en misschien brengt google uitkomstquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb ik al eens gedaan. Dan krijg ik zio'n blauw scherm waar je nooit meer uitkomt en dan moet je alsnog resetten.
Vrw. 40 jaar, ongehuwd, gft ngvrgd rltdvs.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:56 schreef flugeltje het volgende:
Chantal geeft relatielessen aan Dido
de nieuwste pc, met 1gb geheugenquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:54 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Hoeveel ram geheugen heb je? dat automatisch herstarten kun je trouwens uitzetten bij system---> advanced---> automatisch herstarten (tenzij het echt een virus is natuurlijk).
Is dat dat met dubbel Fquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:57 schreef demins het volgende:
[..]
Vrw. 40 jaar, ongehuwd, gfft ngvrgd rltdvs.
39 gradenquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:58 schreef lovebear het volgende:
[..]
Wat is de teparatuur van de processor
Is vrij normaalquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Updates gaan allemaal automatisch en dagelijks, dus geen probleem. Maar zoals ik al zei is temp2 soms dus te hoog. Die schommelt tussen net onder 50 graden en er net boven.
Dan zit die temp goed dan werkt de vantilatie van je pc niet zo goe.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
39 graden
Alleen temp2 is te hoog volgens speedfan.
Fan 1 staat bij mij blijkbaar uit, want die staat op 0 rpm . Temp is dus 39 graden.quote:Op zondag 13 november 2005 00:00 schreef frizti het volgende:
Voor scanman:
temp1=kast
temp2=processor
temp3=voeding
[afbeelding]
Staat op de grond onder mijn buro.quote:Op zondag 13 november 2005 00:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dan zit die temp goed dan werkt de vantilatie van je pc niet zo goe.
Zet je pc ff wat vrijer bijv op de grond, dan ventileert hij wat beter en moet t goed gaan
Je temperaturen zijn niet het probleem volgens mij.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
39 graden
Alleen temp2 is te hoog volgens speedfan.
Heb je een losse video kaart in je pc zitten?quote:Op zondag 13 november 2005 00:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Staat op de grond onder mijn buro.
Dido had het over een nieuwe relatie.quote:Op zondag 13 november 2005 00:00 schreef flugeltje het volgende:
Roel vind het gesprek geloof ik niet zo heel erg leuk....
Je ziet hem denken "gaat het nou over mij of niet"
ja, een radion 9600 pro 256 mbquote:Op zondag 13 november 2005 00:04 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb je een losse video kaart in je pc zitten?
oke, dan haak ik af. Heb geen verstand van ATI kaarten.quote:
nix in de eventlogs?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |