Denk... Denk... Mijn email staat in mijn profielquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:37 schreef Anitra het volgende:
[..]
Is erg slecht voor de nachtrust, net als een spannend boek.
Ik ben nu opzoek naar een nieuwe hobby voor het slapen gaan.
OMGquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:36 schreef M-en-A het volgende:
Lijkt ik al op mijn vriendin Dido????
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:38 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Gewelidige caps Regenworm.
Ook op film
Dank, veel dank voor deze hartelijke woordenquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:37 schreef demins het volgende:
Kissa heeft gewonnen!!!![]()
![]()
![]()
++ van mij voor jou, zodra ik weer mag stemmen!
Namens allen, leuk dat je hebt meegedaan, we gunnen je het van harte. Dat je zoveel verstand van voetballen had... Van harte gefeliciteerd!!!!
![]()
In het vorige SC-topic staat ergens aan het eind een aardig animated gifje van dansende Lieskequote:Op zaterdag 12 november 2005 22:38 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Gewelidige caps Regenworm.
Ook op film
quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:43 schreef Lamon het volgende:
Nathalie ziet er echt goed uit vanavond trouwens.
Echt een knappe meid zo...
Veel plezier Bongquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:42 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga straks lekker een filmpje kijken denk niet dat er nog iets staat te gebeuren vanavond
Dankjequote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:43 schreef doka het volgende:
[..]
In het vorige SC-topic staat ergens aan het eind een aardig animated gifje van dansende Lieske
Min of meer, zal niet lang meer duren voor iedereen op bed ligtquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:45 schreef Day het volgende:
Hallo allemaal, ben ik weer
Gebruik even de laptop, geen streams.
Is Kissa jarig?
Wat about the bewoners? Al naar bed, lees ik?
Beter dan dat!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:45 schreef Day het volgende:
Is Kissa jarig?
JASC Animation Shop 3quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met welk programma maak jij die gifs?
Kissa had de 1 - 3 geradenquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:45 schreef Day het volgende:
Is Kissa jarig?
Hey Dayquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:45 schreef Day het volgende:
Is Kissa jarig?
dat is het enige possiteve aan nathquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:43 schreef Lamon het volgende:
Nathalie ziet er echt goed uit vanavond trouwens.
Echt een knappe meid zo...
Ik zwaaide Isabeau uitquote:
En ik bedoelde het ZEEEER sarcastisch, dus daar gaat dat laatste positieve..quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
dat is het enige possiteve aan nath
Nog niet ene keer!!! En ik had er zo op gerekend...quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lieve schat heb je al paar x punten gegeven![]()
![]()
Dus vertel![]()
veel kijk plezierquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:51 schreef BONG4002 het volgende:
Ik geloof het wel en ga me zo klaarmaken voor een filmpje, er gebeurd nu echt helemaal even geen sodelazer dus doei
Straks floep ik weer eventjes binnen
Wel heb je wel een x punten gegeven.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:52 schreef demins het volgende:
[..]
Nog niet ene keer!!! En ik had er zo op gerekend...![]()
5 saaien is saai. 4 saaien is nog saaier! 1 saaie is heeeeeeeeeel saai!quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:56 schreef versabommie het volgende:
Ik constateer wel dat zonder Menno het huis veel saaier is!
De tijden van Ralph met zijn plantjes onder de douche, Linda die HOERENFEEST schreeuwt, Roel die op bed wil gaan plassen, en Tan die hem naar de wc begeleid.. lijken ver weg nuquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:56 schreef versabommie het volgende:
er is geen menno bash meerquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:56 schreef versabommie het volgende:
Ja precies, ze gooie de goeie eruit is ni leukquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:56 schreef versabommie het volgende:
Exactly....er is geen zondebok meer en dus weinig om over te roddelen..Joost boodt zich direct na de exit van Menno aan met z'n gejank, maar dat vonden de bewoners dan weer iets "te" gemakkelijk.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:56 schreef versabommie het volgende:
Daarna is er niet veel meer gebeurt.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De tijden van Ralph met zijn plantjes onder de douche, Linda die HOERENFEEST schreeuwt, Roel die op bed wil gaan plassen, en Tan die hem naar de wc begeleid.. lijken ver weg nu
ik mis Linniequote:Op zaterdag 12 november 2005 22:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De tijden van Ralph met zijn plantjes onder de douche, Linda die HOERENFEEST schreeuwt, Roel die op bed wil gaan plassen, en Tan die hem naar de wc begeleid.. lijken ver weg nu
Danjewel!! Maar wanneer heb jij me punten gegeven dan??quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:56 schreef lovebear het volgende:
[..]
Wel heb je wel een x punten gegeven.
Niet zo verdrietig![]()
![]()
Volgende x ben je weer.
* dikke knuf geeft
asje zo doorgaat heb je strax -2!quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:02 schreef demins het volgende:
[..]
Danjewel!! Maar wanneer heb jij me punten gegeven dan??
Hier nog eentje....quote:
WIE?quote:
Geef ze even de kans om een nieuwe pispaal te vinden. Kan nooit lang duren.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:56 schreef versabommie het volgende:
Het klopt helemaal zal lieske op roel gaan stemmen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:05 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske constateert dat ze Roel eigenlijk niet meer spreekt, sinds hij met Dido is, en dat ze met Dido wel wat meer spreekt.
Chantal denkt dat dat laatste ook met de nomiaties te maken heeft
Dit soort fantasieen is niet aan pubers voorbehouden, ventje!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Geef ze even de kans om een nieuwe pispaal te vinden. Kan nooit lang duren.
En de kans dat het Joost zal zijn is niet zo heel erg klein, al zou Roel ook een optie kunnen worden.
En ik wacht nog steeds stiekem totdat Nathalie aan Dido vertelt dat ze verliefd op haar is, maar ik twijfel of dat nou waarheid, of meer puberale fantasie mijnerzijds is, dus ik reken daar niet al te veel op.
me tooquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:08 schreef frizti het volgende:
Ik ga naar Dolfdurft kijken, tot later.
Wat is dat voor geklef tussen die 2?quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:08 schreef scanman01 het volgende:
Wie de zeikstem van Nathalie niet wil horen moet absoluut stream 1 en 2 vermijden.
[afbeelding]
En wie de zeikstem van chantal niet wil horen moet absoluut stream 3 en 4 vermijdenquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:08 schreef scanman01 het volgende:
Wie de zeikstem van Nathalie niet wil horen moet absoluut stream 1 en 2 vermijden.
[afbeelding]
Ik ben bang dat die er niet gaat komen. Ze liggen al weer veel te vroeg in bedquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:06 schreef Day het volgende:
Zo, daar vliegen de panters is afgelopen. Vriend gaat toch maar naar Saw 2 kijken (niks voor mij), dus ik ben helemaal klaar voor een gezellige Fok-nacht.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |