quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik snap dat jullie de topictitel enzo een beetje in ere willen houden, maar er zijn grenzen okay ?![]()
idd, en Chantal trekt zich van zoiets niets aanquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:29 schreef Day het volgende:
Lieske wil Dido niet meer nomineren omdat ze bang is voor de heisa die het weer zal veroorzaken.
En Chantal zou zich daar juist weer niks van aantrekken. Bespeur ik hier weer een Dido-stem?quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:29 schreef Day het volgende:
Lieske wil Dido niet meer nomineren omdat ze bang is voor de heisa die het weer zal veroorzaken.
Een waarschuwing!! Volgende keer wordt onmiddellijk geschoten!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:24 schreef flugeltje het volgende:
Chantal begint aardig realistisch te worden...
O shit, ik zei iets positiefs over haar....
Hier ook!quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:29 schreef Peter6000 het volgende:
Day en Flugel: ik ook![]()
En ze is ook van 8 naar 6 gestegen in mijn favolijstje![]()
Temperatuur probleem. Komt door de verhitte discussies op de streams.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn computer resette opeens spontaan (echt). Gebeurt wel vaker, maar als je net wilt capturen is dat bijzonder storend
Van 8 naar 6 klinkt nog niet echt ernstig.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:29 schreef Peter6000 het volgende:
En ze is ook van 8 naar 6 gestegen in mijn favolijstje![]()
dit is wel naar voor haar maar ze is wel eerlijk om het toe tegevenquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:29 schreef Day het volgende:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:30 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie trekt haar bek weer open en ik kan niet anders dan op MUTE klikken. Onvoorstelbaar
Eetsmakelijkquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:32 schreef versabommie het volgende:
Topavondje dus in het huis.....
* versabommie gaat ff bockworsten warm maken
En dat in combinatie met de nare trekjes van andere bewoners die steeds meer naar boven komen (met name Roel)quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:31 schreef Day het volgende:
Hier ook!
Ze is minder hard, bemoeit zich minder met dingen, roddelt zelfs minder, is bezorgd om Joost, etc.
Waarschijnlijk is het gewoon haar strategie, maar ik vind haar meer te behappen zo.
Misschien dat het 'm dat wel is... Dat ik eerder de andere bewoners minder leuk ben gaan vinden....quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En dat in combinatie met de nare trekjes van andere bewoners die steeds meer naar boven komen (met name Roel)
Ik vind Roel echt een rotjongquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En dat in combinatie met de nare trekjes van andere bewoners die steeds meer naar boven komen (met name Roel)
Maakt allemaal niets uit...ze heeft als een van de eerste bloed vergoten......ze moet hangen...en hoog ook.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wees eerlijk: zou ook niet best zijn als dat niet zo was.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
idd, en Chantal trekt zich van zoiets niets aan
Dus in die zin is ze sterker en volwassener dan Lieske
Ik dacht al, waar blijf jequote:Op zaterdag 12 november 2005 23:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wees eerlijk: zou ook niet best zijn als dat niet zo was.
Zou dat het zijn?quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Misschien dat het 'm dat wel is... Dat ik eerder de andere bewoners minder leuk ben gaan vinden....
En ook in dat laatste ben ik het wel met je eens....quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:35 schreef Day het volgende:
[..]
Zou dat het zijn?
* haalt opgelucht adem. Pwew!
Kan ik net zo goed nog iets bekennen: ik bespeur langzaam maar zeker toch een beetje meer sympathie voor Ingrid. (Niet slaan!!!)
Ik heb het nooit eerder gehad, maar met deze pc wel. Zou best aan de temp kunnen liggen ja.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:32 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Temperatuur probleem. Komt door de verhitte discussies op de streams.
Tenslotte: de onderdelen hangen ook al!!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Maakt allemaal niets uit...ze heeft als een van de eerste bloed vergoten......ze moet hangen...en hoog ook.![]()
![]()
Ja, deze was zo makkelijk verdedigen.. die kon ik niet laten schietenquote:
Nope...tis gewoon omdat jullie nog te stom zijn om voor de duvel te dansenquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:35 schreef Day het volgende:
[..]
Zou dat het zijn?
* haalt opgelucht adem. Pwew!
Kan er voldoende lucht bij je pc, heb je m bijv in een kasje staan waar t niet goed ventileerd.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het nooit eerder gehad, maar met deze pc wel. Zou best aan de temp kunnen liggen ja.
* noteert 2 minpunten voor Jappie!quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope...tis gewoon omdat jullie nog te stom zijn om voor de duvel te dansen![]()
![]()
![]()
![]()
Muil houden Jappie...je staat nu nog redelijk hoog in de stats![]()
speedfan installeren, kun je prima je temps uitlezen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het nooit eerder gehad, maar met deze pc wel. Zou best aan de temp kunnen liggen ja.
Moet toch ontzet zijn want Joost loopt wegquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:19 schreef Foreverblue het volgende:
Joost word ontwricht door Rob
[afbeelding]
Op de foto is die inderdaad al onzet... goed opgemerktquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:39 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Moet toch ontzet zijn want Joost loopt weg![]()
En je moet er ook af en toe tegen pratenquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:38 schreef lovebear het volgende:
[..]
Kan er voldoende lucht bij je pc, heb je m bijv in een kasje staan waar t niet goed ventileerd.
Dan kan idd de temparatuur oplopen hij moet een btje ruimte hebben.
De ene pc kan er beter tegen dan de ander
Vraag me af wat bb zal doen als ze inderdaad allebei Chantal gaan nomineren.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:40 schreef regenworm het volgende:
Lieske en ingrid gaan chantal nomineren helaas is het een grap
Het kan ook misschien aan spyware of virus liggen restart hij ook soms ineens spontaanquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:39 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "We mogen niet samen afspreken Chantal te nomineren. Zou wel een mooie deal zijn. Echt achter de ellebogen"
quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:40 schreef demins het volgende:
[..]
En je moet er ook af en toe tegen praten![]()
en op pissen!quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:40 schreef demins het volgende:
[..]
En je moet er ook af en toe tegen praten![]()
Dan doen ze niet en was maar een grapquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vraag me af wat bb zal doen als ze inderdaad allebei Chantal gaan nomineren.
Net gedaan. Temp2 is soms te hoog.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:39 schreef frizti het volgende:
[..]
speedfan installeren, kun je prima je temps uitlezen.
Weet ik... maar Lieske zei het op zo'n sneaky manier... het mag niet... maaaaar stel je voor. Dus stel dat ze allebei toch op Chantal stemmen vraag ik me af of bb dat niet als een stemafspraak zullen zien.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan doen ze niet en was maar een grap
Nee, hoor niet alleen voor planten, soms zelfs voor mensen!quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat geld volgens mij alleen voor bloemen
Het zou een virus kunnen zijn je virusscanner even het werk laten doen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:41 schreef lovebear het volgende:
[..]
Het kan ook misschien aan spyware of virus liggen restart hij ook soms ineens spontaan
Dat is het dus ja. Hij springt dan opeens op zwart en reset (herstart) automatisch.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:41 schreef lovebear het volgende:
[..]
Het kan ook misschien aan spyware of virus liggen restart hij ook soms ineens spontaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |