Ik wil die kraaienstem van Chantal...of die dominee/tuur stem van Rob ook niet horen...welke streamoptie heb ik dan nog over ?quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:08 schreef scanman01 het volgende:
Wie de zeikstem van Nathalie niet wil horen moet absoluut stream 1 en 2 vermijden.
[afbeelding]
Misschien een muis loslatenquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die er niet gaat komen. Ze liggen al weer veel te vroeg in bed
HAPquote:
Doen zij ook mee, dan???quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die er niet gaat komen. Ze liggen al weer veel te vroeg in bed
Ik heb al twee dagen niet gestreamed en dat bevalt me primaquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:08 schreef scanman01 het volgende:
Wie de zeikstem van Nathalie niet wil horen moet absoluut stream 1 en 2 vermijden.
[afbeelding]
Was net te laat om een screenshot te maken van roel.quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
HAP
[afbeelding]
Versabommie, waar ben je??![]()
lieske zit niet in een kamp.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:12 schreef melke het volgende:
Roel doet zo tegen Lieske omdat hij denk dat als hij aanhankelijker doet Dido raar tegen hem gaat doen. Daarbij zijn er ook 2 duidelijke kampen. Dido, Nathalie, Roel Rob en Chantal, Ingird Lieske. Joost hangt er wat tussen. Grote kans dat kamp 1 op iemand van kamp 2 stemt en idem dito. Denk ook dat Roel zich erg laat invloeden door koningin Dido. Erg jammer. Nathalie zei eerder vanavond ook dat Lieske er wat tussen hangt. Als Chantal en Ingrid de volgende nominaties eruit vliegen zal Lieske snel volgens. Tuuuuurlijk dames, tuuuurlijk
Word ik dan zo gek kan t niet vindenquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:02 schreef demins het volgende:
[..]
Danjewel!! Maar wanneer heb jij me punten gegeven dan??
Het is wel een makkelijke nominatie prooi. Ik vind dat overigens niet, maar volgens mij denken de bewoners er wel zo over.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
lieske zit niet in een kamp.
Ze probeert met iedereen goede maatjes te blijven
quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:16 schreef lovebear het volgende:
[..]
Word ik dan zo gek kan t niet vinden![]()
![]()
Maar je punten komen er zeker aan je hebt t verdiend![]()
![]()
Mijn computer resette opeens spontaan (echt). Gebeurt wel vaker, maar als je net wilt capturen is dat bijzonder storendquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
Was net te laat om een screenshot te maken van roel.
Hij keek er niet echt vrolijk een beetje jaloers
En dat ook nog op een moment dat er weer eens wat gebeurd, is zeker vervelend.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn computer resette opeens spontaan (echt). Gebeurt wel vaker, maar als je net wilt capturen is dat bijzonder storend
Zeker weten is het steeds hetzelfde programma die problemen veroorzaaktquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn computer resette opeens spontaan (echt). Gebeurt wel vaker, maar als je net wilt capturen is dat bijzonder storend
Helaas leeft hij nog.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:22 schreef versabommie het volgende:
KOMOP DIDO NU KEIHARD KNIJPEN TOT HIJ NIET MEER BEWEEGT!
we vergeven je hetquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:24 schreef flugeltje het volgende:
Chantal begint aardig realistisch te worden...
O shit, ik zei iets positiefs over haar....
Nee, is willekeurigquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zeker weten is het steeds hetzelfde programma die problemen veroorzaakt
Het is eng, maar ik heb het sinds gisteren ook.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:24 schreef flugeltje het volgende:
Ik snap dat jullie de topictitel enzo een beetje in ere willen houden, maar er zijn grenzen okay ?quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:27 schreef Day het volgende:
[..]
Het is eng, maar ik heb het sinds gisteren ook.![]()
Chantal als winnaar van bbquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:24 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik snap dat jullie de topictitel enzo een beetje in ere willen houden, maar er zijn grenzen okay ?![]()
idd, en Chantal trekt zich van zoiets niets aanquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:29 schreef Day het volgende:
Lieske wil Dido niet meer nomineren omdat ze bang is voor de heisa die het weer zal veroorzaken.
En Chantal zou zich daar juist weer niks van aantrekken. Bespeur ik hier weer een Dido-stem?quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:29 schreef Day het volgende:
Lieske wil Dido niet meer nomineren omdat ze bang is voor de heisa die het weer zal veroorzaken.
Een waarschuwing!! Volgende keer wordt onmiddellijk geschoten!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:24 schreef flugeltje het volgende:
Hier ook!quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:29 schreef Peter6000 het volgende:
Day en Flugel: ik ook![]()
En ze is ook van 8 naar 6 gestegen in mijn favolijstje![]()
Temperatuur probleem. Komt door de verhitte discussies op de streams.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Van 8 naar 6 klinkt nog niet echt ernstig.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:29 schreef Peter6000 het volgende:
En ze is ook van 8 naar 6 gestegen in mijn favolijstje![]()
dit is wel naar voor haar maar ze is wel eerlijk om het toe tegevenquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:29 schreef Day het volgende:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:30 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie trekt haar bek weer open en ik kan niet anders dan op MUTE klikken. Onvoorstelbaar
Eetsmakelijkquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:32 schreef versabommie het volgende:
Topavondje dus in het huis.....
* versabommie gaat ff bockworsten warm maken
En dat in combinatie met de nare trekjes van andere bewoners die steeds meer naar boven komen (met name Roel)quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:31 schreef Day het volgende:
Hier ook!
Ze is minder hard, bemoeit zich minder met dingen, roddelt zelfs minder, is bezorgd om Joost, etc.
Waarschijnlijk is het gewoon haar strategie, maar ik vind haar meer te behappen zo.
Misschien dat het 'm dat wel is... Dat ik eerder de andere bewoners minder leuk ben gaan vinden....quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En dat in combinatie met de nare trekjes van andere bewoners die steeds meer naar boven komen (met name Roel)
Ik vind Roel echt een rotjongquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En dat in combinatie met de nare trekjes van andere bewoners die steeds meer naar boven komen (met name Roel)
Maakt allemaal niets uit...ze heeft als een van de eerste bloed vergoten......ze moet hangen...en hoog ook.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wees eerlijk: zou ook niet best zijn als dat niet zo was.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
idd, en Chantal trekt zich van zoiets niets aan
Dus in die zin is ze sterker en volwassener dan Lieske
Ik dacht al, waar blijf jequote:Op zaterdag 12 november 2005 23:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wees eerlijk: zou ook niet best zijn als dat niet zo was.
Zou dat het zijn?quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Misschien dat het 'm dat wel is... Dat ik eerder de andere bewoners minder leuk ben gaan vinden....
En ook in dat laatste ben ik het wel met je eens....quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:35 schreef Day het volgende:
[..]
Zou dat het zijn?
* haalt opgelucht adem. Pwew!
Kan ik net zo goed nog iets bekennen: ik bespeur langzaam maar zeker toch een beetje meer sympathie voor Ingrid. (Niet slaan!!!)
Ik heb het nooit eerder gehad, maar met deze pc wel. Zou best aan de temp kunnen liggen ja.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:32 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Temperatuur probleem. Komt door de verhitte discussies op de streams.
Tenslotte: de onderdelen hangen ook al!!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Maakt allemaal niets uit...ze heeft als een van de eerste bloed vergoten......ze moet hangen...en hoog ook.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |