Ik heb mijn buurvrouw van de week van haar hoogtepunt afgehoudenquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het überhaupt erg om mijn buren te horen, laat staan als ze ineens toonladders gaan oefenen. Verschrikkelijk zeg! Kan je niet heel luid gaan zingen uit protest. Het liefst iets met veel volume en dan zo vals mogelijk
quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:20 schreef Anitra het volgende:
Ik heb mijn buurvrouw van de week van haar hoogtepunt afgehouden
Mevrouw kreunt de hele buurt bij elkaar en dat elke avond, van de week was ik het zat (behoorlijk gehorig hier) en heb dus keihard geroepen: Nee niet weer he?
Het was daarna gelijk stil
leuke sig jap, doet me denken aan Dennis Leary's "live's gonna suck when you grow up"quote:
voor zichzelf is ze vrijgevig, ze zorgt dat ze niets te kort komtquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:21 schreef MissX het volgende:
Chantal is erg vrijgevig volgens zichzelf, ik vind der juist als zo een gierig wijf overkomen.
Adres!!!!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:20 schreef Anitra het volgende:
[..]
Mevrouw kreunt de hele buurt bij elkaar en dat elke avond, van de week was ik het zat (behoorlijk gehorig hier) en heb dus keihard geroepen: Nee niet weer he?
Vind ik ook zie je al met de peuken, t liefste stopt ze alles in haarquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:21 schreef MissX het volgende:
Chantal is erg vrijgevig volgens zichzelf, ik vind der juist als zo een gierig wijf overkomen.
Owwww, hoe vals zeg, iemand z;n hoogtepunt misgunnen...quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:20 schreef Anitra het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:20 schreef Anitra het volgende:
[..]
Onze buurman heeft ook een nieuwe vriendin, in het begin genoeg van gehoord.... Wij hebben het opgelost door het eens een paar keer goed terug te doen. En we hebben nog nooit zulke lekkere sex gehad... Sindsdien zullen zij eerder last van ons hebben dan wij van henquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:20 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik probeerde mijn denksportpuzzeltje af te maken, maakt dat het weer saai genoeg?quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]dat is helemaal niet saai!!
(maar wèl heel erg leuk
)
onze buren doen niet aan sexquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Onze buurman heeft ook een nieuwe vriendin, in het begin genoeg van gehoord.... Wij hebben het opgelost door het eens een paar keer goed terug te doen. En we hebben nog nooit zulke lekkere sex gehad... Sindsdien zullen zij eerder last van ons hebben dan wij van hen
Denksport is ni saai maar spannendquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:24 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik probeerde mijn denksportpuzzeltje af te maken, maakt dat het weer saai genoeg?
Een goede buur is beter dan een verre vriend!quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Onze buurman heeft ook een nieuwe vriendin, in het begin genoeg van gehoord.... Wij hebben het opgelost door het eens een paar keer goed terug te doen. En we hebben nog nooit zulke lekkere sex gehad... Sindsdien zullen zij eerder last van ons hebben dan wij van hen
Gelukkig hebben we alleen onze buurman en woont er hier verder niemand dichtbij....quote:
Dat maakt een boel duidelijk!quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:26 schreef lovebear het volgende:
[..]
Denksport is ni saai maar spannend![]()
Zit er vaak met mn gedachte in
Wij hebben sex MET de buren.quote:
Kwartetquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:28 schreef frizti het volgende:
[..]
Wij hebben sex MET de buren.
Of is dat te kinky hier?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:28 schreef frizti het volgende:
[..]
Of is dat te kinky hier?
Zolang ik het niet hoef te horen...quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:28 schreef frizti het volgende:
[..]
Of is dat te kinky hier?
hier wel ja, ik zou het niet op een openbaar forum doenquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:28 schreef frizti het volgende:
[..]
Of is dat te kinky hier?
Nou snap ik ook meteen waarom jij geen normale vrienden kunt vinden....quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
ik mag aannemen dat dat voor iedereen hier geldtquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:32 schreef Anitra het volgende:
[..]
Het is heel saai, maar hier in huis momenteel geen sex.
Vandaar dat het slapen niet lukt na het puzzelenquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:26 schreef lovebear het volgende:
[..]
Denksport is ni saai maar spannend![]()
Zit er vaak met mn gedachte in
Ik zing zo goed dat ik wel met de NIXfactor had mee kunnen doenquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:32 schreef flugeltje het volgende:
Nou snap ik ook meteen waarom jij geen normale vrienden kunt vinden....![]()
Dit komt me zo bekend voor.... Nóóit met een moeilijke puzzel beginnen net voordat je gaat slapen...quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:33 schreef Anitra het volgende:
[..]
Vandaar dat het slapen niet lukt na het puzzelen
Ik kan dan echt wakker liggen van: Ohja dat was het. Of: Damn wat zal die oplossing zijn?
Speak for yourself! Ik krijg alle hoeken van de kamer te zien!quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik mag aannemen dat dat voor iedereen hier geldt
Over kinky gesproken...van achteren genomen worden terwijl je BB streams kijkt en hier meetyptquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:33 schreef D.Rose het volgende:
ik mag aannemen dat dat voor iedereen hier geldt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |