Is dat niet gewoon de snor van deze "hulpsint"quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:46 schreef VoreG het volgende:
Deze sint heeft een snotneus gehad
Waarom heeft JustMe een bril op?quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:45 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
wat leuk, JustMe mocht ook op schoot bij de sint
Dat is inderdaad nooit leuk.quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat heb ik ook een schijthekel eraan om op zaterdag naar de stad te gaanTyfusdrukte
Je bent niet de enige, ik moet m'n nieuwe OV-kaart nog op gaan halen, ik wacht tot ik een keer op een druilerige dinsdagmorgen kan ofzoquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat heb ik ook een schijthekel eraan om op zaterdag naar de stad te gaanTyfusdrukte
oow ja, die moet ik ook nog een keer op gaan halen...quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, ik moet m'n nieuwe OV-kaart nog op gaan halen, ik wacht tot ik een keer op een druilerige dinsdagmorgen kan ofzo.
Oh kut ja. Dat moet ook nog. Dinsdag of woensdagochtend is wel een goede iddquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, ik moet m'n nieuwe OV-kaart nog op gaan halen, ik wacht tot ik een keer op een druilerige dinsdagmorgen kan ofzo.
maar vanaf 17:30 engeland - argentinie, dan nederland - italie of idols of mooi weer de leeuw en dan dit was het nieuws.quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:34 schreef VoreG het volgende:
En ik moet mn OV-kaart ook nog op halen
Wat een kutdag
Ik heb geen TVquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:45 schreef Spideyman het volgende:
[..]
maar vanaf 17:30 engeland - argentinie, nederland - italie of idols of mooi weer de leeuw, dit was het nieuws.
daarna lekker stappen in de stad en je dag is weer goed
quote:
De recorder moet weer overuren draaien inderdaad. Nederlands elftal, Idols, Mooi Weer De Leeuw en het schaatsen begint ook weer.quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:45 schreef Spideyman het volgende:
[..]
maar vanaf 17:30 engeland - argentinie, dan nederland - italie of idols of mooi weer de leeuw en dan dit was het nieuws.
daarna lekker stappen in de stad en je dag is weer goed
De enige TV in huis die het goed doet staat boven op een kamer van een ander(die dus niet thuis is) die aansluiting is goed. Hier is ook een aansluiting, maar die sneeuwt als een gek, kan je bijna niks door zien.quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:46 schreef Spideyman het volgende:
[..]
![]()
je maakt zeker een geintje?
ook geen huisgenoten / vrienden met tv?
Mijn internet valt om de 2 minuten uitquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:49 schreef borisz het volgende:
misschien wordt er nog wat op internet uitgezonden
Dan zou ik maar naar de pub gaan, heb je tenminste nog bier en voetbal.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mijn internet valt om de 2 minuten uit
Ik geloof dat ik in een depressie schiet
Ik moet nog veel doen voor mijn tentamens en paperquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan zou ik maar naar de pub gaan, heb je tenminste nog bier en voetbal.
Gelukkig brengt je vriendin je een beetje afleiding met een lekkere nekmassage?quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik moet nog veel doen voor mijn tentamens en paper
dat is altijd leukquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag deze mooie middag. Vanmiddag was ik de matchwinnaar voor m'n elftal (1-0 winst) en het eerste van Excelsior nadert de koploper door de 2-0 winstpartij.
ook nog een mooie ook?quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Zeker, was een vroeg doelpunt, bleek uiteindelijk wel mooi de winnende.
Je moet zegen dat je hem er vanaf dertig meter inschoot man.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Nou nee, ik stond op de goede plek na een schot op de paal van onze mid-mid.
Ja maar daar stond ie ook, die bal was zo hard op de paal dattie heel ver terug stuitte, en Vaduz stond daar toevalligquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je moet zegen dat je hem er vanaf dertig meter inschoot man.
dat zijn ook nuttige goalsquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Nou nee, ik stond op de goede plek na een schot op de paal van onze mid-mid.
Wat een uitvinding he?quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Godverdomme zegGa je even naar de winkel, kom je terug bij de flat, alles donker en voordeur dicht (die altijd op een kier staat voor 1 uur snachts). En ja hoor, pas na 20 (!) minuten neemt er een brakke huisgenoot de telefoon op, terwijl ik gedurende die 20 minuten ook de deurbel ingedrukt had
Maar goed, de buren hebben een leuke middag gehad
En dat terwijl er 7 huisgenoten thuis zijn dit weekend, waarvan er 4 nu in de flat aanwezig zijn
De sle... wattequote:Op zaterdag 12 november 2005 17:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat een uitvinding he?De sleutel...
Geweldig, alleen wil ik die uitvinding nog wel eens vergetenquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat een uitvinding he?De sleutel...
Waarom voor niets? Verliezen hoort er ook bij. Had niet gehoeven, maar ja, het kan niet elk jaar feest zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:27 schreef pascalheister het volgende:
Aswh verloren zie ik, hele reis van mm voor niets geweest
Ik heb wel meer van dit soort anekdotes.quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:47 schreef Eilanden het volgende:
Nog goed dat je bij je ouders naar binnen ging Tong! Voor hetzelfde geld was je zó dronken geweest dat je de buren een bezoekje had gebracht
was ook een beetje sarcastisch bedoeldquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Waarom voor niets? Verliezen hoort er ook bij. Had niet gehoeven, maar ja, het kan niet elk jaar feest zijn.
Rondje op kosten van de Sint.
Moet je gauw doen hoor. Zitten goede scenes in.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
was ook een beetje sarcastisch bedoeld
Nee, heb de video nog niet gezien
Zappend tussen het voetbal even gezien jaquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Iemand nog even Kassa gekeken?
Test van de Jumbo, die adverteerde met "We zijn de goedkoopste, wie een goedkopere supermarkt vindt, krijgt 1000E". 42 producten waren bij Dirk van den Broek goedkoperEn die vertegenwoordigster van de Jumbo probeerde zich er maar een beetje uit te lullen
Ik ook niet, toch schakel ik maar even in..quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:
Straks ook Oranje bekijken, maar zal ook genoeg met vriendin bijkletsen denk ik. Verwacht weinig van de match.
dat is waarschijnlijk wel intressanter dan de wedstrijdquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:40 schreef tong80 het volgende:
Ik ben weer eens naar een tupperware-avond. Ik lees later wel hoe de wedstrijd was.
Ik ook, dat voetbal is niks meerquote:
Jij misschien wel, maar je echtgenoot niet.quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:07 schreef golfer het volgende:
Jij misschien wel, maar je echtgenoot niet.
Ja, doe es een uitslag, kutkonijnquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:32 schreef Ambrosius het volgende:
@ Vaduz: Sportfoto-onderschrift-competitie #6:We gaan lekker....
Je weet wat ze zeggen, de waarheid is hard. Maar Dolf is leuker zonder Sibbel, en ook leuker dan de soloshow van Sibbel tijdje geledenquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
beetje doetinchem belachelijk maken![]()
Dank voor de reminder, helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:32 schreef Ambrosius het volgende:
@ Vaduz: Sportfoto-onderschrift-competitie #6:We gaan lekker....
Ik ben er voor je, weet je tochquote:Op zondag 13 november 2005 00:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dank voor de reminder, helemaal vergeten.
En Boez dank voor de support.
Dat waardeer ik dan ook.quote:Op zondag 13 november 2005 00:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik ben er voor je, weet je toch
Ben Aflikquote:Op zondag 13 november 2005 00:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oe, Dogma op Een met Matt Damon en Ben Affleck.
ssstquote:Op zondag 13 november 2005 00:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je geilt op onderkinnen he, ik wist het
's Morgens wakker worden met een eikel naast je in bed?quote:Op zondag 13 november 2005 00:32 schreef Bluezz het volgende:
Wat is het toppunt van Herfst?
quote:Op zondag 13 november 2005 00:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
's Morgens wakker worden met een eikel naast je in bed?
quote:Op zondag 13 november 2005 00:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
's Morgens wakker worden met een eikel naast je in bed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |