was ook een beetje sarcastisch bedoeldquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Waarom voor niets? Verliezen hoort er ook bij. Had niet gehoeven, maar ja, het kan niet elk jaar feest zijn.
Rondje op kosten van de Sint.
Moet je gauw doen hoor. Zitten goede scenes in.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
was ook een beetje sarcastisch bedoeld
Nee, heb de video nog niet gezien
Zappend tussen het voetbal even gezien jaquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Iemand nog even Kassa gekeken?
Test van de Jumbo, die adverteerde met "We zijn de goedkoopste, wie een goedkopere supermarkt vindt, krijgt 1000E". 42 producten waren bij Dirk van den Broek goedkoperEn die vertegenwoordigster van de Jumbo probeerde zich er maar een beetje uit te lullen
Ik ook niet, toch schakel ik maar even in..quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:
Straks ook Oranje bekijken, maar zal ook genoeg met vriendin bijkletsen denk ik. Verwacht weinig van de match.
dat is waarschijnlijk wel intressanter dan de wedstrijdquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:40 schreef tong80 het volgende:
Ik ben weer eens naar een tupperware-avond. Ik lees later wel hoe de wedstrijd was.
Ik ook, dat voetbal is niks meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |