Gave foto - en dus ook een cool pasje - is dat!quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:12 schreef groningerstudent het volgende:
Mijne is ook binnen. Moet trouwens zeggen dat het me verbaasd dat ie geaccepteerd werdt:
[afbeelding]
Ik heb de foto al wat minder helder gemaakt, maar de tint is anders dan m'n pasje zelf.
Hahaquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:36 schreef Willemijntje het volgende:
[afbeelding]
Ik heb em vandaag binnen gekregen
Vet, waar heb je die foto vandaan?quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:12 schreef groningerstudent het volgende:
Mijne is ook binnen. Moet trouwens zeggen dat het me verbaasd dat ie geaccepteerd werdt:
[afbeelding]
Ik heb de foto al wat minder helder gemaakt, maar de tint is anders dan m'n pasje zelf.
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=skyscraper%20lunch&btnG=Google+zoeken&sa=N&tab=wiquote:
Als die foto al doorkomt dan hoef ik me geen zorgen te maken over mn WO1-pas.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:12 schreef groningerstudent het volgende:
[afbeelding]
Ik ookquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:36 schreef Willemijntje het volgende:
[afbeelding]
wat ik heb begrepen is het éénmalig ¤ 9,95 en dan per jaar ¤ 7,95 net als een gewone pas. Als je hem kwijt raakt en je weer diezelfde wilt, moet je opnieuw ¤ 9,95 neerleggen.quote:Op maandag 14 november 2005 17:01 schreef DiNoW het volgende:
zag ik nou ergens staan dat het per jaar 10 euro kost?
er stond dat je een brief kreeg, en daar zit of je pas in of een afwijzingquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:11 schreef Goofup het volgende:
krijg je eerst nog een mailtje of je ontwerp is goedgekeurd? of krijg je als ie goed is, de pas gewoon toegezonden en slehts als het ontwerp wordt afgekeurd een bericht hiervan?
Ik heb mijn pas gekregen maar geen mailtje, denk dat je inderdaad bij allebei de gevallen een brief krijgt...quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:11 schreef Goofup het volgende:
krijg je eerst nog een mailtje of je ontwerp is goedgekeurd? of krijg je als ie goed is, de pas gewoon toegezonden en slehts als het ontwerp wordt afgekeurd een bericht hiervan?
Ik heb een brief gekregen dat hij is afgekeurd.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:31 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Ik heb mijn pas gekregen maar geen mailtje, denk dat je inderdaad bij allebei de gevallen een brief krijgt...
Ooow. Die krijg ik dan ook binnenkort denkquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:06 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik heb een brief gekregen dat hij is afgekeurd.
de prijswinnaars zijn gebeldquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:10 schreef __Saviour__ het volgende:
ze bellen niet, ze sturen post
neequote:Op dinsdag 15 november 2005 19:15 schreef __Saviour__ het volgende:
ow, de wedstrijd. ik dacht dat je het over accepteren/weigeren van ontwerp had.
Ik heb de mijne vorige week zondag besteld en nog niets gehoort.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:16 schreef miss_bleu het volgende:
vorige week maandag besteld nog niet binnenP
quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:35 schreef jaguar het volgende:
Mijn pas is ook goedgekeurd
dat hele verhaal over dat controleren is volgens mij bullshit
[afbeelding]
Patsbonk
duurt lang, of zijn wij de winnaars en mogen we ze zelf nog niet gebruikenquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:55 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik heb de mijne vorige week zondag besteld en nog niets gehoort.
ik heb hem ook die dag besteld en ik heb hem ook nog nietquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:55 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik heb de mijne vorige week zondag besteld en nog niets gehoort.
iig de ipod, wie de reis heeft gewonnen horen "we" volgende weekquote:
nu wel, eerst was het tijdelijk gratis omdat er een actie liep.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:40 schreef snoekiesnoek het volgende:
is dat je winnende pas moussy?
ik moet nog 5 dagen wachten, maar begrijp ik het nu goed dat je eenmalig 10 euro moet betalen? Dat wist ik niet![]()
Ik heb begrepen dat ze niet voor foto's kozen of zoiets.. Kweet ook niet psies. Ik ben wel héél benieuwd wat de andere 19 zijn. En of er fokkers bij zitten! Ik had dus echt niet verwacht iets te winnen, vanwegen het simpelequote:Op dinsdag 15 november 2005 21:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vind het wel stom dat zo'n simpel ontwerp wint (niks persoonlijks tegen moussy hoor)
maar sommigen photoshoppen er op los, en dan wint zo'n paint-ontwerp
Schrale lui daarquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:57 schreef miss_bleu het volgende:
let op fotos is te duurom te drukken ofzo
Vind ik ook hoor...de mensen die een foto als achtergrond hebben mogen wat mij betreft geschrapt worden...al zitten daar ook wel mooie tussen, het is niet origineel.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vind het wel stom dat zo'n simpel ontwerp wint (niks persoonlijks tegen moussy hoor)
maar sommigen photoshoppen er op los, en dan wint zo'n paint-ontwerp
Die wil ik ook!quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:36 schreef Willemijntje het volgende:
[afbeelding]
Díe is gaaf!!quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:06 schreef TjetMaster het volgende:
Dit is de mijne geworden:
[afbeelding]
Vandaag per post ontvangen
Gefeliciteerd Moussy!!!quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:08 schreef moussy het volgende:
Waaah![]()
[afbeelding]
Gaan jullie vaker zien![]()
![]()
![]()
Tot en met 30 november is het gratis om een 'mijn postbank pas' aan te vragen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
nu wel, eerst was het tijdelijk gratis omdat er een actie liep.
die 10 euro is gewoon het standaardbedrag wat je jaarlijks ook betaalt voor een normale giropas.
Kan je photoshop er niet afwassen danquote:Op woensdag 16 november 2005 02:34 schreef jaguar het volgende:
[..]
ik hoop dat je geen watervaste stift heb gebruikt op die pas
nee toch? photoshop is toch definitief?quote:Op woensdag 16 november 2005 02:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kan je photoshop er niet afwassen dan
Hehe stoerquote:
Whehe, ja hoor http://digimods.co.uk/tutorials/cartooning.htmquote:Op woensdag 16 november 2005 12:14 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Hehe stoer
Heb jij mischien nog ergens een tutorial hoe je dat overtekening van een echte foto doet ? Ben vergeten hoe je dat namelijk doet
ok, dan was ik in de war met de datum v/d wedstrijdquote:Op woensdag 16 november 2005 01:47 schreef Toad het volgende:
[..]
Tot en met 30 november is het gratis om een 'mijn postbank pas' aan te vragen.
Dubbelpost met 2 uur er tussen.. knapquote:Op woensdag 16 november 2005 16:15 schreef la.femme.nikita het volgende:
RETRY
@Moussy: gefeli hoor
![]()
ik wilde ook winnennnnn
![]()
[afbeelding]
Ik werk in het dierenassiel Leiden, daar kwamen gister mensen een hond halen, die hebben ze Toeps genoemd...quote:Op woensdag 16 november 2005 18:12 schreef Toeps het volgende:
Ik heb nog niksEn vriendje wel
En ik heb ze tegelijk besteld...
quote:Op woensdag 16 november 2005 18:15 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Ik werk in het dierenassiel Leiden, daar kwamen gister mensen een hond halen, die hebben ze Toeps genoemd...![]()
Weet niet wat erop stond, maar politieke en/of religeuze teksten mogen niet. Misschien was dat de reden?quote:Op woensdag 16 november 2005 18:29 schreef Bullet-tooth het volgende:
mijn ontwerp is geweigerd, maar waarom is mij niet duidelijk. Ik had een compleet zwarte pas met enkel witte letters waar een persoonlijk bericht op stond. Nog een keer proberen maar.
Nope een afkorting waarvan alleen ik en m'n vrienden afweten wat het betekend. Je zou er zelfs niets politieks of religieus uit kunnen halen als je dat probeerde. Beetje zuur maar goed.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:35 schreef soul114 het volgende:
[..]
Weet niet wat erop stond, maar politieke en/of religeuze teksten mogen niet. Misschien was dat de reden?
Bovenstaande is wat niet mag... maar geen van dit alles is van toepassing.quote:- Portretten van beroemdheden
- Kunstwerken
- Logo's van merken of bedrijven
- Namen van bedrijven of bekende personen
- Gedichten, songteksten of notenbalkern
- Stripfiguren
- Advertenties, reclamefoto's van merkproducten
- Adressen, telefoonnummers, internetadressen
- Politieke of religieuze afbeeldingen en / of teksten
- Mishandeling en geweld
- Alcohol, drugs en tabak
- Bloot, sexueel getinte afbeeldingen
- Racistische afbeeldingen
- Vlaggen
- Pasfotos' en identiteitsbewijzen
Ik had gewoon mazzel, denk ik.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:39 schreef BlaatschaaP het volgende:
een berg Monty Python hoofden wel... ik snap 't niet.
op de mac.. zou dat uitmaken dan?quote:Op woensdag 16 november 2005 19:23 schreef snoopy het volgende:
ET, heb jij je pas op de Mac gemaakt of met een gewone PC besteld?
ah, ik zie het al. Ontwerpen gaat wel maar bestellen niet. Niet bij mij tenminste.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:42 schreef E.T. het volgende:
op de mac.. zou dat uitmaken dan?
In Firefox ging alles gewoon goedquote:Op woensdag 16 november 2005 20:19 schreef snoopy het volgende:
[..]
ah, ik zie het al. Ontwerpen gaat wel maar bestellen niet. Niet bij mij tenminste.
Ik denk dat ik deze ga bestellen voor mijn gezamenlijke pas:
[afbeelding]
Ik heb die van mij in FF op de Mac gedaan, Safari deed het niet.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:23 schreef snoopy het volgende:
ET, heb jij je pas op de Mac gemaakt of met een gewone PC besteld?
[/sarcasm]quote:Op woensdag 16 november 2005 22:47 schreef Classics het volgende:
[..]
ja de mac werkt niet
de postbank site is gemaakt door microsoft nml
![]()
Grappig dat andere banken het overnemenquote:Op woensdag 16 november 2005 23:42 schreef moussy het volgende:
Voor de SNS-bank mensen... http://www.snsbank.nl/index.asp?NavigationID=6082
Vanaf eind dec. mogen jullie ook
Alleen op de 'Wereldpas'.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:42 schreef moussy het volgende:
Eentje lijkt me?quote:Op donderdag 17 november 2005 09:40 schreef WEST het volgende:
hoeveel pasjes mag je aanvragen daarvoor?
jammer want ik heb al een paar leuke ontwerpjesquote:
Ja ik heb ook wel mooie andere ontwerpen zoal ik hier al gepost had..quote:Op donderdag 17 november 2005 10:12 schreef WEST het volgende:
[..]
jammer want ik heb al een paar leuke ontwerpjesnaja dan is die ene voor me moeder
![]()
Ik heb zowel de postbank als sns, nu nog de visa en al mijn kaarten zijn voorzien van foto. Als ik ze dan nog maar uit elkaar kan houden.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:42 schreef moussy het volgende:
Jammer dat je niet gebruik kan maken van de hele pas voor je afbeeldingquote:Op woensdag 16 november 2005 23:42 schreef moussy het volgende:
dan stuur je hem toch in zonder te bestellenquote:Op donderdag 17 november 2005 10:12 schreef WEST het volgende:
[..]
jammer want ik heb al een paar leuke ontwerpjesnaja dan is die ene voor me moeder
![]()
Nu de abn amro nog.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:42 schreef moussy het volgende:
niet eens je winnende pasje zelf bestellen!quote:
net zolang totdat geen enkele pas meer wordt geaccepteerd in het buitenlandquote:Op donderdag 17 november 2005 10:18 schreef johandeleng het volgende:
[..]
Ik heb zowel de postbank als sns, nu nog de visa en al mijn kaarten zijn voorzien van foto. Als ik ze dan nog maar uit elkaar kan houden.![]()
of je maakt ze wijs dat alleen 'very important' klanten een eigen pas krijgen als blijk van waardering, om net dat beetje extra service te krijgen van die buitelandse winkel/hotel/restaurant.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:44 schreef Goofup het volgende:
net zolang totdat geen enkele pas meer wordt geaccepteerd in het buitenland
Ik denk door het 'bitch' gedeeltequote:Op donderdag 17 november 2005 13:32 schreef miss_bleu het volgende:
van me zusje mag niet gedrukt worden. Zal thuis even plaatje zoeken....
-edit- deze:
[afbeelding]
Het is een lief idee, maar wat als ze je dumpt over 2 maanden? Zit je mooi met die pasquote:Op donderdag 17 november 2005 15:02 schreef EdwardSeepers het volgende:
Geweldig!
Ik heb een pas besteld met een zéér mooie foto van mijn zéér mooie vriendin.
hehe.
ZIe ik niet snel gebeuren.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:08 schreef DiNoW het volgende:
[..]
Het is een lief idee, maar wat als ze je dumpt over 2 maanden? Zit je mooi met die pas
Wie staat erop... want als dat mag heb ik goede hoop voor de mijnequote:Op donderdag 17 november 2005 16:40 schreef koenimex het volgende:
Ik heb hem! Kijk maar:
[afbeelding]
heb geen digicam, dus ff de webcam gepakt. kunnen jullie iig mn gegevens niet lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |