Gave foto - en dus ook een cool pasje - is dat!quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:12 schreef groningerstudent het volgende:
Mijne is ook binnen. Moet trouwens zeggen dat het me verbaasd dat ie geaccepteerd werdt:
[afbeelding]
Ik heb de foto al wat minder helder gemaakt, maar de tint is anders dan m'n pasje zelf.
Hahaquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:36 schreef Willemijntje het volgende:
[afbeelding]
Ik heb em vandaag binnen gekregen
Vet, waar heb je die foto vandaan?quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:12 schreef groningerstudent het volgende:
Mijne is ook binnen. Moet trouwens zeggen dat het me verbaasd dat ie geaccepteerd werdt:
[afbeelding]
Ik heb de foto al wat minder helder gemaakt, maar de tint is anders dan m'n pasje zelf.
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=skyscraper%20lunch&btnG=Google+zoeken&sa=N&tab=wiquote:
Als die foto al doorkomt dan hoef ik me geen zorgen te maken over mn WO1-pas.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:12 schreef groningerstudent het volgende:
[afbeelding]
Ik ookquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:36 schreef Willemijntje het volgende:
[afbeelding]
Ik heb em vandaag binnen gekregen
wat ik heb begrepen is het éénmalig ¤ 9,95 en dan per jaar ¤ 7,95 net als een gewone pas. Als je hem kwijt raakt en je weer diezelfde wilt, moet je opnieuw ¤ 9,95 neerleggen.quote:Op maandag 14 november 2005 17:01 schreef DiNoW het volgende:
zag ik nou ergens staan dat het per jaar 10 euro kost?
er stond dat je een brief kreeg, en daar zit of je pas in of een afwijzingquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:11 schreef Goofup het volgende:
krijg je eerst nog een mailtje of je ontwerp is goedgekeurd? of krijg je als ie goed is, de pas gewoon toegezonden en slehts als het ontwerp wordt afgekeurd een bericht hiervan?
Ik heb mijn pas gekregen maar geen mailtje, denk dat je inderdaad bij allebei de gevallen een brief krijgt...quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:11 schreef Goofup het volgende:
krijg je eerst nog een mailtje of je ontwerp is goedgekeurd? of krijg je als ie goed is, de pas gewoon toegezonden en slehts als het ontwerp wordt afgekeurd een bericht hiervan?
Ik heb een brief gekregen dat hij is afgekeurd.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:31 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Ik heb mijn pas gekregen maar geen mailtje, denk dat je inderdaad bij allebei de gevallen een brief krijgt...
Ooow. Die krijg ik dan ook binnenkort denkquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:06 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik heb een brief gekregen dat hij is afgekeurd.
de prijswinnaars zijn gebeldquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:10 schreef __Saviour__ het volgende:
ze bellen niet, ze sturen post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |