niet eens je winnende pasje zelf bestellen!quote:
net zolang totdat geen enkele pas meer wordt geaccepteerd in het buitenlandquote:Op donderdag 17 november 2005 10:18 schreef johandeleng het volgende:
[..]
Ik heb zowel de postbank als sns, nu nog de visa en al mijn kaarten zijn voorzien van foto. Als ik ze dan nog maar uit elkaar kan houden.![]()
of je maakt ze wijs dat alleen 'very important' klanten een eigen pas krijgen als blijk van waardering, om net dat beetje extra service te krijgen van die buitelandse winkel/hotel/restaurant.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:44 schreef Goofup het volgende:
net zolang totdat geen enkele pas meer wordt geaccepteerd in het buitenland
Ik denk door het 'bitch' gedeeltequote:Op donderdag 17 november 2005 13:32 schreef miss_bleu het volgende:
van me zusje mag niet gedrukt worden. Zal thuis even plaatje zoeken....
-edit- deze:
[afbeelding]
Het is een lief idee, maar wat als ze je dumpt over 2 maanden? Zit je mooi met die pasquote:Op donderdag 17 november 2005 15:02 schreef EdwardSeepers het volgende:
Geweldig!
Ik heb een pas besteld met een zéér mooie foto van mijn zéér mooie vriendin.
hehe.
ZIe ik niet snel gebeuren.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:08 schreef DiNoW het volgende:
[..]
Het is een lief idee, maar wat als ze je dumpt over 2 maanden? Zit je mooi met die pas
Wie staat erop... want als dat mag heb ik goede hoop voor de mijnequote:Op donderdag 17 november 2005 16:40 schreef koenimex het volgende:
Ik heb hem! Kijk maar:
[afbeelding]
heb geen digicam, dus ff de webcam gepakt. kunnen jullie iig mn gegevens niet lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |