Whehe, ja hoor http://digimods.co.uk/tutorials/cartooning.htmquote:Op woensdag 16 november 2005 12:14 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Hehe stoer
Heb jij mischien nog ergens een tutorial hoe je dat overtekening van een echte foto doet ? Ben vergeten hoe je dat namelijk doet
ok, dan was ik in de war met de datum v/d wedstrijdquote:Op woensdag 16 november 2005 01:47 schreef Toad het volgende:
[..]
Tot en met 30 november is het gratis om een 'mijn postbank pas' aan te vragen.
Dubbelpost met 2 uur er tussen.. knapquote:Op woensdag 16 november 2005 16:15 schreef la.femme.nikita het volgende:
RETRY
@Moussy: gefeli hoor
![]()
ik wilde ook winnennnnn
![]()
[afbeelding]
Ik werk in het dierenassiel Leiden, daar kwamen gister mensen een hond halen, die hebben ze Toeps genoemd...quote:Op woensdag 16 november 2005 18:12 schreef Toeps het volgende:
Ik heb nog niksEn vriendje wel
En ik heb ze tegelijk besteld...
quote:Op woensdag 16 november 2005 18:15 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Ik werk in het dierenassiel Leiden, daar kwamen gister mensen een hond halen, die hebben ze Toeps genoemd...![]()
Weet niet wat erop stond, maar politieke en/of religeuze teksten mogen niet. Misschien was dat de reden?quote:Op woensdag 16 november 2005 18:29 schreef Bullet-tooth het volgende:
mijn ontwerp is geweigerd, maar waarom is mij niet duidelijk. Ik had een compleet zwarte pas met enkel witte letters waar een persoonlijk bericht op stond. Nog een keer proberen maar.
Nope een afkorting waarvan alleen ik en m'n vrienden afweten wat het betekend. Je zou er zelfs niets politieks of religieus uit kunnen halen als je dat probeerde. Beetje zuur maar goed.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:35 schreef soul114 het volgende:
[..]
Weet niet wat erop stond, maar politieke en/of religeuze teksten mogen niet. Misschien was dat de reden?
Bovenstaande is wat niet mag... maar geen van dit alles is van toepassing.quote:- Portretten van beroemdheden
- Kunstwerken
- Logo's van merken of bedrijven
- Namen van bedrijven of bekende personen
- Gedichten, songteksten of notenbalkern
- Stripfiguren
- Advertenties, reclamefoto's van merkproducten
- Adressen, telefoonnummers, internetadressen
- Politieke of religieuze afbeeldingen en / of teksten
- Mishandeling en geweld
- Alcohol, drugs en tabak
- Bloot, sexueel getinte afbeeldingen
- Racistische afbeeldingen
- Vlaggen
- Pasfotos' en identiteitsbewijzen
Ik had gewoon mazzel, denk ik.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:39 schreef BlaatschaaP het volgende:
een berg Monty Python hoofden wel... ik snap 't niet.
op de mac.. zou dat uitmaken dan?quote:Op woensdag 16 november 2005 19:23 schreef snoopy het volgende:
ET, heb jij je pas op de Mac gemaakt of met een gewone PC besteld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |