Screenshots:quote:Need for Speed: Most Wanted officieel aangekondigd
Electronic Arts heeft het nieuwste deel in de Need for Speed reeks, Need for Speed: Most Wanted, vandaag officieel aangekondigd. Het spel lijkt een mix te gaan worden tussen de eerste Need for Speed games, waarin het veelal draaide om politie-achtervolgingen, en de laatste twee Underground spellen.
In Need for Speed: Most Wanted ben je namelijk een straatracer die, in een compleet vrije spelwereld, op de vlucht is voor de politie. Net als bij echte illegale straatraces komt de politie namelijk regelmatig om de hoek kijken. EA belooft alvast Hollywood-achtige achtervolgingen, waarbij je tientallen politie-agenten tegelijk op je hielen hebt. Het tuning-aspect dat de Underground games tot een succes maakte is ook weer van de partij, evenals de mogelijkheid je reputatie te verbeteren met het winnen van races. De reputatie is deze keer vooral in negatieve zin, namelijk hoe berucht je bent bij de sterke arm der wet!
Het meest opvallende is dat Need for Speed: Most Wanted officiëel wordt aangekondigd voor een next-generation console, waarschijnlijk de volgende van Microsoft. Daarnaast mag je het spel ook verwachten op Playstation 2, Xbox, GameCube, Nintendo DS, GameBoy Advance, PSP en PC.
Het spel zelf is voor zover ik weet nog niet uit.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:46 schreef Burbo het volgende:
Is ie al uit? Ik dacht alleen de demo...
Wat voor videokaart heb jij?quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:22 schreef babba het volgende:
Ook leuk, de shadows zien er op low beter uit dan op full:
[[url=http://home.hetnet.nl/~dittadeboer/nfsmw_shadow_small.jpg]afbeelding][/url]
Klik op het plaatje voor een grotere weergave
Dit screenshot is dus gemaakt met shadows op full
Jij hebt Nvidea misschienquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat voor videokaart heb jij?
Bij mij is het schitterend.
25 novemberquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:41 schreef pindapeller het volgende:
kan niet wachten totdat ie egt uitkomt ma 16 nov na de winkel? nee geen zin om te fietse dus een andere manier dan maar scheelt ook geld maja ik wil em iig zo snel mogelijk!![]()
Ik heb een nVidia N6600GT 128MBquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
Jij hebt Nvidea misschien
Ik heb een ATI Radeon9800pro maar ik heb ook crappy schaduwen...
Dus misschien zit het in de videokaart. Waren de graphics in het begin bij Underground 1 of 2 ook niet helemaal crap. Dan moest je een beetje omslachtig te werk gaan en dan zag het er wel goed uit
Ik heb er met m'n Radeon X1800XL ook last van als ik de shadows op full zet. En als ik ze op medium zet ziet het er gewoon goed uit (zie onderstaand screenshot). Misschien is het wel een driver probleem.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dus misschien zit het in de videokaart. Waren de graphics in het begin bij Underground 1 of 2 ook niet helemaal crap. Dan moest je een beetje omslachtig te werk gaan en dan zag het er wel goed uit
Ik heb idd ook een radeon 9800 pro en de lelijke schaduwen, op GoT hadden meerdere mensen dit ook alquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
Oeps. De mijne staat ook op mediumquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:50 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb er met m'n Radeon X1800XL ook last van als ik de shadows op full zet. En als ik ze op medium zet ziet het er gewoon goed uit (zie onderstaand screenshot). Misschien is het wel een driver probleem.
[[url=http://img5.picsplace.to/img5/13/thumbs/Naamloos-1kopie.jpg]afbeelding][/url]
Ik vind het er nog niet echt super uit zien.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:50 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb er met m'n Radeon X1800XL ook last van als ik de shadows op full zet. En als ik ze op medium zet ziet het er gewoon goed uit (zie onderstaand screenshot). Misschien is het wel een driver probleem.
[[url=http://img5.picsplace.to/img5/13/thumbs/Naamloos-1kopie.jpg]afbeelding][/url]
-dat "langzame systeem" heb ik nog niet getest.. mn vooroordeel is wel dat het weinig toevoegd aan het spelquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:41 schreef Komakie het volgende:
Ik heb ook eens ff die demo gespeeld.
Bevindingen:
- Politieachtervolgingen zijn leuk en de manier waarop je eraan kunt ontkomen.
- Dat nieuwe langzame systeem (hoe heet het ook weer). Geen id wat er nou zo geweldig aan is. Een beetje dik doen met het matrix achtige effect maar toch weer niet.
- Schaduwen zien er echt crap uit op de hoogste resolutie.
- Totaal niet vernieuwend.
- Weer een heerlijke soundtrack
- Nieuwe vormgeving werkt wel ok.
- Je kunt weer eens overdag racen
- Engine loopt nog crap. Bij het opstarten van een level is alles heel traag. Na een tijdje laden wordt het wel beter maar goed... Misschien dat het aan mij ligt
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:28 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm...gezien mijn zwaar crappy videokaart zal ik het wel weer moeten ontgelden....
.
Geen ideequote:Op zaterdag 12 november 2005 01:03 schreef nlboy het volgende:
Road Block mode ownz.![]()
Voor de rest is het weer NFSU, helaas.
Weet iemand hoe die soundtrack heet bij Road Block?
Ik denk zelf dat het is gemaakt door EA, omdat het echt een soundtrack is voor bijvoorbeeld een film/game.quote:
Het zal best kunnen jaquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:09 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat het is gemaakt door EA, omdat het echt soundtrack is voor bijvoorbeeld een film/game.
Ik ga eens even luisteren...quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Het zal best kunnen ja. Als je in het menu zit, dat is ook echt eenheerlijk nummertje.
Zeker niet verkeerd. Iniedergeval is het beter dan die 50 cent muziek die je had bij NFSU.quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je moet er maar van houden hoor.
Je moet er alleen wel mazzel mee hebben om een beetje een goede te krijgen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:39 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat ook gaaf is. Net als je in een roadblock gaat inrijden je bullettime aanzetten
[[url=http://xs54.xs.to/pics/05456/accep11t.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Whaha. Zeker er doorheen gereden zonder iets te raken?quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:22 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je moet er alleen wel mazzel mee hebben om een beetje een goede te krijgen.
[[url=http://img6.picsplace.to/img6/6/thumbs/Naamloos-1kopie.jpg]afbeelding][/url]
Probleem bij mij en het laden is dat hij de race opstart en dan loopt alles een tijdje heel erg langzaam (1fps ofzo) en dan na een tijdje gaat het goed. Ligt niet hardwarematig aan de pc. Das dik in orde. Misschien dat er nog ergens op de achtergrond nog een extern procesje draaide ofzo. Ik kon het niet vinden. Zal het morgen nog wel eens proberen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:16 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
-dat "langzame systeem" heb ik nog niet getest.. mn vooroordeel is wel dat het weinig toevoegd aan het spel
-schaduwen niet op gelet (zet ik meestal uit om "belangrijkere" effecten hoger in te kunnen stellen)
-nfs underground is een formule die goed blijkt te werken, niet zo gek dat ze er niet al te ver vanaf zijn geweken
-zowel de muziek als de geluidseffecten zijn idd dik in orde
-niewe vormgeving vind ik bla.. de menu's zijn weer trager geworden, maar het navigeren door de menu's zelf is wel weer iets beter gedaan
-overdag racen
-Engine crapniets van gemerkt, spel loopt best goed hier
geen laadproblemen
hey pas op he, je zijruit kan ook stukquote:het enige waar ik me nog niet helemaal in kan vinden is de besturing.. ik weet niet, het voelt gewoon niet helemaal 100%
ohja, en de schade is weer lekker zinloosalleen de politieautos beschadigen, bij jezelf/trafficgaat alleen de voorruit kapot
kvind et er anders niet uitzienquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:47 schreef nlboy het volgende:
[[url=http://www.nlboy.nl/fok/nfsw2.PNG]afbeelding][/url]
Hercules 9800se>pro
Ik vind het redelijk goed uit zien voor een 9800pro. (muv schaduwen)
Tja NFS:MW is gemaakt in de Need for Speed: Underground engie, dus grafisch is het maar een beetje vooruit gegaan. En mijn vga is al ongeveer anderhalf jaar oud, en vind het er nog redelijk eruit zien. (zo'n screenshot is een moment opname, dus die zegt niet zoveel)quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:07 schreef Repeat het volgende:
[..]
kvind et er anders niet uitziendie achterlichten van die audi bv (tis toch een audi he?
), helemaal niet mooi afgerond alles, lijkt een beetje op een racegame uit 2000 ofzo....
De nieuwste Catalyst drivers (5.11) hebben het bij mij ook niet kunnen oplossenquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:53 schreef babba het volgende:
[..]
Ik heb idd ook een radeon 9800 pro en de lelijke schaduwen, op GoT hadden meerdere mensen dit ook al
Ik heb deze wel enginszins nodig aangezien het de eerste driver is die mijn kaart officieel ondersteunt (Radeon X1800XL). Hiervoor liep hij niet helemaal geweldig op 1280×1024, terwijl dat nu soepel gaat.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:21 schreef nlboy het volgende:
Zelf heb ik ook geen goeie ervaring met de nieuwste drivers van ATI. Ik heb nu Omegadriver van een paar maanden oud en alle spellen werken gewoon perfect ermee.
Die link van de UT Twente doet het hier nog.quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:36 schreef MMaRsu het volgende:
Fillipe, waarom werkt die link niet meer.
Iemand nog zo'n snelle link?
Waar vind ik die mapquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:16 schreef babba het volgende:
Eén tip:
Motion Blur uitzetten rijdt veel lekkerder! Ga naar HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Need for Speed Most Wanted Demo en verander g_MotionBlurEnable van 1 naar 0
Toch bedankt voor je uitlegquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:23 schreef babba het volgende:
[..]
Nee is dom van mij dat ik het er niet heb bijgezet
Neem een stuur, probleem opgelost.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:32 schreef Mikkie het volgende:
Pfff... wat is die Viper een gare kutkar zeg. In 't gras kun je er amper mee wegkomen doordat ie veel te veel wielspin heeft achter... en bochten nemen lukt ook amper. Kutapparaat.
Ik vind het leuk dat het lang duurtquote:Die roadblock-dingen zijn wel 't leukst... maar 't valt me wel op dat de politie sinds High Stakes veel beter is gewordenHP2 paar keer gespeeld, maar je moet er toch wel ff vaardigheid in krijgen merk ik. Beetje jammer alleen dat als je al die roadblocks hebt overleefd, dat je dan ook nog moet evaden...daar ben ik minder goed in. Ik krijg ze niet meer zo makkelijk afgeschud tegen die tijd
.
Ook de Viper Challenge.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:00 schreef Quyxz_ het volgende:
Elmar, dat stukje ownt wel.Heb ik vanmiddag met precies dezelfde auto gedaan.
Aan het begin toen ik hem speelde, vond ik de DEMO maar vaag. Maar nu vind ik hem echt vet!Ik vind de Viper challenge, met die roadblocks, de leukste, welke jullie?
hangen je ballen uit het raamquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:10 schreef nlboy het volgende:
[..]
Start>Uitvoeren>regedit![]()
afbeelding
Uhhh...right![]()
Viper challenge...quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:00 schreef Quyxz_ het volgende:
Aan het begin toen ik hem speelde, vond ik de DEMO maar vaag. Maar nu vind ik hem echt vet!Ik vind de Viper challenge, met die roadblocks, de leukste, welke jullie?
Idd, waar ik in NFSU2 op easy nog tegenstanders een rondje in kon halen, kan ik hier op easy maar netaan winnenquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:25 schreef LoggedIn het volgende:
De AI is wel een stuk beter gewordenzelfs op easy is het nog best moeilijk, dat was in nfsu2 toch wel ff anders
Ik vind Speedtrap wel geinig en daarna de Viper Challange.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:00 schreef Quyxz_ het volgende:
Inderdaad. daar doe ik het eigenlijk voor. Net als de Gallardo :quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:43 schreef LoggedIn het volgende:
ik had het al eerder gezegd in een post.. maar de graphics van de autos vind ik echt geweldigde auto's zijn echt mooi om naar te kijken.. kan niet wachten tot ik kan zien hoe mooi mn gecustomizede bmw glimt in de showcase
![]()
Met een zo hoog mogelijke snelheid geflitst worden.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:58 schreef _moder8or_ het volgende:
Speed trap, wat is daar eignelijk de bedoeling van
Aha. Mijn record is dus 980quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:59 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Met een zo hoog mogelijke snelheid geflitst worden.Degene met het hoogste totaal wint. Al verlies je wel punten/km als je niet als eerste binnenkomt.
Waar kan ik dat aanpassen? MPH->KPH. Ik ben echt blindquote:Op zondag 13 november 2005 00:28 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Is inderdaad niet veel.
Dit is tot nu toe mijn topscore en de hoogste snelheid die ik haalde was 334 km/h.
[[url=http://xs54.xs.to/pics/05450/topscore.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Options -> Gameplay -> Units en die dan op Metric zetten. Et voila.quote:Op zondag 13 november 2005 00:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Waar kan ik dat aanpassen? MPH->KPH. Ik ben echt blind
Dat klinkt al zeker mooiquote:Op zondag 13 november 2005 00:38 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Options -> Gameplay -> Units en die dan op Metric zetten. Et voila.
En je score van 980 in metric zou dan 1576,82 zijn.
25 november 2005. De PC, Xbox en Playstation 2 versie krijgen 2 versies,quote:Op zondag 13 november 2005 01:03 schreef Nashje het volgende:
Coole Need for Speed. Ik ben nooit fan geweest van Underground, maar deze lijkt me erg vet.
Most Wanted is toch beschikbaar op de PC? En wanneer komt ie officieel uit?
Wat is dr eigenlijk anders aan de Black Edition?quote:Op zondag 13 november 2005 01:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
25 november 2005. De PC, Xbox en Playstation 2 versie krijgen 2 versies,
De originele en een Black Edition
Zitten wat extra's bij. Al weet ik niet precies wat. Maar de PC krijgt dacht ik al standaard de Black Edition.quote:Op zondag 13 november 2005 10:59 schreef washandje het volgende:
[..]
Wat is dr eigenlijk anders aan de Black Edition?
quote:Vanwege het 10-jarig bestaan van de NFS-serie brengt EA naast de gewone versie ook een speciale versie uit van NFS: Most Wanted, de Black Edition. Deze versie zal verschillende extra's bevatten.2 Exclusive auto's: Spring achter het stuur van een ’67 Camaro, de enige American classic in Need for Speed Most Wanted, en een speciaal getunde BMW M3 GTR. 8 Custom Rides: Acht speciaal getunede met de hand geselecteerde bodykits, spoilers, rims, roof scoops en meer zijn unlocked en beschikbaar om te gebruiken in Quick Race en Online modes. Supra, Lotus Elise, Porsche 911 GT2, Mercedes-Benz SL6500, AMG, Corvette C6, Mercedes-Benz SL 500, Porsche 911 Carrera S and Corvette C6.R. Exclusieve Achtervolgings Uitdaging: Probeer de politie af te schudden in deze intense achtervolging, met golven van opgevoerde SUV politie met agresieve taktieken. Drie Exclusieve Races: Drie speciale races speciaal gemaakt voor de Black Edition, unlocked en gelijk beschikbaar vanaf de start. Exclusieve en Unlocked Vinyls: Maak je auto's nog persoonlijker met tientalen unlocked vinyls en speciaal ontworpen designs voor de Black Edition. Bonus DVD: Ga onder de motorkap van Need for Speed Most Wanted. Bekijk fantastische auto's en een een exclusieve auto kunst gallery. Of bekijk tien Need for Speed Most Wanted video's, inclusief een kijk achter de schermen Een must-have voor alle Need for Speed fans over de laatste 10 jaren.
Nieuwe topscore (1920 km/h) en topsnelheid (344 km/h) bij de Speedtrap.quote:Op zondag 13 november 2005 11:10 schreef ElmarO het volgende:
Nieuwe topscore (1866 km/h) en topsnelheid (342 km/h) bij de Speedtrap.
[[url=http://xs54.xs.to/pics/05450/speedtrap.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Topsnelheid van 352 km/hquote:Op zondag 13 november 2005 12:03 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Nieuwe topscore (1920 km/h) en topsnelheid (344 km/h) bij de Speedtrap.![]()
![]()
[[url=http://xs54.xs.to/pics/05450/mostrec.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs54.xs.to/pics/05450/mostrec1.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
En de PC krijgt standaard de Black Edition, zeker![]()
Is wel stoer
Die Lexus is wel gaafquote:Op zondag 13 november 2005 12:43 schreef i2Them2 het volgende:
Vette upgrade
![]()
Roadblock challenge met GTI:
[afbeelding]
Met Lexus:
[afbeelding]
Met de GTO:
[afbeelding]
Deze uitbreiding is hiet te downloaden: http://www.nfs-planet.de/nfsmw_demo_files.php?lang=eng
En dan 1 van de bestanden plakken in "global".
Pardon? Kansloos?quote:Op zondag 13 november 2005 13:47 schreef Repeat het volgende:
Hahahahaha dit is echt zo fucking triest![]()
IK doe die pursuit mode, ik rij een golfbaan op, staan ze me op die golfbaan al op te wachten, die politieauto's. Hoe fucking kansloos wil je een spel maken![]()
Bij mij is het super. Draaiend op 1280×1024 met alles high. Video updaten dan maarquote:Op zondag 13 november 2005 13:40 schreef Repeat het volgende:
IK vind het maar een beetje een kutspel, hoop doordat het komt doordat het nog een demo is en dat ze dat nog oplossen.
Ik kan bij mn stuur of gasgeven aan een pedaal koppelen, of rem aan een pedaal, maar dus niet gas en rem met 2 pedalen
De resolutie valt ook niet goed in te stellen
Die GTO rijdt tenminste normaal wegquote:Op zondag 13 november 2005 14:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Geen idee. Nog niet meegereden!
ze stonden me op te wachten midden op een golfbaanquote:
Draait hier ook prima met alles op high hoor, ik kan alleen maar kiezen uit 800x600 en 1024x768quote:Op zondag 13 november 2005 14:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Bij mij is het super. Draaiend op 1280×1024 met alles high. Video updaten dan maar
Het bestandje gameplay.bin vervangen in de map globalquote:Op zondag 13 november 2005 14:08 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Waar moet ik dat bestandje neerzetten eigenlijk?
om met een Lexus of GTO te kunnen rijden?
Een beetje moeilijkheid mag ook wel hè. En ik heb het nog nooit gezien hoor, dat ze op een golfbaan stan opgesteldquote:Op zondag 13 november 2005 14:10 schreef Repeat het volgende:
[..]
ze stonden me op te wachten midden op een golfbaanDat is toch triest, elke weg die je kiest zetten ze een politieauto neer... Ja, dat is leuk ontkomen van de politie
Moeilijkheid is niks mis mee, als ze het eerlijk doen. Als ze gewoon politieauto's opstellen waar je heen gaat is het gewoon nepquote:Op zondag 13 november 2005 14:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Een beetje moeilijkheid mag ook wel hè. En ik heb het nog nooit gezien hoor, dat ze op een golfbaan stan opgesteld
Hou er maar mee op, om telkens maar te kotsen. Ik bedoel, maak jij het maar eens.quote:Op zondag 13 november 2005 14:13 schreef Repeat het volgende:
[..]
Moeilijkheid is niks mis mee, als ze het eerlijk doen. Als ze gewoon politieauto's opstellen waar je heen gaat is het gewoon nepEn daar heb ik geen zin in.....
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 13 november 2005 14:16 schreef Repeat het volgende:
Wat is dat nou voor argument![]()
Maarja, ik stel waarschijnlijk wat hogere eisen dan de gemiddelde gameshoppro gamer hierzo...
Mooie kikkerquote:Op zondag 13 november 2005 14:25 schreef CybPraetorian het volgende:
Ziet er toch goed uit:
[[url=http://img354.imageshack.us/img354/3826/caymansbehind9cc.th.jpg]afbeelding][/URL]
Heb je een TFT/CRT (schermgrootte?)quote:Op zondag 13 november 2005 15:21 schreef Repeat het volgende:
Het ziet er idd wel goed uit (bij mij op 1024x768 en verder alles max)
Jammer dat ik die resolutie niet hoger krijg
Ja dat zie je in "Quickrace". Je hebt ook een optie "Challenge"quote:Op zondag 13 november 2005 15:23 schreef el_nuno het volgende:
hoe hebben jullie al die auto's dan ik heb alleen een mustang en een porsche
15,4" en een Ati Mobility X700.quote:Op zondag 13 november 2005 15:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heb je een TFT/CRT (schermgrootte?)
En wt voor een videokaart beschik j?
15'4 inch? TFT?quote:Op zondag 13 november 2005 15:30 schreef Repeat het volgende:
[..]
15,4" en een Ati Mobility X700.
Maarja ik kan mn resolutie (1280x800) dus niet kiezen
wat loop je nou te zeiken man, dit is een demoquote:
quote:Op zondag 13 november 2005 15:34 schreef azaroth het volgende:
[..]
wat loop je nou te zeiken man, dit is een demo![]()
![]()
Hier een topsnelheid van 353 km/hquote:Op zondag 13 november 2005 12:12 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Topsnelheid van 352 km/hVloog alleen voor de laatste enigszins uit de bocht.
Zat een beetje te slapen.
[[url=http://xs54.xs.to/pics/05450/speedtrap2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Misschien dat het helpt als je in de instellingen van de pedalen (bij spelbesturingen... niet in NFS) instelt dat elk pedaal een eigen "as" moet gebruiken, ipv één gedeelde as voor gas en rem.quote:Op zondag 13 november 2005 13:40 schreef Repeat het volgende:
IK vind het maar een beetje een kutspel, hoop doordat het komt doordat het nog een demo is en dat ze dat nog oplossen.
Ik kan bij mn stuur of gasgeven aan een pedaal koppelen, of rem aan een pedaal, maar dus niet gas en rem met 2 pedalen
De resolutie valt ook niet goed in te stellen
Het is een arcadegame kerel, geen realistische 'politieachtervolgingen'-spel.quote:Op zondag 13 november 2005 13:47 schreef Repeat het volgende:
Hahahahaha dit is echt zo fucking triest![]()
IK doe die pursuit mode, ik rij een golfbaan op, staan ze me op die golfbaan al op te wachten, die politieauto's. Hoe fucking kansloos wil je een spel maken![]()
Je ziet niks, je kan niet kijken en/of lezen. Het is een demo.......quote:Op zondag 13 november 2005 18:57 schreef Burbo het volgende:
Maar sommige mensen hier hebben hem dus al zie ik?
25 novemberquote:Op zondag 13 november 2005 19:22 schreef Martijn85 het volgende:
Weet iemand wanneer de black edition uitkomt in NL ?
Ah ok. De PC versie is dan zeker standaard de black editiequote:
Je gaat bijvoorbeeld naar de gedownloade map van de GTO. Je kopieerd de gameplay.bin. Dan ga je naar de map Need for Speed Most Wanted PC Demo en plak je het in de map GLOBAL . Dan vraagt de computer of je hem wilt vervangen en dan zeg je ja. Als je dan het spel opstart moet hij het doen bij de roadblock challenge.quote:Op zondag 13 november 2005 19:01 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Je ziet niks, je kan niet kijken en/of lezen. Het is een demo.......
Iemand die andere auto's al aan de praat gekregen in roadblock challenge? Ik schrijf die gameplay.geenidee naar de juiste map, maar ik blijf de Dodge houden.....
Als het goed is welquote:Op zondag 13 november 2005 19:44 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Ah ok. De PC versie is dan zeker standaard de black editie
357quote:Op zondag 13 november 2005 18:34 schreef Martijn85 het volgende:
Nieuwe Topscore 1987 en Topsnelheid 358
![]()
![]()
Ik start er altijd zelf 1. Speel eigenlijk alleen maar onlinequote:Op zondag 13 november 2005 20:25 schreef UnleashMitch het volgende:
Spel is coolDe online mode in de demo is echt dramatisch. Alle games zijn vol, is er een plekje, wil je joinen zit ie weer vol
helemaal gek wordt ik er van.
Nope. Dit zijn de auto'squote:Op zondag 13 november 2005 21:53 schreef Nashje het volgende:
Prachtig spel.
Wanneer krijg je nieuwe auto's? Of doen ze dat niet in een demo?
Ik heb 359 op de teller gezien maar goed net niet op de flits, te vroeg op t N20 gegaan. Dan moet je je ook weer afvragen of 359 bij de flitspaal haalbaar is omdat je daar de weg omhoog rijd maar goed ik heb iig 359 gezien, een meter of 20 voor de flits.quote:Op zondag 13 november 2005 21:34 schreef Martijn85 het volgende:
Ik denk dat 358km/h het maximaal haalbare is hier. Net nog even alles geprobeerd maar krijg hem echt niet hoger
Lager instellenquote:Op zondag 13 november 2005 19:57 schreef jdmorpheus het volgende:
Ik kan de game niet runnen...
Na installatie als ik hem wil opstarten krijg ik een zwart scherm en daarna pleurt ie me terug naar windows met een of andere error (geen tekstuele melding van de error, alleen maar cijfertjes)...
Mijn pc voldoet RUIM aan de eisen: amd 3000+ , X850Xt, 2GB ram... help!
Niet, is waarschijnlijk een ATI-driver probleem. En moet worden opgelost door ATI zelf. ATI heeft wel meer problemen met de drivers, het water in Half-Life 2 ziet er op nVidia kaarten veel natuurgetrouwer uit als op ATI kaartenquote:Op maandag 14 november 2005 11:57 schreef Jordy-B het volgende:
Heeft iemand nou al uitgevogeld hoe je die schaduwen 'n beetje fatsoenlijk kan krijgen?
Hehequote:Op maandag 14 november 2005 11:50 schreef daNpy het volgende:
Ik heb dit weekend de demo gespeeld en vind hem best vet
Vooral het gedeelte waarbij je 6 blokkades moet doorbreken en vervolgens een hide out moet zoeken nadat je de cops af hebt geschud
Of zo hard mogelijk langs flitspalen moet rijden
Tot over 4 uur. Het is erg verslavendquote:Op maandag 14 november 2005 13:01 schreef Sickert het volgende:
net gedowned werd na dit topic bestwel benieuwd
Options -> en dan metric zettenquote:Op maandag 14 november 2005 14:10 schreef Sickert het volgende:
hoe stel je m in op kmh/pu?
ik kan dat niet vinden
Release is 25 november, en de release is al maanden van tevoren bekend gemaaktquote:Op maandag 14 november 2005 13:20 schreef Martijn85 het volgende:
Ik vind gewoon dat ze die release datum gewoon te ver van tevoren bekend maken
Dan zit je gewoon 3 weken te wachten tot het spel uit komt, en 2 weken tot de demo uit komt
En ik denk met mij nog velen die niet kunnen wachten tot het 24 nov is. Dan moet ik hem alleen ff in mn pauze halen en dan nog 4 uur wachten tot ik hem kan spelen![]()
Kan hem natuurlijk ook gewoon op mn werk installeren, weet alleen niet of mn baas daar zo blij mee is
Ok. Dan vergis ik me, want laatst zag ik nog 25 novemberquote:Op maandag 14 november 2005 14:15 schreef Martijn85 het volgende:
Bij de FRS staat dat ie 24 nov uit komt
Bij Bol ook trouwens
Kan je toch een dagje eerder spelen dan dat je dachtquote:Op maandag 14 november 2005 14:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ok. Dan vergis ik me, want laatst zag ik nog 25 november
Excuses
Dat zou het in ieder geval kunnen zijn ja. We wachten gewoon afquote:Op maandag 14 november 2005 14:23 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Kan je toch een dagje eerder spelen dan dat je dacht
25ste is volgens mij voor de Black Edition.
Dat was ook een vraag van mij en het antwoord van jou volgens mij![]()
voordat je naar je werk gaat je download aanzetten en dan als je thuiskomt spelenquote:Op maandag 14 november 2005 13:20 schreef Martijn85 het volgende:
Ik vind gewoon dat ze die release datum gewoon te ver van tevoren bekend maken
Dan zit je gewoon 3 weken te wachten tot het spel uit komt, en 2 weken tot de demo uit komt
En ik denk met mij nog velen die niet kunnen wachten tot het 24 nov is. Dan moet ik hem alleen ff in mn pauze halen en dan nog 4 uur wachten tot ik hem kan spelen![]()
Kan hem natuurlijk ook gewoon op mn werk installeren, weet alleen niet of mn baas daar zo blij mee is
Inderdaadquote:Op maandag 14 november 2005 15:29 schreef Klonk het volgende:
jeps, speelt merkbaar beter, en je mist niet echt veel....
Tuurlijk, het ziet er goed uit. Maar ik vind dat wazigheid erg moeilijk bespeelbaarquote:Op maandag 14 november 2005 15:43 schreef washandje het volgende:
Ik vind die motion blur juist wel erg vet. Stuk beter uitgevoerd dan in de Underground-games
motion blur pakt naar mijn mening teveel procesorkracht weg, als je mb uitzet kun je andere dingen weer wat hoger zetten en geloof me, je ziet het verschil niet tot nauwlijks...quote:Op maandag 14 november 2005 15:43 schreef washandje het volgende:
Ik vind die motion blur juist wel erg vet. Stuk beter uitgevoerd dan in de Underground-games
hmmmquote:Op maandag 14 november 2005 12:03 schreef babba het volgende:
[..]
Niet, is waarschijnlijk een ATI-driver probleem. En moet worden opgelost door ATI zelf. ATI heeft wel meer problemen met de drivers, het water in Half-Life 2 ziet er op nVidia kaarten veel natuurgetrouwer uit als op ATI kaarten
Driver problemen van je geluidskaart? Ik heb helemaal geen problemenquote:Op maandag 14 november 2005 17:26 schreef neggix het volgende:
Heb soms een beetje gaar geluid... Loopt het te stotteren.. Echt klote![]()
verderToppie... Wachten op het hele spel
Start -> Uitvoeren -> typ hier regedit -> OK Navigeer hier naar HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Need for Speed Most Wanted Demo en verander g_MotionBlurEnable van 1 naar 0quote:Op maandag 14 november 2005 18:20 schreef Fillipe het volgende:
Hoe zet je die motion blur uit? Gister even snel gekeken maar niet gevonden
Bedankt, geluktquote:Op maandag 14 november 2005 18:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Start -> Uitvoeren -> typ hier regedit -> OK Navigeer hier naar HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Need for Speed Most Wanted Demo en verander g_MotionBlurEnable van 1 naar 0
Lijkt me niet zo... Nergens anders last van... Heb ook wel last van als ik bots dat het geluid later is dan de crash... En het stotteren is niet altijd zoquote:Op maandag 14 november 2005 18:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Driver problemen van je geluidskaart? Ik heb helemaal geen problemen
quote:Op maandag 14 november 2005 18:35 schreef babba het volgende:
[..]
Beetje credits nemen van mijn uitleg
Als er vertraagheid in zit, kan het ook nog zijn dat je videokaart drivers niet geinstalleerd zijn of een beetje "beschadigt" zijnquote:Op maandag 14 november 2005 18:34 schreef neggix het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo... Nergens anders last van... Heb ook wel last van als ik bots dat het geluid later is dan de crash... En het stotteren is niet altijd zo
Vriend! Upload je screens bij XS.toquote:Op maandag 14 november 2005 19:31 schreef CybPraetorian het volgende:
ook achteruit zitten ze je gewoon op de hielen...
[[url=http://img440.imageshack.us/img440/8693/achteruiy3zs.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
![]()
Werkt niet, als ikbij uitvoeren regedit typ en ok klikt. Dan komt er een soort zwart msdos scherm en dan is die binnen 1 seconde weer weg?quote:Op maandag 14 november 2005 18:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Start -> Uitvoeren -> typ hier regedit -> OK Navigeer hier naar HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Need for Speed Most Wanted Demo en verander g_MotionBlurEnable van 1 naar 0
Das wel erg vaagquote:Op maandag 14 november 2005 19:43 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Werkt niet, als ikbij uitvoeren regedit typ en ok klikt. Dan komt er een soort zwart msdos scherm en dan is die binnen 1 seconde weer weg?
Iemand?![]()
Ik heb nog geen kikkers in het spel gezienquote:Op maandag 14 november 2005 19:31 schreef CybPraetorian het volgende:
ook achteruit zitten ze je gewoon op de hielen...
[[url=http://img440.imageshack.us/img440/8693/achteruiy3zs.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
![]()
Potverdoriequote:Op maandag 14 november 2005 21:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik heb nog geen kikkers in het spel gezien.
Die vat ik nietquote:Op maandag 14 november 2005 21:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik heb nog geen kikkers in het spel gezien.
ik denk dat die het letterlijk bedoelt.. als kikkers zitten, zitten ze met hun poten opgeklapt -> ze zitten op hun hielenquote:
Whehehe, ik dacht van: Ik laat het wel door iemand anders meldenquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:13 schreef Repeat het volgende:
OMFG![]()
![]()
![]()
![]()
die imageshack plaatjes, daarop staat een kikker![]()
kom op zeg![]()
![]()
hehe kut kikkers ookquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Whehehe, ik dacht van: Ik laat het wel door iemand anders meldenEn ja hoor
Van mijn N6600GT bedoel je?quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:30 schreef Martijn85 het volgende:
Hey _moder8or_ wat zijn de kloksnelheden van jouw videokaart eigenlijk ?
Ik ga het even voor je opzoeken. Weet het even niet meer uit mijn hoofd.quote:
Engine Clock Speed 520MHzquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:47 schreef Martijn85 het volgende:
En of je PCI-express of AGP hebt.
Zit namelijk voor nieuwe kaart te kijken maar dan weet ik waar ik ongeveer in de buurt moet kijken om het een beetje redelijk te kunnen spelen.
Ik ga deze binnenkort wegdoenquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:59 schreef Martijn85 het volgende:
Hmm ok
Ik zat al voor de N6800 te kijken maar die heeft maar enginge clock 350 en memory 700 effective![]()
Misschien ook maar voor de N6600GT gaan dan
Kloksnelheid zegt niet alles hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:59 schreef Martijn85 het volgende:
Hmm ok
Ik zat al voor de N6800 te kijken maar die heeft maar enginge clock 350 en memory 700 effective![]()
Misschien ook maar voor de N6600GT gaan dan
10-59 toch? Ik ontwijk ze toch allemaalquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:16 schreef CybPraetorian het volgende:
welke code geven ze in hemelsnaam uit voor die SUV rammers (zoals ik ze noem) dan komen ze met 2 SUV politie's recht op je af en rammen ze zo op je in. Die zijn best irritant, vooral als je net lekker snelheid hebt...
10-75?
10-59?
code 3, is igg dat je vlucht voor de politie, en dat ze achter je aan zitten...
Scheelt je toch een post, AMD.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Whehehe, ik dacht van: Ik laat het wel door iemand anders meldenEn ja hoor
En de PS2-versie moet juist heel erg brak zijn heb ik gehoordquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:47 schreef White__Tiger het volgende:
Heb hem vannacht gedownload voor de PS2, hij is echt heel gaaf!!!
Is ie ook.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:53 schreef babba het volgende:
[..]
En de PS2-versie moet juist heel erg brak zijn heb ik gehoord
Torrentsquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:52 schreef Fillipe het volgende:
Damn voor de PC is die ook al 'uit'. Dat is snel
Ik begrijp niet goed hoe je hem nou moet vervangenquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:52 schreef HOOKIIPA het volgende:
http://www.nfsmostwanted.nl/download/vipermod.zip
'n mod voor 3 verschillende vipers in de roadblock challenge...
hf
quote:They guys over from NFS-Planet.de got word from EA Germany that Need for Speed Most Wanted Black Edition will only be avilable for Playstation 2 in Europe. All other platforms will only get the regular edition. The Black Edition for PC and Xbox could not be localized because of limited resources of the studio.
quote:Op woensdag 16 november 2005 09:16 schreef daNpy het volgende:
Wat is de Black Edition dan precies?
Want deze heb ik net 'besteld'(voor PC)
Dit dusquote:Vanwege het 10-jarig bestaan van de NFS-serie brengt EA naast de gewone versie ook een speciale versie uit van NFS: Most Wanted, de Black Edition. Deze versie zal verschillende extra's bevatten.
2 Exclusive auto's: Spring achter het stuur van een ’67 Camaro, de enige American classic in Need for Speed Most Wanted, en een speciaal getunde BMW M3 GTR.
8 Custom Rides: Acht speciaal getunede met de hand geselecteerde bodykits, spoilers, rims, roof scoops en meer zijn unlocked en beschikbaar om te gebruiken in Quick Race en Online modes. Supra, Lotus Elise, Porsche 911 GT2, Mercedes-Benz SL6500, AMG, Corvette C6, Mercedes-Benz SL 500, Porsche 911 Carrera S and Corvette C6.R.
Exclusieve Achtervolgings Uitdaging: Probeer de politie af te schudden in deze intense achtervolging, met golven van opgevoerde SUV politie met agresieve taktieken.
Drie Exclusieve Races: Drie speciale races speciaal gemaakt voor de Black Edition, unlocked en gelijk beschikbaar vanaf de start.
Exclusieve en Unlocked Vinyls: Maak je auto's nog persoonlijker met tientalen unlocked vinyls en speciaal ontworpen designs voor de Black Edition.
Bonus DVD: Ga onder de motorkap van Need for Speed Most Wanted. Bekijk fantastische auto's en een een exclusieve auto kunst gallery. Of bekijk tien Need for Speed Most Wanted video's, inclusief een kijk achter de schermen Een must-have voor alle Need for Speed fans over de laatste 10 jaren.
Op internet, de bron mag ik niet gevenquote:Op woensdag 16 november 2005 09:23 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
[..]
Dit dus
Waar heb je hem eigenlijk besteld dan, want volgens mij kwam hij alleen uit voor de PS2?
In Europa gaat de BE alleen uitkomen voor de PS2. dit omdat ze te weinig productie hebben voor de PC/Xboxquote:Op woensdag 16 november 2005 09:26 schreef Fillipe het volgende:
In Amerika komt de Black Edition uit voor de PC. Alleen in Europa is dit weer anders volgens mij..
Waarschijnlijk de demoquote:Op woensdag 16 november 2005 13:49 schreef LoggedIn het volgende:
daNpy > heb je em al gespeeld dan?
Het waren idd m'n geluidsdrivers.... Begon ineens ook te stotteren met films enzz... Nu is het ook weer opgelostquote:Op maandag 14 november 2005 18:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Als er vertraagheid in zit, kan het ook nog zijn dat je videokaart drivers niet geinstalleerd zijn of een beetje "beschadigt" zijn
Nee hoor, ik heb `m hier al liggen en aan het spelen.quote:Op woensdag 16 november 2005 09:26 schreef Fillipe het volgende:
In Amerika komt de Black Edition uit voor de PC. Alleen in Europa is dit weer anders volgens mij..
Netjes. Goed dat ik het verteldequote:Op woensdag 16 november 2005 15:34 schreef neggix het volgende:
[..]
Het waren idd m'n geluidsdrivers.... Begon ineens ook te stotteren met films enzz... Nu is het ook weer opgelost
EA heeft aangegeven, dat de Black Edition in europa alleen voor de PS2 uitkomt. Dus dan heb je weer eens zitten te downkopenquote:Op woensdag 16 november 2005 16:51 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb `m hier al liggen en aan het spelen.
De black edition bevat o.a.:
Bonus DVD: HOe ze het spel hebben gemaakt een soort behind the scenes, met galleries en weet ik wat allemaal.
Soundtrack van Need for Speed MW
En wat extra auto`s.
De demo heb ik gespeeld ja, zoals hierboven staat is het spel nog onderwegquote:Op woensdag 16 november 2005 13:49 schreef LoggedIn het volgende:
daNpy > heb je em al gespeeld dan?
Dus je hebt de PC versie van de Black Edition 'besteld'? Screenshots wil ik zienquote:Op woensdag 16 november 2005 16:51 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb `m hier al liggen en aan het spelen.
De black edition bevat o.a.:
Bonus DVD: HOe ze het spel hebben gemaakt een soort behind the scenes, met galleries en weet ik wat allemaal.
Soundtrack van Need for Speed MW
En wat extra auto`s.
Doe jij online in de demo? Ik kom er niet eens in vanwegen een key die ik moet invullen.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:00 schreef neggix het volgende:
Hebben ze nog steeds dat online systeem niet verbeterd.. Wat een bagger systeem zeg... Ben een uur bezig om te connecten![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 17:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik kom er niet eens in vanwegen een key die ik moet invullen.
?quote:
die jaquote:
Ik moet gewoon EA login naam invullen en pasword.. dus gewoon account die je al heb, of 1 aanmaken.. Verder heb ik nergens een key moeten invullenquote:Op woensdag 16 november 2005 17:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Doe jij online in de demo? Ik kom er niet eens in vanwegen een key die ik moet invullen.
Raar. Want ik moet er 1 authoryzen ofzo.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:13 schreef neggix het volgende:
[..]
Ik moet gewoon EA login naam invullen en pasword.. dus gewoon account die je al heb, of 1 aanmaken.. Verder heb ik nergens een key moeten invullen
Vaagquote:Op woensdag 16 november 2005 17:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Raar. Want ik moet er 1 authoryzen ofzo.
nog 40 reacties, kun je beter even mee wachten gok ik zo....quote:Op woensdag 16 november 2005 17:14 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey mensen, ik maak alvast deel 4 aan
Zelfde probleem inderdaadquote:Op woensdag 16 november 2005 17:16 schreef neggix het volgende:
[..]
VaagEn als je een nieuw account aanmaakt ook
Die jaquote:
Ik upload de screens opnieuwquote:Op woensdag 16 november 2005 17:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
nog 40 reacties, kun je beter even mee wachten gok ik zo....
Snap je hem nu echt nietquote:
Probeer deze eensquote:Op woensdag 16 november 2005 17:25 schreef _moder8or_ het volgende:
Wilt iemand zo vriendelijk zijn paar demo linkjes hier te posten?
Dat snap ik ook wel. Maar vind het dan nog erg weird.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:29 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Snap je hem nu echt niet![]()
Aangezien het een demo is en je een serial moet invullen is vrij hilarisch om eerlijk te zijn
Ik heb mijn demo gedownload bij de officiele EA serverquote:Op woensdag 16 november 2005 17:30 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Probeer deze eens
ftp://ftp.snt.utwente.nl/pub/games/needforspeed:mostwanted/demo/nfsmwdemo.exe
De online mode doet het wel gewoon bij mij, je bent alleen een uur bezig om op een server te komen
Mijn demo komt ook van die server dus ik denk dat de online mode het wel moet doen dan
quote:Op woensdag 16 november 2005 18:00 schreef MMaRsu het volgende:
kankerkachels.
Dat loopt in onzin.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]![]()
Waar slaat dit nou weer op..
![]()
Even ontopic blijven mensen.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:01 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat loopt in onzin.
Waar ik niet meer kan posten
je hebt je naam meequote:Op woensdag 16 november 2005 18:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Even ontopic blijven mensen.
Damn, moet ik het goede voorbeeld geven
Ontopicquote:Op woensdag 16 november 2005 18:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, maar niet de kleur.Maar nu ontopic
Mja, MMaRsu is dan ook tof. Ik ook btwquote:Op woensdag 16 november 2005 18:15 schreef _moder8or_ het volgende:
Inderdaad. Ik vond het triest dat het zo langzaam ging, vergeleken met MMaRsu
Maakt niets uit of je tof bentquote:Op woensdag 16 november 2005 18:15 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mja, MMaRsu is dan ook tof. Ik ook btw
Nee, nog niet.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Maakt niets uit of je tof bentAls je maar een goede internet connectie heb
Heb je het al bij gamershell.com geprobeerd?
Jij krijgt zo screenshots te zien, en ik heb `m niet besteld, maar via viaquote:Op woensdag 16 november 2005 17:04 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Dus je hebt de PC versie van de Black Edition 'besteld'? Screenshots wil ik zien
Mijn bestelling laat nog even op zich wachten
Bedankt. Nog maar minder dan 40 minutenquote:Op woensdag 16 november 2005 18:20 schreef _moder8or_ het volgende:
Hier trouwens een linkje naar verschillende mirrors: klikkerdeklik
Das mooi. Heb ik weer een user tevreden gemaaktquote:Op woensdag 16 november 2005 18:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Bedankt. Nog maar minder dan 40 minuten![]()
Ik heb het al lang geregistreerd (NFSU/NFSU2)quote:Op woensdag 16 november 2005 18:24 schreef washandje het volgende:
Ik heb ook een key nodig voor online
Volgens mij is dat als je nog geen online geregistreerd spel van EA hebt ofzo...
quote:Op woensdag 16 november 2005 18:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Das mooi. Heb ik weer een user tevreden gemaakt![]()
quote:Ik ga na het openen van mijn 4e deel NFS spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |