die jaquote:
Ik moet gewoon EA login naam invullen en pasword.. dus gewoon account die je al heb, of 1 aanmaken.. Verder heb ik nergens een key moeten invullenquote:Op woensdag 16 november 2005 17:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Doe jij online in de demo? Ik kom er niet eens in vanwegen een key die ik moet invullen.
Raar. Want ik moet er 1 authoryzen ofzo.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:13 schreef neggix het volgende:
[..]
Ik moet gewoon EA login naam invullen en pasword.. dus gewoon account die je al heb, of 1 aanmaken.. Verder heb ik nergens een key moeten invullen
Vaagquote:Op woensdag 16 november 2005 17:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Raar. Want ik moet er 1 authoryzen ofzo.
nog 40 reacties, kun je beter even mee wachten gok ik zo....quote:Op woensdag 16 november 2005 17:14 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey mensen, ik maak alvast deel 4 aan
Zelfde probleem inderdaadquote:Op woensdag 16 november 2005 17:16 schreef neggix het volgende:
[..]
VaagEn als je een nieuw account aanmaakt ook
Die jaquote:
Ik upload de screens opnieuwquote:Op woensdag 16 november 2005 17:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
nog 40 reacties, kun je beter even mee wachten gok ik zo....
Snap je hem nu echt nietquote:
Probeer deze eensquote:Op woensdag 16 november 2005 17:25 schreef _moder8or_ het volgende:
Wilt iemand zo vriendelijk zijn paar demo linkjes hier te posten?
Dat snap ik ook wel. Maar vind het dan nog erg weird.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:29 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Snap je hem nu echt niet![]()
Aangezien het een demo is en je een serial moet invullen is vrij hilarisch om eerlijk te zijn
Ik heb mijn demo gedownload bij de officiele EA serverquote:Op woensdag 16 november 2005 17:30 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Probeer deze eens
ftp://ftp.snt.utwente.nl/pub/games/needforspeed:mostwanted/demo/nfsmwdemo.exe
De online mode doet het wel gewoon bij mij, je bent alleen een uur bezig om op een server te komen
Mijn demo komt ook van die server dus ik denk dat de online mode het wel moet doen dan
quote:Op woensdag 16 november 2005 18:00 schreef MMaRsu het volgende:
kankerkachels.
Dat loopt in onzin.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]![]()
Waar slaat dit nou weer op..
![]()
Even ontopic blijven mensen.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:01 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat loopt in onzin.
Waar ik niet meer kan posten
je hebt je naam meequote:Op woensdag 16 november 2005 18:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Even ontopic blijven mensen.
Damn, moet ik het goede voorbeeld geven
Ontopicquote:Op woensdag 16 november 2005 18:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, maar niet de kleur.Maar nu ontopic
Mja, MMaRsu is dan ook tof. Ik ook btwquote:Op woensdag 16 november 2005 18:15 schreef _moder8or_ het volgende:
Inderdaad. Ik vond het triest dat het zo langzaam ging, vergeleken met MMaRsu
Maakt niets uit of je tof bentquote:Op woensdag 16 november 2005 18:15 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mja, MMaRsu is dan ook tof. Ik ook btw
Nee, nog niet.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Maakt niets uit of je tof bentAls je maar een goede internet connectie heb
Heb je het al bij gamershell.com geprobeerd?
Jij krijgt zo screenshots te zien, en ik heb `m niet besteld, maar via viaquote:Op woensdag 16 november 2005 17:04 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Dus je hebt de PC versie van de Black Edition 'besteld'? Screenshots wil ik zien
Mijn bestelling laat nog even op zich wachten
Bedankt. Nog maar minder dan 40 minutenquote:Op woensdag 16 november 2005 18:20 schreef _moder8or_ het volgende:
Hier trouwens een linkje naar verschillende mirrors: klikkerdeklik
Das mooi. Heb ik weer een user tevreden gemaaktquote:Op woensdag 16 november 2005 18:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Bedankt. Nog maar minder dan 40 minuten![]()
Ik heb het al lang geregistreerd (NFSU/NFSU2)quote:Op woensdag 16 november 2005 18:24 schreef washandje het volgende:
Ik heb ook een key nodig voor online
Volgens mij is dat als je nog geen online geregistreerd spel van EA hebt ofzo...
quote:Op woensdag 16 november 2005 18:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Das mooi. Heb ik weer een user tevreden gemaakt![]()
quote:Ik ga na het openen van mijn 4e deel NFS spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |