Ik heb nog geen kikkers in het spel gezienquote:Op maandag 14 november 2005 19:31 schreef CybPraetorian het volgende:
ook achteruit zitten ze je gewoon op de hielen...
[[url=http://img440.imageshack.us/img440/8693/achteruiy3zs.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
![]()
Potverdoriequote:Op maandag 14 november 2005 21:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik heb nog geen kikkers in het spel gezien.
Die vat ik nietquote:Op maandag 14 november 2005 21:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik heb nog geen kikkers in het spel gezien.
ik denk dat die het letterlijk bedoelt.. als kikkers zitten, zitten ze met hun poten opgeklapt -> ze zitten op hun hielenquote:
Whehehe, ik dacht van: Ik laat het wel door iemand anders meldenquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:13 schreef Repeat het volgende:
OMFG![]()
![]()
![]()
![]()
die imageshack plaatjes, daarop staat een kikker![]()
kom op zeg![]()
![]()
hehe kut kikkers ookquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Whehehe, ik dacht van: Ik laat het wel door iemand anders meldenEn ja hoor
Van mijn N6600GT bedoel je?quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:30 schreef Martijn85 het volgende:
Hey _moder8or_ wat zijn de kloksnelheden van jouw videokaart eigenlijk ?
Ik ga het even voor je opzoeken. Weet het even niet meer uit mijn hoofd.quote:
Engine Clock Speed 520MHzquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:47 schreef Martijn85 het volgende:
En of je PCI-express of AGP hebt.
Zit namelijk voor nieuwe kaart te kijken maar dan weet ik waar ik ongeveer in de buurt moet kijken om het een beetje redelijk te kunnen spelen.
Ik ga deze binnenkort wegdoenquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:59 schreef Martijn85 het volgende:
Hmm ok
Ik zat al voor de N6800 te kijken maar die heeft maar enginge clock 350 en memory 700 effective![]()
Misschien ook maar voor de N6600GT gaan dan
Kloksnelheid zegt niet alles hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:59 schreef Martijn85 het volgende:
Hmm ok
Ik zat al voor de N6800 te kijken maar die heeft maar enginge clock 350 en memory 700 effective![]()
Misschien ook maar voor de N6600GT gaan dan
10-59 toch? Ik ontwijk ze toch allemaalquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:16 schreef CybPraetorian het volgende:
welke code geven ze in hemelsnaam uit voor die SUV rammers (zoals ik ze noem) dan komen ze met 2 SUV politie's recht op je af en rammen ze zo op je in. Die zijn best irritant, vooral als je net lekker snelheid hebt...
10-75?
10-59?
code 3, is igg dat je vlucht voor de politie, en dat ze achter je aan zitten...
Scheelt je toch een post, AMD.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Whehehe, ik dacht van: Ik laat het wel door iemand anders meldenEn ja hoor
En de PS2-versie moet juist heel erg brak zijn heb ik gehoordquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:47 schreef White__Tiger het volgende:
Heb hem vannacht gedownload voor de PS2, hij is echt heel gaaf!!!
Is ie ook.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:53 schreef babba het volgende:
[..]
En de PS2-versie moet juist heel erg brak zijn heb ik gehoord
Torrentsquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:52 schreef Fillipe het volgende:
Damn voor de PC is die ook al 'uit'. Dat is snel
Ik begrijp niet goed hoe je hem nou moet vervangenquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:52 schreef HOOKIIPA het volgende:
http://www.nfsmostwanted.nl/download/vipermod.zip
'n mod voor 3 verschillende vipers in de roadblock challenge...
hf
quote:They guys over from NFS-Planet.de got word from EA Germany that Need for Speed Most Wanted Black Edition will only be avilable for Playstation 2 in Europe. All other platforms will only get the regular edition. The Black Edition for PC and Xbox could not be localized because of limited resources of the studio.
quote:Op woensdag 16 november 2005 09:16 schreef daNpy het volgende:
Wat is de Black Edition dan precies?
Want deze heb ik net 'besteld'(voor PC)
Dit dusquote:Vanwege het 10-jarig bestaan van de NFS-serie brengt EA naast de gewone versie ook een speciale versie uit van NFS: Most Wanted, de Black Edition. Deze versie zal verschillende extra's bevatten.
2 Exclusive auto's: Spring achter het stuur van een ’67 Camaro, de enige American classic in Need for Speed Most Wanted, en een speciaal getunde BMW M3 GTR.
8 Custom Rides: Acht speciaal getunede met de hand geselecteerde bodykits, spoilers, rims, roof scoops en meer zijn unlocked en beschikbaar om te gebruiken in Quick Race en Online modes. Supra, Lotus Elise, Porsche 911 GT2, Mercedes-Benz SL6500, AMG, Corvette C6, Mercedes-Benz SL 500, Porsche 911 Carrera S and Corvette C6.R.
Exclusieve Achtervolgings Uitdaging: Probeer de politie af te schudden in deze intense achtervolging, met golven van opgevoerde SUV politie met agresieve taktieken.
Drie Exclusieve Races: Drie speciale races speciaal gemaakt voor de Black Edition, unlocked en gelijk beschikbaar vanaf de start.
Exclusieve en Unlocked Vinyls: Maak je auto's nog persoonlijker met tientalen unlocked vinyls en speciaal ontworpen designs voor de Black Edition.
Bonus DVD: Ga onder de motorkap van Need for Speed Most Wanted. Bekijk fantastische auto's en een een exclusieve auto kunst gallery. Of bekijk tien Need for Speed Most Wanted video's, inclusief een kijk achter de schermen Een must-have voor alle Need for Speed fans over de laatste 10 jaren.
Op internet, de bron mag ik niet gevenquote:Op woensdag 16 november 2005 09:23 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
[..]
Dit dus
Waar heb je hem eigenlijk besteld dan, want volgens mij kwam hij alleen uit voor de PS2?
In Europa gaat de BE alleen uitkomen voor de PS2. dit omdat ze te weinig productie hebben voor de PC/Xboxquote:Op woensdag 16 november 2005 09:26 schreef Fillipe het volgende:
In Amerika komt de Black Edition uit voor de PC. Alleen in Europa is dit weer anders volgens mij..
Waarschijnlijk de demoquote:Op woensdag 16 november 2005 13:49 schreef LoggedIn het volgende:
daNpy > heb je em al gespeeld dan?
Het waren idd m'n geluidsdrivers.... Begon ineens ook te stotteren met films enzz... Nu is het ook weer opgelostquote:Op maandag 14 november 2005 18:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Als er vertraagheid in zit, kan het ook nog zijn dat je videokaart drivers niet geinstalleerd zijn of een beetje "beschadigt" zijn
Nee hoor, ik heb `m hier al liggen en aan het spelen.quote:Op woensdag 16 november 2005 09:26 schreef Fillipe het volgende:
In Amerika komt de Black Edition uit voor de PC. Alleen in Europa is dit weer anders volgens mij..
Netjes. Goed dat ik het verteldequote:Op woensdag 16 november 2005 15:34 schreef neggix het volgende:
[..]
Het waren idd m'n geluidsdrivers.... Begon ineens ook te stotteren met films enzz... Nu is het ook weer opgelost
EA heeft aangegeven, dat de Black Edition in europa alleen voor de PS2 uitkomt. Dus dan heb je weer eens zitten te downkopenquote:Op woensdag 16 november 2005 16:51 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb `m hier al liggen en aan het spelen.
De black edition bevat o.a.:
Bonus DVD: HOe ze het spel hebben gemaakt een soort behind the scenes, met galleries en weet ik wat allemaal.
Soundtrack van Need for Speed MW
En wat extra auto`s.
De demo heb ik gespeeld ja, zoals hierboven staat is het spel nog onderwegquote:Op woensdag 16 november 2005 13:49 schreef LoggedIn het volgende:
daNpy > heb je em al gespeeld dan?
Dus je hebt de PC versie van de Black Edition 'besteld'? Screenshots wil ik zienquote:Op woensdag 16 november 2005 16:51 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb `m hier al liggen en aan het spelen.
De black edition bevat o.a.:
Bonus DVD: HOe ze het spel hebben gemaakt een soort behind the scenes, met galleries en weet ik wat allemaal.
Soundtrack van Need for Speed MW
En wat extra auto`s.
Doe jij online in de demo? Ik kom er niet eens in vanwegen een key die ik moet invullen.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:00 schreef neggix het volgende:
Hebben ze nog steeds dat online systeem niet verbeterd.. Wat een bagger systeem zeg... Ben een uur bezig om te connecten![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 17:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik kom er niet eens in vanwegen een key die ik moet invullen.
?quote:
die jaquote:
Ik moet gewoon EA login naam invullen en pasword.. dus gewoon account die je al heb, of 1 aanmaken.. Verder heb ik nergens een key moeten invullenquote:Op woensdag 16 november 2005 17:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Doe jij online in de demo? Ik kom er niet eens in vanwegen een key die ik moet invullen.
Raar. Want ik moet er 1 authoryzen ofzo.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:13 schreef neggix het volgende:
[..]
Ik moet gewoon EA login naam invullen en pasword.. dus gewoon account die je al heb, of 1 aanmaken.. Verder heb ik nergens een key moeten invullen
Vaagquote:Op woensdag 16 november 2005 17:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Raar. Want ik moet er 1 authoryzen ofzo.
nog 40 reacties, kun je beter even mee wachten gok ik zo....quote:Op woensdag 16 november 2005 17:14 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey mensen, ik maak alvast deel 4 aan
Zelfde probleem inderdaadquote:Op woensdag 16 november 2005 17:16 schreef neggix het volgende:
[..]
VaagEn als je een nieuw account aanmaakt ook
Die jaquote:
Ik upload de screens opnieuwquote:Op woensdag 16 november 2005 17:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
nog 40 reacties, kun je beter even mee wachten gok ik zo....
Snap je hem nu echt nietquote:
Probeer deze eensquote:Op woensdag 16 november 2005 17:25 schreef _moder8or_ het volgende:
Wilt iemand zo vriendelijk zijn paar demo linkjes hier te posten?
Dat snap ik ook wel. Maar vind het dan nog erg weird.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:29 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Snap je hem nu echt niet![]()
Aangezien het een demo is en je een serial moet invullen is vrij hilarisch om eerlijk te zijn
Ik heb mijn demo gedownload bij de officiele EA serverquote:Op woensdag 16 november 2005 17:30 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Probeer deze eens
ftp://ftp.snt.utwente.nl/pub/games/needforspeed:mostwanted/demo/nfsmwdemo.exe
De online mode doet het wel gewoon bij mij, je bent alleen een uur bezig om op een server te komen
Mijn demo komt ook van die server dus ik denk dat de online mode het wel moet doen dan
quote:Op woensdag 16 november 2005 18:00 schreef MMaRsu het volgende:
kankerkachels.
Dat loopt in onzin.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]![]()
Waar slaat dit nou weer op..
![]()
Even ontopic blijven mensen.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:01 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat loopt in onzin.
Waar ik niet meer kan posten
je hebt je naam meequote:Op woensdag 16 november 2005 18:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Even ontopic blijven mensen.
Damn, moet ik het goede voorbeeld geven
Ontopicquote:Op woensdag 16 november 2005 18:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, maar niet de kleur.Maar nu ontopic
Mja, MMaRsu is dan ook tof. Ik ook btwquote:Op woensdag 16 november 2005 18:15 schreef _moder8or_ het volgende:
Inderdaad. Ik vond het triest dat het zo langzaam ging, vergeleken met MMaRsu
Maakt niets uit of je tof bentquote:Op woensdag 16 november 2005 18:15 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mja, MMaRsu is dan ook tof. Ik ook btw
Nee, nog niet.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Maakt niets uit of je tof bentAls je maar een goede internet connectie heb
Heb je het al bij gamershell.com geprobeerd?
Jij krijgt zo screenshots te zien, en ik heb `m niet besteld, maar via viaquote:Op woensdag 16 november 2005 17:04 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Dus je hebt de PC versie van de Black Edition 'besteld'? Screenshots wil ik zien
Mijn bestelling laat nog even op zich wachten
Bedankt. Nog maar minder dan 40 minutenquote:Op woensdag 16 november 2005 18:20 schreef _moder8or_ het volgende:
Hier trouwens een linkje naar verschillende mirrors: klikkerdeklik
Das mooi. Heb ik weer een user tevreden gemaaktquote:Op woensdag 16 november 2005 18:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Bedankt. Nog maar minder dan 40 minuten![]()
Ik heb het al lang geregistreerd (NFSU/NFSU2)quote:Op woensdag 16 november 2005 18:24 schreef washandje het volgende:
Ik heb ook een key nodig voor online
Volgens mij is dat als je nog geen online geregistreerd spel van EA hebt ofzo...
quote:Op woensdag 16 november 2005 18:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Das mooi. Heb ik weer een user tevreden gemaakt![]()
quote:Ik ga na het openen van mijn 4e deel NFS spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |