Pardon? Kansloos?quote:Op zondag 13 november 2005 13:47 schreef Repeat het volgende:
Hahahahaha dit is echt zo fucking triest![]()
IK doe die pursuit mode, ik rij een golfbaan op, staan ze me op die golfbaan al op te wachten, die politieauto's. Hoe fucking kansloos wil je een spel maken![]()
Bij mij is het super. Draaiend op 1280×1024 met alles high. Video updaten dan maarquote:Op zondag 13 november 2005 13:40 schreef Repeat het volgende:
IK vind het maar een beetje een kutspel, hoop doordat het komt doordat het nog een demo is en dat ze dat nog oplossen.
Ik kan bij mn stuur of gasgeven aan een pedaal koppelen, of rem aan een pedaal, maar dus niet gas en rem met 2 pedalen
De resolutie valt ook niet goed in te stellen
Die GTO rijdt tenminste normaal wegquote:Op zondag 13 november 2005 14:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Geen idee. Nog niet meegereden!
ze stonden me op te wachten midden op een golfbaanquote:
Draait hier ook prima met alles op high hoor, ik kan alleen maar kiezen uit 800x600 en 1024x768quote:Op zondag 13 november 2005 14:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Bij mij is het super. Draaiend op 1280×1024 met alles high. Video updaten dan maar
Het bestandje gameplay.bin vervangen in de map globalquote:Op zondag 13 november 2005 14:08 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Waar moet ik dat bestandje neerzetten eigenlijk?
om met een Lexus of GTO te kunnen rijden?
Een beetje moeilijkheid mag ook wel hè. En ik heb het nog nooit gezien hoor, dat ze op een golfbaan stan opgesteldquote:Op zondag 13 november 2005 14:10 schreef Repeat het volgende:
[..]
ze stonden me op te wachten midden op een golfbaanDat is toch triest, elke weg die je kiest zetten ze een politieauto neer... Ja, dat is leuk ontkomen van de politie
Moeilijkheid is niks mis mee, als ze het eerlijk doen. Als ze gewoon politieauto's opstellen waar je heen gaat is het gewoon nepquote:Op zondag 13 november 2005 14:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Een beetje moeilijkheid mag ook wel hè. En ik heb het nog nooit gezien hoor, dat ze op een golfbaan stan opgesteld
Hou er maar mee op, om telkens maar te kotsen. Ik bedoel, maak jij het maar eens.quote:Op zondag 13 november 2005 14:13 schreef Repeat het volgende:
[..]
Moeilijkheid is niks mis mee, als ze het eerlijk doen. Als ze gewoon politieauto's opstellen waar je heen gaat is het gewoon nepEn daar heb ik geen zin in.....
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 13 november 2005 14:16 schreef Repeat het volgende:
Wat is dat nou voor argument![]()
Maarja, ik stel waarschijnlijk wat hogere eisen dan de gemiddelde gameshoppro gamer hierzo...
Mooie kikkerquote:Op zondag 13 november 2005 14:25 schreef CybPraetorian het volgende:
Ziet er toch goed uit:
[[url=http://img354.imageshack.us/img354/3826/caymansbehind9cc.th.jpg]afbeelding][/URL]
Heb je een TFT/CRT (schermgrootte?)quote:Op zondag 13 november 2005 15:21 schreef Repeat het volgende:
Het ziet er idd wel goed uit (bij mij op 1024x768 en verder alles max)
Jammer dat ik die resolutie niet hoger krijg
Ja dat zie je in "Quickrace". Je hebt ook een optie "Challenge"quote:Op zondag 13 november 2005 15:23 schreef el_nuno het volgende:
hoe hebben jullie al die auto's dan ik heb alleen een mustang en een porsche
15,4" en een Ati Mobility X700.quote:Op zondag 13 november 2005 15:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heb je een TFT/CRT (schermgrootte?)
En wt voor een videokaart beschik j?
15'4 inch? TFT?quote:Op zondag 13 november 2005 15:30 schreef Repeat het volgende:
[..]
15,4" en een Ati Mobility X700.
Maarja ik kan mn resolutie (1280x800) dus niet kiezen
wat loop je nou te zeiken man, dit is een demoquote:
quote:Op zondag 13 november 2005 15:34 schreef azaroth het volgende:
[..]
wat loop je nou te zeiken man, dit is een demo![]()
![]()
Hier een topsnelheid van 353 km/hquote:Op zondag 13 november 2005 12:12 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Topsnelheid van 352 km/hVloog alleen voor de laatste enigszins uit de bocht.
Zat een beetje te slapen.
[[url=http://xs54.xs.to/pics/05450/speedtrap2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Misschien dat het helpt als je in de instellingen van de pedalen (bij spelbesturingen... niet in NFS) instelt dat elk pedaal een eigen "as" moet gebruiken, ipv één gedeelde as voor gas en rem.quote:Op zondag 13 november 2005 13:40 schreef Repeat het volgende:
IK vind het maar een beetje een kutspel, hoop doordat het komt doordat het nog een demo is en dat ze dat nog oplossen.
Ik kan bij mn stuur of gasgeven aan een pedaal koppelen, of rem aan een pedaal, maar dus niet gas en rem met 2 pedalen
De resolutie valt ook niet goed in te stellen
Het is een arcadegame kerel, geen realistische 'politieachtervolgingen'-spel.quote:Op zondag 13 november 2005 13:47 schreef Repeat het volgende:
Hahahahaha dit is echt zo fucking triest![]()
IK doe die pursuit mode, ik rij een golfbaan op, staan ze me op die golfbaan al op te wachten, die politieauto's. Hoe fucking kansloos wil je een spel maken![]()
Je ziet niks, je kan niet kijken en/of lezen. Het is een demo.......quote:Op zondag 13 november 2005 18:57 schreef Burbo het volgende:
Maar sommige mensen hier hebben hem dus al zie ik?
25 novemberquote:Op zondag 13 november 2005 19:22 schreef Martijn85 het volgende:
Weet iemand wanneer de black edition uitkomt in NL ?
Ah ok. De PC versie is dan zeker standaard de black editiequote:
Je gaat bijvoorbeeld naar de gedownloade map van de GTO. Je kopieerd de gameplay.bin. Dan ga je naar de map Need for Speed Most Wanted PC Demo en plak je het in de map GLOBAL . Dan vraagt de computer of je hem wilt vervangen en dan zeg je ja. Als je dan het spel opstart moet hij het doen bij de roadblock challenge.quote:Op zondag 13 november 2005 19:01 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Je ziet niks, je kan niet kijken en/of lezen. Het is een demo.......
Iemand die andere auto's al aan de praat gekregen in roadblock challenge? Ik schrijf die gameplay.geenidee naar de juiste map, maar ik blijf de Dodge houden.....
Als het goed is welquote:Op zondag 13 november 2005 19:44 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Ah ok. De PC versie is dan zeker standaard de black editie
357quote:Op zondag 13 november 2005 18:34 schreef Martijn85 het volgende:
Nieuwe Topscore 1987 en Topsnelheid 358
![]()
![]()
Ik start er altijd zelf 1. Speel eigenlijk alleen maar onlinequote:Op zondag 13 november 2005 20:25 schreef UnleashMitch het volgende:
Spel is coolDe online mode in de demo is echt dramatisch. Alle games zijn vol, is er een plekje, wil je joinen zit ie weer vol
helemaal gek wordt ik er van.
Nope. Dit zijn de auto'squote:Op zondag 13 november 2005 21:53 schreef Nashje het volgende:
Prachtig spel.
Wanneer krijg je nieuwe auto's? Of doen ze dat niet in een demo?
Ik heb 359 op de teller gezien maar goed net niet op de flits, te vroeg op t N20 gegaan. Dan moet je je ook weer afvragen of 359 bij de flitspaal haalbaar is omdat je daar de weg omhoog rijd maar goed ik heb iig 359 gezien, een meter of 20 voor de flits.quote:Op zondag 13 november 2005 21:34 schreef Martijn85 het volgende:
Ik denk dat 358km/h het maximaal haalbare is hier. Net nog even alles geprobeerd maar krijg hem echt niet hoger
Lager instellenquote:Op zondag 13 november 2005 19:57 schreef jdmorpheus het volgende:
Ik kan de game niet runnen...
Na installatie als ik hem wil opstarten krijg ik een zwart scherm en daarna pleurt ie me terug naar windows met een of andere error (geen tekstuele melding van de error, alleen maar cijfertjes)...
Mijn pc voldoet RUIM aan de eisen: amd 3000+ , X850Xt, 2GB ram... help!
Niet, is waarschijnlijk een ATI-driver probleem. En moet worden opgelost door ATI zelf. ATI heeft wel meer problemen met de drivers, het water in Half-Life 2 ziet er op nVidia kaarten veel natuurgetrouwer uit als op ATI kaartenquote:Op maandag 14 november 2005 11:57 schreef Jordy-B het volgende:
Heeft iemand nou al uitgevogeld hoe je die schaduwen 'n beetje fatsoenlijk kan krijgen?
Hehequote:Op maandag 14 november 2005 11:50 schreef daNpy het volgende:
Ik heb dit weekend de demo gespeeld en vind hem best vet
Vooral het gedeelte waarbij je 6 blokkades moet doorbreken en vervolgens een hide out moet zoeken nadat je de cops af hebt geschud
Of zo hard mogelijk langs flitspalen moet rijden
Tot over 4 uur. Het is erg verslavendquote:Op maandag 14 november 2005 13:01 schreef Sickert het volgende:
net gedowned werd na dit topic bestwel benieuwd
Options -> en dan metric zettenquote:Op maandag 14 november 2005 14:10 schreef Sickert het volgende:
hoe stel je m in op kmh/pu?
ik kan dat niet vinden
Release is 25 november, en de release is al maanden van tevoren bekend gemaaktquote:Op maandag 14 november 2005 13:20 schreef Martijn85 het volgende:
Ik vind gewoon dat ze die release datum gewoon te ver van tevoren bekend maken
Dan zit je gewoon 3 weken te wachten tot het spel uit komt, en 2 weken tot de demo uit komt
En ik denk met mij nog velen die niet kunnen wachten tot het 24 nov is. Dan moet ik hem alleen ff in mn pauze halen en dan nog 4 uur wachten tot ik hem kan spelen![]()
Kan hem natuurlijk ook gewoon op mn werk installeren, weet alleen niet of mn baas daar zo blij mee is
Ok. Dan vergis ik me, want laatst zag ik nog 25 novemberquote:Op maandag 14 november 2005 14:15 schreef Martijn85 het volgende:
Bij de FRS staat dat ie 24 nov uit komt
Bij Bol ook trouwens
Kan je toch een dagje eerder spelen dan dat je dachtquote:Op maandag 14 november 2005 14:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ok. Dan vergis ik me, want laatst zag ik nog 25 november
Excuses
Dat zou het in ieder geval kunnen zijn ja. We wachten gewoon afquote:Op maandag 14 november 2005 14:23 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Kan je toch een dagje eerder spelen dan dat je dacht
25ste is volgens mij voor de Black Edition.
Dat was ook een vraag van mij en het antwoord van jou volgens mij![]()
voordat je naar je werk gaat je download aanzetten en dan als je thuiskomt spelenquote:Op maandag 14 november 2005 13:20 schreef Martijn85 het volgende:
Ik vind gewoon dat ze die release datum gewoon te ver van tevoren bekend maken
Dan zit je gewoon 3 weken te wachten tot het spel uit komt, en 2 weken tot de demo uit komt
En ik denk met mij nog velen die niet kunnen wachten tot het 24 nov is. Dan moet ik hem alleen ff in mn pauze halen en dan nog 4 uur wachten tot ik hem kan spelen![]()
Kan hem natuurlijk ook gewoon op mn werk installeren, weet alleen niet of mn baas daar zo blij mee is
Inderdaadquote:Op maandag 14 november 2005 15:29 schreef Klonk het volgende:
jeps, speelt merkbaar beter, en je mist niet echt veel....
Tuurlijk, het ziet er goed uit. Maar ik vind dat wazigheid erg moeilijk bespeelbaarquote:Op maandag 14 november 2005 15:43 schreef washandje het volgende:
Ik vind die motion blur juist wel erg vet. Stuk beter uitgevoerd dan in de Underground-games
motion blur pakt naar mijn mening teveel procesorkracht weg, als je mb uitzet kun je andere dingen weer wat hoger zetten en geloof me, je ziet het verschil niet tot nauwlijks...quote:Op maandag 14 november 2005 15:43 schreef washandje het volgende:
Ik vind die motion blur juist wel erg vet. Stuk beter uitgevoerd dan in de Underground-games
hmmmquote:Op maandag 14 november 2005 12:03 schreef babba het volgende:
[..]
Niet, is waarschijnlijk een ATI-driver probleem. En moet worden opgelost door ATI zelf. ATI heeft wel meer problemen met de drivers, het water in Half-Life 2 ziet er op nVidia kaarten veel natuurgetrouwer uit als op ATI kaarten
Driver problemen van je geluidskaart? Ik heb helemaal geen problemenquote:Op maandag 14 november 2005 17:26 schreef neggix het volgende:
Heb soms een beetje gaar geluid... Loopt het te stotteren.. Echt klote![]()
verderToppie... Wachten op het hele spel
Start -> Uitvoeren -> typ hier regedit -> OK Navigeer hier naar HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Need for Speed Most Wanted Demo en verander g_MotionBlurEnable van 1 naar 0quote:Op maandag 14 november 2005 18:20 schreef Fillipe het volgende:
Hoe zet je die motion blur uit? Gister even snel gekeken maar niet gevonden
Bedankt, geluktquote:Op maandag 14 november 2005 18:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Start -> Uitvoeren -> typ hier regedit -> OK Navigeer hier naar HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Need for Speed Most Wanted Demo en verander g_MotionBlurEnable van 1 naar 0
Lijkt me niet zo... Nergens anders last van... Heb ook wel last van als ik bots dat het geluid later is dan de crash... En het stotteren is niet altijd zoquote:Op maandag 14 november 2005 18:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Driver problemen van je geluidskaart? Ik heb helemaal geen problemen
quote:Op maandag 14 november 2005 18:35 schreef babba het volgende:
[..]
Beetje credits nemen van mijn uitleg
Als er vertraagheid in zit, kan het ook nog zijn dat je videokaart drivers niet geinstalleerd zijn of een beetje "beschadigt" zijnquote:Op maandag 14 november 2005 18:34 schreef neggix het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo... Nergens anders last van... Heb ook wel last van als ik bots dat het geluid later is dan de crash... En het stotteren is niet altijd zo
Vriend! Upload je screens bij XS.toquote:Op maandag 14 november 2005 19:31 schreef CybPraetorian het volgende:
ook achteruit zitten ze je gewoon op de hielen...
[[url=http://img440.imageshack.us/img440/8693/achteruiy3zs.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
![]()
Werkt niet, als ikbij uitvoeren regedit typ en ok klikt. Dan komt er een soort zwart msdos scherm en dan is die binnen 1 seconde weer weg?quote:Op maandag 14 november 2005 18:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Start -> Uitvoeren -> typ hier regedit -> OK Navigeer hier naar HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Need for Speed Most Wanted Demo en verander g_MotionBlurEnable van 1 naar 0
Das wel erg vaagquote:Op maandag 14 november 2005 19:43 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Werkt niet, als ikbij uitvoeren regedit typ en ok klikt. Dan komt er een soort zwart msdos scherm en dan is die binnen 1 seconde weer weg?
Iemand?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |