Even een aanvulling: het begin is een beetje zoals deze melodie.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:28 schreef Saekerhett het volgende:
Ik zoek een Italiaans (of Spaans?) nummer (heel bekend), door een man gezongen. Het begint met zo'n melodietje waarvan de instrumenten ongeveer hetzelfde zijn als bij Alphaville - Big In Japan, volg je het nog?
En het is geen Cose Della Vita.
Beetje pop/rock achtig.
KT Tunstall - Black Horse & The Cherry Tree?quote:Op zondag 20 november 2005 10:44 schreef keezert het volgende:
tegenwoordig hoor ik vaak een nummer op de radio met de tekst: You're not the one for me!
hoe heet dat nummer
?
bedankt he
Probeer Love Generation van Bob Sinclar maarquote:Op zondag 20 november 2005 15:59 schreef melismay het volgende:
Is het echt een man of een jongetje? Anders zou het Love Geration van Bob Sinclair kunnen zijn
Love Generation? Tis misschien niet zo erg als Broad daylight, maar ook 'redelijk vaak' gevraagdquote:
Ja maar misschien bedoeld ie wel een ander?quote:Op zondag 20 november 2005 18:10 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Love Generation? Tis misschien niet zo erg als Broad daylight, maar ook 'redelijk vaak' gevraagd![]()
Ook dat is hem niet...ik was gister bij een rap/bubbeling party(quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[ik zoek een nummer waar ik niet zo goed van weet hoe ik het moet uitleggen...
door een vrouw gezongen. beetje gipsy kings style(spaans ofzo) en het deuntje gaat zo:
naaaa na na na naa, naa na na na na na na na naaaaaa
jaaa la-la-la laa, ja la laa la-la-la laa, ja la laaaaa la-la la-la-la laaaaaa
(als je dit een beetje met een tempo achter elkaar zeg krijg je het deuntje ong wel )
Het is een heel bekend nummer... wie weet welk nummer dit is....?]]
[Ik denk Paco - Amor de mis amores]
misschien: Shakira - Ciego, Sordomudaquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:11 schreef Maraca het volgende:
Shakira had een hele tijd geleden een nummer gemaakt (spaans) waarin ze nog zwart haar had (met kleurtjes). In die videoclip leek ze gezocht te worden en verstopte ze zich in een etalage tussen de poppen en deed ze alsof ze zo'n pop was. Dit is eigenlijk het enige wat ik me kan herinneren maar nog wel dat het een leuk nummer was.. weet iemand welke ik bedoel?
Ga je geheugen nog ff spitten wanneer het ongeveer was!quote:Op zondag 20 november 2005 21:36 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik zoek een nummer die ik deze week een keer voorbij heb horen komen op 3FM. Het wordt gezongen door een gast, en af en toe (tijdens het refrein?) komt er een wat hoger stemmetje doorheen. Niet irritant, gewoon hoog en een beetje vervormt.
Vage omschrijving, maar weet iemand het?
Een uur? Dan kloppen de post-tijden niet!quote:Op zondag 20 november 2005 22:08 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik heb net een uur op die site rondgezocht, en niets gevonden![]()
Voordat ik uberhaubt hier postte!quote:Op zondag 20 november 2005 22:10 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Een uur? Dan kloppen de post-tijden niet!![]()
Ballad of Chasey Lainquote:Op zondag 20 november 2005 22:25 schreef B_BOY het volgende:
aha chasey lane dus..
Christian Walz - Wonderchild ??quote:Op zondag 20 november 2005 21:36 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik zoek een nummer die ik deze week een keer voorbij heb horen komen op 3FM. Het wordt gezongen door een gast, en af en toe (tijdens het refrein?) komt er een wat hoger stemmetje doorheen. Niet irritant, gewoon hoog en een beetje vervormt.
Vage omschrijving, maar weet iemand het?
"Never leave you" van Lumidee.quote:Op maandag 21 november 2005 11:18 schreef Nyluzzz het volgende:
Ik zoek een nummer dat begint met de kreten "Oh, Oh, Ohoo" en dat een paar keer. Het was een jaar of twee geleden een hitje. Het is een R&Bachtig nummer van een zangeres. Je hoorde het toen veel als je uitging.
Persoonlijke favoriet?quote:Op maandag 21 november 2005 11:21 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Never leave you" van Lumidee.
Gelukkigquote:Op maandag 21 november 2005 11:26 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nee, ik vind het juist een verschrikkelijk nummer.
Er is volgens mij ook nog een remix van...quote:Op maandag 21 november 2005 11:26 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Zekerleuke herrinneringen aan die tijd
Thanx
Is ook schitterend (I.o.s./IOS) - Hoe het voeltquote:Op maandag 21 november 2005 12:19 schreef Feestkabouter het volgende:
Nederlandstalig nr, refrein zoiets als hier heb je mijn hart bewaar het maar goed.
Houten Hart van de Poema's is het niet.
was gisteren rond 17.15 op een zender te horen (in auto), waarsch. 3FM
Heb even gekeken naar openstaande vragen, weet helaas geen antwoorden.
Chemical Brothers - Galaxy Bouncequote:Op maandag 21 november 2005 04:30 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Hoe heet dat nummer dat Koefnoen als begintune gebruikt?
Laatst hoorde ik hetzelfde dreuntje onder een programma van de Mode Politie..
Het is dus een bestaand nummer waar zij KOEF NOEN over heen schreeuwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |