Even een aanvulling: het begin is een beetje zoals deze melodie.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:28 schreef Saekerhett het volgende:
Ik zoek een Italiaans (of Spaans?) nummer (heel bekend), door een man gezongen. Het begint met zo'n melodietje waarvan de instrumenten ongeveer hetzelfde zijn als bij Alphaville - Big In Japan, volg je het nog?
En het is geen Cose Della Vita.
Beetje pop/rock achtig.
KT Tunstall - Black Horse & The Cherry Tree?quote:Op zondag 20 november 2005 10:44 schreef keezert het volgende:
tegenwoordig hoor ik vaak een nummer op de radio met de tekst: You're not the one for me!
hoe heet dat nummer
?
bedankt he
Probeer Love Generation van Bob Sinclar maarquote:Op zondag 20 november 2005 15:59 schreef melismay het volgende:
Is het echt een man of een jongetje? Anders zou het Love Geration van Bob Sinclair kunnen zijn
Love Generation? Tis misschien niet zo erg als Broad daylight, maar ook 'redelijk vaak' gevraagdquote:
Ja maar misschien bedoeld ie wel een ander?quote:Op zondag 20 november 2005 18:10 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Love Generation? Tis misschien niet zo erg als Broad daylight, maar ook 'redelijk vaak' gevraagd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |