quote:Op maandag 21 november 2005 20:29 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Mink Deville - Demasiado Corazon?
Daar zit in ieder geval Oh Fortuna uit de Carmina Burana van Carl Orff in.quote:Op maandag 21 november 2005 19:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mischien een rare, maargoed
http://video.google.com/videoplay?docid=1766451596778064479
Iemand ?
Stephen Tin Tin Duffy - Kiss mequote:Op maandag 21 november 2005 21:27 schreef prupke het volgende:
ik ben op zoek naar een nummer .volgens mij is het al wat ouder.
ik heb het zaterdag op de radio gehoord (3fm)
Volgens mij zingen ze iets van :your love is better then wine...
Dank uquote:Op maandag 21 november 2005 21:30 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Stephen Tin Tin Duffy - Kiss me
quote:Op maandag 21 november 2005 20:52 schreef bartrid het volgende:
[..]
Daar zit in ieder geval Oh Fortuna uit de Carmina Burana van Carl Orff in.
ff laten inspreken door me broertje:quote:Op donderdag 17 november 2005 13:46 schreef satecl het volgende:
ik zoek een nummer waar ik niet zo goed van weet hoe ik het moet uitleggen...
door een vrouw gezongen. beetje gipsy kings style(spaans ofzo) en het deuntje gaat zo:
naaaa na na na naa, naa na na na na na na na naaaaaa
jaaa la la la laa, ja la laa la la la laa, ja la laaaaa la la la la la laaaaaa
(als je dit een beetje met een tempo achter elkaar zeg krijg je het deuntje ong wel)
Het is een heel bekend nummer... wie weet welk nummer dit is....?
Babylon Zoo - Spacemanquote:Op maandag 21 november 2005 22:24 schreef daantjeeee het volgende:
Ik zoek ook nog een nummer waarin iets van space me / men in word gezongen het is een beetje dance stijl
Babylon Zoo - Spaceman [1996]quote:Op maandag 21 november 2005 22:24 schreef daantjeeee het volgende:
Ik zoek ook nog een nummer waarin iets van space me / men in word gezongen het is een beetje dance stijl
Muziekstad2000, weet jij dit niet....?? ik wil hemzo graag hebbenquote:Op maandag 21 november 2005 22:17 schreef satecl het volgende:
[..]
ff laten inspreken door me broertje:
http://d40.yousendit.com/C/34ES3KUGAJ9N22VBVSIO6WM5XW/New.WMA
Weet miss nu iemand het???
Dan weet ik hem welquote:Op maandag 21 november 2005 22:33 schreef satecl het volgende:
[..]
Muziekstad2000, weet jij dit niet....?? ik wil hemzo graag hebben![]()
![]()
![]()
damn jij ben echt een held, THNX MANquote:Op maandag 21 november 2005 22:36 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dan weet ik hem wel![]()
Kaoma - Lambada
Graag gedaan hoor.. als je nog meer niet kent: spuug maar uit...quote:Op maandag 21 november 2005 22:43 schreef satecl het volgende:
[..]
damn jij ben echt een held, THNX MAN![]()
![]()
ik zocht al echt heel lang naar dit nummer..![]()
niemand die dit nummer kent?quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:32 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
mensen, ik zoek een nummer met "do your thing" vocal in met een muziek van stardust - mucis sounds better with you. of iig een nummer dat daar op lijkt. ken iemand dit nummer?
Isley Brothers - It's your thing?quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:51 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
niemand die dit nummer kent?
hij werd afgelopen zaterdag en de zaterdag daarvoor bij idols gedraaid. (woensdag wordt idols herhaalt dus ff opletten)
zodra ik thuis kom zal ik even gaan kijken of dat hem isquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:11 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Isley Brothers - It's your thing?
Muziekstad2000 zit niet 24-7 op Fok!quote:Op maandag 21 november 2005 22:33 schreef satecl het volgende:
[..]
Muziekstad2000, weet jij dit niet....?? ik wil hemzo graag hebben![]()
![]()
![]()
Stardust vs. Madonna - Dance & Sing (white label)quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:32 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
mensen, ik zoek een nummer met "do your thing" vocal in met een muziek van stardust - mucis sounds better with you. of iig een nummer dat daar op lijkt. ken iemand dit nummer?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:47 schreef Rice het volgende:
Ik ben opzoek naar een soort remix van "Counting Off" van The Apollo Kids. Deze sample wordt erin gebruikt en ik heb ook de melodie eruit gevist, aangezien dat voor de meesten al voldoende is voor de herkenning.
Het voornaamste wat ik wil weten zijn natuurlijk de naam van het nummer en de artiest (aangezien het ook kan zijn dat er alleen maar wat stukjes van Counting Off zijn gebruikt), maar als iemand weet of dit nummer ooit op een compilatie heeft gestaan samen met "Outside World" van Sunbeam dan zijn al mijn vragen beantwoord.
omg dat is hemquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:58 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Stardust vs. Madonna - Dance & Sing (white label)
Kijk hier even voor Orange..quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:13 schreef Sammy_Klebold het volgende:
Hoe heet dat nummer van die Orange reclame in zwart wit...
Lyrics zijn ongeveer. Wishing all the people, wishing all the stars
quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:30 schreef MOD het volgende:
Weet iemand misschien dat nummer dat vandaag in de intro van Charmed gedraaid werd?
Ok.. aan de hand van jouw beschrijving nu had ik ook wel Stereophonics - Tomorrow eruit gehaaldquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:25 schreef MOD het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |