abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32180837
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 15:26 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Ik weet niet eens wat ik van het weekend ga uitvoeren
Ik ook niet,maar ik geloof dat ik sinterklaas moet gaan staan op te wachten met m'n neefje en nichtje,die geloven daar nog heilig in.En ome Ries maar chocoladeletters kopen.
  vrijdag 11 november 2005 @ 15:33:33 #102
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32180870
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 15:32 schreef hicham het volgende:

[..]

Jij bent het type dat blind op de specificaties van de machine afgaat zeker?
Daarom rijd ie ook een bmw
Andre Hades, volkszanger from hell!!!
MF-FOK! applicatie<-laatste update:21-10-2005
pi_32180882
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 15:23 schreef TR_Roadkill het volgende:

[..]

Ik neem een risico na de rel van vanochtend, maar deze verdien je wel om mij erbij te betrekken en schuldgevoel enzo los te maken, volgens mij zegt ze " ALLAH AKBAAAAARRRRR"

verkapte poging om de vrijdagmiddagrellen van start te doen gaan
Maak je maar niet druk hoor, ben niet zo lichtgeraakt

waar woonde je ook al weer precies, de loods linksachterin het woonwagenpark toch
pi_32180921
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 15:32 schreef hicham het volgende:

[..]

Jij bent het type dat blind op de specificaties van de machine afgaat zeker?
Ik doelde op uiterlijk :/

Kan mij wat bommen of die 0,0438548937538944387943875 seconden sneller op de 100 zit en de ander 0,843758347438374785383474387435 seconden sneller op de 200.

Beide zijn bizar snel.

En ik vind een Hayabusa graflelijk, die mogen ze steken in een plek waar de zon nooit schijnt, rijden wil ik wel, maar niet kijken

Ken genoeg mensen die een "Hayaboetsie tof vinden omdat dat de snelste brommer is op aarde"

Geef mij maar de ZX-12R, 1000x mooier (BY FAR) en vooral niemand die weet dat het ding zo snel is.

Zeg ZX-12R de meeste zullen zeggen is dat een grasmaaier of een stofzuiger

Maarja zowiezo is over het algemeen de kennis over motoren niet zo super bij de gewone burger
  vrijdag 11 november 2005 @ 15:40:30 #106
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32181039
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 15:36 schreef yup het volgende:
Ik doelde op uiterlijk :/
Ik vond hem dus serieus mooi .. en specs natuurlijk dus ik ging speciaal naar Motoport en Safe om het ding irl te bekijken. Maar binnen een seconde was ik genezen.

Het ding is veel te groot en te grof ontworpen om mooi te zijn.
Praktische bruikbaarheid zie ik er niet voor qua dagelijks gebruik.

5 keer steken om in of uit de tuin te komen.

En als er een beetje mos op de tegels ligt in de herfst glij ik al manoevrerend onderuit.

Of het moet bepakt en bezakt samen met een duo zijn, even rechtuit knallen op de snelweg.
Bochtjes gaan natuurlijk ook best wel, maar vergelijk het niet met een lichte machine.

Ergens zie ik mij ook wel een motorvakantie houden, daar niet van.
Vandaar ik begin dit jaar nog naar de voorganger, de oude ZX-10 Tomcat zat te snuffelen op Marktplaats.
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 15:40 schreef hicham het volgende:
Ik heb het gevoel dat heel veel mensen een Hayabusa graflelijk vinden puur vanwege het feit dat het de snelste productiemotor was (ooit, of nog steeds ). Niets persoonlijks tegen jou hoor Maar open een willekeurig hayabusa topic op MF en de kotssmileys komen je tegemoet. Beetje triest, die overdreven reacties
Jij rijdt een Suzuki, sowiezo zijn Bandit rijders altijd al verdacht op bepaalde eigengereide meningen Legacy maar mensen vinden de Busa gewoon niet mooi op het design.
Dat was een marketingtechnische misser zeg maar. (vooral dat kontje )

Misschien kan Googolplexian nog wat aanvullen.

Affijn...
De thee, koffie en koekjes zijn op, bedankt allemaal voor het (mee)vreten van de tijd.

Ik ga thuiseens grondig aan het werk.
pi_32181048
quote:

[..]

En ik vind een Hayabusa graflelijk, die mogen ze steken in een plek waar de zon nooit schijnt, rijden wil ik wel, maar niet kijken
Ik heb het gevoel dat heel veel mensen een Hayabusa graflelijk vinden puur vanwege het feit dat het de snelste productiemotor was (ooit, of nog steeds ). Niets persoonlijks tegen jou hoor Maar open een willekeurig hayabusa topic op MF en de kotssmileys komen je tegemoet. Beetje triest, die overdreven reacties
pi_32181121
Oh ja, R2-D2, die bellydancer van jou stopt steeds heel eventjes met springen. Daar ergerde ik me aan Dus hier ff een versie waarbij hij niet stopt (en dus ook geen reclame ertussendoor van 1 of andere website )

vrijdag 11 november 2005 @ 15:46:00 #109
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32181214
quote:
Geef mij maar de ZX-12R, 1000x mooier (BY FAR) en vooral niemand die weet dat het ding zo snel is.
Echt wel De mooiste motor ja, mijn droom (op de een of andere manier heb ik sowieso het idee dat de motor er ooit uit gaat, maar als ik geld heb e.d. dan: )

Had ook nog een plaatje van een MF'er met z'n kind op de motor, zo mooi
  vrijdag 11 november 2005 @ 15:48:16 #111
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32181252
Nog 1'tje .. van de week dit topic gepost .. na enige tijd zijn er toch nog reactie's in gekomen.
quote:
Op woensdag 09 november 2005 15:13 schreef duo-trippers het volgende:
Wij rijden al ruim 2 jaar met 'n Transalp, dit is mijn 4de motor (competitie cross- en enduro-motoren niet meegerekend), het is zeker geen allroad maar ook geen echte tour-bike. Het is zo'n beetje 'n allrounder zeg maar, een met veel potentieel wel. Een bewuste aankoop in ieder geval want we wilden 'n lichte wendbare motor die als 'n muilezel veel (over)gewicht aankan, veel kilometers en wegen in slechte toestand. Er staan al bijna 55.000km op de teller en buiten het gewone onderhoud nog geen Euro kosten gehad. Op onze site kun je zien waar we er al allemaal mee gereden hebben.
Zijn er nog Transalp rijders hier die veel kilometers malen? Vertel uw ervaringen aub. Ook andere kilometervreters met soortgelijke motoren mogen natuurlijk reageren. Vertel de positieve en negatieve punten van uw motor of andere ervaringen.
Vragen beantwoorden we ook graag.
Zoiets hadden we al voorspeld heH!

Zijn lieve mensen dat wel.
pi_32181312
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 15:28 schreef hicham het volgende:

[..]

Damn, die quote Ik ga nooit meer ruzie maken met Raus, soms kan ze echt uit d'r slof schieten
[..]

Als je dat laatste niet had gezegd had ik nog gedacht dat het waar was ook
[..]

Met een beetje passen en meten lukt het allemaal wel
Maar had zelf achteraf ook nooit verwacht dat ik zo vaak zou meeten
Met als klap op de vuurpijl natuurlijk het tripje richting de Ring
en als mercy geen ongeluk had gehad 10 dagen naar Frankrijk
zo?

Volgens mij heb ik wel gemist waarom je nu bang voor me bent, maar houden zo.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
pi_32181360
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 15:40 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Jij rijdt een Suzuki, sowiezo zijn Bandit rijders altijd al verdacht op bepaalde eigengereide meningen Legacy maar mensen vinden de Busa gewoon niet mooi op het design.
Dat was een marketingtechnische misser zeg maar. (vooral dat kontje )
Legacy

Maar ik begrijp wat je bedoelt verder, alleen heb ik het gevoel dat mensen een afgunst hebben jegens de Hayabusa. Lelijk -> okay leuk voor je Maar de manier waarop mensen soms op topics reageren die over de Hayabusa gaan komt soms eerder over als "Een hayabusa is sneller dan die van mij, daar kan ik niet tegen, dus ik ga lekker ff flink dat topic verneuken "

Maar de berijders helpen ook niet bepaald mee met het imago op te krikken Dan heb ik het niet over getinte mensen met verlengde achterbruggen, maar over een MF user met een haybusa + turbo die altijd heel vaag reageert Zoek maar eens op, raar mannetje is dat En waarschijnlijk hoef je niet eens te zoeken, maar weet je meteen al wie ik bedoel
pi_32181386
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 15:43 schreef hicham het volgende:
Oh ja, R2-D2, die bellydancer van jou stopt steeds heel eventjes met springen. Daar ergerde ik me aan Dus hier ff een versie waarbij hij niet stopt (en dus ook geen reclame ertussendoor van 1 of andere website )

[afbeelding]
Tnx! Ik wist dat het je zou irriteren
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het al opgeslagen, dankjewel en ik kus virtueel je voeten
intuition will take you further than logics will ever do
pi_32181419
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 15:51 schreef hicham het volgende:
"Een hayabusa is sneller dan die van mij, daar kan ik niet tegen, dus ik ga lekker ff flink dat topic verneuken "
Wat lul je nou vaag man

Hayabusa's zijn gewoon groot en lomp
pi_32181468
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 15:50 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

zo?

Volgens mij heb ik wel gemist waarom je nu bang voor me bent, maar houden zo.
De combinatie van uit de slof schieten je hebt de quote gelezen? en het feit dat ik weet dat je ooit capoeira hebt gedaan
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 15:52 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Tnx! Ik wist dat het je zou irriteren
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het al opgeslagen, dankjewel en ik kus virtueel je voeten
Ow, nou begrijp ik waarom ik vanochtend met het verkeerde been uit bed viel
pi_32181515
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 15:53 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Wat lul je nou vaag man

Hayabusa's zijn gewoon groot en lomp
Ik probeer de gedachtengang van een MF-hayabusa-haat-reply-poster te doorgronden
pi_32181662
Naar huis
pi_32181673
Hayabusa roeleeeeeeeeeeeeeeeeeeeert!!!
SPOILER
pi_32181691
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 16:02 schreef hicham het volgende:
Naar huis
pi_32181890
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 15:40 schreef hicham het volgende:

[..]

quote:

[..]

Legacy

Maar ik begrijp wat je bedoelt verder, alleen heb ik het gevoel dat mensen een afgunst hebben jegens de Hayabusa. Lelijk -> okay leuk voor je Maar de manier waarop mensen soms op topics reageren die over de Hayabusa gaan komt soms eerder over als "Een hayabusa is sneller dan die van mij, daar kan ik niet tegen, dus ik ga lekker ff flink dat topic verneuken "

Maar de berijders helpen ook niet bepaald mee met het imago op te krikken Dan heb ik het niet over getinte mensen met verlengde achterbruggen, maar over een MF user met een haybusa + turbo die altijd heel vaag reageert Zoek maar eens op, raar mannetje is dat En waarschijnlijk hoef je niet eens te zoeken, maar weet je meteen al wie ik bedoel
ROTFLOL, ten eerste ik heb niet eens een brommer.

Ten tweede een Ferrari Enzo (google maar zelf naar pics) is ook graflelijk maar ook grafsnel. NIKS afgunst ofzo (dat ding is sneller dan mijn brommer dus is het lelijk :/ )

Ik vind een ZX-12R veeeeeeeeeel en veeel mooier terwijl dat ding ook veel sneller is dan welke motor dan ook (paar uitzonderingen). Beetje tegenstrijdig vind u niet ?

Hayabusa is gewoon een lelijk ding, op plaatjes ziet ie er "redelijk" uit, maar IRL is het gewoon echt een lomp lelijk ding.

En over mijn gevoel: ik heb het gevoel dat mensen een Hayabusa zo vet vinden omdat ie "de snelste brommer op aarde is"... Geloof mij maar, de meningen over motoren is echt te triest voor woorden bij mensen... Ik moet veel mensen uitleggen dat een R6 bloedsnel is en dat zijn gare kut 1.8je dat ding dus niet bijhoud en uitleggen dat een R1 fokking snel is, maar een R6 is ook geen langzame jongen, allemaal in koor, neen de R1 is de bom (waar die fucking R1 hype is begonnen weet ik ook niet )
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 15:47 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Echt wel De mooiste motor ja, mijn droom (op de een of andere manier heb ik sowieso het idee dat de motor er ooit uit gaat, maar als ik geld heb e.d. dan: )

[afbeelding]

Had ook nog een plaatje van een MF'er met z'n kind op de motor, zo mooi
Ik vind hem ook skitterend zowiezo vind ik hem mooier dan de nieuwe ZX-10/ZX-6R...

Ik weet dat het vroeg is maar:

Na mijn 25kw periode zou ik (als ik nog steeds dezelfde gedachten had) een Thundercat of een CBR600f ofzo kopen, of iets in de trant van die brommers...

R1/ZX10R/ZX12R/Busa etc. zijn beetje overkill vinnik.
pi_32182484
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 15:55 schreef hicham het volgende:

[..]

De combinatie van uit de slof schieten je hebt de quote gelezen? en het feit dat ik weet dat je ooit capoeira hebt gedaan
[..]

Ow, nou begrijp ik waarom ik vanochtend met het verkeerde been uit bed viel
Voor de zekerheid heb ik de quote nog gelezen, want ik had er toch iets van gemist. Maarruh niks mis mee wat ik gezegd heb toch?
pi_32182665
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 16:02 schreef R2-D2 het volgende:
Hayabusa roeleeeeeeeeeeeeeeeeeeeert!!!
SPOILER
Ik ook van jou
  vrijdag 11 november 2005 @ 16:39:30 #124
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_32182766
quote:

[..]

Legacy

ik weet meteen wie je bedoel echt een trieste gast
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_32182970
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 16:39 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

ik weet meteen wie je bedoel echt een trieste gast
Ik kom nooit op MF, maar jullie maken me wel nieuwsgierig

Who's the man they are talking about?
Who's the man with a Busa Turbo?
SHAFT
Can you dig it?

Ja Richardgie, soms, heel soms heb ik verkreukelde hersens
Zeer waarschijnlijk weet niemand waar ik het over heb
  vrijdag 11 november 2005 @ 16:51:36 #126
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_32183064
is het account van Youssef weer unbanned ?

ik zat even in dat oude topic te lezen en zag Youssef voorbij komen en zag in zijn profiel het volgende staan

Ondertitel: Hela hela hela hob
Signature: Via deze weg wil ik graag de groeten doen aan Youssef, die wegens onnodig beledigen een ban heeft opgelopen.

Persoonlijke gegevens
Voornaam: Youssef

Statistieken
Laatste bezoek: 7 dagen, 17 uur, 6 minuten geleden
Aantal posts: 18281 (gemiddeld 11 per dag)
Let's race
Buienradar
  vrijdag 11 november 2005 @ 17:20:54 #127
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32183908
Zo ik ben weer klaar, het huis lijkt nu minder op een garage met gereedschap overal.

Popeins manier is bleekmiddel voor de vloer in de woonkamer, en allesreiniger voor het toilet.

Nick is 1.5 uur te laat, maar dat komt wel mooi uit.

Ik ga de deur uit om hem op te halen.

De Hayabusa dude zegt mij overigens niets, linkje graag.
Ben minder in de supersport en off topic'jes dan jullie.
Wij SM'ers hebben overigens GuZ of Folie of Guidoke...
pi_32183932
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 17:20 schreef Worldbeater het volgende:
Zo ik ben weer klaar, het huis lijkt nu minder op een garage met gereedschap overal.

Popeinds manier is bleekmiddel voor de vloer in de woonkamer, en allesreiniger voor het toilet.

Nick is 1.5 uur te laat, maar dat komt wel mooi uit.

Ik ga de deur uit om hem op te halen.

pi_32183994
Sow, het is hier wel stil hoor....

Internet is van de aardbol afgewaaid?
  vrijdag 11 november 2005 @ 17:26:26 #130
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32184296
Bericht uit de betrouwbaarste krant van Nederland:
quote:
In het Noorse Bergen is een 24-jarige vrouw veroordeeld voor acht maanden celstraf wegens verkrachting van een man.

De vrouw kreeg in eerste instantie negen maanden in een eerdere rechtzaak maar wist er één maand vanaf te krijgen door in hoger beroep te gaan.

In januari 2004 pijpte ze een man die in slaap was gevallen in een appartement dat ze deelde met haar vriend. Volgens de man maakte dat hem wakker. De vrouw ontkende in eerste instantie dat er seksueel contact was geweest, maar later gaf ze toe dat het wel had plaats gevonden met toestemming van de man.

De rechtbank gaf de man gelijk en volgens de Noorse wet was dergelijke ongewenste seks verkrachting. De vrouw is de man een bedrag van vijfduizend euro schuldig, waarvan 1.100 euro bestemd zijn om de rekeningen van de dokter en psychiater te betalen.

bron: de telegraaf.nl
Niet alle mannen zijn hetzelfde
pi_32184355
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 16:09 schreef yup het volgende:

[..]

[..]
ROTFLOL, ten eerste ik heb niet eens een brommer.
Chill, chill, chill!!!! Ik geloof je al Ik greep het moment gewoon even aan mijn visie op het forum te kalken, dat sloeg niet echt meer op jouw eerdere reactie
  vrijdag 11 november 2005 @ 17:38:16 #133
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_32184410
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 12:53 schreef stinkie het volgende:
Ben weer thuis
Vandaag vrij nemen en weekend rustig aan doen, verder niks.

Was een vrachtwagen die een Subaru Justy aantikte op de middelste baan. Autootje werd voortgeduwd door vrachtwagen, zag 'm ineens voor die truck zitten en beetje draaien, dus liet gas los en begon te remmen (zat zelf op linkerbaan). Alleen toen spinde dat autootje dus ineens de linkerbaan op tegen de vangrail vlak voor me, dus flink remmen en toen blokkeerde voorwiel en gleed de boel weg. Toen ik zelf stil lag meteen naar vangrail gerold (en rugzak van BE van de baan af getrokken ) en gewacht tot alles stilstond. Werden meteen 2 banen afgesloten.

Politie heeft ambulance geregeld en die hebben me naar ziekenhuis gebracht voor foto's. Niks aan de hand dus, alleen drukverband om linkerknie en rechterduim. Alp is meegenomen door berging. Geen idee wat de schade precies is, zag alleen dat knipperlicht eruit lag en dat schakelpedaal verbogen was, geen idee hoe het met de kuip zit (niks gezien maar ook niet echt goed gekeken) en of het blok misschien een klap gehad heeft. Stuur zal ook wel wat schade hebben denk ik.
Fijn dat je er zo af bent gekomen.
Dat loopt wel eens slechter af in zo een spits.

Ik denk dat je je schade met een beetje geluk succes op de vrachtwagenchauffeur kunt verhalen.

Mijn jongens
Jawohl Herr Kaloin!
pi_32184512
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 16:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
is het account van Youssef weer unbanned ?
Nee 7 dagen geleden was de laatste keer dat ik heb gecheckt of ik unbanned was, vandaar
quote:
En de Zot toch?

Vanavond met lampionnen langs de deur
pi_32184629
Goed weekend allen,

Ik stap weer op m'n > 25Kw-fiets en probeer voor de 5e opeenvolgende dag de 200 Km/U weer aan te tikken
SPOILER
Dag luitjes
pi_32184664
Doeiii

Jij komt alleen op de Fok!MC onder werktijd toch? Dus we zien je maandag pas weer?
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 16:48 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Ik kom nooit op MF, maar jullie maken me wel nieuwsgierig

Who's the man they are talking about?
Who's the man with a Busa Turbo?
SHAFT
Can you dig it?
quote:
Gaat dus om deze gozer, die geeft me soms toch een reply's Maar er staan wel wat mooie busa's in dat topic trouwens En dan bedoel ik gewoon mooi als in mooi, en niet mooi als in: daar wil ik op rijden

Ga ik weer met mijn nietszeggende reply's Sorry
pi_32184675
De hayabusa kneus is volgens mij de topicstarter van dit topic toch

http://www.motor-forum.nl/forum/topic/99727?highlight=hayabusa

Staan mooie pics in

edit higam was me voor
pi_32184696
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 17:48 schreef worldpimber het volgende:
De hayabusa kneus is volgens mij de topicstarter van dit topic toch

http://www.motor-forum.nl/forum/topic/99727?highlight=hayabusa

Staan mooie pics in
Telepathie

Ik ben je weer eens te snel af
pi_32184825
Een reactie van hem, over GhostRider:
quote:
Heb ze op de beurs gesproken , ze wilden mijn handtekening niet.
Kun je je dat voorstellen ?
pi_32184826
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 17:48 schreef hicham het volgende:
Doeiii

Jij komt alleen op het werk naar de Fok!MC toch, thuis niet? Dus we zien je maandag pas weer?
[..]

[..]

Gaat dus om deze gozer, die geeft me soms toch een reply's Maar er staan wel wat mooie busa's in dat topic trouwens En dan bedoel ik gewoon mooi als in mooi, en niet mooi als in: daar wil ik op rijden

Ga ik weer met mijn nietszeggende reply's Sorry
quote:
De GSX 1300 R Hayabusa.
De meest spraakmakende SUZUKI allertijden.
Door al de concurrent gehaat , door vele liefhebber als een god aanbeden.

Valt onder geen enkele noemer , hoewel sommigen mensen toch proberen.
Zo vrij als een roofvogel hoort , een geheel nieuwe dus naamloze klasse.
Daardoor een geheel nieuwe bron van inspiratie , voor zovelen.

Tot op de dag van vandaag laat de Hayabusa de concurrenten ver achter zich.
Neem de 1300cc krachtbron , welke in staat tot het leveren van meer
als 600 pk. Vele records zijn dankzij de Hayabusa ver aangescherpt.

Vandaar deze topic , graag gedaan.
Met veel foto's.
Veel kijk , lees en studie plezier.
Voeg gerust je materiaal en mening toe.

Een van de eigenschappen : extreem airodynamisch.
Goed man!
Vooral "extreem aierodynamisch". Het is toch gewoon een kont van een neger

Ik zal straks eventjes iets zoeken om mjin mening te onderbouwen anders wordt ik van discrinmijnpanties beschuldigd

En nu bijna echt weg
pi_32184876
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 17:53 schreef R2-D2 het volgende:
En nu bijna echt weg
pi_32185043
quote:

Goed man!
Euh, de Busa is ook erg aerodynamisch, daarom oogt hij zo lomp.

Ik moet zeggen dat ik een Busa wel mooi vindt trouwens (alleen schijnt het redelijk lomp de bocht
om te gaan).
pi_32185514
Zondag droog weer
  vrijdag 11 november 2005 @ 18:40:49 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32185983
Busa

Ik vind het dus echt een prachtige motor, juist omdat ie wat lomp overkomt. Ding straalt gewoon uit dat ie niks voor zich duld. Buiten dat zit ie ook beter dan een gsx1000/750/600/ R1/6 Die krengen zijn gewoon te klein. En logisch ook dat het een zwaardere stuurder is, tis geen circuitfiets he

Geef mij maar een Busa, kunnen die wannabee sjonnies op hun 'echte racefiets' gaan spelen

nu nog een TransAlp in bedwang leren te houden
  vrijdag 11 november 2005 @ 18:42:05 #145
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32186017
  vrijdag 11 november 2005 @ 18:43:51 #146
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32186045
Net schade wezen bekijken. Knipperlicht eraf, schakelpookje dood en kuipschade. Probeerde nog te schakelen maar dat werkte dus niet. Hij stond wel in verscnelling maar kon 'm wegduwen alsof ie in zijn vrij stond. Hopen dat het niet te ernstig is. Maandag verzekering nog een keer bellen om te kijken hoe die kerel aansprakelijk te stellen is
  vrijdag 11 november 2005 @ 18:54:24 #147
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_32186298
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 18:21 schreef worldpimber het volgende:
Zondag droog weer
raggen, scheuren, rijden,racen, en spelen natuurlijk
Let's race
Buienradar
pi_32187841
Zondag droog??????

Ik had er al op gerekend dat we alleen regen zouden krijgen. Best goed, want nu kan het alleen nog meevallen.
pi_32187861
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 18:43 schreef Brighteyes het volgende:
Net schade wezen bekijken. Knipperlicht eraf, schakelpookje dood en kuipschade. Probeerde nog te schakelen maar dat werkte dus niet. Hij stond wel in verscnelling maar kon 'm wegduwen alsof ie in zijn vrij stond. Hopen dat het niet te ernstig is. Maandag verzekering nog een keer bellen om te kijken hoe die kerel aansprakelijk te stellen is
Ligt je eigen Fok! account nog in het ziekenhuis? Of probeer je te suggereren dat je blauwe plekken hebt door te posten onder een blauwe naam?

Enieweej, hoe weet je dat ie in z'n versnelling stond als je hem gewoon weg kunt duwen alsof ie in z'n vrij stond? Was dat niet gewoon een foutje van jezelf? Een motor weg kunnen duwen terwijl ie in z'n versnelling staat klinkt niet echt goed Maar ik ben een nitwit dus ik zou niet teveel waarde hechten aan mijn woorden
pi_32187873
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 19:48 schreef Rausdouwer het volgende:
Zondag droog??????

Ik had er al op gerekend dat we alleen regen zouden krijgen. Best goed, want nu kan het alleen nog meevallen.
Bijna een uur lang stil hier en dan gaat ze posten net op het moment dat ik ook post. Kies eens even je eigen posttijden uit ja!
  vrijdag 11 november 2005 @ 19:52:15 #151
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_32187928
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 19:50 schreef hicham het volgende:

[..]

Bijna een uur lang stil en dan gaat ze posten net op het moment dat ik ook post. Kies eens even je eigen posttijden uit ja!
Lieve Hicham ik heb vandaag bijna niet kunnen posten vanwege werk

.
.
.
.
.
.
.
.

[ Bericht 4% gewijzigd door Mercy_symbol op 11-11-2005 20:17:04 ]
Let's race
Buienradar
pi_32187981
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 19:52 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Lieve Hicham ik heb vandaag bijna niet kunnen posten vanwege werk

.
.
.
.
.
.
.
.
Dat plus je bent een minuut later dan mij.

[ Bericht 20% gewijzigd door Rausdouwer op 11-11-2005 20:19:22 ]
pi_32187988
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 19:52 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

flikker op man ik heb vandaag bijna niet kunnen posten vanwege werk

.
.
.
.
.
.
.
.

Log jij eens even in op je eigen account!

Of ben je alweer aan het luieren op de bank voor de tv met de klapjap in de buurt
waar het uiteraard taboe is om mercy uit te loggen
pi_32188022
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 19:54 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Dat plus je bent een minuut later dan mij.
Ow dat was jij dus niet Maar ik dacht langer na over m'n post, ik weet zeker dat ik eerder op reageren heb gedrukt, maar nog niet op submit
pi_32188090
toch nog een kleine vrijdagrel ?

Goeienavond btw
*I'll do what I want, cuz I can*
pi_32188129

Nee joh, geen rel Dit is gewoon de manier om te converseren in de Fok!MC
pi_32188135
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 17:46 schreef R2-D2 het volgende:
Goed weekend allen,

Ik stap weer op m'n > 25Kw-fiets en probeer voor de 5e opeenvolgende dag de 200 Km/U weer aan te tikken
SPOILER
Dag luitjes
en kom je er voor de 5e opeenvolgende keer achter, dat dat niet gaat lukken met een 25 kw
Andre Hades, volkszanger from hell!!!
MF-FOK! applicatie<-laatste update:21-10-2005
pi_32188191
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 19:59 schreef hicham het volgende:

Nee joh, geen rel Dit is gewoon de manier om te converseren in de Fok!MC
Dan wacht ik ut nog wel ff af.......
pi_32188274
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 19:55 schreef hicham het volgende:

[..]

Ow dat was jij dus niet Maar ik dacht langer na over m'n post, ik weet zeker dat ik eerder op reageren heb gedrukt, maar nog niet op submit
Dan ben je dus gewoon langzaam.
pi_32188286
Hé Roadkill, wat is nou dat witte vlekkie op je donkere vizier in je avatar....is dat nog dat zeehondje met die rooie oogjes
pi_32188337
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 19:54 schreef hicham het volgende:

[..]

Log jij eens even in op je eigen account!

Of ben je alweer aan het luieren op de bank voor de tv met de klapjap in de buurt
waar het uiteraard taboe is om mercy uit te loggen
pi_32188381
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 20:08 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

[afbeelding]
Hey, ik ben niet de gene met bolle ogen omdat ik onderdrukt word hoor

@Rebbel, moet jij niet met je kindertjes en lampionnen de straat op
pi_32188456
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 20:10 schreef hicham het volgende:

[..]

Hey, ik ben niet de gene met bolle ogen omdat ik onderdrukt word hoor

@Rebbel, moet jij niet met je kindertjes en lampionnen de straat op
Nope.....Floddah is in tha house
pi_32188651
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 18:54 schreef Mercy_symbol het volgende:

raggen, scheuren, rijden,racen, en spelen natuurlijk
pi_32188723
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 20:20 schreef worldpimber het volgende:

[..]

[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Het gaat niet om eten maar om motorrijden
  vrijdag 11 november 2005 @ 20:23:58 #166
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_32188745
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 20:22 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

en tegen ons maar roepen dat wij veel eten
Let's race
Buienradar
pi_32188760
quote:

Goed man!

Ik zal straks eventjes iets zoeken om mjin mening te onderbouwen anders word ik van discrinmijnpanties beschuldigd

En nu bijna echt weg
Goedenavond

Dit bedoelde ik:

[ Bericht 2% gewijzigd door R2-D2 op 11-11-2005 20:31:22 ]
pi_32188764
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 20:22 schreef Rausdouwer het volgende:

Ja, die smiley moet je gewoon begrijpen en vertalen naar motorrijden Maar speciaal voor jou dan :

pi_32188853
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 20:24 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Goedenavond

Dit bedoelde ik:

[afbeelding]

Goede entree Heb je de 200 aangetikt?
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 20:24 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Ja, die smiley moet je gewoon begrijpen en vertalen naar motorrijden Maar speciaal voor jou dan :

OPM heeft weer een andere vertaling voor die smiley, laatst toen we achter richardgie aanreden en alle drie even gingen stuiteren op de motor
pi_32188918
Die smiley betekent gewoon heel veel Dat kun je gewoon niet vertalen
quote:
Op zondag 6 november 2005 20:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vraag me af of richard wel es in zijn spiegel keek toen ie voorop reed hij toert gewoon relaxed over die weggetjes daar terwijl achter hem 3 aan het spelen zijn
quote:
Op maandag 7 november 2005 21:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

Damn Lijkt mij ook heerlijk
[afbeelding]
[..]

dat wordt Ghummuhh
pi_32188966
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 20:28 schreef hicham het volgende:

[..]

Goede entree Heb je de 200 aangetikt?
Ja

Maar over de vergelijking, heb ik medestanders of niet?
pi_32189056
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 20:30 schreef worldpimber het volgende:
Die smiley betekent gewoon heel veel Dat kun je gewoon niet vertalen
[..]

[..]
Vraag me sowieso af wat die auto achter ons wel niet dacht
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 20:33 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Nee sorry, geen medestander hiero
Sick mind
pi_32189142
quote:

Dat kan ik je alleen vertellen op een zondag tijdens het .
pi_32189150
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 20:36 schreef hicham het volgende:

Nee sorry, geen medestander hiero
Sick mind
Toch vind ik dat, morgen maar eens een Hayabusa opzoeken en een negerin die in d'r blote kont naast de motor wil liggen
Dat wordt moeilijk om een Hayabusa te vinden

[ Bericht 9% gewijzigd door R2-D2 op 11-11-2005 20:50:41 ]
  vrijdag 11 november 2005 @ 20:42:02 #175
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_32189189
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 20:24 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Goedenavond

Dit bedoelde ik:

[afbeelding]
ghehehe so true
Let's race
Buienradar
pi_32189394
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 20:24 schreef worldpimber het volgende:

[..]

pi_32189409
quote:

[..]

Ja

Zeker
pi_32189492
Sint Maarten, Sint Maarten
De koeien hebben staarten
De meisjes hebben rokken aan
Daar komt Sinte Maarten aan

Het is vandaag ook de start van het Carnaval

Ik vier het geen van beiden
  vrijdag 11 november 2005 @ 20:56:26 #179
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_32189495
iedere motorrijder vind het heerlijk om bochtjes te rijden

maar busa rijders niet
quote:
De normale autosnelweg is mijn circuit.
Start Groningen - effe boven Hamburg.
Mooi stuk (500km) met veel bochten en lange rechte einden.

Ik denk dat je na 10 seconden de zaak opgeeft , maar goed - omdat jij het wilt.
Datum : over ca. 1 - 2 maand , dan ga ik die kant uit.
Laat me weten of ik je daar kan zien.

hij werd uitgedaagd om eens op een circuit zijn kunnen met een Busa te laten zien en zie hierboven zijn antwoord

link
Let's race
Buienradar
pi_32189635
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 20:56 schreef Mercy_symbol het volgende:

maar busa rijders niet
Met een turbo heb je ook niets te zoeken in bochten

Laatst kwam iemand op MF ook met een voorstel om de Ring A10 's nachts zonder kentekenplaten zo snel mogelijk rond te rijden. Vraag me af of ze dat ooit nog hebben gedaan. Werd ze iig afgeraden om op MF erover te praten gezien de meelezende blauwe petten

Volgens mij wel wat voor pimber, als ie geen 25KW had
pi_32189708
quote:

maar busa rijders niet
[..]

hij werd uitgedaagd om eens op een circuit zijn kunnen met een Busa te laten zien en zie hierboven zijn antwoord

link
Dit lees ik daar:
quote:
Op woensdag 01 juni 2005 12:45 schreef GSX 1300 R Hayabusa het volgende:
[...]

a) Niet klote in de bochten , echt niet.

B) Jouw kennis over snelheid is je eigen begrip.
Ik dacht ooit ook dat ik wist wat snelheid was , net zo als jij.
Toen reed ik op dat moment een fabrieks Hayabusa.
En met de juiste rijder trekt die nog altijd jouw GIXXER eruit - simpel.

Nu .. nu rijdt ik een ietsjes gemodificeerde Busa.
Met een vermogen aan pk en koppel waar jij nog geen begrip van hebt.

De Busa kan dat alles gemakkelijk aan.
Kijk ... dat is ook Hayabusa - nu weet je het.

c) Busa heeft prima remmen - wil je nog beter dan kan dat gemakkelijk
worden aangepast , simpele truukjes.
Wat een egotripper
pi_32189732
quote:

link
Zijn history is hilarisch om te lezen... Kan gewoon niet serieus zijn, kijk hoe diep het bij hem zit
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17:52 schreef GSX 1300 R Hayabusa het volgende:
[...]

Stocker Busa haalt 1 op 16 , rustig rijdend.
Maar ook 1 op 10.
Busa en ZX12R zijn identiek en toch anders.

Ik ben totaal gestoord van de Busa.
Komt natuurlijk ook door de Turbo die ik een jaar geleden heb laten plaatsen.
MC Xpress Mitsubishi + Intercooler kick some serious ass Turbo.
Dat ding sist , blaast , stampt , spuugt benzine en vuur.
Ik heb ooit in het grijze verleden een "de GSX 1300 R Hayabusa Topic" gestart.
Het werd een enorm succes.

Hoe is het met de ZX12R reputatie , heden ten daage.
Toch hou ik ook veel van de ZX12R , ik moet het bekennen.
Maar de standaard ZX12R ? Kijk maar uit voor die nieuwe 1000 cc generatie.
Een ZX10R is verdomme al sneller , en zit op jullie troon.
Dat pik je toch niet ?

Die koorknaapjes met hun te hoog gestemde 2005 GIXXERS ,RR's , R1's ZX10R's.
Die trekken er tegenwoordig een standaard Busa uit , zo beweren ze.
Ik ben bang dat dat het geval is en tja .... nemen ze zo maar de troon in beslag.

Iedereen wil op de troon en het volk met harde pk's regeren.

Never niet bij mij. Mijn Busa is ongekend wreed en een wilde roofvogel.
Zodra ze de moed bijeen geraapt hebben , ik vernietig ze als een insect.
Ik ben waarlijk een slecht verliezer maar ik kom er voor uit.
Mijn therapeut verplichte me ooit er alles aan te doen.
Dat heb ik dan ook maar gedaan.

Catch ye later , ZX12R dudes !
Als koning van de troon gestoten worden
pi_32189785
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 21:04 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Dit lees ik daar:
[..]

Wat een egotripper

Wel vet hoor, om lekker geld te pompen in je motor.
  vrijdag 11 november 2005 @ 21:09:25 #184
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_32189821
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 21:01 schreef hicham het volgende:

[..]

Met een turbo heb je ook niets te zoeken in bochten

Laatst kwam iemand op MF ook met een voorstel om de Ring A10 's nachts zonder kentekenplaten zo snel mogelijk rond te rijden. Vraag me af of ze dat ooit nog hebben gedaan. Werd ze iig afgeraden om op MF erover te praten gezien de meelezende blauwe petten

Volgens mij wel wat voor pimber, als ie geen 25KW had
ik heb nu dus ook een ervaring van hard rijden dat is leuk voor eventjes na een kwatiertje is de lol er echt wel vanaf hoor en dan vind je bochtjes draaien rond de 150km/h veel en veel leuker

hoge top is leuk maar heb je gewoon geen fuck lol aan hier in nederland
Let's race
Buienradar
pi_32189888
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 21:07 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Wel vet hoor, om lekker geld te pompen in je motor.
Eensch
pi_32189931
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 21:09 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

ik heb nu dus ook een ervaring van hard rijden dat is leuk voor eventjes na een kwatiertje is de lol er echt wel vanaf hoor en dan vind je bochtjes draaien rond de 150km/h veel en veel leuker

De top kan snel saai worden ja, maar de power waarop ie begrenst is maakt het geheel gewoon bagggggeeeerrrr

Remmen op de ragmotor van Hicham is trouwens ook bagger, rubberen leidingen
pi_32189960
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 21:09 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Dit topic bedoelde ik trouwens >> http://www.motor-forum.nl/forum/topic/98866

Maar wat jij zei begrijp ik wel, alleen dit is een hele andere vorm van vermaeck
  vrijdag 11 november 2005 @ 21:18:02 #188
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_32190019
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 21:14 schreef worldpimber het volgende:

[..]

De top kan snel saai worden ja, maar de power waarop ie begrenst is maakt het geheel gewoon bagggggeeeerrrr

Remmen op de ragmotor van Hicham is trouwens ook bagger, rubberen leidingen
dat is wel erg wennen ja als je stalen remleidingen gewend ben ik had ze ook op mijn VFR toen Hicham en ik even gewisseld hadden van motor dacht ik dat de Bandit niet remde maar na flink knijpen werkte het toch wel naar behoren

disclaimer

is niet bedoeld om de Bandit af te kraken of zo hoor

/disclaimer
Let's race
Buienradar
pi_32190061
En volgens mij hadden we het hier trouwens een keer over bij jullie thuis Mercy & Raus
quote:
Héééél af en toe vouw ik m'n kentekenplaat dubbel en ga ik los op wegen waar ze zeer vaak staan te flitsen. Van die wegen waar normaal je hard over slaat wanneer je 50 km/h te hard rijdt, daar kun je dan zonder enige angst compleet los. Wel vaak in je spiegels kijken maar ze komen echt niet naar je toe rijden, alleen als je een verdacht type auto in haalt even kijken, maar dan nog houden ze je nooit bij. Bomen flitsen je voorbij, fietsers haal je in met een noodgang, schiet tussen auto's door, families op tuinterrasjes kijken massaal om, enzovoort.

Eigenlijk van die dingen die je nooit moet vertellen tegen bekenden. Mocht je ooit wat overkomen zegt iedereen van 'Kijk, dat had je kunnen zien aan komen'.
Van die dingen die zéker op MF worden veroordeeld. Moraalridders, zeikstralen, hoe wil je ze noemen. En eigenlijk hebben ze misschien wel gelijk, maar ik vind dat het gewoon moet kunnen.

En dan een uur na de tijd met een pilsje in de achtertuin nagenieten van je rit, je familie vertellend hoe heerlijk je hebt genoten van het landschap, de natuur en vooral de rust.
Sommige dingen moet je gewoon nooit vertellen
  vrijdag 11 november 2005 @ 21:22:09 #190
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32190132
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 17:34 schreef R2-D2 het volgende:
Bericht uit de betrouwbaarste krant van Nederland:

Niet alle mannen zijn hetzelfde
Been there lang geleden, en dat is echt geen pretje als je het zelf niet wilt.
SPOILER
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 18:03 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Aerodynamisch, daarom oogt hij zo lomp.

Ik moet zeggen dat ik een Busa wel mooi vindt trouwens (alleen schijnt het redelijk lomp de bocht om te gaan).
Wie schijnt die mening gegeven te hebben?

De Busa heeft hoogwaardige GSX-R genen, en naar vermeende bronnen heb ik van horen zeggen, maar ook gelezen dat hij juist de lijst in zijn klasse aanvoerde qua stuurgedrag. Dik genieten op zo'n ding.
En niet lomp, maar sportief stuurgedrag dus.

We kunnen alleen niet allemaal het dartelen van een SM achterhalen.
Waar je dan op zichzelf weer (niet veel verder) boven de 80 km/u geen r@#t meer aan hebt.
pi_32190186
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 21:18 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

is niet bedoeld om de Bandit af te kraken of zo hoor

Binnenkort ook stalen remleidingen, alleen ik ben zo lui he. Had die dingen allang moeten bestellen
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 21:22 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Been there lang geleden, en dat is echt geen pretje als je het zelf niet wilt.
SPOILER
Hey Lars! Post eens even onder je eigen naam!

pi_32190229
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 21:24 schreef hicham het volgende:

Hey Lars! Post eens even onder je eigen naam!
Wie
  vrijdag 11 november 2005 @ 21:29:12 #193
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32190527
Nouzeg ik word helemaal ziek van die BusaGast
Net zoals je mercedes en vooral jonge BMW -rijders een plaatje op wil plakken doet deze figuur het in z'n eentje voor de Busa.

Mocht er iets van schoonheid in zitten dan wordt het wel door deze ene rijder teniet gedaan

Waarom lees ik het eigenlijk.....

[ Bericht 15% gewijzigd door R2-D2 op 11-11-2005 21:41:50 ]
  vrijdag 11 november 2005 @ 21:42:24 #195
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32190706
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 21:42 schreef Worldbeater het volgende:
Die gast zit tegelijk aan zijn remmen, gas en koppeling.

[afbeelding]
Dat is Supervet
  vrijdag 11 november 2005 @ 21:47:04 #198
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_32190793
Ook weer thuis
<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
pi_32190849
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 21:47 schreef RB het volgende:
Ook weer thuis
  vrijdag 11 november 2005 @ 21:54:47 #200
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_32191030
Stinkie wat doe je nou weer was je al weer flauw van de alp
Beterschap en ik hoop dat de schade mee valt
<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')