Lieve Hichamquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Bijna een uur lang stil en dan gaat ze posten net op het moment dat ik ook post. Kies eens even je eigen posttijden uit ja!
Dat plus je bent een minuut later dan mij.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Lieve Hichamik heb vandaag bijna niet kunnen posten vanwege werk
.
.
.
.
.
.
.
.
Log jij eens even in op je eigen account!quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
flikker op manik heb vandaag bijna niet kunnen posten vanwege werk
![]()
.
.
.
.
.
.
.
.
![]()
![]()
Ow dat was jij dus nietquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:54 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat plus je bent een minuut later dan mij.![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:46 schreef R2-D2 het volgende:
Goed weekend allen,
Ik stap weer op m'n > 25Kw-fiets en probeer voor de 5e opeenvolgende dag de 200 Km/U weer aan te tikken
en kom je er voor de 5e opeenvolgende keer achter, dat dat niet gaat lukken met een 25 kwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dag luitjes![]()
Andre Hades, volkszanger from hell!!!
MF-FOK! applicatie<-laatste update:21-10-2005
Dan wacht ik ut nog wel ff af.......quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:59 schreef hicham het volgende:
Nee joh, geen relDit is gewoon de manier om te converseren in de Fok!MC
Dan ben je dus gewoon langzaam.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Ow dat was jij dus nietMaar ik dacht langer na over m'n post, ik weet zeker dat ik eerder op reageren heb gedrukt, maar nog niet op submit
quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Log jij eens even in op je eigen account!
Of ben je alweer aan het luieren op de bank voor de tv met de klapjap in de buurt
waar het uiteraard taboe is om mercy uit te loggen
Hey, ik ben niet de gene met bolle ogen omdat ik onderdrukt word hoorquote:
Nope.....Floddah is in tha housequote:Op vrijdag 11 november 2005 20:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Hey, ik ben niet de gene met bolle ogen omdat ik onderdrukt word hoor
@Rebbel, moet jij niet met je kindertjes en lampionnen de straat op
quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
raggen, scheuren, rijden,racen, en spelen natuurlijk
![]()
Het gaat niet om eten maar om motorrijdenquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:22 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Het gaat niet om eten maar om motorrijden![]()
Goedenavondquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:53 schreef R2-D2 het volgende:
Goed man!![]()
Vooral "extreem aierodynamisch". Het is toch gewoon een kont van een neger![]()
Ik zal straks eventjes iets zoeken om mjin mening te onderbouwen anders word ik van discrinmijnpanties beschuldigd![]()
En nu bijna echt weg![]()
Ja, die smiley moet je gewoon begrijpen en vertalen naar motorrijdenquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:22 schreef Rausdouwer het volgende:
Het gaat niet om eten maar om motorrijden![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:24 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Goedenavond![]()
Dit bedoelde ik:
[afbeelding]
OPM heeft weer een andere vertaling voor die smiley, laatst toen we achter richardgie aanreden en alle drie even gingen stuiteren op de motorquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, die smiley moet je gewoon begrijpen en vertalen naar motorrijdenMaar speciaal voor jou dan
:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op zondag 6 november 2005 20:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vraag me af of richard wel es in zijn spiegel keek toen ie voorop reedhij toert gewoon relaxed over die weggetjes daar terwijl achter hem 3
aan het spelen zijn
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 21:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
DamnLijkt mij ook heerlijk
[afbeelding]
[..]
dat wordt Ghummuhh
![]()
Jaquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Goede entree![]()
Heb je de 200 aangetikt?
Vraag me sowieso af wat die auto achter ons wel niet dachtquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:30 schreef worldpimber het volgende:
Die smiley betekent gewoon heel veelDat kun je gewoon niet vertalen
[..]
[..]
Nee sorry, geen medestander hieroquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:33 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Maar over de vergelijking, heb ik medestanders of niet?
Dat kan ik je alleen vertellen op een zondag tijdens hetquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:33 schreef R2-D2 het volgende:
Maar over de vergelijking, heb ik medestanders of niet?
Toch vind ik dat, morgen maar eens een Hayabusa opzoekenquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:36 schreef hicham het volgende:
Nee sorry, geen medestander hiero
Sick mind![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:24 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Goedenavond![]()
Dit bedoelde ik:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |