quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat heel veel mensen een Hayabusa graflelijk vinden puur vanwege het feit dat het de snelste productiemotor was (ooit, of nog steeds). Niets persoonlijks tegen jou hoor
Maar open een willekeurig hayabusa topic op MF en de kotssmileys komen je tegemoet. Beetje triest, die overdreven reacties
ROTFLOL, ten eerste ik heb niet eens een brommer.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Legacy
Maar ik begrijp wat je bedoelt verder, alleen heb ik het gevoel dat mensen een afgunst hebben jegens de Hayabusa. Lelijk -> okay leuk voor jeMaar de manier waarop mensen soms op topics reageren die over de Hayabusa gaan komt soms eerder over als "Een hayabusa is sneller dan die van mij, daar kan ik niet tegen, dus ik ga lekker ff flink dat topic verneuken
"
Maar de berijders helpen ook niet bepaald mee met het imago op te krikkenDan heb ik het niet over getinte mensen met verlengde achterbruggen, maar over een MF user met een haybusa + turbo die altijd heel vaag reageert
Zoek maar eens op, raar mannetje is dat
En waarschijnlijk hoef je niet eens te zoeken, maar weet je meteen al wie ik bedoel
![]()
Ik vind hem ook skitterendquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Echt wel![]()
De mooiste motor ja, mijn droom
(op de een of andere manier heb ik sowieso het idee dat de motor er ooit uit gaat, maar als ik geld heb e.d. dan: )
[afbeelding]
Had ook nog een plaatje van een MF'er met z'n kind op de motor, zo mooi
Voor de zekerheid heb ik de quote nog gelezen, want ik had er toch iets van gemist.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:55 schreef hicham het volgende:
[..]
De combinatie van uit de slof schieten je hebt de quote gelezen?en het feit dat ik weet dat je ooit capoeira hebt gedaan
[..]
Ow, nou begrijp ik waarom ik vanochtend met het verkeerde been uit bed viel
quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:02 schreef R2-D2 het volgende:
Hayabusa roeleeeeeeeeeeeeeeeeeeeert!!!Ik ook van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ik weet meteen wie je bedoelquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Legacy
Maar ik begrijp wat je bedoelt verder, alleen heb ik het gevoel dat mensen een afgunst hebben jegens de Hayabusa. Lelijk -> okay leuk voor jeMaar de manier waarop mensen soms op topics reageren die over de Hayabusa gaan komt soms eerder over als "Een hayabusa is sneller dan die van mij, daar kan ik niet tegen, dus ik ga lekker ff flink dat topic verneuken
"
Maar de berijders helpen ook niet bepaald mee met het imago op te krikkenDan heb ik het niet over getinte mensen met verlengde achterbruggen, maar over een MF user met een haybusa + turbo die altijd heel vaag reageert
Zoek maar eens op, raar mannetje is dat
En waarschijnlijk hoef je niet eens te zoeken, maar weet je meteen al wie ik bedoel
![]()
Ik kom nooit op MF, maar jullie maken me wel nieuwsgierigquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik weet meteen wie je bedoelecht een trieste gast
![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:20 schreef Worldbeater het volgende:
Zo ik ben weer klaar, het huis lijkt nu minder op een garage met gereedschap overal.![]()
Popeinds manier is bleekmiddel voor de vloer in de woonkamer, en allesreiniger voor het toilet.![]()
Nick is 1.5 uur te laat, maar dat komt wel mooi uit.![]()
Ik ga de deur uit om hem op te halen.![]()
De Hayabusa dude zegt mij overigens niets, linkje graag.
Ben minder in de supersport en off topic'jes dan jullie.![]()
Niet alle mannen zijn hetzelfdequote:In het Noorse Bergen is een 24-jarige vrouw veroordeeld voor acht maanden celstraf wegens verkrachting van een man.
De vrouw kreeg in eerste instantie negen maanden in een eerdere rechtzaak maar wist er één maand vanaf te krijgen door in hoger beroep te gaan.
In januari 2004 pijpte ze een man die in slaap was gevallen in een appartement dat ze deelde met haar vriend. Volgens de man maakte dat hem wakker. De vrouw ontkende in eerste instantie dat er seksueel contact was geweest, maar later gaf ze toe dat het wel had plaats gevonden met toestemming van de man.
De rechtbank gaf de man gelijk en volgens de Noorse wet was dergelijke ongewenste seks verkrachting. De vrouw is de man een bedrag van vijfduizend euro schuldig, waarvan 1.100 euro bestemd zijn om de rekeningen van de dokter en psychiater te betalen.
bron: de telegraaf.nl
Chill, chill, chill!!!!quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:09 schreef yup het volgende:
[..]
[..]
ROTFLOL, ten eerste ik heb niet eens een brommer.
Fijn dat je er zo af bent gekomen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:53 schreef stinkie het volgende:
Ben weer thuis
Vandaag vrij nemen en weekend rustig aan doen, verder niks.
Was een vrachtwagen die een Subaru Justy aantikte op de middelste baan. Autootje werd voortgeduwd door vrachtwagen, zag 'm ineens voor die truck zitten en beetje draaien, dus liet gas los en begon te remmen (zat zelf op linkerbaan). Alleen toen spinde dat autootje dus ineens de linkerbaan op tegen de vangrail vlak voor me, dus flink remmen en toen blokkeerde voorwiel en gleed de boel weg. Toen ik zelf stil lag meteen naar vangrail gerold (en rugzak van BE van de baan af getrokken) en gewacht tot alles stilstond. Werden meteen 2 banen afgesloten.
Politie heeft ambulance geregeld en die hebben me naar ziekenhuis gebracht voor foto's. Niks aan de hand dus, alleen drukverband om linkerknie en rechterduim. Alp is meegenomen door berging. Geen idee wat de schade precies is, zag alleen dat knipperlicht eruit lag en dat schakelpedaal verbogen was, geen idee hoe het met de kuip zit (niks gezien maar ook niet echt goed gekeken) en of het blok misschien een klap gehad heeft. Stuur zal ook wel wat schade hebben denk ik.
Neequote:Op vrijdag 11 november 2005 16:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
is het account van Youssef weer unbanned ?![]()
En de Zot toch?quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:20 schreef Worldbeater het volgende:
Wij SM'ershebben overigens GuZ of Folie of Guidoke...
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dag luitjes
intuition will take you further than logics will ever do
quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:48 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik kom nooit op MF, maar jullie maken me wel nieuwsgierig![]()
Who's the man they are talking about?
Who's the man with a Busa Turbo?
SHAFT
Can you dig it?
Gaat dus om deze gozer, die geeft me soms toch een reply'squote:Op vrijdag 11 november 2005 17:20 schreef Worldbeater het volgende:
De Hayabusa dude zegt mij overigens niets, linkje graag.
Ben minder in de supersport en off topic'jes dan jullie.
Wij SM'ershebben overigens GuZ of Folie of Guidoke...
![]()
Telepathiequote:Op vrijdag 11 november 2005 17:48 schreef worldpimber het volgende:
De hayabusa kneus is volgens mij de topicstarter van dit topic toch
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/99727?highlight=hayabusaStaan mooie pics in
![]()
quote:Heb ze op de beurs gesproken , ze wilden mijn handtekening niet.
Kun je je dat voorstellen ?
quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:48 schreef hicham het volgende:
Doeiii
Jij komt alleen op het werk naar de Fok!MC toch, thuis niet? Dus we zien je maandag pas weer?
[..]
[..]
Gaat dus om deze gozer, die geeft me soms toch een reply's![]()
Maar er staan wel wat mooie busa's in dat topic trouwens
En dan bedoel ik gewoon mooi als in mooi, en niet mooi als in: daar wil ik op rijden
Ga ik weer met mijn nietszeggende reply'sSorry
Goed man!quote:De GSX 1300 R Hayabusa.
De meest spraakmakende SUZUKI allertijden.
Door al de concurrent gehaat , door vele liefhebber als een god aanbeden.
Valt onder geen enkele noemer , hoewel sommigen mensen toch proberen.
Zo vrij als een roofvogel hoort , een geheel nieuwe dus naamloze klasse.
Daardoor een geheel nieuwe bron van inspiratie , voor zovelen.
Tot op de dag van vandaag laat de Hayabusa de concurrenten ver achter zich.
Neem de 1300cc krachtbron , welke in staat tot het leveren van meer
als 600 pk. Vele records zijn dankzij de Hayabusa ver aangescherpt.
Vandaar deze topic , graag gedaan.
Met veel foto's.
Veel kijk , lees en studie plezier.
Voeg gerust je materiaal en mening toe.
Een van de eigenschappen : extreem airodynamisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |