Licht ff toe danquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ondermeer je notes.![]()
Geen Bosche bol die begrijpt waar het over gaat.![]()
Gelukkig dat die notes nooit openbaar worden *afkloppen*. Kan ik een baan wel vergetenquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:42 schreef FemaleRebbel het volgende:
Licht ff toe dan, wil je......nu heb je nog tijd zat, straks weer een baan vandaar
![]()
Jammerquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:43 schreef Gawaine het volgende:
Over het Harderwijk verhaal...ik sla een beurt over.
De oudste is de volgende dag jarig, kerst komt er aan, kortom december is een dure maand voor een gezinnetje.![]()
![]()
![]()
Waar heb jij het ineens overquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Halal.![]()
Bommenwerper.![]()
Vind het meer iets voor Pimpber.
Althans die is fanatieker naar de buitenwereld.![]()
De stillen zijn het gevaarlijkst.
En nu eerst koffie met wat lekkers.![]()
![]()
Me tooquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:43 schreef Gawaine het volgende:
Over het Harderwijk verhaal...ik sla een beurt over.
De oudste is de volgende dag jarig, kerst komt er aan, kortom december is een dure maand voor een gezinnetje.![]()
![]()
![]()
Nee, pikte per ongeluk het verkeerde emotionele poppetje.....quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Je bedoelt het dure maand gedeelte toch, niet het niet-komen gedeelte?
Vertel ik nog wel.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:42 schreef FemaleRebbel het volgende:
Licht ff toe dan, wil je......nu heb je nog tijd zat, straks weer een baan vandaar
![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:44 schreef worldpimber het volgende:
Gelukkig dat die notes nooit openbaar worden *afkloppen*. Kan ik een baan wel vergeten
Ze is niet zo agressiefquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Je bedoelt het dure maand gedeelte toch, niet het niet-komen gedeelte?
Ze habte nietquote:Mail:
En Rausje had zeker wat backup in de achterhoede tijdens het karten kunnen gebruiken![]()
quote:Op zondag 6 maart 2005 13:08 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Bedankt dus!![]()
Mijn versie:
Welkom bij Fok!MC deeltje 181
Dit is een gezellig motorclubje met gezellige leden![]()
.Je vindt hier alleeen homo's. Wij zijn vies van vrouwen, want ze zijn ons te mooi en we kunnen er niet mee omgaan. Eerste ''meet'' werd gehouden in november 2003 met als route de Havenroute op de Maasvlakte nabij Rotterdam en eindigde in groepseks bij een van ons thuis. Intussen zijn er al zo'n 6 officiële meets gehouden. Ook wordt er regelmatig afgesproken met leden onder elkaar (hehe, om elkaars lid te bekijken
![]()
). Dusss... heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Voorschrift is alleen: sexy kleding!!!
Of hoe je het vlees snijdt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:45 schreef hicham het volgende:
Waar heb jij het ineens over
Van een broodje pindakaas, naar halal en bommenwerpers
Don't make me angryquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ze is niet zo agressief
[..]
Ze habte niet![]()
Raus kan wel agressief zijn -->
[..]
Vrouw wrijft over buik en knijpt neus dicht:quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat betekent dat
Iets met "Ik steek m'n ogen uit en geef ze aan jou"![]()
En ik maar zoeken naar boven waar hicham dat zegtquote:
quote:Op zondag 6 maart 2005 15:20 schreef Patrick281 het volgende:
En waarom kunnen de heren Hicham en Youssef geen 4 dagen van huis voor een motorrit.
Zelfs een meet is al lastig in te plannen zo wordt aangegeven.![]()
![]()
Jup, nu hoor ik ook bij de grote jongensquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:23 schreef Makster het volgende:
Middag
Maak mijn gele maar groen bij de planning van het Karten, snaak bedoel
Lees ik nu dat Stinkie neer is gegaan![]()
En Pep een baan
Best veel gebeurd zo in een daggie
Hoe laat gaan we normaal Vrijdagmiddagrellen dan?quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Of hoe je het vlees snijdt.![]()
Dat is Halal voor een Hollander.![]()
De rest van de link lijkt mij voor de hand liggend.
De veel te vroege vrijdagmiddagrel.![]()
Edit: Pimber doet nog even terugbladeren.![]()
![]()
niksquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:58 schreef worldpimber het volgende:Hicham die eerst helemaal niet wil meeten en daarna met OPM lekker gaat gummen op de ring
quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En ik maar zoeken naar boven waar hicham dat zegt
[..]Hicham die eerst helemaal niet wil meeten en daarna met OPM lekker gaat gummen op de ring
![]()
![]()
Dubbelklik op plas, Ctrl C, switched naar andere scherm via Alt+Tab, doet Ctr+F, Ctrl+V.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:58 schreef worldpimber het volgende:
En ik maar zoeken naar boven waar hicham dat zegt![]()
Het leek er in het begin bepaald niet op dat jullie de meetbeesten van Fok! zouden worden.quote:Hicham die eerst helemaal niet wil meeten en daarna met OPM lekker gaat gummen op de ring
Wacht effe hoor,ben de weg nu helemal kwijt geloof ik.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:57 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Vrouw wrijft over buik en knijpt neus dicht:
- Als ik geen stinkscheet laat -
Vrouw beweegt borsten:
- Zwellen m'n borsten op -
Vrouw maakt gevende beweging:
- De keus is aan u -
Ik zou niet weten wat ze zegt, dat had je al begrepen![]()
Je post 15:01, dus dat is 1 minuut binnen de tijd.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:01 schreef richardgie het volgende:
Hoe laat gaan we normaal Vrijdagmiddagrellen dan?![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:06 schreef richardgie het volgende:
[..]
Wacht effe hoor,ben de weg nu helemal kwijt geloof ik.![]()
![]()
Of bij de knuppels van de club geintje.Wie gaat er nou asfalt bestuderen zonder eerst af te stappen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jup, nu hoor ik ook bij de grote jongens
Knie buigt weer wat beter, duim wat gevoeliger en beenspieren beginnen te protesteren
F14? Wat een beledigingquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:18 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Fulcrum is een heel dik vliegtuig volgens mij toch? (F14 meen ik mij te herinneren uit een grijs verleden, tja, je word oud he)
quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:20 schreef Gawaine het volgende:
Hoi hoi, ik kom ff bij de buurtjes kijken.![]()
Kreeg net mijn aanmeldingskaartje in de bus per TPG![]()
Zolang was ik nou ook weer niet weg toch? Was even Age of Empires III aan het spelenquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:22 schreef R2-D2 het volgende:
Al een tijdje geen bericht meer van FX en RichardGie. Ik had begrepen dat Richard herstellende was van een operatie?
quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zolang was ik nou ook weer niet weg toch? Was even Age of Empires III aan het spelen![]()
Heb wel weer honger nu..![]()
Check dat lelijke blok en uitlaatbocht net achter de kuip.quote:
En wat weet jij nou van wat ik in het weekend uit voer.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:11 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[Vrijdagmiddagrelmodus]
[afbeelding]
[/Vrijdagmiddagrelmodus]
quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je was blijkbaar te lang weg.
![]()
En hoe voelt dat nou als ze over je lullen?![]()
[..]
Check dat lelijke blok en uitlaatbocht net achter de kuip.![]()
Alsof je een straaljager op stoom laat vliegen.![]()
Ennu.. zei ik voorvork .. nee.. de voorvork is ook prut.![]()
![]()
Tsjaaa.... Als je Kawasaki's post... Groen is de kleurquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:19 schreef yup het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mag ik hierbij weldoen dan, of niet
![]()
Die had ik zo van het plaatje bijna gekocht vorig jaar.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:19 schreef yup het volgende:
[afbeelding]
Mag ik hierbij weldoen dan, of niet
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem een risico na de rel van vanochtend, maar deze verdien je wel om mij erbij te betrekken en schuldgevoel enzo los te maken, volgens mij zegt ze " ALLAH AKBAAAAARRRRR"quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat betekent dat
Iets met "Ik steek m'n ogen uit en geef ze aan jou"![]()
Nee, is niet mogelijk. Heb ik uit laten zoeken i.v.m. werkzaamheden in de Randstadquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:22 schreef yup het volgende:
Kan je geen brommer leasen, gelijk Hayabusa achtig geval leasen.
Ben je in ieder geval snel op je werk
Maar serieus: is het eigenlijk uberhaupt wel mogelijk om een motor te leasen ???
quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die had ik zo van het plaatje bijna gekocht vorig jaar.
Totdat ik hem irl zag.![]()
IRL beter dan Hayabusa dus what's the problem :/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer zeg echt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:24 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nee, is niet mogelijk. Heb ik uit laten zoeken i.v.m. werkzaamheden in de Randstad![]()
Kon je Hayabusa leasen, gewoon zeggen dat je snel op werk wilt zijn![]()
Een motor kan je wel leasenquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:22 schreef yup het volgende:
Maar serieus: is het eigenlijk uberhaupt wel mogelijk om een motor te leasen ???
Ik weet niet eens wat ik van het weekend ga uitvoerenquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:17 schreef richardgie het volgende:
[..]
En wat weet jij nou van wat ik in het weekend uit voer.![]()
Gewoon motorpak over die 3 delig pak trekken, ik zie het probleem nietquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een motor kan je wel leasen, heb daar een paar voorbeelden van voorbij zien komen in de motorboekjes de afgelopen jaren.
Maar bij dit bedrijf moet je in 3 delig krijtjespak op bezoek bij de klant.![]()
Zelfs nu vooraf het solliteren vertelden ze dat motoren eigenlijk niet toegelaten zijn in de parkeergarage.![]()
Maar vandaag was ik in het stropdassenvoordeel, want hij hield een casual friday.![]()
Als het goed is kan je een motor leasen.Heeft in een heel donker grijs verleden een stukje over in moto73 gestaan,en volgens mij was het financieel ook wel zeer aantrekkelijk,omdat de bijtelling van een motor nu eenmaal een stuk minder is dan van een auto.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:22 schreef yup het volgende:
Damn, die quotequote:Op vrijdag 11 november 2005 14:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ze habte niet![]()
Raus kan wel agressief zijn -->
Als je dat laatste niet had gezegd had ik nog gedacht dat het waar was ookquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:57 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Vrouw wrijft over buik en knijpt neus dicht:
- Als ik geen stinkscheet laat -
Vrouw beweegt borsten:
- Zwellen m'n borsten op -
Vrouw maakt gevende beweging:
- De keus is aan u -
Ik zou niet weten wat ze zegt, dat had je al begrepen![]()
Met een beetje passen en meten lukt het allemaal welquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]Hicham die eerst helemaal niet wil meeten en daarna met OPM lekker gaat gummen op de ring
The design is something like a stationwagen from the fiftie's.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:24 schreef yup het volgende:
IRL beter dan Hayabusa dus what's the problem :/
Klittenband over de lengte .. gewoon afstappen en in 1 handeling als een potloodventer je motorpak over het stuur gooien.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:27 schreef yup het volgende:
Gewoon motorpak over die 3 delig pak trekken, ik zie het probleem niet
Laat ik het anders zeggen, onze leasemaatschappij Toplease had geen motoren en doet geen motoren. Mijn werkgever gaf me de vrije hand in de keuze maar was niet van plan om Toplease onder druk te zettenquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een motor kan je wel leasen, heb daar een paar voorbeelden van voorbij zien komen in de motorboekjes de afgelopen jaren.
Wat wilde hij dat je met die hand deed?quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:29 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen, onze leasemaatschappij Toplease had geen motoren en doet geen motoren. Mijn werkgever gaf me de vrije hand in de keuze maar was niet van plan om Toplease onder druk te zetten![]()
Jij bent het type dat blind op de specificaties van de machine afgaat zeker?quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:24 schreef yup het volgende:
[..]
IRL beter dan Hayabusa dus what's the problem :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |