quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:01 schreef TR_Roadkill het volgende:
@ stinkie, beterschap, zowel aan jou als je motor
@de relnichten, bedankt voor een prachtige ochtendde volgende keer worden jullie per direct uitgezet naar belgie!
Hej Gawainequote:Op vrijdag 11 november 2005 14:20 schreef Gawaine het volgende:
Hoi hoi, ik kom ff bij de buurtjes kijken.![]()
Kreeg net mijn aanmeldingskaartje in de bus per TPG![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij er wel zin'an, en wil hij er snel een collega bij.![]()
En ik ook, de target is het eerste half jaar nul verkopen dus dat ligt mij wel.
Nee, heb er zin in om mij daar helemaal in te verdiepen.
Functie is op het lijf geschreven.
Maar volgende week komt de advertentie in de krant, en dan is het afwachten wat voor goed opgeleide cracks gaan reageren.![]()
Affijn, ik weet al wel dat het kerstbuffet rond 10 december in Engelend is.![]()
De laatste 2 weken is het bedrijf namelijk gesloten.
Het is wel zo dat die Engelsen zwaar roet in het eten kunnen gooien over de selectie criteria .. schat ik..![]()
[..]
Ik heb mijn grenzen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus je bent nu in blijdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.afwachting van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat betreft dat roet in ut eten gooien van die engelsen.....neem een beetje roet mee uit de Botlek, heb je een goeie binnenkomer*I'll do what I want, cuz I can*![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:20 schreef Gawaine het volgende:
intuition will take you further than logics will ever do![]()
Supersonisch geval.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:18 schreef TR_Roadkill het volgende:
Fulcrum is een heel dik vliegtuig volgens mij toch? (F14 meen ik mij te herinneren uit een grijs verleden, tja, je word oud he)![]()
Vandaar die constante fluittoon.![]()
Net op de terugweg even langs een motorzaak gewipt waar ik nog nooit als klant ben geweest.
(in 1998 voor het laatst met mijn toenmalige zwager)
De dienstdoende eigenaar herkende mij gelijk via de motorwielen die hij op Motor Forum had gezien.![]()
![]()
Hij zei ook dat een motormaatje net weg gereden was, maar die jongen had ik sowiezo nog niet irl ontmoet.![]()
Small world, small world.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:23 schreef Makster het volgende:
Middag
Maak mijn gele maar groen bij de planning van het Karten, snaak bedoelZiet er naar uit dat het 4/12 wordt
![]()
flossen.gif![]()
![]()
Kijk hier nou es......hij heeft ut gevondenquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:20 schreef Gawaine het volgende:
*I'll do what I want, cuz I can*![]()
Edit:![]()
Volgende week worden dus de primaire en secundaire nokkenasketting van de KLX vervangen.
En de kleppen worden gesteld, en hij kijkt de carb na ivm het inhouden.
(maar hij had al goede moed dat het wel eens met de kleppen en ketting te maken kon hebben)
Dus daarna is de motor weer lange afstanden meetwaardig.![]()
Zou ongeveer 1 dag duren.![]()
En hij brengt mij naar huis en haalt me weer op als de motor klaar is.
Dat doet hij gewoon na werktijd als hij relaxed (thuis naast de werkplaats) gegeten heeft.. uurtje of 20:00.![]()
![]()
Die wielen van jou zijn net zovaak bekeken als de naaktfoto's van Marilyn Monroequote:Op vrijdag 11 november 2005 14:25 schreef Worldbeater het volgende:
De dienstdoende eigenaar herkende mij gelijk via de motorwielen die hij op Motor Forum had gezien.![]()
![]()
intuition will take you further than logics will ever do![]()
Ziet er naar uit dat je écht weer rijdt op dat barrel van jouquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:25 schreef Worldbeater het volgende:
Net op de terugweg even langs een motorzaak gewipt waar ik nog nooit als klant ben geweest.
![]()
Hij zei ook dat een motormaatje net weg gereden was, maar die jongen had ik sowiezo nog niet irl ontmoet.![]()
En zie hoe goed het is voor je sociale omgang
![]()
![]()
![]()
Om dan vervolgens gezellig samen met de inbreker een broodje pindakaas te gaan smerenquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:41 schreef Worldbeater het volgende:
Voor de zekerheid maar een broodmes gepakt in de keuken.![]()
![]()
![]()
![]()
What a wonderfull worldquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Supersonisch geval.![]()
Vandaar die constante fluittoon.![]()
![]()
Small world, small world.![]()
*I'll do what I want, cuz I can*![]()
Tja kreeg net m'n aanmelding met ww pas binnen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:29 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Kijk hier nou es......hij heeft ut gevonden![]()
Gaat alles zo traag hier ?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:29 schreef R2-D2 het volgende:
Die wielen van jou zijn net zovaak bekeken als de naaktfoto's van Marilyn Monroe![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:29 schreef worldpimber het volgende:
Ziet er naar uit dat je écht weer rijdt op dat barrel van jouEn zie hoe goed het is voor je sociale omgang
![]()
![]()
![]()
Gewoon thuis zitten kan ook goed zijn hoor voor de sociale vormen.
quote:![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:20 schreef Gawaine het volgende:
![]()
Nog zo een adoptie kindquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:29 schreef Worldbeater het volgende:
En hij brengt mij naar huis en haalt me weer op als de motor klaar is.
Dat doet hij gewoon na werktijd als hij relaxed (thuis naast de werkplaats) gegeten heeft.. uurtje of 20:00.![]()
![]()
![]()
Klasse.......heb je dus nu alle tijd om te MF'en en te Fokkuquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:31 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Tja kreeg net m'n aanmelding met ww pas binnen.
Gaat alles zo traag hier ?![]()
somsisuttraag....*I'll do what I want, cuz I can*![]()
Fulcrum is de NAVO benaming voor een Mig-29quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:18 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Fulcrum is een heel dik vliegtuig volgens mij toch? (F14 meen ik mij te herinneren uit een grijs verleden, tja, je word oud he)
Enne, das een kickass ding trouwens, nog steeds moeilijk om bij te houden![]()
Meer Discovery Channel kijken Roadkill!![]()
Halal.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:30 schreef hicham het volgende:
Om dan vervolgens gezellig samen met de inbreker een broodje pindakaas te gaan smeren![]()
![]()
Bommenwerper.![]()
Vind het meer iets voor Pimpber.
Althans die is fanatieker naar de buitenwereld.![]()
De stillen zijn het gevaarlijkst.
En nu eerst koffie met wat lekkers.![]()
![]()
![]()
Richardgie is inderdaad nog herstellende van een operatie,maar heeft ook maar besloten zitting te nemen in het bestuur van een vereniging,was vannacht dus weer om 2:30 thuis. Was bestuurlid van dienst.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:22 schreef R2-D2 het volgende:
Al een tijdje geen bericht meer van FX en RichardGie. Ik had begrepen dat Richard herstellende was van een operatie?.Zag trouwens dat er tijdens mijn korte afwezigheid alweer 2 Topics voorbij zijn gekomen
.En de snee van de operatie trekt aan alle kanten
.
Zit trouwens nog steeds te dubben of ik mee ga naar Harderwijk.Richardgie heeft z,n agenda er namelijk maar eens bij gepakt en geconcludeerd dat het weer bijna December is en dus erg druk.![]()
Hmm, vraag me af waar deze uitspraak op is gebaseerdquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:34 schreef Worldbeater het volgende:
Vind het meer iets voor Pimpber.
Althans die is fanatieker naar de buitenwereld.![]()
![]()
![]()
![]()
Ondermeer je notes.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:38 schreef worldpimber het volgende:
Hmm, vraag me af waar deze uitspraak op is gebaseerd
![]()
![]()
![]()
Geen Bosche bol die begrijpt waar het over gaat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |