Mijn vrouw had vanaf woensdagnacht .. 12 uur lang voorweeen. Daarna was het even muisstil en kwam Vrijdagnacht alles echt goed in gang.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:33 schreef Ingrid19 het volgende:
Tnx! Ik hoop dat jullie gelijk hebben en dat het niet lang meer duurt.
He dat is goed geregeld Cattie, dat scheelt weer twee weken in de zenuwen zittenquote:Op woensdag 23 november 2005 16:25 schreef cattie het volgende:
Gefeliciteerd Zeiksnor met Fleurtje!![]()
En Nanalune gefeliciteerd met je zwangerschap!Je zit 2 dagen voor mij, dus we gaan samen op, gezellig!
![]()
Mijn man heeft even achter de schermen van het ziekenhuis (hij werkt daar namelijk) geregeld dat ik al op 1 december naar de gynaecoloog kan! 2 weken eerder dan wat ze eerst zeiden, zo zie je maar wat je met goede contacten kan bereiken. En de dag ervoor de echo, het wordt dus een leuk/spannend weekje volgende week!
Ik hoop het! Maar ga er niet vanuit. Nu nog steeds last trouwens...quote:Op woensdag 23 november 2005 16:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mijn vrouw had vanaf woensdagnacht .. 12 uur lang voorweeen. Daarna was het even muisstil en kwam Vrijdagnacht alles echt goed in gang.
Dus je bent er echt bijjjjnnnaaaa...
Het kan ook doorzetten in echte weeen hequote:Op woensdag 23 november 2005 17:24 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Ik hoop het! Maar ga er niet vanuit. Nu nog steeds last trouwens...
Ook, dank u!quote:Op woensdag 23 november 2005 17:45 schreef Brighteyes het volgende:
Bastard! Gefeliciteerd met jullie Jasmijn! Wat prachtig beschreven zeg!
Zeiksnor uiteraard ook gefeliciteerd met Fleur.
Allebei trouwens prachtige namen!
En nanaluna welkom hier!
Gefeli Zeiksnor en vrouw!!quote:Op woensdag 23 november 2005 16:25 schreef cattie het volgende:
Gefeliciteerd Zeiksnor met Fleurtje!![]()
En Nanalune gefeliciteerd met je zwangerschap!Je zit 2 dagen voor mij, dus we gaan samen op, gezellig!
![]()
Mijn man heeft even achter de schermen van het ziekenhuis (hij werkt daar namelijk) geregeld dat ik al op 1 december naar de gynaecoloog kan! 2 weken eerder dan wat ze eerst zeiden, zo zie je maar wat je met goede contacten kan bereiken. En de dag ervoor de echo, het wordt dus een leuk/spannend weekje volgende week!
Dat is ook zo. Ik heb nu ook veel harde buiken tussendoor. Vrijdag om 15.00 weer controle bij de vk. Zal het dan wel vertellen.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het kan ook doorzetten in echte weeen he
We hebben toen in de ochtend een verloskundige erbij gehaald.. ff checken. Die zei dat ze verwachten over een paar uur terug te zijn, maar voor hetzelfde geld zou het enkele dagen diren nog....
Ik dacht dat ze er al stond.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:11 schreef E.T. het volgende:
nanalune, welkom nog!
Ik heb je in het lijstje erbij gezet. Wordt trouwens al weer een aardig lijstje voor 2006!
Ik kan je vragen helaas niet goed beantwoorden , wel weet ik dat het nogal verschilt wanneer iemand een echo heeft... volgens mij tussen 10 en 12 weken inderdaad.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:09 schreef owlet het volgende:
Nanalune, wat leuk, zo'n vroege echo!
Wat is eigenlijk lhet tijdstip om een afspraak te maken bij de verloskundige? Ik was eigenlijk van plan om even te wachten tot mijn verzekering per 1 januari in gaat, dan hoef ik niet tussendoor te switchen en weet ik zeker dat ik bij "mijn" verloskundige kan blijven (lang leve de naturapolis) Ik zou dan iets meer dan tien weken zwanger zijn. Ik weet dat het vroeger de bedoeling was dat je pas met twaalf weken je eerste afspraak had, is dat nog steeds zo? Ik lees zo veel verschillende dingen...
Zekers! Pino kan elk moment komen!quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:55 schreef sjak het volgende:
Spannend Ingrid en Djeez.
Precies andersomquote:Op vrijdag 25 november 2005 08:33 schreef Tamea het volgende:
En een naturapolis is toch dat je eventueel dingen zelf vooruit voorshicte maar dan wel kan kiezen naar welke huisarts/tandarts/etc. je gaat. En die andere polis dan wordt alles direct van de arts naar de verzekering gestuurd en door hen betaald maar dan moet je dus wel naar de arts die je verzekering je opgeeft.
nou, ik kan je vertellen: dat stond ik ook op 9 november.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:34 schreef dutchie het volgende:
Ik sta echt perplex joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |