Welkom!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:15 schreef nanalune het volgende:
Hai iedereen
Jullie zullen me vanaf vandaag vaak zien in dit topic, want ik ben zwanger !!![]()
Vandaag heb ik de termijnecho gehad , en het is 'al' negen-half week oud.
Dit is mijn eerste zwangerschap ,en een klein beetje onverwachts,maar zeeeeer welkom!
Ben 22, getrouwd , en er dus al vroeg bij...
ik heb al een tijdje meegelezen hier in dit topic en vind het fijn om een plekje te hebben waar ik eventuele vragen kwijt kan!
24 juni is de datum !quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:28 schreef Lois het volgende:
Nanalune van harte gefeliciteerd en welkom hierAls je je uitgerekende datum geeft, zetten we je in het lijstje bovenaan in het topic.
Mijn vrouw had vanaf woensdagnacht .. 12 uur lang voorweeen. Daarna was het even muisstil en kwam Vrijdagnacht alles echt goed in gang.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:33 schreef Ingrid19 het volgende:
Tnx! Ik hoop dat jullie gelijk hebben en dat het niet lang meer duurt.
He dat is goed geregeld Cattie, dat scheelt weer twee weken in de zenuwen zittenquote:Op woensdag 23 november 2005 16:25 schreef cattie het volgende:
Gefeliciteerd Zeiksnor met Fleurtje!![]()
En Nanalune gefeliciteerd met je zwangerschap!Je zit 2 dagen voor mij, dus we gaan samen op, gezellig!
![]()
Mijn man heeft even achter de schermen van het ziekenhuis (hij werkt daar namelijk) geregeld dat ik al op 1 december naar de gynaecoloog kan! 2 weken eerder dan wat ze eerst zeiden, zo zie je maar wat je met goede contacten kan bereiken. En de dag ervoor de echo, het wordt dus een leuk/spannend weekje volgende week!
Ik hoop het! Maar ga er niet vanuit. Nu nog steeds last trouwens...quote:Op woensdag 23 november 2005 16:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mijn vrouw had vanaf woensdagnacht .. 12 uur lang voorweeen. Daarna was het even muisstil en kwam Vrijdagnacht alles echt goed in gang.
Dus je bent er echt bijjjjnnnaaaa...
Het kan ook doorzetten in echte weeen hequote:Op woensdag 23 november 2005 17:24 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Ik hoop het! Maar ga er niet vanuit. Nu nog steeds last trouwens...
Ook, dank u!quote:Op woensdag 23 november 2005 17:45 schreef Brighteyes het volgende:
Bastard! Gefeliciteerd met jullie Jasmijn! Wat prachtig beschreven zeg!
Zeiksnor uiteraard ook gefeliciteerd met Fleur.
Allebei trouwens prachtige namen!
En nanaluna welkom hier!
Gefeli Zeiksnor en vrouw!!quote:Op woensdag 23 november 2005 16:25 schreef cattie het volgende:
Gefeliciteerd Zeiksnor met Fleurtje!![]()
En Nanalune gefeliciteerd met je zwangerschap!Je zit 2 dagen voor mij, dus we gaan samen op, gezellig!
![]()
Mijn man heeft even achter de schermen van het ziekenhuis (hij werkt daar namelijk) geregeld dat ik al op 1 december naar de gynaecoloog kan! 2 weken eerder dan wat ze eerst zeiden, zo zie je maar wat je met goede contacten kan bereiken. En de dag ervoor de echo, het wordt dus een leuk/spannend weekje volgende week!
Dat is ook zo. Ik heb nu ook veel harde buiken tussendoor. Vrijdag om 15.00 weer controle bij de vk. Zal het dan wel vertellen.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het kan ook doorzetten in echte weeen he
We hebben toen in de ochtend een verloskundige erbij gehaald.. ff checken. Die zei dat ze verwachten over een paar uur terug te zijn, maar voor hetzelfde geld zou het enkele dagen diren nog....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |