Ik hoop het, ik zit er echt meequote:Op vrijdag 11 november 2005 02:36 schreef het_fokschaap het volgende:
ten vierde zijn er best middeltjes tegen acne die echt werken. er komen hier vast een paar tips te staan
Ik heb al genoeg instanties bezocht laatste tijd. Jeugdzorg, Delta, Jelinek...quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:43 schreef Stretto het volgende:
Weet je wat jij zou moeten doen? Langsgaan bij je huisarts!
Die verwijst je wel door naar de juiste instanties.
Hmm, oke. Dan denk ik dat je met de huisarts moet overleggen. Behandel je je huid nu tegen de acne? Probeer anders eens wat vaker met zeep te wassen (mits je huid niet te droog is). Mijn ervaring is, hoewel ik gezegend ben met 0,0 acne, dat het sneller geneest als je het uitdroogt als het ware.quote:
Juist! Een klasgenoot had er ook superveel last van. Binnen no time was hij er vanaf.quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:43 schreef Stretto het volgende:
Weet je wat jij zou moeten doen? Langsgaan bij je huisarts!
Die verwijst je wel door naar de juiste instanties.
Ja, de tandpasta is niet aan te slepen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:44 schreef Steijn het volgende:
[..]
Hmm, oke. Dan denk ik dat je met de huisarts moet overleggen. Behandel je je huid nu tegen de acne?
Niet jokkebrokken jij, die klasgenoot ben jij gewoon zelf!quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:44 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Juist! Een klasgenoot had er ook superveel last van. Binnen no time was hij er vanaf.
Er zijn volgens mij betere middelen, van Garnier heb ik wel eens zo'n stick gezien die speciaal voor acne ontwikkeld was.quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:46 schreef t0y het volgende:
Ja, de tandpasta is niet aan te slepen.
Ik heb bijna nooit puistjes (gehad)quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:46 schreef t0y het volgende:
Niet jokkebrokken jij, die klasgenoot ben jij gewoon zelf!
Dat is dat spotje met dat lekkere wijf toch, dat ze die stick ergens bij haar kin doet, als een schaap in de camera kijkt om vervolgens tot de ontdekking te komen dat die puist weg is? Of bedoelde je die niet?quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:47 schreef Steijn het volgende:
[..]
Er zijn volgens mij betere middelen, van Garnier heb ik wel eens zo'n stick gezien die speciaal voor acne ontwikkeld was.
Ja precies.quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:49 schreef t0y het volgende:
Dat is dat spotje met dat lekkere wijf toch, dat ze die stick ergens bij haar kin doet, als een schaap in de camera kijkt om vervolgens tot de ontdekking te komen dat die puist weg is? Of bedoelde je die niet?
Zware botten is bullshit.quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:52 schreef t0y het volgende:
Had ik al vermeld dat ik 83 kg weeg, bij 1.73. En als ik heel eerlijk moet zijn eigenlijk een beetje flink ben.
Ik heb ooit ergens gelezen dat de wat 'dikkere' mensen vaker last krijgen van acne omdat de huidstructuur anders is? Weet iemand hier meer over? Niet dat ik vet ben, ik heb gewoon zware botten. Maar ik hoor je al denken "dat zegt iedere vetzak".
Thnx voor de tips mukie. Een keer daten?quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
Zware botten is bullshit.
Je moet btw niet kijken naar je kilo's maar naar de maten en je BMI
Daanaast is 83 kilo voor een vent van jouw lengte niet echt mega mega zwaar, zolang het netjes verdeeld is
Dikte heeft niets met acne te maken.
Volgens mijn nicht die fysiotherapeute is bestaan zware botten niet. Je kunt stevig gebouwt zijn en er met een fors gewicht toch athletisch uit zien maar dat is meestal alleen het geval na intensieve krachttraining. Ik zou beginnen met het aanpassen van je eetgewoont. Eet minder, en eet gezonder. Wees streng en laat dat bier en die zak chips staan, het effect zal je waarschijnlijk motiveren om door te gaan. Eet vervolgens veel zuivelproducten (kaas, yoghurt) en producten met anti-oxidanten (fruit), dat is erg goed voor je huid. Ga ook eens in de zon liggen of onder de zonnebank.quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:52 schreef t0y het volgende:
Had ik al vermeld dat ik 83 kg weeg, bij 1.73. En als ik heel eerlijk moet zijn eigenlijk een beetje flink ben.
Maar ik ben niet vet, ik heb gewoon zware botten.
En daar ga je dus verkeerd...quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:56 schreef t0y het volgende:
[..]
Thnx voor de tips mukie. Een keer daten?
Scheep me maar weer af hoor, jij bent juist een van de mensen die mij onzeker maakt!quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
En daar ga je dus verkeerd...
Als iemand aardig voor je is, heet niet dat iemand direct interesse in je heeft
Doe lekker rustig aan joh
Tenzij je lactose-intolerant bentquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:57 schreef Steijn het volgende:
[..]
Volgens mijn nicht die fysiotherapeute is bestaan zware botten niet. Je kunt stevig gebouwt zijn en er met een fors gewicht toch athletisch uit zien maar dat is meestal alleen het geval na intensieve krachttraining. Ik zou beginnen met het aanpassen van je eetgewoont. Eet minder, en eet gezonder. Wees streng en laat dat bier en die zak chips staan, het effect zal je waarschijnlijk motiveren om door te gaan. Eet vervolgens veel zuivelproducten (kaas, yoghurt) en producten met anti-oxidanten (fruit), dat is erg goed voor je huid.
Ik vind het vrij zwaar hoor. Ik ben breed gebouwd, 1,78 en weeg 67 kilo.quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:55 schreef Mukie het volgende:
Daanaast is 83 kilo voor een vent van jouw lengte niet echt mega mega zwaar, zolang het netjes verdeeld is
Je vindt jezelf een vieze dikzak met puisten. Er is volgens mij niet veel voor nodig om jou onzeker te makenquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:58 schreef t0y het volgende:
[..]
Scheep me maar weer af hoor, jij bent juist een van de mensen die mij onzeker maakt!![]()
Je vind me gewoon een vieze dikzak met puisten.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:58 schreef t0y het volgende:
[..]
Scheep me maar weer af hoor, jij bent juist een van de mensen die mij onzeker maakt!![]()
Je vind me gewoon een vieze dikzak met puisten.
Ik geef gewoon advies op basis van mijn eigen ervaring.quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:58 schreef Mukie het volgende:
Tenzij je lactose-intolerant bent
Van teveel kaas etc kun je ook al snel uitslag krijgen
Idem van ongewassen fruit, maar niet iedereen let hierop.
Ik heb een vriend gehad die was 1.78 en 105 kilo.quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:59 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik vind het vrij zwaar hoor. Ik ben breed gebouwd, 1,78 en weeg 67 kilo.
Sorry, ik draafde door. Ik denk dat ik toch dat ik het met mijn psychiater over deze problemen ga hebben. Alleen ik zie hem maar eens in de 3 wekenquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:00 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat zou hetzelfde zijn als dat ik zeg: "je doet dit verkeerd."
En jij komt met de comment: "Ik doe dus alles verkeerd."
Als ik je onzeker wilde maken, dan was me dat allang gelukt
Ik geef alleen wat tips, zoals je hebt gevraagd.
dat was hem iddquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:48 schreef Stretto het volgende:
Roaccutune anyone?
Daar heb je weer gelijk in, maar heeft de TS niets over gezegdquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:01 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik geef gewoon advies op basis van mijn eigen ervaring.Ik lees nergens iets over allergieen dus ik ga er vanuit dat daar geen sprake van is.
Een echte psych kun je ten alle tijde bereikenquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:01 schreef t0y het volgende:
[..]
Sorry, ik draafde door. Ik denk dat ik toch dat ik het met mijn psychiater over deze problemen ga hebben. Alleen ik zie hem maar eens in de 3 weken
Ja, als je aan bodybuilding doet gelden de normale getallen natuurlijk niet meer.quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:01 schreef Mukie het volgende:
Ik heb een vriend gehad die was 1.78 en 105 kilo.
Maar doordat het meeste spieropbouw was en netjes verdeeld, zie je er niets van
Wat eet je zoal? Geef eens een overzicht.quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:03 schreef t0y het volgende:
Chocolade is het in ieder geval niet. Want ik ging eerst heel veel chocopasta eten en toen kreeg ik wel een paar puisten d'r bij, maar toen ging ik het 3 dagen niet eten en toen bleef het alsnog komen, dus ja, daar zal het dan wel niet aan liggen.
nix bodybuildingquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:03 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ja, als je aan bodybuilding doet gelden de normale getallen natuurlijk niet meer.
Hmmm, dat doe ik dus ook.quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:06 schreef Mukie het volgende:
nix bodybuilding
Gewoon netjes 3x per week naar de sportschool, wat rennen enzo...
Dat kunnen we natuurlijk snel controleren, TS, heb je veel beharing? Op je borst, benen en rug?quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:08 schreef Pracissor het volgende:
Het wordt bij mannen vaak veroorzaakt door een overschot van het mannelijk hormoon, dat veroorzaakt een overmatige talg-productie.
Mee eensquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:08 schreef Pracissor het volgende:
Acne heeft vaak geen duidelijk onderliggende oorzaak. Het wordt bij mannen vaak veroorzaakt door een overschot van het mannelijk hormoon, dat veroorzaakt een overmatige talg-productie.
Er zijn enkele zeer aggresieve maar effectieve middelen tegen acne, gevaar is wel dat je je huid blijvende schade kan toebrengen. Tandpasta op acne aanbrengen is trouwens zeer onverstandig, het werkt verstikkend. Ook met zeep wassen is niet verstandig, lauw water met zo weinig mogelijk zeep is het beste.
Wat acne soms kan verminderen is een gezond dieet, genoeg beweging en een gezond geestelijk leven.
Lijkt mij wel erg zwaar, het zal dan wel een hele flinke jongen zijn geweest (in de breedtequote:Op vrijdag 11 november 2005 03:01 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik heb een vriend gehad die was 1.78 en 105 kilo.
Maar doordat het meeste spieropbouw was en netjes verdeeld, zie je er niets van
Ok, dit eet ik meestal.quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:05 schreef Steijn het volgende:
Wat eet je zoal? Geef eens een overzicht.
als je je benen meetraint scheelt dat al snel iets van 2kg per beenquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:10 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Lijkt mij wel erg zwaar, het zal dan wel een hele flinke jongen zijn geweest (in de breedte)
Ik ben net zo lang, gespierd en weeg 75kg, ik vraag me af hoe ik eruit zou zien met 30kg extra spiermassa...![]()
eieren niet teveel van eten, zorgt voor een snellere talgproductie.quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:11 schreef t0y het volgende:
[..]
Ok, dit eet ik meestal.
s'ochtends bij het ontbijt:
- 2 croissantjes (ah eigen merk)
- 3 broodjes met chocopasta (nutella)
- 2 (hard)gekookte eitjes
- 2 koffie![]()
s'middags bij de lunch (duh)
- 2 boterhammen met kaas
- 2 boterhammen met pindakaas
- als ik echt honger heb, eet ik ook nog pennywafels, die heb ik namelijk altijd op voorraad![]()
s'avonds
- varierend, ik eet met enige regelmaat patat met frikandellen, pizza, nasi, bami en zulk soort snel te bereiden maaltijden
Ben je toch wel een uitzondering, de meeste vrouwen houden niet van overdreven grote spieren.quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
als je je benen meetraint scheelt dat al snel iets van 2kg per been
Maar hij had idd een brede torso
omdat acetyl chloride niet echt een goede keuze is, mits je je huid letterlijk en figuurlijk wilt verbrandenquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:16 schreef Pihkal het volgende:
waarom edit je mn post mukie, heet water droogt de puist uit... dit is een feit
Ik neem aan dat je wel begrijpt dat zij jou alleen maar willen helpen, probeer dan ook een positieve houding tevenover anderen en jezelf te behouden. Maar ik hoop dat je Mukie's en mijn adviezen van harte neemt en er werk van maakt!quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:18 schreef t0y het volgende:
Thanks voor de tips. Voel je vrij om nog meer te posten, dan kan ik het morgen teruglezen. Nu ik er nog een goed over na denk kan het eigenlijk best de stress zijn. Ik loop namelijk bij het delta pz, verplicht want ik heb 2 jaar geleden geprobeerd mijn vadervan het leven te beroven. Met een reden, maar goed, dat ga ik hier niet neerzetten, maar ik vind het erg vervelend want een team met psychiaters begeleid mij, maar ik word echt gek van ze. Gekke mensen daarzo.
Overdreven grote spieren hou ik idd niet van, maar zoals ik al zei, als het goed verdeeld isquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:16 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ben je toch wel een uitzondering, de meeste vrouwen houden niet van overdreven grote spieren.
Je bent dan waarschijnelijk de vrouwelijke tegenhanger van mannen die op vrouwen vallen met cup E+
borsten.
Ja is idd waar, kleinere mannen zoals hij en ik hebben natuurlijk ook sneller bredere en gespierdere benen dan lange hollanders.quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
Overdreven grote spieren hou ik idd niet van, maar zoals ik al zei, als het goed verdeeld is
Het gaat om het geheel nietwaar?
De meeste mannen trainen en vergeten hun benen. Dan krijg je al vaak een brede torso, stierennek en dan 2 van die spillebeentjes. Niet echt fijn om naar te kijken.
ofwel, niet meet calorien opnemen dan je ook daadwerkelijk gaat verbrandenquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:21 schreef Steijn het volgende:
Ik vind dat je best wel een vet en eiwit rijk dieet hebt. Mijn advies wat betreft het dieet:
's ochtends:
- 4 bruine boterhammen met een willekeurig beleg
- Glas melk en een glas jus d'orange
- Yoghurt met cornflakes
- Probeer de koffie achterwege te laten
's middags:
- 2 bruine boterhammen met kaas
- 2 bruine boterhammen met iets wat je lekker vind
- een keer frituur of soep is prima maar probeer het te beperken tot 2/3 keer per week
- fruit of een salade
's avonds:
- Ik vind dat je s'avond vrij vet eet, probeer te zoeken naar maaltijden met meer groenten en koop ook eens iets met vis. Er zijn tegenwoordig hele gezonde maaltijden die toch snel klaar zijn. Roerbakken met een wok is ook snel en gezond.
- Als toetje fruit.
Klassieke fout inderdaad.quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:22 schreef Mukie het volgende:De meeste mannen trainen en vergeten hun benen.
In Holland heb je geen bergenquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:25 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ja is idd waar, kleinere mannen zoals hij en ik hebben natuurlijk ook sneller bredere en gespierdere benen dan lange hollanders.![]()
Voor mij voldoet het prima om een hele dag actief mee te zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:25 schreef Mukie het volgende:
ofwel, niet meet calorien opnemen dan je ook daadwerkelijk gaat verbranden
Daarnaast een gezonde levensstijl.
Helemaal met je eens, je moet je eetstijl blijvend veranderen anders heb je er niets aan. Daarom ben ik ook van een niet te streng dieet uit gegaan, volhouden is belangrijker dan even een heel streng dieet.quote:Dat wilt niet zeggen: 1 week dieten en dan weer door met je gewone leventje. Dan kom je net zo snel weer aan en ziet je huid er nog meer bagger uit
ff snel nog reagerenquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:29 schreef Steijn het volgende:
[..]
Voor mij voldoet het prima om een hele dag actief mee te zijn.
[..]
Helemaal met je eens, je moet je eetstijl blijvend veranderen anders heb je er niets aan. Daarom ben ik ook van een niet te streng dieet uit gegaan, volhouden is belangrijker dan even een heel streng dieet.
Op 19-jarige leeftijd lijkt mij dat nog te vroeg. Op die leeftijd kan er sprake zijn van een tijdelijke verhoging van het testosteron-gehalte. Als het na een paar jaar nog zo is, dan zou Roa te overwegen zijn, maar het is wel een paardenmiddel.quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:48 schreef Stretto het volgende:
Roaccutune anyone?
Bij vrouwen wordt het ook vaak daardoor veroorzaakt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:08 schreef Pracissor het volgende:
Acne heeft vaak geen duidelijk onderliggende oorzaak. Het wordt bij mannen vaak veroorzaakt door een overschot van het mannelijk hormoon, dat veroorzaakt een overmatige talg-productie.
Het is absoluut niet te vroeg voor Roa. Ik was 16 toen ik aan die rotzooi moest en ben blij dat ze me er zo snel aan hebben laten gaan. Ik heb nog wel veel littekens, omdat ik gewoon een enorm ernstige vorm acne had. Artsen schrijven antibiotica voor wat niets helpt tegen wat als ik de TS zo hoor een vrij ernstige vorm van acne. Ik ben het met je eens dat het een paardenmiddel is en dat het echt niet goed is, maar soms is het niet anders...quote:Op vrijdag 11 november 2005 07:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op 19-jarige leeftijd lijkt mij dat nog te vroeg. Op die leeftijd kan er sprake zijn van een tijdelijke verhoging van het testosteron-gehalte. Als het na een paar jaar nog zo is, dan zou Roa te overwegen zijn, maar het is wel een paardenmiddel.
Jeromquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
Overdreven grote spieren hou ik idd niet van, maar zoals ik al zei, als het goed verdeeld is
Het gaat om het geheel nietwaar?
De meeste mannen trainen en vergeten hun benen. Dan krijg je al vaak een brede torso, stierennek en dan 2 van die spillebeentjes. Niet echt fijn om naar te kijken.
Je bedoelt iets dergelijks: Als je veel masturbeert...quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:49 schreef Alicey het volgende:
Afgaande op de post history van TS heb ik overigens niet de indruk dat dit een serieus topic is. Er wordt echter serieus gereageerd, en er worden serieuze adviezen gegeven, dus ik laat hem verder wel open.
ts wordt ook snel ouder:quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:49 schreef Alicey het volgende:
Afgaande op de post history van TS heb ik overigens niet de indruk dat dit een serieus topic is. Er wordt echter serieus gereageerd, en er worden serieuze adviezen gegeven, dus ik laat hem verder wel open.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:57 schreef t0y het volgende:
Ik ben pas 13 :S
Eieren zijn inderdaad talgopwekkend. Chocopasta wil bij mij ook nog weleens aanzetten. Verder zijn croissantjes echt mega-vet, dus daar moet je mee oppassen als je geen puistjes wil. En 's avonds eet je ook meestal te vet.quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:11 schreef t0y het volgende:
[..]
Ok, dit eet ik meestal.
- 2 koffie![]()
- 2 boterhammen met kaas
- als ik echt honger heb, eet ik ook nog pennywafels, die heb ik namelijk altijd op voorraad![]()
s'avonds
- varierend, ik eet eigenlijk alleen patat met frikandellen, pizza, nasi, bami en zulk soort snel te bereiden maaltijden. Behalve als ik bij mijn moeder ben, dan eet ik nog wel eens een gezonde prak.
Ligt niet aan jouquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:50 schreef diabolotin het volgende:
En trouwens, moest ik ophet station staan, en moest er een of andere mollige kleine puistenkop mij aanstaren met zo'n blik van 'wow, grote prammen, strak lijf en blonde haren' dan zou ik ook zoiets hebben van 'rot toch op man!'
maar dat kan natuurlijk aan mij liggen
Aanstaren is niet leuk, maar ik vind het op zich wel leuk om "gezien" te worden.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou![]()
Maar niet alleen een mollige puistenkop, dat vind ik nooit prettig.
You've just read my mind...quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:49 schreef Alicey het volgende:
Ze geeft zo'n blik, ze zegt het niet. Daarbij is een blik van een ander nooit objectief te meten..quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:57 schreef thefunny het volgende:
TS, trek je in ieder geval niks aan van dat meisje wat tegen je zei "wat kijk je, puistenkop".
Dat meisje is gewoon asociaal, dat ze dat zegt zegt meer over het meisje zelf dan over jou!
Als ik zie wat ie eet dan lijkt dat er wel op.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:11 schreef Aventura het volgende:
-Jellinek kliniek
-'Blond wijf met dikke prammen'
-het abnormaal baggervette dieet
=fake topic
aaaahhhh...blauwtje gelopen ?quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:21 schreef -Strawberry- het volgende:
de meeste knappe vrouwen zijn gewoon vet arrogant en meestal ook helemaal niet aardig.
Ze is een meisjequote:Op vrijdag 11 november 2005 15:24 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
aaaahhhh...blauwtje gelopen ?
Nee ik ken gewoon veel arrogante kutwijfen die knap zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:24 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
aaaahhhh...blauwtje gelopen ?
open er een topic overquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee ik ken gewoon veel arrogante kutwijfen die knap zijn.![]()
Natuurlijk zijn ze niet allemaal zo.. Maar de meeste wel naar mijn mening.![]()
Neuh.. Waarom zou ik. Hoef geen bevestiging. En dan zul je zien dat ik allemaal van die troela's overquote:
Zou ik nooit zeggenquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neuh.. Waarom zou ik. Hoef geen bevestiging. En dan zul je zien dat ik allemaal van die troela's over
me heen krijg die zeggen dat ze ook knap zijn en helemaal niet arrogant.![]()
Maar FF ontopic weer![]()
stel je voor dat blijkt dat je ongelijk hebtquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neuh.. Waarom zou ik. Hoef geen bevestiging.
Dat is absoluut onmogelijk!quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:59 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
stel je voor dat blijkt dat je ongelijk hebt
Ik zou eerst ook het eetpatroon aanpassen, want dat is zeker niet gezond!quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:11 schreef t0y het volgende:
[..]
Ok, dit eet ik meestal.
- 2 koffie![]()
- 2 boterhammen met kaas
s'avonds
- varierend, ik eet eigenlijk alleen patat met frikandellen, pizza, nasi, bami en zulk soort snel te bereiden maaltijden. Behalve als ik bij mijn moeder ben, dan eet ik nog wel eens een gezonde prak.
Uuhm... TS beweert in dat topic 13 te zijn en zegt in dit topic 19 te zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:55 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Je bedoelt iets dergelijks: Als je veel masturbeert...? TS schrijft wel lekker verder vind ik, een aanwinst dus
.
Beetje raar allemaal...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:57 schreef t0y het volgende:
Ik ben pas 13 :S
Lees dat topic eens goed door, niet echt serieus bedoeld allemaal he. Had je ook zelf wel kunnen bedenken.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:23 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Uuhm... TS beweert in dat topic 13 te zijn en zegt in dit topic 19 te zijn.![]()
[..]
Beetje raar allemaal...![]()
Ah, ok. En aangezien dit topic net zo serieus overkomt zullen we hier ook maar wat minder serieus gaan reageren, ok?quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:36 schreef t0y het volgende:
[..]
Lees dat topic eens goed door, niet echt serieus bedoeld allemaal he. Had je ook zelf wel kunnen bedenken.
IJD OMSCHRIJVING KCAL KOOLH EIWIT VETquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:11 schreef t0y het volgende:
[..]
Ok, dit eet ik meestal.
- 2 koffie![]()
- 2 boterhammen met kaas
s'avonds
Liefje ?quote:
Die 2000 kcal is wel berekend op iemand die niet bovenmatig veel energie verbruikt.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:07 schreef cinnamongirl het volgende:
Je eet bijna 2800 kcals per dag waarvan 140 gram vet per dag, en dat nog zonder tussendoortjes!
Dat is veel te veel. Een volwassen man kan ongeveer 2000 kcals per dag eten zonder aan te komen. Je eet veel te veel vet.
Jup, van 2000 val je dan ook niet af...dan zou je nog minder moeten eten.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die 2000 kcal is wel berekend op iemand die niet bovenmatig veel energie verbruikt.
Iemand die bovenmatig veel energie gebruikt zal echter meer nodig hebben dan die 2k, dus je kunt het niet als harde grens zetten. Ikzelf weet niet precies hoeveel ik binnen krijg op een dag, maar ik vermoed toch ergens rond de 2500-3500, en voor mij zou 1500 de "grens" zijn..quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:10 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Jup, van 2000 val je dan ook niet af...dan zou je nog minder moeten eten.
Stofwisselingsnelheid verschilt per persoon.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:15 schreef illusions het volgende:
Iedereen hamert maar op dat eten en dat ie teveel brood eet... maar dat snap ik niet. Ik ben 1.82 en weeg 65 kilo, vrij licht dus. Ik eet als ik wakker word (een uur erna) 4 broodjes, met worst/smeerkaas/dat soort dingen. Dan begin ik half 3 met werken en in allebei mijn pauze et ik 4 broodjes. Soms vervang ik de laatste 4 broodjes voor een warme maaltijd, maar die zijn niet lekker op mijn werk. Dat is dus 12 broodjes per dag, en jullie vinden 6 al te veel?
Als ik dan thuis kom van werk rond half 11 's avonds ga ik nog vaak aan de shoarma (varkensvlees). Wel klein beetje last van puistjes maar totaal niet van overgewicht.
Lang leve de goed werkende schildklier.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:15 schreef illusions het volgende:
Iedereen hamert maar op dat eten en dat ie teveel brood eet... maar dat snap ik niet. Ik ben 1.82 en weeg 65 kilo, vrij licht dus. Ik eet als ik wakker word (een uur erna) 4 broodjes, met worst/smeerkaas/dat soort dingen. Dan begin ik half 3 met werken en in allebei mijn pauze et ik 4 broodjes. Soms vervang ik de laatste 4 broodjes voor een warme maaltijd, maar die zijn niet lekker op mijn werk. Dat is dus 12 broodjes per dag, en jullie vinden 6 al te veel?
Als ik dan thuis kom van werk rond half 11 's avonds ga ik nog vaak aan de shoarma (varkensvlees). Wel klein beetje last van puistjes maar totaal niet van overgewicht.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:31 schreef t0y het volgende:
Wat een mooi wijf zeg, poeh, grote prammen, strak lichaam, blonde haren...
Eigenlijk werkt die schildklier juist slecht.. want erg efficient is het niet als je je zo vol stouwt en dan nog steeds op gewicht blijft.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:16 schreef Mukie het volgende:
[..]
Lang leve de goed werkende schildklier.
Jammer genoeg is niet iedereen hiermee bedeeld![]()
Roa is een paardenmiddel, en de periode van gebruik vergt bijzondere aandacht. In dit zin is er dus wel iets te verliezen. Verder is TS 19 jaar, dus het kan nog vanzelf weg trekken.quote:
Ben t er niet helemaal mee eens.. Als je nu 19 bent, kan t idd nog weg trekken. Maar goed, als je er al n aantal jaren last van hebt..quote:Op zondag 13 november 2005 12:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Roa is een paardenmiddel, en de periode van gebruik vergt bijzondere aandacht. In dit zin is er dus wel iets te verliezen. Verder is TS 19 jaar, dus het kan nog vanzelf weg trekken.
Och ja, dat klinkt inderdaad beter. Wachten tot hij ouder wordt en al zijn zelfvertrouwen en sociale leven de grond ingeboord zijn.quote:Op zondag 13 november 2005 12:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Roa is een paardenmiddel, en de periode van gebruik vergt bijzondere aandacht. In dit zin is er dus wel iets te verliezen. Verder is TS 19 jaar, dus het kan nog vanzelf weg trekken.
Enkele personen zeiden vroeger dat de aarde plat was. Dussss..quote:Op zondag 13 november 2005 13:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Is dit nou een serieus topic of niet? Want ik hoor enkele personen zeggen van niet, duss....
quote:Op zondag 13 november 2005 13:37 schreef nozem het volgende:
[..]
Enkele personen zeiden vroeger dat de aarde plat was. Dussss..
of Roaccutane...quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:48 schreef Stretto het volgende:
Roaccutune anyone?
Dan is én je zelfvertrouwen onder het nulpunt gedaald, én je huid onherstelbaar beschadigd. Want hoe langer je met die kraters rondloopt, hoe meer littekens je uiteindelijk zult hebben.quote:Op zondag 13 november 2005 12:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb zelf dit middel zelf ook gebruikt toen ik een jaar of 18/19 was,quote:Op zondag 13 november 2005 13:10 schreef LonelyWolf het volgende:
[..]
Och ja, dat klinkt inderdaad beter. Wachten tot hij ouder wordt en al zijn zelfvertrouwen en sociale leven de grond ingeboord zijn.
Alleen ex acne slachtoffers weten hoe het was en kunnen er beter wat hierover zeggen![]()
Die arrogante kutwijven hebben gewoon een goede dominante man nodig die hen wat temt, en niet direct opgeeft.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee ik ken gewoon veel arrogante kutwijfen die knap zijn.![]()
Natuurlijk zijn ze niet allemaal zo.. Maar de meeste wel naar mijn mening.![]()
Door deze post is je thread echt niet meer serieus te nemen, sorry.quote:Op zondag 13 november 2005 15:48 schreef t0y het volgende:
Ow, ik weet het echt niet meer. Wat zou ik nu echt moeten doen. Heb morgen wel gesprek met de huisarts maar ik vind dat een enge man. Hij heeft van die enge ogen...
Hiero zelfdequote:Op zondag 13 november 2005 19:09 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Door deze post is je thread echt niet meer serieus te nemen, sorry.![]()
Beetje jammer dit.![]()
Ja kijk en dat zijn nou de boosdoeners wat je in de avond eet daarom heb jij puistjes en ben je zwaar niet lullig bedoelt, maar je zult echt je eetpatroon moeten veranderen wil je een schone gave huid krijgen en zou ook naar de huisarts gaan voor een middel waar het weg van gaat en goed je gezicht wassen in de ochtend en avond, plus veel water drinkenquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:11 schreef t0y het volgende:
[..]
Ok, dit eet ik meestal.
- 2 koffie![]()
- 2 boterhammen met kaas
s'avonds
hUISArts was toch vrouw zei je eerder?quote:Op zondag 13 november 2005 15:48 schreef t0y het volgende:
Ow, ik weet het echt niet meer. Wat zou ik nu echt moeten doen. Heb morgen wel gesprek met de huisarts maar ik vind dat een enge man. Hij heeft van die enge ogen...
Ik heb eigenlijk nooit last (gehad) van puistjes, maar als ik een paar boterhammen met chocopaste eet begint er de volgende dag toch iets te groeien rond mijn mond/voorhoofd. Maar vaak is het amper te zien gelukkig. Ze zijn dan ook weer zo verdwenen, maar misschien moet jij ook eens proberen om geen chocopasta te eten, een maand lang.quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:11 schreef t0y het volgende:
[..]
Ok, dit eet ik meestal.
- 2 koffie![]()
- 2 boterhammen met kaas
s'avonds
ROFL LMAO LOL.quote:Op zondag 13 november 2005 19:38 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
hUISArts was toch vrouw zei je eerder?
En stiekem ben je in het echt wel zoquote:
quote:Op maandag 14 november 2005 10:01 schreef L-IS het volgende:
[..]
En stiekem ben je in het echt wel zo![]()
Wat is de lol van het openen van een fake niet-grappig topic? Ik zou een leven gaan zoeken, misschien vind je iets dat er op lijkt.quote:
-laat maar zitten ook-quote:Op maandag 14 november 2005 12:43 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Wat is de lol van het openen van een fake niet-grappig topic? Ik zou een leven gaan zoeken, misschien vind je iets dat er op lijkt.
Je bent lelijk en nog eens ziek in je hoofd ookquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:18 schreef t0y het volgende:
Thanks voor de tips. Voel je vrij om nog meer te posten, dan kan ik het morgen teruglezen. Nu ik er nog een goed over nadenk kan het eigenlijk best de stress zijn. Ik loop namelijk bij het delta pz, verplicht want ik heb 2 jaar geleden geprobeerd mijn vader van het leven te beroven. Met een reden, maar goed, dat ga ik hier niet neerzetten, maar ik vind het erg vervelend want een team met psychiaters probeert mij te begeleiden, maar ik word echt gek van ze. Gekke mensen daarzo.
Is je andere topic ook fake?quote:Op zondag 20 november 2005 17:10 schreef t0y het volgende:
Gooi dit topic maar dicht, was niet al te serieus
Zo jah dan leidt hij aan een ernstige aandoening als je het mij vraagt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |