Ben je toch wel een uitzondering, de meeste vrouwen houden niet van overdreven grote spieren.quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
als je je benen meetraint scheelt dat al snel iets van 2kg per been
Maar hij had idd een brede torso
omdat acetyl chloride niet echt een goede keuze is, mits je je huid letterlijk en figuurlijk wilt verbrandenquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:16 schreef Pihkal het volgende:
waarom edit je mn post mukie, heet water droogt de puist uit... dit is een feit
Ik neem aan dat je wel begrijpt dat zij jou alleen maar willen helpen, probeer dan ook een positieve houding tevenover anderen en jezelf te behouden. Maar ik hoop dat je Mukie's en mijn adviezen van harte neemt en er werk van maakt!quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:18 schreef t0y het volgende:
Thanks voor de tips. Voel je vrij om nog meer te posten, dan kan ik het morgen teruglezen. Nu ik er nog een goed over na denk kan het eigenlijk best de stress zijn. Ik loop namelijk bij het delta pz, verplicht want ik heb 2 jaar geleden geprobeerd mijn vadervan het leven te beroven. Met een reden, maar goed, dat ga ik hier niet neerzetten, maar ik vind het erg vervelend want een team met psychiaters begeleid mij, maar ik word echt gek van ze. Gekke mensen daarzo.
Overdreven grote spieren hou ik idd niet van, maar zoals ik al zei, als het goed verdeeld isquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:16 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ben je toch wel een uitzondering, de meeste vrouwen houden niet van overdreven grote spieren.
Je bent dan waarschijnelijk de vrouwelijke tegenhanger van mannen die op vrouwen vallen met cup E+
borsten.
Ja is idd waar, kleinere mannen zoals hij en ik hebben natuurlijk ook sneller bredere en gespierdere benen dan lange hollanders.quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
Overdreven grote spieren hou ik idd niet van, maar zoals ik al zei, als het goed verdeeld is
Het gaat om het geheel nietwaar?
De meeste mannen trainen en vergeten hun benen. Dan krijg je al vaak een brede torso, stierennek en dan 2 van die spillebeentjes. Niet echt fijn om naar te kijken.
ofwel, niet meet calorien opnemen dan je ook daadwerkelijk gaat verbrandenquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:21 schreef Steijn het volgende:
Ik vind dat je best wel een vet en eiwit rijk dieet hebt. Mijn advies wat betreft het dieet:
's ochtends:
- 4 bruine boterhammen met een willekeurig beleg
- Glas melk en een glas jus d'orange
- Yoghurt met cornflakes
- Probeer de koffie achterwege te laten
's middags:
- 2 bruine boterhammen met kaas
- 2 bruine boterhammen met iets wat je lekker vind
- een keer frituur of soep is prima maar probeer het te beperken tot 2/3 keer per week
- fruit of een salade
's avonds:
- Ik vind dat je s'avond vrij vet eet, probeer te zoeken naar maaltijden met meer groenten en koop ook eens iets met vis. Er zijn tegenwoordig hele gezonde maaltijden die toch snel klaar zijn. Roerbakken met een wok is ook snel en gezond.
- Als toetje fruit.
Klassieke fout inderdaad.quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:22 schreef Mukie het volgende:De meeste mannen trainen en vergeten hun benen.
In Holland heb je geen bergenquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:25 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ja is idd waar, kleinere mannen zoals hij en ik hebben natuurlijk ook sneller bredere en gespierdere benen dan lange hollanders.![]()
Voor mij voldoet het prima om een hele dag actief mee te zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:25 schreef Mukie het volgende:
ofwel, niet meet calorien opnemen dan je ook daadwerkelijk gaat verbranden
Daarnaast een gezonde levensstijl.
Helemaal met je eens, je moet je eetstijl blijvend veranderen anders heb je er niets aan. Daarom ben ik ook van een niet te streng dieet uit gegaan, volhouden is belangrijker dan even een heel streng dieet.quote:Dat wilt niet zeggen: 1 week dieten en dan weer door met je gewone leventje. Dan kom je net zo snel weer aan en ziet je huid er nog meer bagger uit
ff snel nog reagerenquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:29 schreef Steijn het volgende:
[..]
Voor mij voldoet het prima om een hele dag actief mee te zijn.
[..]
Helemaal met je eens, je moet je eetstijl blijvend veranderen anders heb je er niets aan. Daarom ben ik ook van een niet te streng dieet uit gegaan, volhouden is belangrijker dan even een heel streng dieet.
Op 19-jarige leeftijd lijkt mij dat nog te vroeg. Op die leeftijd kan er sprake zijn van een tijdelijke verhoging van het testosteron-gehalte. Als het na een paar jaar nog zo is, dan zou Roa te overwegen zijn, maar het is wel een paardenmiddel.quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:48 schreef Stretto het volgende:
Roaccutune anyone?
Bij vrouwen wordt het ook vaak daardoor veroorzaakt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:08 schreef Pracissor het volgende:
Acne heeft vaak geen duidelijk onderliggende oorzaak. Het wordt bij mannen vaak veroorzaakt door een overschot van het mannelijk hormoon, dat veroorzaakt een overmatige talg-productie.
Het is absoluut niet te vroeg voor Roa. Ik was 16 toen ik aan die rotzooi moest en ben blij dat ze me er zo snel aan hebben laten gaan. Ik heb nog wel veel littekens, omdat ik gewoon een enorm ernstige vorm acne had. Artsen schrijven antibiotica voor wat niets helpt tegen wat als ik de TS zo hoor een vrij ernstige vorm van acne. Ik ben het met je eens dat het een paardenmiddel is en dat het echt niet goed is, maar soms is het niet anders...quote:Op vrijdag 11 november 2005 07:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op 19-jarige leeftijd lijkt mij dat nog te vroeg. Op die leeftijd kan er sprake zijn van een tijdelijke verhoging van het testosteron-gehalte. Als het na een paar jaar nog zo is, dan zou Roa te overwegen zijn, maar het is wel een paardenmiddel.
Jeromquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
Overdreven grote spieren hou ik idd niet van, maar zoals ik al zei, als het goed verdeeld is
Het gaat om het geheel nietwaar?
De meeste mannen trainen en vergeten hun benen. Dan krijg je al vaak een brede torso, stierennek en dan 2 van die spillebeentjes. Niet echt fijn om naar te kijken.
Je bedoelt iets dergelijks: Als je veel masturbeert...quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:49 schreef Alicey het volgende:
Afgaande op de post history van TS heb ik overigens niet de indruk dat dit een serieus topic is. Er wordt echter serieus gereageerd, en er worden serieuze adviezen gegeven, dus ik laat hem verder wel open.
ts wordt ook snel ouder:quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:49 schreef Alicey het volgende:
Afgaande op de post history van TS heb ik overigens niet de indruk dat dit een serieus topic is. Er wordt echter serieus gereageerd, en er worden serieuze adviezen gegeven, dus ik laat hem verder wel open.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:57 schreef t0y het volgende:
Ik ben pas 13 :S
Eieren zijn inderdaad talgopwekkend. Chocopasta wil bij mij ook nog weleens aanzetten. Verder zijn croissantjes echt mega-vet, dus daar moet je mee oppassen als je geen puistjes wil. En 's avonds eet je ook meestal te vet.quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:11 schreef t0y het volgende:
[..]
Ok, dit eet ik meestal.
s'ochtends bij het ontbijt:
- 2 croissantjes (ah eigen merk)
- 3 broodjes met chocopasta (nutella)
- 2 (hard)gekookte eitjes
- 2 koffie![]()
s'middags bij de lunch (duh)
- 2 boterhammen met kaas
- 2 boterhammen met pindakaas
- als ik echt honger heb, eet ik ook nog pennywafels, die heb ik namelijk altijd op voorraad![]()
s'avonds
- varierend, ik eet eigenlijk alleen patat met frikandellen, pizza, nasi, bami en zulk soort snel te bereiden maaltijden. Behalve als ik bij mijn moeder ben, dan eet ik nog wel eens een gezonde prak.
Ligt niet aan jouquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:50 schreef diabolotin het volgende:
En trouwens, moest ik ophet station staan, en moest er een of andere mollige kleine puistenkop mij aanstaren met zo'n blik van 'wow, grote prammen, strak lijf en blonde haren' dan zou ik ook zoiets hebben van 'rot toch op man!'
maar dat kan natuurlijk aan mij liggen
Aanstaren is niet leuk, maar ik vind het op zich wel leuk om "gezien" te worden.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou![]()
Maar niet alleen een mollige puistenkop, dat vind ik nooit prettig.
You've just read my mind...quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:49 schreef Alicey het volgende:
Ze geeft zo'n blik, ze zegt het niet. Daarbij is een blik van een ander nooit objectief te meten..quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:57 schreef thefunny het volgende:
TS, trek je in ieder geval niks aan van dat meisje wat tegen je zei "wat kijk je, puistenkop".
Dat meisje is gewoon asociaal, dat ze dat zegt zegt meer over het meisje zelf dan over jou!
Als ik zie wat ie eet dan lijkt dat er wel op.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:11 schreef Aventura het volgende:
-Jellinek kliniek
-'Blond wijf met dikke prammen'
-het abnormaal baggervette dieet
=fake topic
aaaahhhh...blauwtje gelopen ?quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:21 schreef -Strawberry- het volgende:
de meeste knappe vrouwen zijn gewoon vet arrogant en meestal ook helemaal niet aardig.
Ze is een meisjequote:Op vrijdag 11 november 2005 15:24 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
aaaahhhh...blauwtje gelopen ?
Nee ik ken gewoon veel arrogante kutwijfen die knap zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:24 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
aaaahhhh...blauwtje gelopen ?
open er een topic overquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee ik ken gewoon veel arrogante kutwijfen die knap zijn.![]()
Natuurlijk zijn ze niet allemaal zo.. Maar de meeste wel naar mijn mening.![]()
Neuh.. Waarom zou ik. Hoef geen bevestiging. En dan zul je zien dat ik allemaal van die troela's overquote:
Zou ik nooit zeggenquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neuh.. Waarom zou ik. Hoef geen bevestiging. En dan zul je zien dat ik allemaal van die troela's over
me heen krijg die zeggen dat ze ook knap zijn en helemaal niet arrogant.![]()
Maar FF ontopic weer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |