dat was hem iddquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:48 schreef Stretto het volgende:
Roaccutune anyone?
Daar heb je weer gelijk in, maar heeft de TS niets over gezegdquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:01 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik geef gewoon advies op basis van mijn eigen ervaring.Ik lees nergens iets over allergieen dus ik ga er vanuit dat daar geen sprake van is.
Een echte psych kun je ten alle tijde bereikenquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:01 schreef t0y het volgende:
[..]
Sorry, ik draafde door. Ik denk dat ik toch dat ik het met mijn psychiater over deze problemen ga hebben. Alleen ik zie hem maar eens in de 3 weken
Ja, als je aan bodybuilding doet gelden de normale getallen natuurlijk niet meer.quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:01 schreef Mukie het volgende:
Ik heb een vriend gehad die was 1.78 en 105 kilo.
Maar doordat het meeste spieropbouw was en netjes verdeeld, zie je er niets van
Wat eet je zoal? Geef eens een overzicht.quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:03 schreef t0y het volgende:
Chocolade is het in ieder geval niet. Want ik ging eerst heel veel chocopasta eten en toen kreeg ik wel een paar puisten d'r bij, maar toen ging ik het 3 dagen niet eten en toen bleef het alsnog komen, dus ja, daar zal het dan wel niet aan liggen.
nix bodybuildingquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:03 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ja, als je aan bodybuilding doet gelden de normale getallen natuurlijk niet meer.
Hmmm, dat doe ik dus ook.quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:06 schreef Mukie het volgende:
nix bodybuilding
Gewoon netjes 3x per week naar de sportschool, wat rennen enzo...
Dat kunnen we natuurlijk snel controleren, TS, heb je veel beharing? Op je borst, benen en rug?quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:08 schreef Pracissor het volgende:
Het wordt bij mannen vaak veroorzaakt door een overschot van het mannelijk hormoon, dat veroorzaakt een overmatige talg-productie.
Mee eensquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:08 schreef Pracissor het volgende:
Acne heeft vaak geen duidelijk onderliggende oorzaak. Het wordt bij mannen vaak veroorzaakt door een overschot van het mannelijk hormoon, dat veroorzaakt een overmatige talg-productie.
Er zijn enkele zeer aggresieve maar effectieve middelen tegen acne, gevaar is wel dat je je huid blijvende schade kan toebrengen. Tandpasta op acne aanbrengen is trouwens zeer onverstandig, het werkt verstikkend. Ook met zeep wassen is niet verstandig, lauw water met zo weinig mogelijk zeep is het beste.
Wat acne soms kan verminderen is een gezond dieet, genoeg beweging en een gezond geestelijk leven.
Lijkt mij wel erg zwaar, het zal dan wel een hele flinke jongen zijn geweest (in de breedtequote:Op vrijdag 11 november 2005 03:01 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik heb een vriend gehad die was 1.78 en 105 kilo.
Maar doordat het meeste spieropbouw was en netjes verdeeld, zie je er niets van
Ok, dit eet ik meestal.quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:05 schreef Steijn het volgende:
Wat eet je zoal? Geef eens een overzicht.
als je je benen meetraint scheelt dat al snel iets van 2kg per beenquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:10 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Lijkt mij wel erg zwaar, het zal dan wel een hele flinke jongen zijn geweest (in de breedte)
Ik ben net zo lang, gespierd en weeg 75kg, ik vraag me af hoe ik eruit zou zien met 30kg extra spiermassa...![]()
eieren niet teveel van eten, zorgt voor een snellere talgproductie.quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:11 schreef t0y het volgende:
[..]
Ok, dit eet ik meestal.
s'ochtends bij het ontbijt:
- 2 croissantjes (ah eigen merk)
- 3 broodjes met chocopasta (nutella)
- 2 (hard)gekookte eitjes
- 2 koffie![]()
s'middags bij de lunch (duh)
- 2 boterhammen met kaas
- 2 boterhammen met pindakaas
- als ik echt honger heb, eet ik ook nog pennywafels, die heb ik namelijk altijd op voorraad![]()
s'avonds
- varierend, ik eet met enige regelmaat patat met frikandellen, pizza, nasi, bami en zulk soort snel te bereiden maaltijden
Ben je toch wel een uitzondering, de meeste vrouwen houden niet van overdreven grote spieren.quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
als je je benen meetraint scheelt dat al snel iets van 2kg per been
Maar hij had idd een brede torso
omdat acetyl chloride niet echt een goede keuze is, mits je je huid letterlijk en figuurlijk wilt verbrandenquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:16 schreef Pihkal het volgende:
waarom edit je mn post mukie, heet water droogt de puist uit... dit is een feit
Ik neem aan dat je wel begrijpt dat zij jou alleen maar willen helpen, probeer dan ook een positieve houding tevenover anderen en jezelf te behouden. Maar ik hoop dat je Mukie's en mijn adviezen van harte neemt en er werk van maakt!quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:18 schreef t0y het volgende:
Thanks voor de tips. Voel je vrij om nog meer te posten, dan kan ik het morgen teruglezen. Nu ik er nog een goed over na denk kan het eigenlijk best de stress zijn. Ik loop namelijk bij het delta pz, verplicht want ik heb 2 jaar geleden geprobeerd mijn vadervan het leven te beroven. Met een reden, maar goed, dat ga ik hier niet neerzetten, maar ik vind het erg vervelend want een team met psychiaters begeleid mij, maar ik word echt gek van ze. Gekke mensen daarzo.
Overdreven grote spieren hou ik idd niet van, maar zoals ik al zei, als het goed verdeeld isquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:16 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ben je toch wel een uitzondering, de meeste vrouwen houden niet van overdreven grote spieren.
Je bent dan waarschijnelijk de vrouwelijke tegenhanger van mannen die op vrouwen vallen met cup E+
borsten.
Ja is idd waar, kleinere mannen zoals hij en ik hebben natuurlijk ook sneller bredere en gespierdere benen dan lange hollanders.quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
Overdreven grote spieren hou ik idd niet van, maar zoals ik al zei, als het goed verdeeld is
Het gaat om het geheel nietwaar?
De meeste mannen trainen en vergeten hun benen. Dan krijg je al vaak een brede torso, stierennek en dan 2 van die spillebeentjes. Niet echt fijn om naar te kijken.
ofwel, niet meet calorien opnemen dan je ook daadwerkelijk gaat verbrandenquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:21 schreef Steijn het volgende:
Ik vind dat je best wel een vet en eiwit rijk dieet hebt. Mijn advies wat betreft het dieet:
's ochtends:
- 4 bruine boterhammen met een willekeurig beleg
- Glas melk en een glas jus d'orange
- Yoghurt met cornflakes
- Probeer de koffie achterwege te laten
's middags:
- 2 bruine boterhammen met kaas
- 2 bruine boterhammen met iets wat je lekker vind
- een keer frituur of soep is prima maar probeer het te beperken tot 2/3 keer per week
- fruit of een salade
's avonds:
- Ik vind dat je s'avond vrij vet eet, probeer te zoeken naar maaltijden met meer groenten en koop ook eens iets met vis. Er zijn tegenwoordig hele gezonde maaltijden die toch snel klaar zijn. Roerbakken met een wok is ook snel en gezond.
- Als toetje fruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |