Ik heb eigenlijk nooit last (gehad) van puistjes, maar als ik een paar boterhammen met chocopaste eet begint er de volgende dag toch iets te groeien rond mijn mond/voorhoofd. Maar vaak is het amper te zien gelukkig. Ze zijn dan ook weer zo verdwenen, maar misschien moet jij ook eens proberen om geen chocopasta te eten, een maand lang.quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:11 schreef t0y het volgende:
[..]
Ok, dit eet ik meestal.
s'ochtends bij het ontbijt:
- 2 croissantjes (ah eigen merk)
- 3 broodjes met chocopasta (nutella)
- 2 (hard)gekookte eitjes
- 2 koffie![]()
s'middags bij de lunch (duh)
- 2 boterhammen met kaas
- 2 boterhammen met pindakaas
- als ik echt honger heb, eet ik ook nog pennywafels, die heb ik namelijk altijd op voorraad![]()
s'avonds
- varierend, ik eet eigenlijk alleen patat met frikandellen, pizza, nasi, bami en zulk soort snel te bereiden maaltijden. Behalve als ik bij mijn moeder ben, dan eet ik nog wel eens een gezonde prak.
ROFL LMAO LOL.quote:Op zondag 13 november 2005 19:38 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
hUISArts was toch vrouw zei je eerder?
En stiekem ben je in het echt wel zoquote:
quote:Op maandag 14 november 2005 10:01 schreef L-IS het volgende:
[..]
En stiekem ben je in het echt wel zo![]()
Wat is de lol van het openen van een fake niet-grappig topic? Ik zou een leven gaan zoeken, misschien vind je iets dat er op lijkt.quote:
-laat maar zitten ook-quote:Op maandag 14 november 2005 12:43 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Wat is de lol van het openen van een fake niet-grappig topic? Ik zou een leven gaan zoeken, misschien vind je iets dat er op lijkt.
Je bent lelijk en nog eens ziek in je hoofd ookquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:18 schreef t0y het volgende:
Thanks voor de tips. Voel je vrij om nog meer te posten, dan kan ik het morgen teruglezen. Nu ik er nog een goed over nadenk kan het eigenlijk best de stress zijn. Ik loop namelijk bij het delta pz, verplicht want ik heb 2 jaar geleden geprobeerd mijn vader van het leven te beroven. Met een reden, maar goed, dat ga ik hier niet neerzetten, maar ik vind het erg vervelend want een team met psychiaters probeert mij te begeleiden, maar ik word echt gek van ze. Gekke mensen daarzo.
Is je andere topic ook fake?quote:Op zondag 20 november 2005 17:10 schreef t0y het volgende:
Gooi dit topic maar dicht, was niet al te serieus
Zo jah dan leidt hij aan een ernstige aandoening als je het mij vraagt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |