stel je voor dat blijkt dat je ongelijk hebtquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neuh.. Waarom zou ik. Hoef geen bevestiging.
Dat is absoluut onmogelijk!quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:59 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
stel je voor dat blijkt dat je ongelijk hebt
Ik zou eerst ook het eetpatroon aanpassen, want dat is zeker niet gezond!quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:11 schreef t0y het volgende:
[..]
Ok, dit eet ik meestal.
s'ochtends bij het ontbijt:
- 2 croissantjes (ah eigen merk)
- 3 broodjes met chocopasta (nutella)
- 2 (hard)gekookte eitjes
- 2 koffie![]()
s'middags bij de lunch (duh)
- 2 boterhammen met kaas
- 2 boterhammen met pindakaas
- als ik echt honger heb, eet ik ook nog pennywafels, die heb ik namelijk altijd op voorraad![]()
s'avonds
- varierend, ik eet eigenlijk alleen patat met frikandellen, pizza, nasi, bami en zulk soort snel te bereiden maaltijden. Behalve als ik bij mijn moeder ben, dan eet ik nog wel eens een gezonde prak.
Uuhm... TS beweert in dat topic 13 te zijn en zegt in dit topic 19 te zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:55 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Je bedoelt iets dergelijks: Als je veel masturbeert...? TS schrijft wel lekker verder vind ik, een aanwinst dus
.
Beetje raar allemaal...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:57 schreef t0y het volgende:
Ik ben pas 13 :S
Lees dat topic eens goed door, niet echt serieus bedoeld allemaal he. Had je ook zelf wel kunnen bedenken.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:23 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Uuhm... TS beweert in dat topic 13 te zijn en zegt in dit topic 19 te zijn.![]()
[..]
Beetje raar allemaal...![]()
Ah, ok. En aangezien dit topic net zo serieus overkomt zullen we hier ook maar wat minder serieus gaan reageren, ok?quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:36 schreef t0y het volgende:
[..]
Lees dat topic eens goed door, niet echt serieus bedoeld allemaal he. Had je ook zelf wel kunnen bedenken.
IJD OMSCHRIJVING KCAL KOOLH EIWIT VETquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:11 schreef t0y het volgende:
[..]
Ok, dit eet ik meestal.
- 2 koffie![]()
- 2 boterhammen met kaas
- als ik echt honger heb, eet ik ook nog pennywafels, die heb ik namelijk altijd op voorraad![]()
s'avonds
- varierend, ik eet eigenlijk alleen patat met frikandellen, pizza, nasi, bami en zulk soort snel te bereiden maaltijden. Behalve als ik bij mijn moeder ben, dan eet ik nog wel eens een gezonde prak.
Liefje ?quote:
Die 2000 kcal is wel berekend op iemand die niet bovenmatig veel energie verbruikt.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:07 schreef cinnamongirl het volgende:
Je eet bijna 2800 kcals per dag waarvan 140 gram vet per dag, en dat nog zonder tussendoortjes!
Dat is veel te veel. Een volwassen man kan ongeveer 2000 kcals per dag eten zonder aan te komen. Je eet veel te veel vet.
Jup, van 2000 val je dan ook niet af...dan zou je nog minder moeten eten.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die 2000 kcal is wel berekend op iemand die niet bovenmatig veel energie verbruikt.
Iemand die bovenmatig veel energie gebruikt zal echter meer nodig hebben dan die 2k, dus je kunt het niet als harde grens zetten. Ikzelf weet niet precies hoeveel ik binnen krijg op een dag, maar ik vermoed toch ergens rond de 2500-3500, en voor mij zou 1500 de "grens" zijn..quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:10 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Jup, van 2000 val je dan ook niet af...dan zou je nog minder moeten eten.
Stofwisselingsnelheid verschilt per persoon.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:15 schreef illusions het volgende:
Iedereen hamert maar op dat eten en dat ie teveel brood eet... maar dat snap ik niet. Ik ben 1.82 en weeg 65 kilo, vrij licht dus. Ik eet als ik wakker word (een uur erna) 4 broodjes, met worst/smeerkaas/dat soort dingen. Dan begin ik half 3 met werken en in allebei mijn pauze et ik 4 broodjes. Soms vervang ik de laatste 4 broodjes voor een warme maaltijd, maar die zijn niet lekker op mijn werk. Dat is dus 12 broodjes per dag, en jullie vinden 6 al te veel?
Als ik dan thuis kom van werk rond half 11 's avonds ga ik nog vaak aan de shoarma (varkensvlees). Wel klein beetje last van puistjes maar totaal niet van overgewicht.
Lang leve de goed werkende schildklier.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:15 schreef illusions het volgende:
Iedereen hamert maar op dat eten en dat ie teveel brood eet... maar dat snap ik niet. Ik ben 1.82 en weeg 65 kilo, vrij licht dus. Ik eet als ik wakker word (een uur erna) 4 broodjes, met worst/smeerkaas/dat soort dingen. Dan begin ik half 3 met werken en in allebei mijn pauze et ik 4 broodjes. Soms vervang ik de laatste 4 broodjes voor een warme maaltijd, maar die zijn niet lekker op mijn werk. Dat is dus 12 broodjes per dag, en jullie vinden 6 al te veel?
Als ik dan thuis kom van werk rond half 11 's avonds ga ik nog vaak aan de shoarma (varkensvlees). Wel klein beetje last van puistjes maar totaal niet van overgewicht.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:31 schreef t0y het volgende:
Wat een mooi wijf zeg, poeh, grote prammen, strak lichaam, blonde haren...
Eigenlijk werkt die schildklier juist slecht.. want erg efficient is het niet als je je zo vol stouwt en dan nog steeds op gewicht blijft.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:16 schreef Mukie het volgende:
[..]
Lang leve de goed werkende schildklier.
Jammer genoeg is niet iedereen hiermee bedeeld![]()
Roa is een paardenmiddel, en de periode van gebruik vergt bijzondere aandacht. In dit zin is er dus wel iets te verliezen. Verder is TS 19 jaar, dus het kan nog vanzelf weg trekken.quote:
Ben t er niet helemaal mee eens.. Als je nu 19 bent, kan t idd nog weg trekken. Maar goed, als je er al n aantal jaren last van hebt..quote:Op zondag 13 november 2005 12:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Roa is een paardenmiddel, en de periode van gebruik vergt bijzondere aandacht. In dit zin is er dus wel iets te verliezen. Verder is TS 19 jaar, dus het kan nog vanzelf weg trekken.
Och ja, dat klinkt inderdaad beter. Wachten tot hij ouder wordt en al zijn zelfvertrouwen en sociale leven de grond ingeboord zijn.quote:Op zondag 13 november 2005 12:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Roa is een paardenmiddel, en de periode van gebruik vergt bijzondere aandacht. In dit zin is er dus wel iets te verliezen. Verder is TS 19 jaar, dus het kan nog vanzelf weg trekken.
Enkele personen zeiden vroeger dat de aarde plat was. Dussss..quote:Op zondag 13 november 2005 13:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Is dit nou een serieus topic of niet? Want ik hoor enkele personen zeggen van niet, duss....
quote:Op zondag 13 november 2005 13:37 schreef nozem het volgende:
[..]
Enkele personen zeiden vroeger dat de aarde plat was. Dussss..
of Roaccutane...quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:48 schreef Stretto het volgende:
Roaccutune anyone?
Dan is én je zelfvertrouwen onder het nulpunt gedaald, én je huid onherstelbaar beschadigd. Want hoe langer je met die kraters rondloopt, hoe meer littekens je uiteindelijk zult hebben.quote:Op zondag 13 november 2005 12:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb zelf dit middel zelf ook gebruikt toen ik een jaar of 18/19 was,quote:Op zondag 13 november 2005 13:10 schreef LonelyWolf het volgende:
[..]
Och ja, dat klinkt inderdaad beter. Wachten tot hij ouder wordt en al zijn zelfvertrouwen en sociale leven de grond ingeboord zijn.
Alleen ex acne slachtoffers weten hoe het was en kunnen er beter wat hierover zeggen![]()
Die arrogante kutwijven hebben gewoon een goede dominante man nodig die hen wat temt, en niet direct opgeeft.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee ik ken gewoon veel arrogante kutwijfen die knap zijn.![]()
Natuurlijk zijn ze niet allemaal zo.. Maar de meeste wel naar mijn mening.![]()
Door deze post is je thread echt niet meer serieus te nemen, sorry.quote:Op zondag 13 november 2005 15:48 schreef t0y het volgende:
Ow, ik weet het echt niet meer. Wat zou ik nu echt moeten doen. Heb morgen wel gesprek met de huisarts maar ik vind dat een enge man. Hij heeft van die enge ogen...
Hiero zelfdequote:Op zondag 13 november 2005 19:09 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Door deze post is je thread echt niet meer serieus te nemen, sorry.![]()
Beetje jammer dit.![]()
Ja kijk en dat zijn nou de boosdoeners wat je in de avond eet daarom heb jij puistjes en ben je zwaar niet lullig bedoelt, maar je zult echt je eetpatroon moeten veranderen wil je een schone gave huid krijgen en zou ook naar de huisarts gaan voor een middel waar het weg van gaat en goed je gezicht wassen in de ochtend en avond, plus veel water drinkenquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:11 schreef t0y het volgende:
[..]
Ok, dit eet ik meestal.
- 2 koffie![]()
- 2 boterhammen met kaas
s'avonds
hUISArts was toch vrouw zei je eerder?quote:Op zondag 13 november 2005 15:48 schreef t0y het volgende:
Ow, ik weet het echt niet meer. Wat zou ik nu echt moeten doen. Heb morgen wel gesprek met de huisarts maar ik vind dat een enge man. Hij heeft van die enge ogen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |