quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:38 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wacht maar even een paar dagen af. Het stemmen voor de poll op de Talpa site is nog maar net begonnen... Het kan ieder uur weer anders zijn...
Ik ook nietquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Na gisterenavond geloof ik geen poll meer.
Prima laat talpa het maar in de portemonnee voelenquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:17 schreef PH52 het volgende:
Sterker nog, ik ga er niet meer stemmen.![]()
Wat een frustrerend gebeuren, echt triest.
![]()
??quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:18 schreef regenworm het volgende:
Het lijkt erop dat tanja handmatig de stemmen heeft geteld.
Daar gaat hij weerquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:23 schreef regenworm het volgende:
Vanavond kreeg ze de foto van een pasgeboren nichtje in haar hand en kon alleen maar zestien keer achter elkaar zeggen: KICKEN, KICKEN, KICKEN, waarmee maar weer eens is bewezen dat niet alleen Jensen er stevig op los neukt met zwakbegaafde achternichtjes van Jan Papparazzi, maar dat Patrick Kicken ook gezwicht is voor het gewillige groupievlees. Ik ken hem een beetje. Deed vroeger wel eens iets voor hem in zijn radioprogramma. Tegen een leuke vergoeding. Dat was die leverworst waar ik het eerder over had. Ik kan bevestigen dat ik Kicken, zoals hij in het reclame spotje er uit ziet, met een zwarte helm op zijn hoofd, inderdaad zo ken. Een hele straighte jongen. Het ene moment zacht, lief en begripvol, maar twee minuten later stond hij opeens bij doodsbange vrouwen met zijn helm tegen de voordeur te slaan omdat hij wilde neuken. "Doe open, ik ben een DJ! Ik moet lozen!" Die heeft dus een kindje bij een familielid van Nathalie.
poster: nico dijkshoorn
Biertje ??quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:32 schreef frizti het volgende:
Goedensmorgens.
Eerst ff wat paracetamol nemen, ik heb me toch een houten kop.
jaquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:19 schreef Sassefras het volgende:
[..]
??
je wilt hiermee zeggen dat tanja niet kan tellen?
Ik heb de @home streams nu maar gepakt..... (Ik heb tenslotte een @home abbo.)quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:37 schreef BONG4002 het volgende:
Viel me op hoe slecht gisteravond de streams waren (en dan doel ik op de I-net live) voor het eerst had ik steeds buffers ook op XS4ALL en Versatel en daarna deed stream 1 het erg slecht en nu merk ik nog steeds af en toe een buffer (op dit moment werkt de versatel stream het beste maar stream 1 is nog niet helemaal supergoed)
Komma´s bong, komma´s.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:37 schreef BONG4002 het volgende:
Viel me op hoe slecht gisteravond de streams waren (en dan doel ik op de I-net live) voor het eerst had ik steeds buffers ook op XS4ALL en Versatel en daarna deed stream 1 het erg slecht en nu merk ik nog steeds af en toe een buffer (op dit moment werkt de versatel stream het beste maar stream 1 is nog niet helemaal supergoed)
Wel ff oppassen, nieuw apparaat en niet ieder kopje is groot genoeg voor wat er uit gespoten komt, geeft best leuke taferelen bij dat ding.quote:
Rob is een misselijk ventje hij denkt nu dat hij wat is.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:46 schreef Mlose het volgende:
Ik heb me gisteravond echt kapót geergerd aan dat geouwehoer van Rob, Naat, Dido, Lieske en Roel over Menno.
Rob maar weer zeiken over het doorgaan met fietsen van Menno
Joost tegen Rob: "ja maar daarom botste het, jullie willen allebei graag winnen en de beste zijn"
Rob: "nee, dat is helemaal niet zo, hij deed sneaky en praatte achter je rug om"
Lekker stoer he, iemand die al het huis uit is helemaal afbranden. Bah wat een kinderachtige vent!![]()
Helaas wordt er op de nominatie avond erg veel naar de streams gekeken.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:37 schreef BONG4002 het volgende:
Ja. Ing was gisteravond helemaal van de kaart. Ik heb het gister ook al gezegd en zeg het nog een keer: In het echte leven is Ing een goudeerlijk iemand! (In het huis was/is ze nogal onzeker over haarzelf.... Het komt ook door het werk wat ze doet en ze wordt vaak uitgemaakt voor sloerie/slet/hoer etc.... Ik kan heel goed begrijpen dat je dat op een gegeven moment stoort....)quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:46 schreef Mlose het volgende:
Ik heb me gisteravond echt kapót geergerd aan dat geouwehoer van Rob, Naat, Dido, Lieske en Roel over Menno.
Joost tegen Rob: "ja maar daarom botste het, jullie willen allebei graag winnen en de beste zijn"
Rob: "nee, dat is helemaal niet zo, hij deed sneaky en praatte achter je rug om"
Lekker stoer he, iemand die al het huis uit is helemaal afbranden. Bah wat een kinderachtige vent!![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Helaas wordt er op de nominatie avond erg veel naar de streams gekeken.
Hierdoor wordt alles erg traag maar dat is de schuld van talpa Versatel.
Zij moeten zorgen voor een betere verbinding naar de providers.
Deze nemen de streams of en zorgen ervoor dat alles binnen het eigen netwerk blijft.
Ja, alle streams eruit. Mooi kan ik op mijn gemak ontbijten.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:57 schreef Bocaj het volgende:
En volgens mij ligt de boel weer plat......
Ze vielen Joost erop aan dat hij teveel naar Menno toetrok. En dat nou juist Dido het lef had om hem erop te wijzen dat hij daardoor gevaar liep dat hij buiten de groep zou vallen en dat hij op moet passen. Madam-ik-heb-schijt-aan-de-mening-van-anderen-en-ik-doe-wat-ik-wil.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:53 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja. Ing was gisteravond helemaal van de kaart. Ik heb het gister ook al gezegd en zeg het nog een keer: In het echte leven is Ing een goudeerlijk iemand! (In het huis was/is ze nogal onzeker over haarzelf.... Het komt ook door het werk wat ze doet en ze wordt vaak uitgemaakt voor sloerie/slet/hoer etc.... Ik kan heel goed begrijpen dat je dat op een gegeven moment stoort....)
Aha, ik vroeg me net af of ik de enige was bij wie het absoluut niet werkte vandaag.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:57 schreef Bocaj het volgende:
En volgens mij ligt de boel weer plat......
quote:Chantal was dit keer opgemaakt als een drachtige kruising tussen een oermens, indiaan en een miereneter. Ik weet waar ze me aan doet denken. Ze heeft iets weg van die Boliviaanse kutlijers die altijd voor V en D op een panfluit staan te blazen. Gooi Chantal een poncho om haar nek en laat haar twee uur zes stukjes hout pijpen en je hebt de ultieme Boliviaanse Ombouwhoer. Ja, ze zat er lekker bij. Ogen mooi opgemaakt met twee enorme stukken houtskool en haar behaarde benen in berberlaarzen gestoken. Een typische exponent van de nieuwe vrouw, de Kinkerseksueel. Een moderne vrouw die haar inspiratie uit de Kinkerstraat haalt. Chantal staat, zeker als ze live is, al maanden lang haar kinkerreet te camoufleren. Haar vlees wil naar de grond. De kern van de aarde trekt aan haar onderkin, maar toegeven ho maar.
als er iemand achter iedereens rug lult is Rob het welquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:46 schreef Mlose het volgende:
stream 1+3 doen het weerquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:58 schreef frizti het volgende:
[..]
Ja, alle streams eruit. Mooi kan ik op mijn gemak ontbijten.
houtluis heeft geen manieren het is wachten op de volgende bash.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:01 schreef Mlose het volgende:
Je hoort nu toch Rob alleen maar smakken en slurpen
quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:06 schreef teamlead het volgende:mogguh
Ben nog steeds niet over de shock heen, maarja...
Ach.. ik heb er maar een mail tegenaan gegooid met de vraag bij welke notaris we de stemming kunnen opvragen... ben benieuwd of er een reactie komtquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je kan stemmen wat je wilt maar talpa bepaald wie er uitgaat.
Niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ach.. ik heb er maar een mail tegenaan gegooid met de vraag bij welke notaris we de stemming kunnen opvragen... ben benieuwd of er een reactie komt![]()
Is er al bekend gemaakt of de weekopdracht gehaald is trouwens(aan de bewoners)
Neequote:Op vrijdag 11 november 2005 11:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ach.. ik heb er maar een mail tegenaan gegooid met de vraag bij welke notaris we de stemming kunnen opvragen... ben benieuwd of er een reactie komt![]()
Volgens mij ergens gelezen dat ze geen notariele toezicht hebbenquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ze klaagde ook dat Menno zo uit z'n mond stonk, dus dit maakt vast goede herinneringen los.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:18 schreef Mlose het volgende:
Zou Ingrid zich nu afvragen waar die vieze tenengeur vandaan komt?
quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:15 schreef Kleintje het volgende:
Je ziet het... Teamlead is een feestbeest
eerlijk is eerlijk.. dat hij irritant is, komt niet door de bank....quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:20 schreef Mlose het volgende:
Dido en Rob hebben het over stress op de bank
Rob: ""ik word er niet irritant door"
Rob je bént irritant![]()
bliijft raar zo een slaapzaal zonder daglichtquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:06 schreef regenworm het volgende:
eindelijk gaan de lichten aan heeft weer lang geduurd vandaag
dat is waarquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk.. dat hij irritant is, komt niet door de bank....![]()
Nou inderdaad zeg. De twee meest walgelijke bewoners ooit!quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:25 schreef scanman01 het volgende:
Mijn twee favoriete bewoners... om eruit geflikkerd te worden
[afbeelding]
Ik vind nu dat jullie Chantal tekort doen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:26 schreef Mlose het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg. De twee meest walgelijke bewoners ooit!
Als eerste wieberen met Chantalquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:29 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik vind nu dat jullie Chantal tekort doen.
Deze hoort er ook bij!
quote:
Prima vraag maar ik ben bang dat jer er geen antwoordt krijgt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
hoop dat ze nog eens stikt in een peukquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:31 schreef frizti het volgende:
Deze heks mag van mij NU opzouten:
[afbeelding]
Iwan is de sportinstrukteur, waar Inrit een oogje op heeft.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:42 schreef Sonique het volgende:
Iwan is de nieuwe bewoner?
Goedemorgen!quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:34 schreef demins het volgende:
[..]
Nou, jij liever dan ik! Maar van mij mag je!
Goedemorgen trouwens![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:33 schreef Sonique het volgende:
Joost is de volgende die eruit gaat...
Hij is het volgende pispaaltje, en hij staat heel hoog in de populairiteits polls...
(want zo gaat het toch tegenwoordig?)
Goede morgen trouwens, ik heb besloten om BB toch te blijven volgen, weliswaar met enige tegenzin en verbitterd...
Ah... toe, gewoon 8 nieuwe bewoners??quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:45 schreef scanman01 het volgende:
Dus we hebben er nu al drie, Chantal, Nathalie en Rob, die echt nodig eruit moeten. Kunnen we Ingrid daar ook nog aan toevoegen?
Weet ik, maar volgnes mij kan iwam aan de bewoners toegevoegd worden, alle vrouwelijke bewoners hebben een dweiltje nodig geloof ik, en Ingrid helemaal...quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:45 schreef frizti het volgende:
[..]
Iwan is de sportinstrukteur, waar Inrit een oogje op heeft.
Van mij mag jij er ook wel inquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:46 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ah... toe, gewoon 8 nieuwe bewoners??
Zal er nog een live chat met Menno komen... Vind dat we hem wel even kunnen wijzen op BB FOK, en natuurlijk een hart onder de riem enzo..quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
het was gisterenavond een vreemde avond.
Krijg sterk het gevoel dat we genaaid worden.
Zit niet te wachten om naar die macho van een houtluis te luisteren
Regenworm, echt... als we genaaid worden, hadden ze die tussenstanden wel wat aannemelijker gemaakt. Nu ligt het er ZO dik bovenop dat het nep was, dat het juist daarom eigenlijk geen nep meer kan zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
het was gisterenavond een vreemde avond.
Krijg sterk het gevoel dat we genaaid worden.
Zit niet te wachten om naar die macho van een houtluis te luisteren
quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:48 schreef Kleintje het volgende:
'Ja Menno... je had me kunnen hebben'
Ow... IWAN...
*even geilen*
En dan een dikke zoen als hij weggaat met de woorden 'ik hou van je'
Ja... omdat je niets beters kan krijgen lelijke nephoer!
Je bent geen Iwan of Menno waard!
ah kom op he...quote:
De uitslag was zo nep, dat mensen niet meer denken dat het nep was, omdat het er zo dik bovenop lag....quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Regenworm, echt... als we genaaid worden, hadden ze die tussenstanden wel wat aannemelijker gemaakt. Nu ligt het er ZO dik bovenop dat het nep was, dat het juist daarom eigenlijk geen nep meer kan zijn.
De sfeer gaat grimmig worden in dit forum.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:45 schreef scanman01 het volgende:
Dus we hebben er nu al drie, Chantal, Nathalie en Rob, die echt nodig eruit moeten. Kunnen we Ingrid daar ook nog aan toevoegen?
Neptieten, nepglimlach, nepverhalen...quote:
Batterijen OP ?quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:51 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Neptieten, nepglimlach, nepverhalen...
Gezien al haar luie acties door alleen maar te slapen of op de bank te liggen vermoed ik dat ze ernstig ziek is, zwaar oververmoeid.
Dus echte seks zal te heftig voor mevrouw zijn.
Ik heb hier nog een gebruikte dildo die ik op zich wel wil afstaan!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |