abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32171899
Met Joost gebeurd overigens hetzelfde als Menno zodra hij op de bank zit. Is ook niet iemand waarvoor je 5 euro spendeerd. Hoop dat Chantal of Ingrid op de bank komen die zijn volslagen kansloos ondanks dat ze zichzelf zo recht doorzee vinden.
Fok! de Roel(s)
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:05:44 #202
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_32172030
Je denkt toch niet dat ik na gister nog voorspellingen ga doen, daar ben ik veel te lomp voor blijkbaar, ik snap geen zak van dit klotespelletje.
_ De mens is de maat van alle dingen _
pi_32172068
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 09:38 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Wacht maar even een paar dagen af. Het stemmen voor de poll op de Talpa site is nog maar net begonnen... Het kan ieder uur weer anders zijn...

Na gisterenavond geloof ik geen poll meer.
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:07:57 #204
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_32172074
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:07 schreef regenworm het volgende:

[..]

Na gisterenavond geloof ik geen poll meer.
Ik ook niet
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:17:44 #205
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_32172287
Sterker nog, ik ga er niet meer stemmen.
Wat een frustrerend gebeuren, echt triest.
pi_32172304
De nominatieuitslag was weer heel erg vreemd.
Het lijkt erop dat tanja handmatig de stemmen heeft geteld.
Menno eruit en Dido tweede ik geloof er geen reet van.
Maar goed ik sms en bel nooit zonde van het geld.
pi_32172323
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:17 schreef PH52 het volgende:
Sterker nog, ik ga er niet meer stemmen.
Wat een frustrerend gebeuren, echt triest.
Prima laat talpa het maar in de portemonnee voelen
pi_32172330
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:18 schreef regenworm het volgende:

Het lijkt erop dat tanja handmatig de stemmen heeft geteld.
??
je wilt hiermee zeggen dat tanja niet kan tellen?
Babe In Totale Control of Herself
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:23:03 #209
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32172400
bew

Ze slapen nog zie ik
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_32172407
Chantal, de Kinkerseksueel

Menno er uit en dat moeten we dan zielig vinden. Waarom? Omdat hij uit zijn mond ruikt. Dat zei Ingrid, zijn psychotietenvriendinnetje. Een schande vond men het in de studio. Is dus ook blijkbaar iets nieuws, dat je tegen je partner moet zeggen dat ze heerlijk uit haar mond ruikt. Dat zou dan echte liefde zijn.
Ik ben een keer in slaap ben gevallen met een homp leverworst in mijn wang. Je weet hoe dat gaat. Sinds ik bij Retecool schrijf vallen de vrouwtjes als een blok voor me. "Ja, wijfie, over Bigbrother schrijf ik, is dat niet geil? Ik schrijf ze naakt, is dat kicken of niet. Bij jou of bij mij?" Maar goed, ik kom thuis, ik denk, ha, lekker leverworst met stukjes en toen werd ik zes uur later wakker. Ik kijk om me heen en ik zie uit mijn ooghoeken een hoer met een prothese in mijn keukenkastje zoeken naar suiker. Een onbeschrijfelijke sensatie, vlees heel lang in je wang. Een lijkenkuil in je mond. Dodenhuis vlak voor je keel. Dan ga je dus niet zeggen, als je daar vlak voorhangt: "hmmm, lekker, dennengeur, ben je net naar het toilet geweest." Wat ik er mee wil bewijzen weet ik niet maar ik heb wel gelijk, blijkt pas jaren later.

Menno is natuurlijk een ontzettend slappe Benno, dat hij zich al die bullshit liet aanleunen van deze groep achterlijken. Als halfprimaten als Nathalie zich al sterker gaan voelen dan jij, dan heb je het niet goed gedaan. Mijn god, wat zou ik die graag een keer in een hoek lullen, met haar verwende rimpelkin. Het vocabulaire van een gymbroek. Vanavond kreeg ze de foto van een pasgeboren nichtje in haar hand en kon alleen maar zestien keer achter elkaar zeggen: KICKEN, KICKEN, KICKEN, waarmee maar weer eens is bewezen dat niet alleen Jensen er stevig op los neukt met zwakbegaafde achternichtjes van Jan Papparazzi, maar dat Patrick Kicken ook gezwicht is voor het gewillige groupievlees. Ik ken hem een beetje. Deed vroeger wel eens iets voor hem in zijn radioprogramma. Tegen een leuke vergoeding. Dat was die leverworst waar ik het eerder over had. Ik kan bevestigen dat ik Kicken, zoals hij in het reclame spotje er uit ziet, met een zwarte helm op zijn hoofd, inderdaad zo ken. Een hele straighte jongen. Het ene moment zacht, lief en begripvol, maar twee minuten later stond hij opeens bij doodsbange vrouwen met zijn helm tegen de voordeur te slaan omdat hij wilde neuken. "Doe open, ik ben een DJ! Ik moet lozen!" Die heeft dus een kindje bij een familielid van Nathalie.

Het was verder een treurige uitzending vanavond. Weer dat imbeciele gesport. Je wilt het gewoon niet, nooit, asjeblieft nooit en nooit meer zien, Chantal in een pakje van Olivia Newton John. Voor de mensen die niet keken, en dat zijn er nog al wat, laat ik het even beschrijven wat er gebeurde. Uitzending begon en daar zaten ze weer naast elkaar op de bank, de vier geverfde hoeren. Chantal was dit keer opgemaakt als een drachtige kruising tussen een oermens, indiaan en een miereneter. Ik weet waar ze me aan doet denken. Ze heeft iets weg van die Boliviaanse kutlijers die altijd voor V en D op een panfluit staan te blazen. Gooi Chantal een poncho om haar nek en laat haar twee uur zes stukjes hout pijpen en je hebt de ultieme Boliviaanse Ombouwhoer. Ja, ze zat er lekker bij. Ogen mooi opgemaakt met twee enorme stukken houtskool en haar behaarde benen in berberlaarzen gestoken. Een typische exponent van de nieuwe vrouw, de Kinkerseksueel. Een moderne vrouw die haar inspiratie uit de Kinkerstraat haalt. Chantal staat, zeker als ze live is, al maanden lang haar kinkerreet te camoufleren. Haar vlees wil naar de grond. De kern van de aarde trekt aan haar onderkin, maar toegeven ho maar. Des te leuker dat men vanavond, midden in de live uitzending, vroeg of ze zich in een Terlenka pakje wilde proppen. Alsof er een atoombom in haar navel lazerde. Verbijstering. Nederland ging haar togus zien. Mooie vernedering, haar oefeningen in de gymzaal.

Verder boeit het me eigenlijk geen ene tiefusmoer, die hele randdebielenzooi daar in dat huis. Roel roste tijdens de normale uitzending een muurtje uit zijn voegen omdat hij tienduizend euro kwijt was geraakt. Zo werd mooi duidelijk hoe klein van geest dit mannetje is. Duizend keer zeggen dat Menno alleen in het huis zat om het spelletje te spelen, maar tegelijkertijd ging hij als een Zen Boeddhistische Tai Chi krijger te keer omdat hij zijn geld kwijt was. Speelt mister cool maar slaat iemand helemaal verrot voor een euro. Dat is een jongen die twee seconden na je dood de vullingen uit je bek staat te trekken. Wat een infantiel mannetje. In de live uitzending zat hij over zichzelf te schreeuwen dat hij een rebel is. Hij fuckt the rules. Ja, hij is me er eentje. Het is de gemiddelde dronken proleet met de verkeerde bril op die bij de botsautootjes heel hard staat te schreeuwen dat hij een wilde is. Daarna stapt hij op de fiets. Snel naar moeder. Hoe zielig kan je zijn. Je bent al van een sociale onderklasse als je in dat huis gaat zitten. En dat moet dan een hippe DJ / Muzikant zijn. Hou op zeg. Techno maken en dan in een balletpakje een weekopdracht proberen te halen. Leg dat maar uit in dancekringen. Kansloos voor de eindoverwinning. Het wordt steeds duidelijker. Ingrid of Rob gaan winnen.

poster: nico dijkshoorn
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:25:21 #211
65846 Bocaj
47th President.
pi_32172455

Ow ze slapen nog...
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:28:49 #212
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_32172534
't is nog maar halluf elluf.
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:30:38 #213
65846 Bocaj
47th President.
pi_32172574
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:28 schreef PH52 het volgende:
't is nog maar halluf elluf.
Dat is gelukkig nog vroeg
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:32:20 #214
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_32172613
Goedensmorgens.
Eerst ff wat paracetamol nemen, ik heb me toch een houten kop.
Liever lid van de kusjesbrigade, dan een elitaire bobo.
Op vrijdag 24 februari 2006 11:37 schreef regenworm het volgende:
Ja, ik kon niks vinden en een it-er is ook maar een mens
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:33:46 #215
65846 Bocaj
47th President.
pi_32172641
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:23 schreef regenworm het volgende:

Vanavond kreeg ze de foto van een pasgeboren nichtje in haar hand en kon alleen maar zestien keer achter elkaar zeggen: KICKEN, KICKEN, KICKEN, waarmee maar weer eens is bewezen dat niet alleen Jensen er stevig op los neukt met zwakbegaafde achternichtjes van Jan Papparazzi, maar dat Patrick Kicken ook gezwicht is voor het gewillige groupievlees. Ik ken hem een beetje. Deed vroeger wel eens iets voor hem in zijn radioprogramma. Tegen een leuke vergoeding. Dat was die leverworst waar ik het eerder over had. Ik kan bevestigen dat ik Kicken, zoals hij in het reclame spotje er uit ziet, met een zwarte helm op zijn hoofd, inderdaad zo ken. Een hele straighte jongen. Het ene moment zacht, lief en begripvol, maar twee minuten later stond hij opeens bij doodsbange vrouwen met zijn helm tegen de voordeur te slaan omdat hij wilde neuken. "Doe open, ik ben een DJ! Ik moet lozen!" Die heeft dus een kindje bij een familielid van Nathalie.

poster: nico dijkshoorn
Daar gaat hij weer
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:35:17 #216
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_32172672
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:32 schreef frizti het volgende:
Goedensmorgens.
Eerst ff wat paracetamol nemen, ik heb me toch een houten kop.
Biertje ??
pi_32172699
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:19 schreef Sassefras het volgende:

[..]

??
je wilt hiermee zeggen dat tanja niet kan tellen?
ja
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:37:33 #218
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32172722
Viel me op hoe slecht gisteravond de streams waren (en dan doel ik op de I-net live) voor het eerst had ik steeds buffers ook op XS4ALL en Versatel en daarna deed stream 1 het erg slecht en nu merk ik nog steeds af en toe een buffer (op dit moment werkt de versatel stream het beste maar stream 1 is nog niet helemaal supergoed)
pi_32172755
Goedemorgen

vrijdag 11 november 2005 @ 10:40:42 #220
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32172790
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:38 schreef kissa het volgende:
Goedemorgen

Lekker geslapen?
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:41:15 #221
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_32172800
ook goeie morgen; cappuccino ?
pi_32172801
10:40 iedereen slaapt nog.
Mijn god we willen actie licht aan en wakker worden luie flikkers
pi_32172808
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:38 schreef kissa het volgende:
Goedemorgen

pi_32172817
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:41 schreef PH52 het volgende:
ook goeie morgen; cappuccino ?
lekker heb ik best trek in
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:44:13 #225
65846 Bocaj
47th President.
pi_32172866
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:37 schreef BONG4002 het volgende:
Viel me op hoe slecht gisteravond de streams waren (en dan doel ik op de I-net live) voor het eerst had ik steeds buffers ook op XS4ALL en Versatel en daarna deed stream 1 het erg slecht en nu merk ik nog steeds af en toe een buffer (op dit moment werkt de versatel stream het beste maar stream 1 is nog niet helemaal supergoed)
Ik heb de @home streams nu maar gepakt..... (Ik heb tenslotte een @home abbo.)
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:44:17 #226
242 Pinball
Electric Monk
pi_32172868
quote:
Komma´s bong, komma´s.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:44:32 #227
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_32172872
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:42 schreef regenworm het volgende:

[..]

lekker heb ik best trek in
Wel ff oppassen, nieuw apparaat en niet ieder kopje is groot genoeg voor wat er uit gespoten komt, geeft best leuke taferelen bij dat ding.
pi_32172911
Ik heb me gisteravond echt kapót geergerd aan dat geouwehoer van Rob, Naat, Dido, Lieske en Roel over Menno.

Rob maar weer zeiken over het doorgaan met fietsen van Menno

Joost tegen Rob: "ja maar daarom botste het, jullie willen allebei graag winnen en de beste zijn"

Rob: "nee, dat is helemaal niet zo, hij deed sneaky en praatte achter je rug om"

Lekker stoer he, iemand die al het huis uit is helemaal afbranden. Bah wat een kinderachtige vent!
You won't know the facts until you've seen the fiction
pi_32172961
houtluis is wakker
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:50:00 #230
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_32172987
pi_32172993
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:46 schreef Mlose het volgende:
Ik heb me gisteravond echt kapót geergerd aan dat geouwehoer van Rob, Naat, Dido, Lieske en Roel over Menno.

Joost tegen Rob: "ja maar daarom botste het, jullie willen allebei graag winnen en de beste zijn"

Rob: "nee, dat is helemaal niet zo, hij deed sneaky en praatte achter je rug om"

Lekker stoer he, iemand die al het huis uit is helemaal afbranden. Bah wat een kinderachtige vent!
Rob is een misselijk ventje hij denkt nu dat hij wat is.
Maar het is een sukkel eerste klas
pi_32173052
Huh? Tafkar was toch al 2 weken geleden weg? Hoe kan het dat zijn geest nog in huis ronddwaalt???
pi_32173058
quote:
Helaas wordt er op de nominatie avond erg veel naar de streams gekeken.
Hierdoor wordt alles erg traag maar dat is de schuld van talpa.
Zij moeten zorgen voor een betere verbinding naar de providers.
Deze nemen de streams of en zorgen ervoor dat alles binnen het eigen netwerk blijft.
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:53:03 #234
65846 Bocaj
47th President.
pi_32173061
quote:

Ja. Ing was gisteravond helemaal van de kaart. Ik heb het gister ook al gezegd en zeg het nog een keer: In het echte leven is Ing een goudeerlijk iemand! (In het huis was/is ze nogal onzeker over haarzelf.... Het komt ook door het werk wat ze doet en ze wordt vaak uitgemaakt voor sloerie/slet/hoer etc.... Ik kan heel goed begrijpen dat je dat op een gegeven moment stoort....)
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:54:58 #235
65846 Bocaj
47th President.
pi_32173112
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:53 schreef regenworm het volgende:

[..]

Helaas wordt er op de nominatie avond erg veel naar de streams gekeken.
Hierdoor wordt alles erg traag maar dat is de schuld van talpa Versatel.
Zij moeten zorgen voor een betere verbinding naar de providers.
Deze nemen de streams of en zorgen ervoor dat alles binnen het eigen netwerk blijft.
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:57:10 #236
65846 Bocaj
47th President.
pi_32173175
En volgens mij ligt de boel weer plat......
pi_32173189
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:40 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Lekker geslapen?
Ja hoor, dank je
Jij ook?
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:58:23 #238
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_32173203
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:57 schreef Bocaj het volgende:
Ja, alle streams eruit. Mooi kan ik op mijn gemak ontbijten.
pi_32173209
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:53 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Ja. Ing was gisteravond helemaal van de kaart. Ik heb het gister ook al gezegd en zeg het nog een keer: In het echte leven is Ing een goudeerlijk iemand! (In het huis was/is ze nogal onzeker over haarzelf.... Het komt ook door het werk wat ze doet en ze wordt vaak uitgemaakt voor sloerie/slet/hoer etc.... Ik kan heel goed begrijpen dat je dat op een gegeven moment stoort....)
Ze vielen Joost erop aan dat hij teveel naar Menno toetrok. En dat nou juist Dido het lef had om hem erop te wijzen dat hij daardoor gevaar liep dat hij buiten de groep zou vallen en dat hij op moet passen. Madam-ik-heb-schijt-aan-de-mening-van-anderen-en-ik-doe-wat-ik-wil.

Stelletje hypocriete mongolen
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:58:38 #240
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_32173210
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:57 schreef Bocaj het volgende:
Aha, ik vroeg me net af of ik de enige was bij wie het absoluut niet werkte vandaag.
pi_32173213
quote:
Chantal was dit keer opgemaakt als een drachtige kruising tussen een oermens, indiaan en een miereneter. Ik weet waar ze me aan doet denken. Ze heeft iets weg van die Boliviaanse kutlijers die altijd voor V en D op een panfluit staan te blazen. Gooi Chantal een poncho om haar nek en laat haar twee uur zes stukjes hout pijpen en je hebt de ultieme Boliviaanse Ombouwhoer. Ja, ze zat er lekker bij. Ogen mooi opgemaakt met twee enorme stukken houtskool en haar behaarde benen in berberlaarzen gestoken. Een typische exponent van de nieuwe vrouw, de Kinkerseksueel. Een moderne vrouw die haar inspiratie uit de Kinkerstraat haalt. Chantal staat, zeker als ze live is, al maanden lang haar kinkerreet te camoufleren. Haar vlees wil naar de grond. De kern van de aarde trekt aan haar onderkin, maar toegeven ho maar.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_32173224
quote:

als er iemand achter iedereens rug lult is Rob het wel
en als Joost een echte vent was geweest had ie Nathalie met haar baggerpoten van Menno`s bed
afgetrapt.
Ik snap echt niet dat ze daar trouwens geen sanctie voor gekregen heeft .
pi_32173243
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:54 schreef Bocaj het volgende:

[..]
klopt versatel is technisch verantwoordelijk maar talpa is de opdrachtgever.
  vrijdag 11 november 2005 @ 11:01:03 #244
65846 Bocaj
47th President.
pi_32173274
Ah, ze doen het weer
pi_32173278
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:58 schreef frizti het volgende:

[..]

Ja, alle streams eruit. Mooi kan ik op mijn gemak ontbijten.
stream 1+3 doen het weer

edit: alles doet het weer.
pi_32173280
Je hoort nu toch Rob alleen maar smakken en slurpen
pi_32173351
Ik hoef die plofkop van die achterbakse gluiperd niet meer te zien. Die vent heeft de gave om alles wat maar enigszins een mening heeft kapot te stampen! Hij legt iedereen zijn wil op. Het valt me mee dat hij daarbij niet roept dat het de wil van god is, want zo beschouwt deze loser zichzelf!
pi_32173374
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 11:01 schreef Mlose het volgende:
Je hoort nu toch Rob alleen maar smakken en slurpen
houtluis heeft geen manieren het is wachten op de volgende bash.
Joost wordt het volgende slachtoffer.
  vrijdag 11 november 2005 @ 11:06:27 #249
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32173398
mogguh

Ben nog steeds niet over de shock heen, maarja...
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_32173406
eindelijk gaan de lichten aan heeft weer lang geduurd vandaag
pi_32173430
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 11:06 schreef teamlead het volgende:
mogguh

Ben nog steeds niet over de shock heen, maarja...

Je kan stemmen wat je wilt maar talpa bepaald wie er uitgaat.
pi_32173491
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Rob z'n grote kutsmoel weer over menno opentrekt
  vrijdag 11 november 2005 @ 11:11:53 #253
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_32173539

De koningin is ook wakker.
  vrijdag 11 november 2005 @ 11:11:58 #254
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32173543
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 11:07 schreef regenworm het volgende:

[..]

Je kan stemmen wat je wilt maar talpa bepaald wie er uitgaat.
Ach.. ik heb er maar een mail tegenaan gegooid met de vraag bij welke notaris we de stemming kunnen opvragen... ben benieuwd of er een reactie komt

Is er al bekend gemaakt of de weekopdracht gehaald is trouwens (aan de bewoners)
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  vrijdag 11 november 2005 @ 11:13:26 #255
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_32173572
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 11:11 schreef teamlead het volgende:

[..]

Ach.. ik heb er maar een mail tegenaan gegooid met de vraag bij welke notaris we de stemming kunnen opvragen... ben benieuwd of er een reactie komt

Is er al bekend gemaakt of de weekopdracht gehaald is trouwens (aan de bewoners)
Niet dat ik weet.
  vrijdag 11 november 2005 @ 11:13:35 #256
65846 Bocaj
47th President.
pi_32173577
quote:

[..]

Nee
  vrijdag 11 november 2005 @ 11:15:05 #257
111339 whitef0x
toch nie zo blond als gedacht
pi_32173607
quote:

[..]

Volgens mij ergens gelezen dat ze geen notariele toezicht hebben

Off-topic Hee carnavalist op de elfde van de elfde op 11:11 posten
While we live according to race, colour or creed
While we rule by blind madness and pure greed
Our lives dictated by tradition, superstition, false religion
Through the eons, and on and on
pi_32173618
Je ziet het... Teamlead is een feestbeest
  vrijdag 11 november 2005 @ 11:16:10 #259
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_32173631
  vrijdag 11 november 2005 @ 11:18:07 #260
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_32173679
pi_32173707
Zou Ingrid zich nu afvragen waar die vieze tenengeur vandaan komt?
pi_32173708
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 11:18 schreef frizti het volgende:
[afbeelding]
Even Nathalie's voetenlucht opsnuiven.
Keeping an eye on the world going by my window.
pi_32173735
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 11:18 schreef Mlose het volgende:
Zou Ingrid zich nu afvragen waar die vieze tenengeur vandaan komt?
Ze klaagde ook dat Menno zo uit z'n mond stonk, dus dit maakt vast goede herinneringen los.
Keeping an eye on the world going by my window.
  vrijdag 11 november 2005 @ 11:20:15 #264
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32173737
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 11:15 schreef Kleintje het volgende:
Je ziet het... Teamlead is een feestbeest
If only you knew
pi_32173756
Dido en Rob hebben het over stress op de bank

Rob: ""ik word er niet irritant door"

Rob je bént irritant
  vrijdag 11 november 2005 @ 11:22:06 #266
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_32173794
Dit is kut, tafkar op stream 1: mute.
De kraai op stream 3: mute.
  vrijdag 11 november 2005 @ 11:22:32 #267
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32173807
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 11:20 schreef Mlose het volgende:
Dido en Rob hebben het over stress op de bank

Rob: ""ik word er niet irritant door"

Rob je bént irritant
eerlijk is eerlijk.. dat hij irritant is, komt niet door de bank....
pi_32173837
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 11:06 schreef regenworm het volgende:
eindelijk gaan de lichten aan heeft weer lang geduurd vandaag
bliijft raar zo een slaapzaal zonder daglicht
pi_32173879
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 11:22 schreef teamlead het volgende:

[..]

eerlijk is eerlijk.. dat hij irritant is, komt niet door de bank....
dat is waar Er moet al veeeel eerder iets flink mis zijn gegaan
  vrijdag 11 november 2005 @ 11:25:34 #270
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32173884
Mijn twee favoriete bewoners... om eruit geflikkerd te worden

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_32173888
pi_32173899
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 11:25 schreef scanman01 het volgende:
Mijn twee favoriete bewoners... om eruit geflikkerd te worden

[afbeelding]
Nou inderdaad zeg. De twee meest walgelijke bewoners ooit!
pi_32173970
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 11:26 schreef Mlose het volgende:

[..]

Nou inderdaad zeg. De twee meest walgelijke bewoners ooit!
Ik vind nu dat jullie Chantal tekort doen.
Deze hoort er ook bij!
pi_32174030
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 11:29 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Ik vind nu dat jullie Chantal tekort doen.
Deze hoort er ook bij!
Als eerste wieberen met Chantal
pi_32174037
  vrijdag 11 november 2005 @ 11:31:35 #276
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_32174045
Deze heks mag van mij NU opzouten:
  vrijdag 11 november 2005 @ 11:33:36 #277
130524 Sonique
occasional streamer
pi_32174087
Joost is de volgende die eruit gaat...
Hij is het volgende pispaaltje, en hij staat heel hoog in de populairiteits polls...

(want zo gaat het toch tegenwoordig?)

Goede morgen trouwens, ik heb besloten om BB toch te blijven volgen, weliswaar met enige tegenzin en verbitterd...
  vrijdag 11 november 2005 @ 11:34:36 #278
130054 demins
We weten niks
pi_32174112
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 11:31 schreef Radobe het volgende:

[..]

Als eerste wieberen met Chantal
Nou, jij liever dan ik! Maar van mij mag je!

Goedemorgen trouwens
Kwartjes vallen soms jaren later!
  vrijdag 11 november 2005 @ 11:42:41 #279
130524 Sonique
occasional streamer
pi_32174315
Iwan is de nieuwe bewoner?
pi_32174320
quote:

[..]

Prima vraag maar ik ben bang dat jer er geen antwoordt krijgt.
pi_32174340
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 11:31 schreef frizti het volgende:
Deze heks mag van mij NU opzouten:
[afbeelding]
hoop dat ze nog eens stikt in een peuk
  vrijdag 11 november 2005 @ 11:43:52 #282
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_32174344
Zelfs crosaintjes rollen kunnen ze niet.
  vrijdag 11 november 2005 @ 11:44:38 #283
130524 Sonique
occasional streamer
pi_32174365
Menno bashing.... Zelfs al is Menno weg kunnen ze het niet laten..
  vrijdag 11 november 2005 @ 11:45:03 #284
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_32174375
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 11:42 schreef Sonique het volgende:
Iwan is de nieuwe bewoner?
Iwan is de sportinstrukteur, waar Inrit een oogje op heeft.
  vrijdag 11 november 2005 @ 11:45:12 #285
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32174380
Dus we hebben er nu al drie, Chantal, Nathalie en Rob, die echt nodig eruit moeten. Kunnen we Ingrid daar ook nog aan toevoegen?
pi_32174395
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 11:34 schreef demins het volgende:

[..]

Nou, jij liever dan ik! Maar van mij mag je!

Goedemorgen trouwens
Goedemorgen!

Was niet al te wakker, geloof ik. Eerst Chantal wieberen, niet met haar
pi_32174400
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 11:33 schreef Sonique het volgende:
Joost is de volgende die eruit gaat...
Hij is het volgende pispaaltje, en hij staat heel hoog in de populairiteits polls...

(want zo gaat het toch tegenwoordig?)

Goede morgen trouwens, ik heb besloten om BB toch te blijven volgen, weliswaar met enige tegenzin en verbitterd...
het was gisterenavond een vreemde avond.
Krijg sterk het gevoel dat we genaaid worden.
Zit niet te wachten om naar die macho van een houtluis te luisteren
pi_32174417
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 11:45 schreef scanman01 het volgende:
Dus we hebben er nu al drie, Chantal, Nathalie en Rob, die echt nodig eruit moeten. Kunnen we Ingrid daar ook nog aan toevoegen?
Ah... toe, gewoon 8 nieuwe bewoners??
Ah...

Oke, Pieske mag nog even blijven, dat zal dan de piespaal worden
  vrijdag 11 november 2005 @ 11:46:44 #289
130524 Sonique
occasional streamer
pi_32174425
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 11:45 schreef frizti het volgende:

[..]

Iwan is de sportinstrukteur, waar Inrit een oogje op heeft.
Weet ik, maar volgnes mij kan iwam aan de bewoners toegevoegd worden, alle vrouwelijke bewoners hebben een dweiltje nodig geloof ik, en Ingrid helemaal...

Iwan, de geile beer....
  vrijdag 11 november 2005 @ 11:47:56 #290
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32174449
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 11:46 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Ah... toe, gewoon 8 nieuwe bewoners??
Van mij mag jij er ook wel in
  vrijdag 11 november 2005 @ 11:48:12 #291
130524 Sonique
occasional streamer
pi_32174457
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 11:45 schreef regenworm het volgende:

[..]

Zal er nog een live chat met Menno komen... Vind dat we hem wel even kunnen wijzen op BB FOK, en natuurlijk een hart onder de riem enzo..
pi_32174471
'Ja Menno... je had me kunnen hebben'
Ow... IWAN...
*even geilen*
En dan een dikke zoen als hij weggaat met de woorden 'ik hou van je'
Ja... omdat je niets beters kan krijgen lelijke nephoer!
Je bent geen Iwan of Menno waard!
  vrijdag 11 november 2005 @ 11:49:13 #293
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32174487
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 11:45 schreef regenworm het volgende:

[..]

Regenworm, echt... als we genaaid worden, hadden ze die tussenstanden wel wat aannemelijker gemaakt. Nu ligt het er ZO dik bovenop dat het nep was, dat het juist daarom eigenlijk geen nep meer kan zijn.
  vrijdag 11 november 2005 @ 11:49:38 #294
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32174498
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 11:48 schreef Kleintje het volgende:
'Ja Menno... je had me kunnen hebben'
Ow... IWAN...
*even geilen*
En dan een dikke zoen als hij weggaat met de woorden 'ik hou van je'
Ja... omdat je niets beters kan krijgen lelijke nephoer!
Je bent geen Iwan of Menno waard!

wat is ze wel waard dan
pi_32174500
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 11:47 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Van mij mag jij er ook wel in
ah kom op he...
Alsof ik tussen randdebielen wil zitten?
Dan krijg ik een minderwaardigheidscomplex als ze erger randdebiel zijn, of ik ga naast mijn schoenen lopen als ik de grootste randdebiel ben!

Nee... geen optie.

Enne.... waar blijven mijn pluspunten bij de servivalgame
  vrijdag 11 november 2005 @ 11:50:19 #296
130524 Sonique
occasional streamer
pi_32174514
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 11:49 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Regenworm, echt... als we genaaid worden, hadden ze die tussenstanden wel wat aannemelijker gemaakt. Nu ligt het er ZO dik bovenop dat het nep was, dat het juist daarom eigenlijk geen nep meer kan zijn.
De uitslag was zo nep, dat mensen niet meer denken dat het nep was, omdat het er zo dik bovenop lag....
pi_32174533
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 11:45 schreef scanman01 het volgende:
De sfeer gaat grimmig worden in dit forum.
Maar wel terecht er zijn geen leuke bewoners meer.
Alleen maar gluipers, achterbakse kloten zaken, kinderklas, enz enz.

Ik vergeet lieske maar dat is ze gewend toch de mist erge van de groep.
En dan volgt Joost want hij heeft altijd tussen de twee vuren gestaan.
En die rekening krijgt hij nu gepresenteerd hij zal het volgende slachtoffer zijn.
pi_32174541
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 11:49 schreef teamlead het volgende:

[..]

wat is ze wel waard dan
Neptieten, nepglimlach, nepverhalen...
Gezien al haar luie acties door alleen maar te slapen of op de bank te liggen vermoed ik dat ze ernstig ziek is, zwaar oververmoeid.
Dus echte seks zal te heftig voor mevrouw zijn.
Ik heb hier nog een gebruikte dildo die ik op zich wel wil afstaan!
  vrijdag 11 november 2005 @ 11:51:43 #299
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32174552
Wat klopt er niet aan dit plaatje?

Juist. Die man in die blauwe badjas en dat witte t-shirt hoort er niet meer te zitten!!!!!!!!!
  vrijdag 11 november 2005 @ 11:52:46 #300
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_32174595
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 11:51 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Neptieten, nepglimlach, nepverhalen...
Gezien al haar luie acties door alleen maar te slapen of op de bank te liggen vermoed ik dat ze ernstig ziek is, zwaar oververmoeid.
Dus echte seks zal te heftig voor mevrouw zijn.
Ik heb hier nog een gebruikte dildo die ik op zich wel wil afstaan!
Batterijen OP ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')