quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:38 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wacht maar even een paar dagen af. Het stemmen voor de poll op de Talpa site is nog maar net begonnen... Het kan ieder uur weer anders zijn...
Ik ook nietquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Na gisterenavond geloof ik geen poll meer.
Prima laat talpa het maar in de portemonnee voelenquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:17 schreef PH52 het volgende:
Sterker nog, ik ga er niet meer stemmen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat een frustrerend gebeuren, echt triest.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
??quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:18 schreef regenworm het volgende:
Het lijkt erop dat tanja handmatig de stemmen heeft geteld.
Dat is gelukkig nog vroegquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:28 schreef PH52 het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.'t is nog maar halluf elluf.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daar gaat hij weerquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:23 schreef regenworm het volgende:
Vanavond kreeg ze de foto van een pasgeboren nichtje in haar hand en kon alleen maar zestien keer achter elkaar zeggen: KICKEN, KICKEN, KICKEN, waarmee maar weer eens is bewezen dat niet alleen Jensen er stevig op los neukt met zwakbegaafde achternichtjes van Jan Papparazzi, maar dat Patrick Kicken ook gezwicht is voor het gewillige groupievlees. Ik ken hem een beetje. Deed vroeger wel eens iets voor hem in zijn radioprogramma. Tegen een leuke vergoeding. Dat was die leverworst waar ik het eerder over had. Ik kan bevestigen dat ik Kicken, zoals hij in het reclame spotje er uit ziet, met een zwarte helm op zijn hoofd, inderdaad zo ken. Een hele straighte jongen. Het ene moment zacht, lief en begripvol, maar twee minuten later stond hij opeens bij doodsbange vrouwen met zijn helm tegen de voordeur te slaan omdat hij wilde neuken. "Doe open, ik ben een DJ! Ik moet lozen!" Die heeft dus een kindje bij een familielid van Nathalie.
poster: nico dijkshoorn
Biertje ??quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:32 schreef frizti het volgende:
Goedensmorgens.
Eerst ff wat paracetamol nemen, ik heb me toch een houten kop.
jaquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:19 schreef Sassefras het volgende:
[..]
??
je wilt hiermee zeggen dat tanja niet kan tellen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:38 schreef kissa het volgende:
Goedemorgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop