Hoe gaat het met me???quote:Op vrijdag 11 november 2005 04:26 schreef Isabeau het volgende:
Wat wil je horen, demins.
Ik denk eerlijk gezegd van niet! Zoals ik in een eerdere post al schreef: dan moet in een kwartier de hele Benelux gestemd hebben. Theoretisch zou het misschien nog wel kunnen, maar als je de kans daarop zou bereken zou die nagenoeg nul zijn. Verschuivingen kunnen er altijd zijn bij opeenvolgende tussenstanden, maar de tendens zal zich voort zetten.quote:Op vrijdag 11 november 2005 04:38 schreef Isabeau het volgende:
Er wordt heel erg weinig gestemd vóór de live uitzendingen en heel erg veel tijdens. Kan het dan wel?
Ow sorryquote:Op vrijdag 11 november 2005 04:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nooit gezegd dat ik naar bed ging
Slaap lekker, Muerte!
Ik heb ook niet gezegd dat ik naar bed ging.quote:Op vrijdag 11 november 2005 04:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nooit gezegd dat ik naar bed ging
Slaap lekker, Muerte!
Is dat dan echt eerlijk???quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:25 schreef milagro het volgende:
volgens mij is de uitslag wel eerlijk, alleen de tussenstanden worden opgeleukt.
de eerste tussenstand is ms van ergens in de week, de tweede van een stuk later, en de derde dus de echte live uitslag.
tja, boeien.quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:32 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Is dat dan echt eerlijk???
Je geeft op die manier de achterban van de echte verliezers geen kans om veel te sms'en of bellen zodat ie alsnog in het huis blijft.
Dus de vraag is of dat eerlijk is...
Dat idee heb ik dus ook, dat die tussenstanden wel echt zijn, maar niet van dat moment. Dat is volgens mij ook de enige manier om die grote sprongen te verklaren tijdens de uitzending.quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:25 schreef milagro het volgende:
goedemorgen
volgens mij is de uitslag wel eerlijk, alleen de tussenstanden worden opgeleukt.
de eerste tussenstand is ms van ergens in de week, de tweede van een stuk later, en de derde dus de echte live uitslag.
Wat het nog leuk zou kunnen maken is aan de ene kant Ingrid/chantal die lijnrecht tegenover Rob/Nathalie komen te staan.quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:01 schreef Giggio het volgende:
Voor mij zijn Joost en Lieske weer de favourieten, al ben ik bang dat de "macht" van Dil, Nat, Roel en Rob te groot zal zijn .... moet er niet aan denken dat uitgerekend die 4 de finale gaan halen... dan wordt de december-feestmaand ineens een stuk minder feestelijk...
Nee dat is niet eerlijk. Niet de minst populaire gaat eruit, maar degene waar het minst voor gebeld is. Omdat dat in dat uur van de uitzending gebeurt is dat m.i. te veel een momentopname en een 1 grote gok.quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:32 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Is dat dan echt eerlijk???
Je geeft op die manier de achterban van de echte verliezers geen kans om veel te sms'en of bellen zodat ie alsnog in het huis blijft.
Dus de vraag is of dat eerlijk is...
helaas neem ze iedere keer haar irritante broer ook meequote:Op vrijdag 11 november 2005 08:28 schreef F4iTH het volgende:
Môgguh mensen!
Let´s look on the bright side of life....We kunnen weer 2 liveuitzendingen genieten van Michelle![]()
![]()
Ik heb ook lekker op Linda gestemd , want ik weet het echt niet meer momenteel , ik vind ze allemaal bleeeeeeehhhhhhhhhhhhh ...quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:57 schreef twentemeisje het volgende:
Zelfs Linda staat in de nieuwste poll nog voor Nathalie
[afbeelding]
Wacht maar even een paar dagen af. Het stemmen voor de poll op de Talpa site is nog maar net begonnen... Het kan ieder uur weer anders zijn...quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:21 schreef rickfcdb1 het volgende:
Ik snap niet dat Joost ineens zo hoog staat. Bij Talpa doen ze net alsof hij de nieuwe pispaal is.
Ik ben het met je eens dat Rob eruit had gemogen. Maar Menno was geen slecht alternatief. Kan me best indenken dat er niet veel mensen voor zo'n gestoorde geest sms'quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:38 schreef PH52 het volgende:
's morgens samen.
Heeft iemand het nummer van de Stichting Correlatie, ik heb nl gister een traumatische ervaring gehad. Ik ben er achter gekomen dat ik niet tot de doelgroep Nederland stemt behoor, terwij l ik dacht dat ik toch echt bij de goeie zat. Ben ik in de categorie pispaaltjes terechtgekomen.
Is Menno er nu als een donderslag bij heldere hemel door Hummie uitgeflikkerd of zijn er echt zoveel SMSsende <15 jarigen die gek zijn op Rob ?
If so, maak ff een lijstje met <15 jarige Users hier, dan heb ik ook wat om tegen aan te zeiken als deel van mijn genezingsproces.![]()
![]()
Dat kan wel zijn maar ik kan me niet voorstellen dat er al een meerderheid op hem gestemd heeft. Al zijn het er 30 van de 100 dat is al teveel.quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:38 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wacht maar even een paar dagen af. Het stemmen voor de poll op de Talpa site is nog maar net begonnen... Het kan ieder uur weer anders zijn...
Dat kan wel zijn zijn maar iemand zielig vinden en geld uitgeven aan iemand die zielig is zijn 2 hele verschillende zaken.quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:46 schreef PH52 het volgende:
Nou, het had er in de analoop naar donderdag veel van weg dat-ie een van de favorieten was, zeker hier op de fokpoll.
Dat is inderdaad treffend beschreven, ik denk als Menno iets actiever zijn rol van dwarsligger had gespeeld hij de stemmers naar zich toe had getrokken en nu niet thuis zou zitten.quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:48 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn zijn maar iemand zielig vinden en geld uitgeven aan iemand die zielig is zijn 2 hele verschillende zaken.
Heb zo af en toe wel eens een helder momentquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:53 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad treffend beschreven, ik denk als Menno iets actiever zijn rol van dwarsligger had gespeeld hij de stemmers naar zich toe had getrokken en nu niet thuis zou zitten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |