abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 november 2005 @ 04:30:24 #153
130054 demins
We weten niks
pi_32169800
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 04:29 schreef Isabeau het volgende:
Hoe gaat het met je
Dat wil je niet weten!
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_32169805
Je baalt dat Rob er nog is. Of juist niet. Iets minder vaag graag
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 11 november 2005 @ 04:36:41 #155
130054 demins
We weten niks
pi_32169814
Maar ik ga dur toch iets over zeggen. Het maalt maar door mijn kop, dat het werkelijk onmogelijk, nou ja, hoogst onwaarschijnlijk is dat de stemming is verlopen zoals die in de uitzending werd gepresenteerd. Ik hou me er al 20 jaar niet meer mee bezig, maar ooit was ik wiskundige en mijn wiskundige intuitie zegt me dat dit niet kan. En nou lig ik maar te proberen dat uit mijn hoofd te bewijzen zonder over de goede gegevens te beschikken. Ik voel dat de krankzinnigheid op de loer ligt....
pi_32169818
Er wordt heel erg weinig gestemd vóór de live uitzendingen en heel erg veel tijdens. Kan het dan wel?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 11 november 2005 @ 04:38:54 #157
130054 demins
We weten niks
pi_32169819
Ja, ik dacht dat dat bekend was, Rob moest eruit! Rob was er al uit!
Fijn dat je toch nog moeite voor me doet
  vrijdag 11 november 2005 @ 04:42:57 #158
130054 demins
We weten niks
pi_32169826
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 04:38 schreef Isabeau het volgende:
Er wordt heel erg weinig gestemd vóór de live uitzendingen en heel erg veel tijdens. Kan het dan wel?
Ik denk eerlijk gezegd van niet! Zoals ik in een eerdere post al schreef: dan moet in een kwartier de hele Benelux gestemd hebben. Theoretisch zou het misschien nog wel kunnen, maar als je de kans daarop zou bereken zou die nagenoeg nul zijn. Verschuivingen kunnen er altijd zijn bij opeenvolgende tussenstanden, maar de tendens zal zich voort zetten.
  vrijdag 11 november 2005 @ 04:47:57 #159
130054 demins
We weten niks
pi_32169831
OK, terug naar bed!
pi_32169832
Ik denk niet dat er gesjoemeld wordt met de standen hoor. Maar ja, het zou me ook niet echt verbazen als dat wel gebeurt

Rob was er niet echt uit. Als dat zo is dan moeten ze direct diegene eruit zetten die bij de openingsstand onderaan staat (vanavond dus Roel). Misschien had Rob Menno wel weer ingehaald die avond als 'men' had mogen doorstemmen.
pi_32169834
Slaap lekker!
pi_32169841
Zo, de streams zijn uitgezet, de extra monitor ga ik opbergen, daarna administratie bijwerken en wachten op de aflossing.
Morgen een slaapdag, daarna vrij tot dinsdag!

Ik hoop trouwens dat het inderdaad tot eind december duurt, want met de kerstdagen heb ik ook nachtdienst en een beetje afleiding is dan zeker welkom.

Voor die nog moeten werken een prettige wacht en voor hen die gaan slapen welterusten.
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
pi_32169842
WTF jullie horen me gewoon aankomen he
Steeds als ik hier kijk zeggen ze allemaal dat ze naar bed gaan, maar achter me rug gaan ze gweoon door
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_32169843
Ik heb nooit gezegd dat ik naar bed ging

Slaap lekker, Muerte!
pi_32169847
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 04:56 schreef Isabeau het volgende:

Slaap lekker, Muerte!
Ow sorry
Hoi
pi_32169850
Hoi PC eend

Niet dat hier nu echt iets te doen is...
pi_32169852
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 04:58 schreef Isabeau het volgende:
Hoi PC eend
Hoi, ik ga naar bed
pi_32169857
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 04:56 schreef Isabeau het volgende:

Slaap lekker, Muerte!
Ik heb ook niet gezegd dat ik naar bed ging.

Dank je, Isabeau prettige wacht verder.
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
pi_32169859
Jij ook, Muerte
pi_32169874
pi_32169971
Heb ik iets gemist? Liggen Roel en dido nu weer wel bij elkaar? Ik dacht dat Dido bij naat ging liggen?
pi_32170202
Goedemorgen
  vrijdag 11 november 2005 @ 07:52:30 #173
691 luciano
ondertitelloos
pi_32170240
IK BEN ZOOOOOOOOOOOOOO BLIJ dat ik het topic SMS_FRAUDE heb laten heropenen destijds ............. en niet voor niets dacht ik zo .................. i rest my case @ ...............

in 15 minuten tijd van 18% naar 35 % stemmen voor Roel .................... en dan NOG iemand beweren dat Linda ( god hebbe haar ziel later , nu nog niet , maar Luciano hebbe de rest van haar lichaam hoop ik ) destijds NIET terug had kunnen krabbelen van 2 % achtersnand 20 minuten voor tijd !!!!!!!!! ?????????????????

Door omstandigheden kon ik pas vanmorgen om 05.00 uur de live uitzending bekijken , vandaar de late reactie .............

EEN HEEL ERG SCHELDWOORD_lijers zijn het bij die omroepen .. maar eens komt de dag dat ze er gigantisch voor zullen boeten , read my lips ..............
  vrijdag 11 november 2005 @ 07:53:19 #174
691 luciano
ondertitelloos
pi_32170247
Moggüh allentesamen hier , kmoest dit eerst ff kwijt ..........
pi_32170249
Ach fraude of niet, voor mij verandert het niet.... Menno is het huis uit
pi_32170509
goedemorgen

volgens mij is de uitslag wel eerlijk, alleen de tussenstanden worden opgeleukt.
de eerste tussenstand is ms van ergens in de week, de tweede van een stuk later, en de derde dus de echte live uitslag.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_32170522
mogguh... Ik baal dat menno het huis uit is, en Rob er nog in zit..
Met zijn arrogante bek!

die zoon weet het ook precies goed te verwoorden: "ik mis hem niet."
Nee dat kan ik me voorstellen, wij zouden hem ook absoluut niet missen! maar helaas, we zitten nog even met manke nelis opgescheept..

Laat hem dan maar wat zien deze week.. Kom op sensatie willen we zien!! Wat is er in hemelsnaam zo leuk aan die gast??

Ben trouwens wel benieuwd wie er nu het pispaaltje van de groep gaat worden...
Babe In Totale Control of Herself
  vrijdag 11 november 2005 @ 08:28:50 #178
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32170542
Môgguh mensen!
Let´s look on the bright side of life....We kunnen weer 2 liveuitzendingen genieten van Michelle
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
pi_32170582
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 08:25 schreef milagro het volgende:
volgens mij is de uitslag wel eerlijk, alleen de tussenstanden worden opgeleukt.
de eerste tussenstand is ms van ergens in de week, de tweede van een stuk later, en de derde dus de echte live uitslag.
Is dat dan echt eerlijk???
Je geeft op die manier de achterban van de echte verliezers geen kans om veel te sms'en of bellen zodat ie alsnog in het huis blijft.
Dus de vraag is of dat eerlijk is...
pi_32170619
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 08:32 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Je geeft op die manier de achterban van de echte verliezers geen kans om veel te sms'en of bellen zodat ie alsnog in het huis blijft.
tja, boeien.
het interesseert me echt geen reet of dat eerlijk is.
als je zo je twijfels hebt en het boeit je wel, dan bel je niet
het is voor mij gewoon puur entertainment, dus het maakt me ook geen flikker uit wie eruit gaat.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_32170669
ow, bellen of sms'en doe ik ook niet. Omdat ik al jaren het idee heb dat het niet eerlijk gaat.
Ik blijf toch wel kijken. Ik baal even dat Menno eruit is, maar ik kijk gewoon verder en je zoekt weer een nieuwe favoriet en een nieuwe pispaal, zo simpel is het.
Alleen vind ik het jammer dat het zo moet gaan. Ik snap niet waarom het zo moet, ik snap de extra amussementswaarde niet of het belang erachter voor talpa....
  vrijdag 11 november 2005 @ 08:53:02 #182
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_32170797
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 08:25 schreef milagro het volgende:

goedemorgen

Dat idee heb ik dus ook, dat die tussenstanden wel echt zijn, maar niet van dat moment. Dat is volgens mij ook de enige manier om die grote sprongen te verklaren tijdens de uitzending.
  vrijdag 11 november 2005 @ 08:57:28 #183
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_32170857
Zelfs Linda staat in de nieuwste poll nog voor Nathalie

pi_32170926
zo iedereen nog in diepe rust in het huis? of is BB wat bijzonders van plan.

Is iedereen zijn/haar "grote geheim" trouwens al bekend?
  vrijdag 11 november 2005 @ 09:01:04 #185
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_32170929
net als bij het songfestival: altijd het verkeerde liedje!
nu weer de verkeerde bewoner eruit
al denk ik bij het zien van de eerste reacties van Menno dat hij blij mag zijn uit het BB-huis weg te zijn, die jongen zou na nog een paar weken Menno-bashing compleet zijn doorgedraaid, laat dat doordraaien maar aan de rest over die er nog zitten.

Voor mij zijn Joost en Lieske weer de favourieten, al ben ik bang dat de "macht" van Dil, Nat, Roel en Rob te groot zal zijn .... moet er niet aan denken dat uitgerekend die 4 de finale gaan halen... dan wordt de december-feestmaand ineens een stuk minder feestelijk...

MENNO Chapeau!!!!

ROB jij bent eng, maar je kinderen lijken nog enger...
... en huiver mee
pi_32171141
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 09:01 schreef Giggio het volgende:

Voor mij zijn Joost en Lieske weer de favourieten, al ben ik bang dat de "macht" van Dil, Nat, Roel en Rob te groot zal zijn .... moet er niet aan denken dat uitgerekend die 4 de finale gaan halen... dan wordt de december-feestmaand ineens een stuk minder feestelijk...
Wat het nog leuk zou kunnen maken is aan de ene kant Ingrid/chantal die lijnrecht tegenover Rob/Nathalie komen te staan.
---- gaat winnen
pi_32171223
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 08:32 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Nee dat is niet eerlijk. Niet de minst populaire gaat eruit, maar degene waar het minst voor gebeld is. Omdat dat in dat uur van de uitzending gebeurt is dat m.i. te veel een momentopname en een 1 grote gok.
Het heeft totaal geen zin om door de week te stemmen. Hoe kan Roel bv van 18 naar 35 procent vliegen, m.i. onmogelijk.
Het is niet de mening van de kijker op deze manier.
---- gaat winnen
pi_32171279
Ik snap niet dat Joost ineens zo hoog staat. Bij Talpa doen ze net alsof hij de nieuwe pispaal is. Hij heeft dit echter aan zichzelf te danken door achter mensen hun rug om te lullen en nooit in iemands gezicht iets te durven zeggen. Hij is echt een stiekeme rat. De enige waar ik nog respect voor op kan brengen zijn Roel en Dido. Zij waren de enige die voor hun uitspraken uit durfde te komen. Zag je die chantal kijken met de uitspraken en een dag later weer vrolijk tegen ingrid zeggen: ïk zeg het gewoon tegen de mensen zelf" ja ja, misschien tegen Menno omdat hij al geen invloed meer had op de rest van de bewoners. Maar tegen Dido zegt ze mooi nix dan is ze bang dat er iets terug gezechd wordt.
Fok! de Roel(s)
pi_32171320
Ingrid spant trouwens helemaal de kroon als het om raar gedrag gaat. Die moet echt nodig haar hersenen laten checken. Misschien hebben ze d'r hoofd ook gevuld met siliconen.
Fok! de Roel(s)
pi_32171439
Meestal kan ik me nog ten minste met 1 persoon vergelijken in zo'n tv groep, elke groepsdynamica heeft dezelfde "soort" mensen er in, maar nu Ze zijn allemaal knettergek.
  vrijdag 11 november 2005 @ 09:31:40 #191
1034 egmo
all the best freaks are here
pi_32171451
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 08:28 schreef F4iTH het volgende:
Môgguh mensen!
Let´s look on the bright side of life....We kunnen weer 2 liveuitzendingen genieten van Michelle
helaas neem ze iedere keer haar irritante broer ook mee
  vrijdag 11 november 2005 @ 09:33:52 #192
5602 DDuiveltje
is helemaal geen duiveltje
pi_32171489
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 08:57 schreef twentemeisje het volgende:
Zelfs Linda staat in de nieuwste poll nog voor Nathalie

[afbeelding]
Ik heb ook lekker op Linda gestemd , want ik weet het echt niet meer momenteel , ik vind ze allemaal bleeeeeeehhhhhhhhhhhhh ...
Hey, look me over
Tell me: do you like what you see?
Hey, I ain't got no money
But honey, I'm rich on personality *Prince
  vrijdag 11 november 2005 @ 09:38:19 #193
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_32171570
's morgens samen.
Heeft iemand het nummer van de Stichting Correlatie, ik heb nl gister een traumatische ervaring gehad. Ik ben er achter gekomen dat ik niet tot de doelgroep Nederland stemt behoor, terwij l ik dacht dat ik toch echt bij de goeie zat. Ben ik in de categorie pispaaltjes terechtgekomen.
Is Menno er nu als een donderslag bij heldere hemel door Hummie uitgeflikkerd of zijn er echt zoveel SMSsende <15 jarigen die gek zijn op Rob ?
If so, maak ff een lijstje met <15 jarige Users hier, dan heb ik ook wat om tegen aan te zeiken als deel van mijn genezingsproces.
_ De mens is de maat van alle dingen _
  vrijdag 11 november 2005 @ 09:38:45 #194
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_32171577
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 09:21 schreef rickfcdb1 het volgende:
Ik snap niet dat Joost ineens zo hoog staat. Bij Talpa doen ze net alsof hij de nieuwe pispaal is.
Wacht maar even een paar dagen af. Het stemmen voor de poll op de Talpa site is nog maar net begonnen... Het kan ieder uur weer anders zijn...
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_32171669
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 09:38 schreef PH52 het volgende:
's morgens samen.
Heeft iemand het nummer van de Stichting Correlatie, ik heb nl gister een traumatische ervaring gehad. Ik ben er achter gekomen dat ik niet tot de doelgroep Nederland stemt behoor, terwij l ik dacht dat ik toch echt bij de goeie zat. Ben ik in de categorie pispaaltjes terechtgekomen.
Is Menno er nu als een donderslag bij heldere hemel door Hummie uitgeflikkerd of zijn er echt zoveel SMSsende <15 jarigen die gek zijn op Rob ?
If so, maak ff een lijstje met <15 jarige Users hier, dan heb ik ook wat om tegen aan te zeiken als deel van mijn genezingsproces.
Ik ben het met je eens dat Rob eruit had gemogen. Maar Menno was geen slecht alternatief. Kan me best indenken dat er niet veel mensen voor zo'n gestoorde geest sms' n.
Fok! de Roel(s)
pi_32171694
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 09:38 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Wacht maar even een paar dagen af. Het stemmen voor de poll op de Talpa site is nog maar net begonnen... Het kan ieder uur weer anders zijn...
Dat kan wel zijn maar ik kan me niet voorstellen dat er al een meerderheid op hem gestemd heeft. Al zijn het er 30 van de 100 dat is al teveel.
Fok! de Roel(s)
  vrijdag 11 november 2005 @ 09:46:20 #197
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_32171695
Nou, het had er in de aanloop naar donderdag veel van weg dat-ie een van de favorieten was, zeker hier op de fokpoll.

[ Bericht 0% gewijzigd door PH52 op 11-11-2005 10:30:07 ]
pi_32171720
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 09:46 schreef PH52 het volgende:
Nou, het had er in de analoop naar donderdag veel van weg dat-ie een van de favorieten was, zeker hier op de fokpoll.
Dat kan wel zijn zijn maar iemand zielig vinden en geld uitgeven aan iemand die zielig is zijn 2 hele verschillende zaken.
Fok! de Roel(s)
  vrijdag 11 november 2005 @ 09:53:58 #199
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_32171805
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 09:48 schreef rickfcdb1 het volgende:

[..]

Dat kan wel zijn zijn maar iemand zielig vinden en geld uitgeven aan iemand die zielig is zijn 2 hele verschillende zaken.
Dat is inderdaad treffend beschreven, ik denk als Menno iets actiever zijn rol van dwarsligger had gespeeld hij de stemmers naar zich toe had getrokken en nu niet thuis zou zitten.
pi_32171867
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 09:53 schreef PH52 het volgende:

[..]

Dat is inderdaad treffend beschreven, ik denk als Menno iets actiever zijn rol van dwarsligger had gespeeld hij de stemmers naar zich toe had getrokken en nu niet thuis zou zitten.
Heb zo af en toe wel eens een helder moment , Denk aan de andere kant dat mijn mening altijd de juiste is en dat is weer een mindere kwaliteit
Fok! de Roel(s)
pi_32171899
Met Joost gebeurd overigens hetzelfde als Menno zodra hij op de bank zit. Is ook niet iemand waarvoor je 5 euro spendeerd. Hoop dat Chantal of Ingrid op de bank komen die zijn volslagen kansloos ondanks dat ze zichzelf zo recht doorzee vinden.
Fok! de Roel(s)
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:05:44 #202
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_32172030
Je denkt toch niet dat ik na gister nog voorspellingen ga doen, daar ben ik veel te lomp voor blijkbaar, ik snap geen zak van dit klotespelletje.
pi_32172068
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 09:38 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Na gisterenavond geloof ik geen poll meer.
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:07:57 #204
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_32172074
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:07 schreef regenworm het volgende:

[..]

Na gisterenavond geloof ik geen poll meer.
Ik ook niet
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:17:44 #205
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_32172287
Sterker nog, ik ga er niet meer stemmen.
Wat een frustrerend gebeuren, echt triest.
pi_32172304
De nominatieuitslag was weer heel erg vreemd.
Het lijkt erop dat tanja handmatig de stemmen heeft geteld.
Menno eruit en Dido tweede ik geloof er geen reet van.
Maar goed ik sms en bel nooit zonde van het geld.
pi_32172323
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:17 schreef PH52 het volgende:
Sterker nog, ik ga er niet meer stemmen.
Wat een frustrerend gebeuren, echt triest.
Prima laat talpa het maar in de portemonnee voelen
pi_32172330
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:18 schreef regenworm het volgende:

Het lijkt erop dat tanja handmatig de stemmen heeft geteld.
??
je wilt hiermee zeggen dat tanja niet kan tellen?
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:23:03 #209
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32172400
bew

Ze slapen nog zie ik
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_32172407
Chantal, de Kinkerseksueel

Menno er uit en dat moeten we dan zielig vinden. Waarom? Omdat hij uit zijn mond ruikt. Dat zei Ingrid, zijn psychotietenvriendinnetje. Een schande vond men het in de studio. Is dus ook blijkbaar iets nieuws, dat je tegen je partner moet zeggen dat ze heerlijk uit haar mond ruikt. Dat zou dan echte liefde zijn.
Ik ben een keer in slaap ben gevallen met een homp leverworst in mijn wang. Je weet hoe dat gaat. Sinds ik bij Retecool schrijf vallen de vrouwtjes als een blok voor me. "Ja, wijfie, over Bigbrother schrijf ik, is dat niet geil? Ik schrijf ze naakt, is dat kicken of niet. Bij jou of bij mij?" Maar goed, ik kom thuis, ik denk, ha, lekker leverworst met stukjes en toen werd ik zes uur later wakker. Ik kijk om me heen en ik zie uit mijn ooghoeken een hoer met een prothese in mijn keukenkastje zoeken naar suiker. Een onbeschrijfelijke sensatie, vlees heel lang in je wang. Een lijkenkuil in je mond. Dodenhuis vlak voor je keel. Dan ga je dus niet zeggen, als je daar vlak voorhangt: "hmmm, lekker, dennengeur, ben je net naar het toilet geweest." Wat ik er mee wil bewijzen weet ik niet maar ik heb wel gelijk, blijkt pas jaren later.

Menno is natuurlijk een ontzettend slappe Benno, dat hij zich al die bullshit liet aanleunen van deze groep achterlijken. Als halfprimaten als Nathalie zich al sterker gaan voelen dan jij, dan heb je het niet goed gedaan. Mijn god, wat zou ik die graag een keer in een hoek lullen, met haar verwende rimpelkin. Het vocabulaire van een gymbroek. Vanavond kreeg ze de foto van een pasgeboren nichtje in haar hand en kon alleen maar zestien keer achter elkaar zeggen: KICKEN, KICKEN, KICKEN, waarmee maar weer eens is bewezen dat niet alleen Jensen er stevig op los neukt met zwakbegaafde achternichtjes van Jan Papparazzi, maar dat Patrick Kicken ook gezwicht is voor het gewillige groupievlees. Ik ken hem een beetje. Deed vroeger wel eens iets voor hem in zijn radioprogramma. Tegen een leuke vergoeding. Dat was die leverworst waar ik het eerder over had. Ik kan bevestigen dat ik Kicken, zoals hij in het reclame spotje er uit ziet, met een zwarte helm op zijn hoofd, inderdaad zo ken. Een hele straighte jongen. Het ene moment zacht, lief en begripvol, maar twee minuten later stond hij opeens bij doodsbange vrouwen met zijn helm tegen de voordeur te slaan omdat hij wilde neuken. "Doe open, ik ben een DJ! Ik moet lozen!" Die heeft dus een kindje bij een familielid van Nathalie.

Het was verder een treurige uitzending vanavond. Weer dat imbeciele gesport. Je wilt het gewoon niet, nooit, asjeblieft nooit en nooit meer zien, Chantal in een pakje van Olivia Newton John. Voor de mensen die niet keken, en dat zijn er nog al wat, laat ik het even beschrijven wat er gebeurde. Uitzending begon en daar zaten ze weer naast elkaar op de bank, de vier geverfde hoeren. Chantal was dit keer opgemaakt als een drachtige kruising tussen een oermens, indiaan en een miereneter. Ik weet waar ze me aan doet denken. Ze heeft iets weg van die Boliviaanse kutlijers die altijd voor V en D op een panfluit staan te blazen. Gooi Chantal een poncho om haar nek en laat haar twee uur zes stukjes hout pijpen en je hebt de ultieme Boliviaanse Ombouwhoer. Ja, ze zat er lekker bij. Ogen mooi opgemaakt met twee enorme stukken houtskool en haar behaarde benen in berberlaarzen gestoken. Een typische exponent van de nieuwe vrouw, de Kinkerseksueel. Een moderne vrouw die haar inspiratie uit de Kinkerstraat haalt. Chantal staat, zeker als ze live is, al maanden lang haar kinkerreet te camoufleren. Haar vlees wil naar de grond. De kern van de aarde trekt aan haar onderkin, maar toegeven ho maar. Des te leuker dat men vanavond, midden in de live uitzending, vroeg of ze zich in een Terlenka pakje wilde proppen. Alsof er een atoombom in haar navel lazerde. Verbijstering. Nederland ging haar togus zien. Mooie vernedering, haar oefeningen in de gymzaal.

Verder boeit het me eigenlijk geen ene tiefusmoer, die hele randdebielenzooi daar in dat huis. Roel roste tijdens de normale uitzending een muurtje uit zijn voegen omdat hij tienduizend euro kwijt was geraakt. Zo werd mooi duidelijk hoe klein van geest dit mannetje is. Duizend keer zeggen dat Menno alleen in het huis zat om het spelletje te spelen, maar tegelijkertijd ging hij als een Zen Boeddhistische Tai Chi krijger te keer omdat hij zijn geld kwijt was. Speelt mister cool maar slaat iemand helemaal verrot voor een euro. Dat is een jongen die twee seconden na je dood de vullingen uit je bek staat te trekken. Wat een infantiel mannetje. In de live uitzending zat hij over zichzelf te schreeuwen dat hij een rebel is. Hij fuckt the rules. Ja, hij is me er eentje. Het is de gemiddelde dronken proleet met de verkeerde bril op die bij de botsautootjes heel hard staat te schreeuwen dat hij een wilde is. Daarna stapt hij op de fiets. Snel naar moeder. Hoe zielig kan je zijn. Je bent al van een sociale onderklasse als je in dat huis gaat zitten. En dat moet dan een hippe DJ / Muzikant zijn. Hou op zeg. Techno maken en dan in een balletpakje een weekopdracht proberen te halen. Leg dat maar uit in dancekringen. Kansloos voor de eindoverwinning. Het wordt steeds duidelijker. Ingrid of Rob gaan winnen.

poster: nico dijkshoorn
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:25:21 #211
65846 Bocaj
47th President.
pi_32172455

Ow ze slapen nog...
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:28:49 #212
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_32172534
't is nog maar halluf elluf.
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:30:38 #213
65846 Bocaj
47th President.
pi_32172574
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:28 schreef PH52 het volgende:
't is nog maar halluf elluf.
Dat is gelukkig nog vroeg
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:32:20 #214
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_32172613
Goedensmorgens.
Eerst ff wat paracetamol nemen, ik heb me toch een houten kop.
Liever lid van de kusjesbrigade, dan een elitaire bobo.
Op vrijdag 24 februari 2006 11:37 schreef regenworm het volgende:
Ja, ik kon niks vinden en een it-er is ook maar een mens
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:33:46 #215
65846 Bocaj
47th President.
pi_32172641
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:23 schreef regenworm het volgende:

Vanavond kreeg ze de foto van een pasgeboren nichtje in haar hand en kon alleen maar zestien keer achter elkaar zeggen: KICKEN, KICKEN, KICKEN, waarmee maar weer eens is bewezen dat niet alleen Jensen er stevig op los neukt met zwakbegaafde achternichtjes van Jan Papparazzi, maar dat Patrick Kicken ook gezwicht is voor het gewillige groupievlees. Ik ken hem een beetje. Deed vroeger wel eens iets voor hem in zijn radioprogramma. Tegen een leuke vergoeding. Dat was die leverworst waar ik het eerder over had. Ik kan bevestigen dat ik Kicken, zoals hij in het reclame spotje er uit ziet, met een zwarte helm op zijn hoofd, inderdaad zo ken. Een hele straighte jongen. Het ene moment zacht, lief en begripvol, maar twee minuten later stond hij opeens bij doodsbange vrouwen met zijn helm tegen de voordeur te slaan omdat hij wilde neuken. "Doe open, ik ben een DJ! Ik moet lozen!" Die heeft dus een kindje bij een familielid van Nathalie.

poster: nico dijkshoorn
Daar gaat hij weer
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:35:17 #216
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_32172672
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:32 schreef frizti het volgende:
Goedensmorgens.
Eerst ff wat paracetamol nemen, ik heb me toch een houten kop.
Biertje ??
pi_32172699
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:19 schreef Sassefras het volgende:

[..]

??
je wilt hiermee zeggen dat tanja niet kan tellen?
ja
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:37:33 #218
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32172722
Viel me op hoe slecht gisteravond de streams waren (en dan doel ik op de I-net live) voor het eerst had ik steeds buffers ook op XS4ALL en Versatel en daarna deed stream 1 het erg slecht en nu merk ik nog steeds af en toe een buffer (op dit moment werkt de versatel stream het beste maar stream 1 is nog niet helemaal supergoed)
pi_32172755
Goedemorgen

vrijdag 11 november 2005 @ 10:40:42 #220
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32172790
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:38 schreef kissa het volgende:
Goedemorgen

Lekker geslapen?
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:41:15 #221
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_32172800
ook goeie morgen; cappuccino ?
pi_32172801
10:40 iedereen slaapt nog.
Mijn god we willen actie licht aan en wakker worden luie flikkers
pi_32172808
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:38 schreef kissa het volgende:
Goedemorgen

pi_32172817
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:41 schreef PH52 het volgende:
ook goeie morgen; cappuccino ?
lekker heb ik best trek in
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:44:13 #225
65846 Bocaj
47th President.
pi_32172866
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:37 schreef BONG4002 het volgende:
Viel me op hoe slecht gisteravond de streams waren (en dan doel ik op de I-net live) voor het eerst had ik steeds buffers ook op XS4ALL en Versatel en daarna deed stream 1 het erg slecht en nu merk ik nog steeds af en toe een buffer (op dit moment werkt de versatel stream het beste maar stream 1 is nog niet helemaal supergoed)
Ik heb de @home streams nu maar gepakt..... (Ik heb tenslotte een @home abbo.)
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:44:17 #226
242 Pinball
Electric Monk
pi_32172868
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:37 schreef BONG4002 het volgende:
Komma´s bong, komma´s.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:44:32 #227
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_32172872
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:42 schreef regenworm het volgende:

[..]

lekker heb ik best trek in
Wel ff oppassen, nieuw apparaat en niet ieder kopje is groot genoeg voor wat er uit gespoten komt, geeft best leuke taferelen bij dat ding.
pi_32172911
Ik heb me gisteravond echt kapót geergerd aan dat geouwehoer van Rob, Naat, Dido, Lieske en Roel over Menno.

Rob maar weer zeiken over het doorgaan met fietsen van Menno

Joost tegen Rob: "ja maar daarom botste het, jullie willen allebei graag winnen en de beste zijn"

Rob: "nee, dat is helemaal niet zo, hij deed sneaky en praatte achter je rug om"

Lekker stoer he, iemand die al het huis uit is helemaal afbranden. Bah wat een kinderachtige vent!
You won't know the facts until you've seen the fiction
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')