Ik heb de @home streams nu maar gepakt..... (Ik heb tenslotte een @home abbo.)quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:37 schreef BONG4002 het volgende:
Viel me op hoe slecht gisteravond de streams waren (en dan doel ik op de I-net live) voor het eerst had ik steeds buffers ook op XS4ALL en Versatel en daarna deed stream 1 het erg slecht en nu merk ik nog steeds af en toe een buffer (op dit moment werkt de versatel stream het beste maar stream 1 is nog niet helemaal supergoed)
Komma´s bong, komma´s.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:37 schreef BONG4002 het volgende:
Viel me op hoe slecht gisteravond de streams waren (en dan doel ik op de I-net live) voor het eerst had ik steeds buffers ook op XS4ALL en Versatel en daarna deed stream 1 het erg slecht en nu merk ik nog steeds af en toe een buffer (op dit moment werkt de versatel stream het beste maar stream 1 is nog niet helemaal supergoed)
Wel ff oppassen, nieuw apparaat en niet ieder kopje is groot genoeg voor wat er uit gespoten komt, geeft best leuke taferelen bij dat ding.quote:
Rob is een misselijk ventje hij denkt nu dat hij wat is.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:46 schreef Mlose het volgende:
Ik heb me gisteravond echt kapót geergerd aan dat geouwehoer van Rob, Naat, Dido, Lieske en Roel over Menno.
Rob maar weer zeiken over het doorgaan met fietsen van Menno
Joost tegen Rob: "ja maar daarom botste het, jullie willen allebei graag winnen en de beste zijn"
Rob: "nee, dat is helemaal niet zo, hij deed sneaky en praatte achter je rug om"
Lekker stoer he, iemand die al het huis uit is helemaal afbranden. Bah wat een kinderachtige vent!![]()
Helaas wordt er op de nominatie avond erg veel naar de streams gekeken.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:37 schreef BONG4002 het volgende:
Ja. Ing was gisteravond helemaal van de kaart. Ik heb het gister ook al gezegd en zeg het nog een keer: In het echte leven is Ing een goudeerlijk iemand! (In het huis was/is ze nogal onzeker over haarzelf.... Het komt ook door het werk wat ze doet en ze wordt vaak uitgemaakt voor sloerie/slet/hoer etc.... Ik kan heel goed begrijpen dat je dat op een gegeven moment stoort....)quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:46 schreef Mlose het volgende:
Ik heb me gisteravond echt kapót geergerd aan dat geouwehoer van Rob, Naat, Dido, Lieske en Roel over Menno.
Rob maar weer zeiken over het doorgaan met fietsen van Menno
Joost tegen Rob: "ja maar daarom botste het, jullie willen allebei graag winnen en de beste zijn"
Rob: "nee, dat is helemaal niet zo, hij deed sneaky en praatte achter je rug om"
Lekker stoer he, iemand die al het huis uit is helemaal afbranden. Bah wat een kinderachtige vent!![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Helaas wordt er op de nominatie avond erg veel naar de streams gekeken.
Hierdoor wordt alles erg traag maar dat is de schuld van talpa Versatel.
Zij moeten zorgen voor een betere verbinding naar de providers.
Deze nemen de streams of en zorgen ervoor dat alles binnen het eigen netwerk blijft.
Ja, alle streams eruit. Mooi kan ik op mijn gemak ontbijten.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:57 schreef Bocaj het volgende:
En volgens mij ligt de boel weer plat......
Ze vielen Joost erop aan dat hij teveel naar Menno toetrok. En dat nou juist Dido het lef had om hem erop te wijzen dat hij daardoor gevaar liep dat hij buiten de groep zou vallen en dat hij op moet passen. Madam-ik-heb-schijt-aan-de-mening-van-anderen-en-ik-doe-wat-ik-wil.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:53 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja. Ing was gisteravond helemaal van de kaart. Ik heb het gister ook al gezegd en zeg het nog een keer: In het echte leven is Ing een goudeerlijk iemand! (In het huis was/is ze nogal onzeker over haarzelf.... Het komt ook door het werk wat ze doet en ze wordt vaak uitgemaakt voor sloerie/slet/hoer etc.... Ik kan heel goed begrijpen dat je dat op een gegeven moment stoort....)
Aha, ik vroeg me net af of ik de enige was bij wie het absoluut niet werkte vandaag.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:57 schreef Bocaj het volgende:
En volgens mij ligt de boel weer plat......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |